LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 11:41

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Toeval??
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 20:10 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Lieve lichtjes.

Vanavond zat ik aan de lichtcirkel. Voor mij nog redelijk nieuw. Vaak heb ik wat problemen om te concentreren. Zo ook vanavond. Het waren wel vaak mensen die mijn aandacht trokken. Een enkeling heb ik mee laten delen in het licht waar ik mee bezig was om uit te stralen.
Op een gegeven moment ging ik wat in trance, tenminste dat denk ik. Het voelde of ik even weg was, alsof ik even in slaap was gevallen, maar dan zonder droom. Bijna meteen daarna begon mijn dochtertje te huilen. Zodra ik bij haar was, was het over en ging ze weer rustig slapen.
Ook voelde ik die band rond mijn borstkas weer, met die plek op mijn rug, die knelde. Weet je nog Saskia dat we het daar over gehad hebben? Jij suggereerde toen nog dat het iemand was die erg vast aan mij zit. En aan mij trekt. Toen had ik al het idee dat het misschien mijn dochtertje was, nu nog meer. Maar om die band nu met dat zwaard van Gabriel of Michael door te klieven vind ik wat zwaar en voelt niet goed. Het is mijn kind.

Deze samenloop van omstandigheden, is dat toeval of als dat niet zo is, wat kan het dan geweest zijn?

Liefs en licht
Anjasa


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Toeval??
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 20:40 
Anjasa schreef:
Weet je nog Saskia dat we het daar over gehad hebben? Jij suggereerde toen nog dat het iemand was die erg vast aan mij zit. En aan mij trekt. Toen had ik al het idee dat het misschien mijn dochtertje was, nu nog meer. Maar om die band nu met dat zwaard van Gabriel of Michael door te klieven vind ik wat zwaar en voelt niet goed. Het is mijn kind.

Liefs en licht
Anjasa



Ik weet helemaal niet of het je dochtertje is en ik heb dit maar als methode geleerd, maar dan op een liefdevolle manier, ik stel me zo voor dat je het ook met je hand een beetje losser kan maken en dan hoef je het niet eens te verbreken, want ik denk dat ze daar nog te jong voor is misschien?
Dit komt zo maar in mij op hoor!!!

Of je kan misschien deze methode uitproberen en het maakt bij allebei trouwens niet uit wie het is, ook als je het niet weet:

Stel je voor dat je je aura als een ei afschermt en dan een gaatje maakt waardoor je de energie die je aan diegene hebt gegeven terugontvangt met je handen en daarna de energie die diegene aan jou heeft gegeven terug geeft, daarna sluit je het gaatje weer.

Dit heb ik van een CD over hooggevoeligheid, waarbij je energie overneemt van een ander.

Als je het niets vind gooi je het maar weg!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007 07:04 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Lieve Anjasa,

Gisteravond heb ik gekeken naar Derik de babyfluisteraar, ken je die?
Wat mij voornamelijk opvalt is dat de ouders de meeste tijd niet zo heel veel communiceren met de kinderen.
Elk kindje hoe klein ook daar kan je mee praten.
Misschien kan jij je dochtertje vertellen dat mama altijd van haar houdt en er altijd voor haar is of zal zijn, no matter what!
Ook kan je natuurlijk oefenen met het ei, maar ik denk dat de band met je dochter, waarvan je vermoed, dat die rond je borst klemt, losser gemaakt mag worden.
Lieverd, als je eens naar de uitzending kijkt van die Derik, kan je misschien iets herkennen van je manier van omgaan met je kindje.
Ik weet het natuurlijk niet, maar zelfs jouw verleden en heden daar
zit je dochtertje dan ook in.
Sommige ouders vinden het heel raar om zo te communiceren met hun kindje, maar dat is iets wat je jezelf in kan oefenen.
Net als bij dieren, vertellen wat er is en wat we gaan doen, misschien raar maar ik doe dat met de Kat ook.
En weet je ze begrijpt me ook, en praat terug.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007 07:59 
Gisteravond dacht ik in bed nog ineens, dat ik er eigenlijk niets vanaf weet en helemaal niet weet of wat ik schreef kan helpen, of juist het tegenovergestelde bewerkstelligt!

Inderdaad lijkt het me dat je vooral kan proberen een manier te vinden om met je dochtertje te communiceren en misschien eens kijken op een website over hooggevoeligheid, of indigo en kristal kinderen of nieuwetijdskinderen?

