LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 16:33

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: *** !!! VISIOEN !!! ***
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2007 15:31 
Voordat de feesten van Bal Du Masque zijn gelanceerd heb ik een visioen gehad van ogen met uitgelopen strepen, het visioen vertelde mij dat dat beeld de betekenis inhoud waarschuwingwaarschuwing
zwarte magie.
Toen ben ik toevallig op de website verzeild geraakt,
ik herkende gelijk de plaatjes (een in het bijzonder) van mijn visioen. (http://www.mordorweb.nl/baldumasque_lebal.htm)
Daarbij heb ik opgemerkt dat er tijdens het eerste BDM feest er waarschijnlijk ook een poort werd geopend.
(storm, noordenwind)
Twee vrienden van mij zijn ook naar Bal Du Masque geweest.
De eerste is hogepriester van de grootste coven in Nederland met Eleonora. Hij bevestigt dat er zwarte magiërs rondlopen en dat er duistere energie wordt afgetapt. De tweede is getest op telekinese en andere paranormale gaven (b.v hij zit opgesloten en vastgebonden in een ruimte met een blinddoek om en in een andere kamer staat een kast met een kaart erin, dan moet hij raden welke kaart het is en er ligt telkens een andere, steeds moeilijker), daarin is hij geslaagd. Hem zie ik dagelijks en hij verklaard zelfs dat hij mee heeft gedaan met de zwarte magie. Daarvan heeft hij nu spijt want het maakte hem allesbehalve gelukkiger.
(het gaat nu weer goed met hem)
Ik ben naar Nostalgia (een varriant van BDM) gegaan om het met mijn eigen ogen te zien en mijn visioen blijkt correct. Tijdens het dansen word er door een stuk of 5 magiers duistere energie afgetapt van grotendeels onschuldige party-gangers die in het midden, in een groep voor de dj staan te dansen. Ik kan deze vijf mensen beschrijven: een jongeman met blond haar en een meer wit dan zwart pak aan (deze is naar mijn weten onschadelijk en liet zich eenmalig meevoeren met machtswaanzin), een jongeman die continu t zelfde danspasje had en nog een meneer die op hem lijkt. (t is weer eff een tijdje geleden) Wat ik zo jammer vind hieraan is dat deze personen denken of het gevoel proberen te geven alsof ze erg vooraanstaande mensen zijn door middel van machtsmisbruik plus innerlijke agressiviteit jegens zichzelf en dan doen alsof ze alles beter weten. We denken dat de energie gechannelt word naar een andere ruimte waar het word aangewend voor een negatief doel. Ik moet u zeggen dat de host toen aanwezig op het feest "Solanum" ook 99% zwaar demonisch is maar het zwakt haar energie af. Misschien is het wel onbewust maar ze laat spirits heel gemakkelijk toe en is zo zeer kwetsbaar voor bezetenheid. Zij speelde als u t mij vraagt zelfs onder een hoedje met de zwarte magiërs want zij vlokten continu om haar heen maarja dat is wat mijn intuitie zegt. Zij heeft ook enige bijdrage gedaan aan dit wangedrag, ze probeerde de boel met haar ogen te hypnotiseren en om te buigen naar haar wil (kan mogelijk ook met het channelen te maken hebben). Ik heb ook gevoeld dat er tijdens het feest iets bij mij binnen wilde dringen(voor de duidelijkheid, ik ben soort van medium), maar daar sta ik gelukkig sterk tegenover en vind het belachelijk om een onbekende, lagere levensvorm toegang te geven in mijn eigen lichaam dus heb ik het afgeweerd wat het ook was..
Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal een groot complot of spel is wat uit de hand is gelopen. Medusa de organisatie hiervan waarschuwde ik hierbij, de zwarte magiers zetten hun leven op het spel. Als zij hier mee door blijven gaan zullen zij depressief worden en niet meer de kans krijgen zichzelf terug te vinden in deze zwarte zooi.
Ik ben bekend met mijn juiste Tarotberekeningen en heb de kaarten gelegd over deze macabere situatie. De enige oplossing die aangewend kan worden om de feesten prettiger te maken is: LIEFDE. Het enige wat de zwarte magie kan stopzetten.
(misschien... :D de kerstman!! ? Met lieve kerstelfjes?
Nog even voor de duidelijkheid: ik ben Medusa helemaal niet zwart aan het praten. (op het absintforum beschuldigde een zeker persoon mij daar ook van maar dit is absoluut niet het geval) Ik heb haar nog niet eens in het echt ontmoet.