Weet je, mijn moeder heeft mij vroeger niet zo goed begrepen in dit soort dingen en ik leer er nu pas mee om te gaan. Het is niet haar fout, maar gewoon iets waar toen nog helemaal geen informatie over bestond, laat staan dat ze begreep dat ik gevoelig was.

Dus hopelijk vind je een manier dat duidelijk wordt wat er is! 1hart1

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007 19:53 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Lieve Amanna,

Ik ken Derek zeker wel. Kijk graag naar zijn programma en ben altijd zeer geroerd.
Ik sta dan altijd te kijken wat kleintjes weten en meekrijgen.
Met mijn dochtertje probeer ik al heel veel te communiceren. Vind ik soms ook best moeilijk, ze reageert er niet echt op, voor mijn gevoel. Maar bedankt voor de tip.

Liefs
Anjasa


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007 20:33 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Lieverds,

Ik wil alleen graag even aangeven dat banden met wie dan ook niet te verbreken zijn, vooral een bloedband niet. Dat is ook geen oplossing.
Vraag om hulp van gids of engel en ga het aan. Het waarom van iets kan vaak een oplossing inhouden. Toeval bestaat niet en het is dan ook niet voor niets dat zielen bij elkaar geplaatst worden, want dan moet er nog wat uitgewerkt worden. Laat los dat knellen, dat gevoel van los willen laten en kijk en voel naar de oorzaak want daar ligt de sleutel.
Tot slot bedenk dat ieder wezen een volwassen ziel in zich heeft, ook een kind.
De kinderen van deze tijd zijn zich vaak als volwassenen bewust van wie ze zijn maar worden beperkt doordat ze moeten communiceren via een kinderlichaam en benaderd worden via een di di dada toeteleloe kietel ipv met normale argumenten. Gelukkig wordt er nu meer aandacht gegeven aan de baby taal zoals hierboven beschreven.
Een echte lichtwerker WERKT hard aan zijn of haar ontwikkeling, werkt vooral hard aan het gevoel voor het eigen waarheidsgevoel en laat zich niet in slaap sukkelen door berichten dat het leven een spelletje zou zijn of dat poorten vanzelf open gaan. Op het moment dat een overgang daar is zal de enige die het licht in gaat en een poort opent jij zelf zijn en niemand doet dat voor je want dat mogen ze niet totdat de 40 dagen voorbij zijn. Dan wordt je afgehaald en verder geholpen.
Zo probeer daar de eigen waarheids module maar eens op uit, geloof me niet, voel en weet het zelf zeker!

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007 21:37 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Anjasa ik herken hier opeens iets.
Maar misschien is dit totaal anders dan jouw/jullie beleving.



Citeer:
..Met mijn dochtertje probeer ik al heel veel te communiceren. Vind ik soms ook best moeilijk, ze reageert er niet echt op, voor mijn gevoel. Maar bedankt voor de tip...


Ik herken dit enorm in mijn relatie met mijn dochter.
Enfin, toen ze nog heel klein was.
Ik kreeg dikwijls totaal geen contact met haar.
En dat voelde voor mij afschuwelijk.
En het is nog niet altijd makkelijk maar ik begrijp het nu (ze is nu 16)zoveel beter.

En ergens voel ik die band ook die jij beschrijft.
Maar...en dat is misschien voor jou heel anders?.....mijn dochter had al vrij snel asthma.
En ergens heb ik het idee dat ik haar benauwdheid over genomen heb toen.

Maar lieverd, zoals gezegt (ook door Puran hierboven :wink: ) zoek naar jouw eigen "weten".
Want daar ligt inderdaad de sleutel.

1hart1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2007 07:45 
Puran schreef:
Lieverds,

Ik wil alleen graag even aangeven dat banden met wie dan ook niet te verbreken zijn, vooral een bloedband niet. Dat is ook geen oplossing.


Even iets rechtzetten: ik bedoel niet de bloedband te verbreken.
Ik heb alleen maar verteld wat ik heb geleerd voor een knellende band. Dit is een etherische band of koord.
Ik heb nog steeds een hele goede band met mijn moeder.
Dus de bloedband of band die je samen hebt gaat daarmee niet weg!