Afweer tegen het kwaad zou op haar feesten zou toch wel zeer handig zijn.. Daarbij hoort: relieken: een crucifix, Keltisch kruis en Isterië’s kruis, fallus symbool, zilver, Wijwater, wierook: witte salie, zuiveringshout, lavendel (bescherming), basilicum (bescherming) en knoflook (=heilig).

Want ik ben zeker aangevallen door iemand op haar feest. Die persoon was zeker satanist aka zwarte magiër. Ik werd ‘s nachts wakker geschud door een witte vrouwelijke verschijning zonder gezicht (:Banshee), een vriend van mij (de hogepriester) kreeg informatie door wat over mij ging van degene die de Banshee stuurde.. Geloof mij.. dat was niets anders dan tekeningen met afgerukte lichaamsdelen, 666, cyclopen en andere zoetsappige dingen.. Ook gingen voorwerpen uit zichzelf verplaatsen.. zo kwamen wij een kamer binnen en als we daar even weg waren geweest stond er een stoel op z’n kop te balanceren. Ik ben niet de enige geweest die hier last van had. Toen ben ik daar weg gestuurd omdat ik volkomen onhandelbaar werd door de paranoia die ik hier van kreeg hield alles abrupt op.
Ik heb hiervan geleerd dat 666 een zeer kwaadaardig getal is en ik hier verder nooit meer iets te maken mee wil hebben… geloof me ik heb ook ooit het slechte pad bewandelt.. maar dan als ahum 14-15 jarige pfff.
Met Medusa heb ik het over haar feest gehad maar de informatie die ik haar heb gegeven word totaal NIET serieus genomen.
Intussen worden er mensen verziekt op die feesten door de zwarte magie. Het is trouwens algemeen bekend dat magiegebruik NIET
met het menselijk oog zichtbaar is want magiërs werken met energie.
Dus vandaar de onschuldige slachtoffers die helemaal niet weten wat er aan de hand, dat kunnen ze niet zien! DAT vind ik al helemaal een smiechtig zaakje..
Deze onbewuste energieën zijn voor mijn bewustzijn wel toegankelijk en zichtbaar aangezien mijn vrijgekomen, ontwikkelde mediamieke krachten mij ter beschikking staan.
Ik vertouw op mijn eigen heldere kracht, geloof en de bijkomstige waarnemingen.
Ik denk dat Medusa al een aantal mensen geinformeerd heeft over mij die zo waarschijnlijk achter mijn identiteit zijn gekomen. Ik ben de enige die naar buiten komt met de waarheid achter de totale masquerade. PRECIES wie die magiërs waren weet ik niet, alleen als ik ze zie.
Maar Medusa zegt dat ze werkelijk geen benul heeft van wat er aan de hand is. Ze flamberen op haar feesten trouwens surrogaatabsint, dat is ook verdacht...
Het ziet er sowieso naar uit dat die zombieachtige mensen die regelmatig op het bal aanwezig zijn onder invloed staan van iets magisch.. ik denk aan of een bezwering, voodoo of simpelweg uw mythologische figuur Medusa zelf. :roll:
Misschien dat Medusa alleen hun ziel bevriest? Of hersenen?
In ieder geval krijg ik hier behalve hoofdpijn nu ook al hartklachten van... Mááár ik ben nu wel immuun geworden voor angst.. én ben in staat om dat wat chaotisch was, rustig te begrijpen en te ordenen. De dingen die ik mededeel komen voort uit een goed inzicht en goddelijke bijstand waarbij het gebruik van mijn intellect en mijn verstand denk ook meeneem.. aangezien ik zelf ook de behoefte heb alles op een rijtje te krijgen.
Sjah de donkere sfeer maakt het er desondanks niet beter op om duidelijk te hebben waar het kwaad nu wel of niet heerst.

Nogmaals, de ENIGE manier om de zwarte magie stop te zetten is door overvloed en enthousiasme.
Overvloedige uitwisselingen van LIEFDE.
Alleen zo kunnen hun tere zieltjes nog gered worden.
Er moet hun medegedeeld worden dat waardering alleen gepast is als ze iets goeds doen. (dus ze krijgen dus eigenlijk geen cadeautjes van de kerstman als het me ooit lukt om die voor dat feest in te schakelen:?)

Ik word gewoon behandelt (oftwewel genegeerd) alsof ik een of andere debiele idioot ben!
...Terwijl ik hier geen stom sprookje zit te verzinnen!
Was dat maar zo!
DIT is realiteit!
Als Medusa me niet gelooft bestelt ze maar een boek van Susan Smit!
of ze belt d'r maar op!
Dat magie bestaat weten we allemaal!
Susan Smit echt niet de enige die ervan weet, maar zij staat BEKEND om haar kennis!

En ik had dit al veel eerder naar buiten moeten brengen!
Maar toen werd er alles op alles gezet door een zeker persoon van BDM om mij de mond te snoeren!

voor mijn part zorg ik
voor de kersman including kerstelfjes als ik dat kan regelen. *zucht
Of dan maar ieder feest voor een bommelding alS t Niet anDers kan! :D

Ik heb niet niks voor niks al dat gedoe mee moeten maken!
Zo'n kreng van een Banshee krijst ook nog 's onwijs!
Mijn zicht en gehoor was daar toen enorm op achteruit gegaan!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banshee_%28demon
En dáárbij kreeg ik van de demonische host (letterlijk HOST!) een angsaanjagend gezicht door toen ik op weg naar huis was na Nostalgia (haar ogen waren helemaal wit: weggedraait). Maar het was al duidelijk dat zij enig "geestelijk" inzicht heeft al zal zij dat net als de rest onder de vloerkleed gaan schuiven.
Zelfs toen ik inneens voelde dat iets me wilde bezitten (heb ik al vertelt) toen keek ZIJ mij meteen met een ruk aan!
!-!-!-DIT is GEEN grap-!-!-!

Blijkbaar heeft iedereen tegenwoordig last van "moderne bekrompenenheid". Want ik krijg van niemand een datsoenlijk antwoord van hoe nu verder met mijn informatie.

Ik hoop dat ze een keer het besluit nemen om toch van mijn advies gebruik te maken.
Anders gaan er mensen kapot dankzij dat feest.
Dat zou ik toch heel erg jammer vinden.
Ik vraag me echt af wat ze met al die duistere energie doen... misschien nemen ze het wel zelf op of stoppen ze het in één grote energiebal.
De mensen/wezens die aan dit gedoe meewerken worden ook depressief.
Mijn vermogen reikt niet zover om te kunnen helpen zonder schade achter te laten bij mezelf heb ik gemerkt.
Ik wordt zelf ook depressief van de hele situatie.
Het liefst zou ik willen gaan janken maar dat kan ik helaas niet.
Ik wil niemand ten onder laten gaan door dit gedoe!!!
Dat laat ik niet toe. Voor mijn part offer ik mijzelf op.
Kunnen ze die duistere afgetapte energie niet gewoon teruggeven aan de mensen bij wie het hoort? Of beter nog verwijderen?
Als ze alles willen laten instorten including zichzelf door alle duistere energie dan is het logisch dat hun leven ook een hel zal worden.
Er kan niets goeds met die energie gedaan worden. Het is jammer dat ze zo verkeerd bezig zijn terwijl jullie een veel grotere voldoening zouden kunnen krijgen van GOED werk.
Ik heb er medelijden mee.
Er schuilt zoveel moois achter die grote facade van opgebouwde muren, die maskers en die masquerade. Bijna iedereen is klaar voor de waarheid. Klaar voor een opluchting die sommingen nog uit proberen te sluiten. Er hoeft geen einde te komen aan het bal. Maar een einde aan dat andere.
Wat iedereen maar continu onder het vloerkleed probeert te schuiven. Het is nu al duidelijk wat zich achter de schermen afspeeld en het is een zwaar beschamende zaak.
---ik ben geestelijk gezond---