Nog even iets veranderd
: ik heb namelijk een (engelstalig) boekje te leen van Doreen Virtue over chakra's schoonmaken en daar staat ook iets over etherische banden in, zij zegt dat deze banden ontstaan in allerlei relaties en voornamelijk komen door angst.

Er gaat de hele tijd energie doorheen en als het naar een ander toegaat wordt je vaak heel moe, zonder te weten waardoor.

Het doorsnijden of doorhakken willen niet zeggen dat je niet van iemand houdt, het zorgt er alleen maar voor dat je onbruikbare delen van je relatie loslaat.

Je kan het aan aartsengel Michael vragen of het zelf doen, of laten doen door een vriend of healer staat in haar boekje.

Dit in het kort.

Voor mij werkt het om te vragen aan aartsenegel Michael om de beperkende banden met liefde door te hakken, maar je kan het ook doorsnijden noemen of doorknippen.

Als je het niets vind laat je dit maar liggen!!!


Anjasa, ik hoop dat het je lukt!

Wat me ook opvalt is dat je natuurlijk (!) heel bezorgd bent over je dochtertje. Mag je van jezelf wel heel eventjes bij haar weg zijn?

Liefs,
Saskia


Laatst gewijzigd door Skyblue op za 20 okt 2007 13:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Toeval??
BerichtGeplaatst: za 20 okt 2007 11:48 
Offline

Lid geworden op: za 13 okt 2007 14:40
Berichten: 21
Op een gegeven moment ging ik wat in trance, Bijna meteen daarna begon mijn dochtertje te huilen. Zodra ik bij haar was, was het over en ging ze weer rustig slapen.
Ook voelde ik die band rond mijn borstkas weer,
om die band nu met dat zwaard van Gabriel of Michael door te klieven vind ik wat zwaar en voelt niet goed.


:o hallo anjasa, Ik heb ook jouw ander bericht gelezen, over een mogelijke nieuwe job en misbruik.
Zou het kunnen dat ongerustheid hier aan de basis ligt?
Ik herinner mij dat ik ook zo reageerde op mijn dochter,(ben ook slachtoffer van incest) en als mijn dochter achter mijn rug ging staan, dat ik mijn energie verloor en plots moe en lusteloos werd.
Nu ben ik grootmoeder en de band met haar is fantastisch.


Het zwaard van michael.

even kort, ik had twee energetische wapens, een speer die ik aan barbara gegeven heb en die laag astrale wezentjes verjaagd, en een zwaard. de zwaard van Heracles. Die trouwens nog altijd bij mij is.
Sommige kennen het verhaal van koning Herodes die aan Heracles vroeg om een reuzachtige knoop te ontwarren en Heracles i.p.v. te ontwarren nam zijn zwaard en hakte het in stukken.

Op een dag vroeg ik mij af waarom ik met iemand een speciale band had.
Ik kreeg volgend antwoord: Tussen die persoon (man en lover) en mij verscheen plots een reusachtig in elkaar gevlochten knoop die vele uiteinden had die in de ruimte rondom verdween. Ogenblikkelijk herkende ik de knoop van koning Herodes , vroeg om mijn zwaard en wilde toeslaan, de knoop doorhakken. de knoop verdween voordat hij doorgehakt werd. Maar al die uiteinden, of draden, die uit die knoop in alle richtingen gingen, verwezen eigenlijk naar vorige levens, banden van toen en nu en later. Ik wou een cutting doen, maar het lukte niet.
Natuurlijk weten Steve en Barbara daarvan, ze waren immers getuige toen de speer zichtbaar werd voor ik hem aan barbara gaf en hij kent het zwaard verhaaltje. Dit is samen met andere dingen gebeurt in 2004 op de boekenbeurs te antwerpen, waar ik in trance ging. (mijn vingertje ging omhoog) Ik wist niets van hun en van de lichtwerkers, ik ben immers ovaat, lid van de druiden.

wat ik hier wil zeggen is, de band met jouw dochtertje is heel zekers zeer bijzonder, ik vermoed dat zij het merkt als jij je in trance van haar verwijdert, en dat ze jouw back to the earth belletje is; omdat ze sterk intuitief moet zijn. Veel succes met jouw veelbelovend meisje.
vele engelenknuffels voor iedereen. Ik geniet hiervan.
groetjes, maddy merlia

_________________
Geloof in jezelf. Fijne groetjes van Merlia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.