*Gezonde mensen luisteren naar het verstand, het gevoel en intuïtie en proberen op grond van deze drie verschillende inzichten tot goede besluiten te komen. Geen van de drie stemmen heeft bij voorbaat gelijk. We moeten dus leren deze drie stemmen met elkaar in overeenstemming te krijgen, want dan alleen kunnen we volmondig (eenstemmig) ja of nee zeggen. En daar ontbreekt het meestal aan.*

Ik schakel mijn verstand noch gevoel noch ... uit. Het enige waar IK last? van heb is: kennis, inzicht en bewustzijn.

Ja ik kan wel wat zweverig overkomen maar dat wendt ik ook als voordeel aan. Vijanden kunnen er niet bij waar ik ben. Helaas ook wel een nadeel.. want wat ik vertel is misschien voor sommigen wat moeilijk te begrijpen? Ik weet dat het zogenaamd proffesioneler is om op de grond te blijven staan. (bullshit, dat is het niet altijd)
Kom op, ik DURF tenminste zweven! Want ik WEET dat ik het hiet bij het juiste eind heb.

de *hart-energie bij de mensen die ik zag op Nostalgia/BMD is trouwens zowiezo zwaar onderontwikkelt. Sprake van zwarte magie ja of nee?
Concludeert u dat zelf eens uit mijn verhaal..
Moet ik de goede strijd opgeven ja of nee?

~Brightest Blessings~

x - x - x - x -With love and light- x - x - x - x

Tree-Fairy
(mijn échte naam is Latijns voor HELDER)

harm none, do as ye will


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2007 16:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Lieverd,

Ik weet niet wat voor een medium je bent en wat je gaven zijn maar ik ga er vanuit dat je het goed en liefdevol bedoeld.
Ik had al op je andere bericht gereageerd voor ik dit las en ik vermoed dat je toch wat "zwarts" opgelopen hebt.
Ik ben zelf nog lerende, maar om te beginnen heb ik al het een en ander meegekregen van de regels van "boven".

Iedere keer dat je de naam van iemand gebruikt heeft die ander toegang tot je. Aan gezien je hierboven al een en ander bij naam hebt genoemd begrijp ik waarom dat stuk zo negatief aanvoelt. Wil je dus licht hulp en je benaderd mensen dan voelen die die negatievietijd en gaan zich afweren. Het maakt voor hen niet uit of je zelf negatief bent of het onderwerp waar je aan denkt zwart is. Vandaar dat je weinig positieve respons krijgt zoals je schreef. Het sloopt je als je daar mee bezig gaat en je mag dan wel bijzonder sterk in je schoenen staan eer je zelfs maar gaat denken er iets aan te doen.

Het zwarte is zeer actief en weet door stukjes van hun werk als licht te brengen behoorlijk verwarring te zaaien. Bescherming voor is voor iedereen die zich met lichtwerk bezig houdt een eerste vereistte. Gewoon vragen aan je gids om bescherming, liefst met een gebed of positieve spreuk, voor je in het donker naar buiten gaat of hulp gaat verlenen en je bent veilig zolang je zelf niets negatiefs doet.

Naar een feest gaan waarvan je de bezoekers niet kent en met het doel te gaan voor vermaak is natuurlijk je wagen in het hol van de zwarte leeuw. Dat soort gelegenheden worden opgezocht door zwarten op zoek naar prooi. Al is de orginisator nog zo wit, als die niet voor normale beveiliging zorgt of kan zorgen moet je zoiets niet organiseren of bezoeken. Als het echt een witte doelstelling heeft en er zijn handelingen verricht om het veilig te houden dan hebben zwarten geen schijn van kans. Kijk maar eens naar de bijeenkomsten van mensen van dit forum bij krachtvelden, gewoonveilig vanwege het witte doel.

Dit topic is inmiddels beschermd door een van onze gidsen want er zijn hier een paar heel gevoelig mensen.

Zoek iemand op die je kan reinigen, want er is wel niemand binnen gedrongen bij je, maar er bestaat ook nog zoiets als lifters. Ga in "gesprek" met je begeleiders/gidsen en verzeker je ervan dat ze het daadwerkelijk zijn waarvoor ze zich uitgeven. Sterkte.

in liefde,
Namasté

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2007 22:02 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 30 nov 2007 16:23
Berichten: 212
:-) Lieve Namasté, bedankt voor je reactie!


..Mijn gaven zijn niet zomaar bespreekbaar...
althans als ik het nodig vind om ze op te noemen doe ik dat.
Ik wil er niet mee gaan patsen.
(wet van discretie)
Sjah.. verders ben ik toch gewend alles bij de naam te noemen omdat anders de angst voor het ongenoemde toch alleen maar versterkt wordt.
Wel fijn dat ik dit nu weet, dan kan ik daar rekening mee houden.
Normaal doe ik gewoon alsof alles wat zwart is totaal niet bestaat (als afweermechanisme). Ik heb me heel lang niet meer met dit onderwerp bezig gehouden. Maar het vergt wel mijn energie.. mijn doorzettingsvermogen is toch te sterk.. evenals mijn wil.
Ik heb mijn gidsen om bescherming gevraagt en heb spreuken voor bescherming gebruik ik constant. Plus rituelen voor bescherming. Ook draag ik speciale relieken daarvoor altijd bij me, ook toen ik op dat feest was moest ik eigenlijk mijn tas bij de ingang inleveren maar dat heb ik NIET gedaan. Op mijn tas staat een zeer sterke beschermingsrune en een pentagram. Ook had ik toen o.a een crucifix in mijn tas. En van tevoren heb ik mijzelf in een bescherming gehuld van witte salie en mijn eigen visualisatie cirkels volgens mij..
Zonder mijn tas was ik in ieder geval kwetsbaar.
Ik heb na dat feest nergens last van gehad behalve van beelden van mensen daar, die veranderden van beeld en zagen er inneens heel creepy en onmenselijk uit. Alleen gisteren en vandaag merkte ik weer vreemde dingen op in de atmosfeer. Dat kan ook ergens anders vandaan komen want ik ben bezig ook met een ander onderwerp waarbij ik een antal dingen ga oplossen omtrent een duistere entiteit bij een vriend. Gisteren was ik in gebed en hoorde inneens een sarcastische stem die vroeg zich af of ik ook al tot god bidde.
Toen maakte hij mij belachelijk en kreeg ik een aantal vreemde en daarop volgend angstaanjagende, betreurende beelden, waaronder een bloedend persoon.. Ik heb mij toen omringt met wit licht en mijn standaart (inmiddels gegroeide) visualisatie bescherming en dacht aan positieve dingen, de sfeer veranderde weer en ik kon rustig slapen.
Vandaag toen ik voor de eerste keer terugkeek op dit onderwerp hier, stond er inneens een wasrek rechtsachter me die daar eerst niet stond. (mogelijk verplaatst) Alhoewel ik het me ook verbeeld kan hebben, ik heb namelijk nota bene een bezem voor de deur staan. toch werd de sfeer ook inneens anders en ik kreeg heel veel last van enorme buikpijn. Toen ben ik naar mijn kamer gegaan en mijn kamer is beschermd met alles wat je maar kunt bedenken, van het fallus symbool tot runes, keltisch kruis, crucifixen en ga zo maar door. Daar heb ik bepaalde wierook aangestoken, salie, zuiveringshout en nog iets. Mijn buikpijn was gelijk over. Verder heb ik mijn beveiliging versterkt en heb nu nergens meer last van.

--Love, prayer and light--

Tree-Fairy


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.