LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 17:20

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: bewegende Avatars..?
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 09:29 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Is hier iemand die dit herkent eigenlijk?

Soms ga ik naar een topic en begin de tekst te lezen.
Dan, vanuit mijn ooghoek zie ik zo een Avatar opeens bewegen.
Net of iemand zijn hoofd draait, of mij aankijkt, of soms knipoogt zelfs? :shock:

En als ik dan goed ga kijken is het natuurlijk weer weg! :?

Doet me enorm denken aan de schilderijen in Zweinstein.
Precies zo als je het daar ziet.
Die schilderijen aan de muur die dan bewegen en ...ja lijkt wel of iemand mij iets wil vertellen?

Wel mooi!


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 09:40 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Nou met avatars kan ik niet zeggen, maar met foto's wel degelijk.
Vanuit mijn ooghoek zie ik de foto van mijn moeder en soms kan ik haar ontroering, knipoog, of iets anders gewoon voelen.
Trouwens, de foto vertoond nu ook weer een glimlach.
Heel mooi! 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 17:28 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Kweeniet. Kep mijn ooghoeken net pas te pakken. Dus of daar nu wat beweegt, zou het niet weten !

;)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 17:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hmm...Kim, vaste ooghoeken.
Klinkt erg stabiel. :wink:

Oh ja Miek met fotos.
:D Jij zegt dat van je moeder die altijd bij je is.
En zo zie ik bij ons pap wel eens een kringeltje rook of mist uit het schilderijtje komen.

Allemaal symbolen en lieve kattebelletjes van hen die ons omringen denk ik?

1hart1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 18:38 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Hey lieverd ,

Helaas zie ik geen bewegende avatars , buiten de mijne dan , hihi , maar ik kan je heel goed volgen. Nu zie ikzelf regelmatig lichtpuntjes verschijnen in mijn blikveld , of lichtbewegingen en zelfs gewoon iets wat ik niet definieren kan en van zodra ik me er op wil focussen is het weg. Ik heb het niet in mijn ooghoeken , maar gewoon in heel mijn gezichtsveld en heel vaak twijfel ik of het wel iets was.

Toch is er één lichtpuntje dat ik heel onregelmatig en slechts voor een ogenblik , maar vrij duidelijk zie. Ik ben het ondertussen al zo gewoon , dat het deel van mij geworden is. Ik heb er het raden naar wat het mag zijn , maar ik heb het aanvaard. En als ik het nog eens zie , word ik er steeds vrolijk van , je bent er weer denk ik dan , welkom.

Tja , meestal heb ik zoiets van : je ziet iets , je wilt het grijpen en dan ontglipt het jou , waardoor je begint te twijfelen of je werkelijk iets gezien hebt. Ach , het zal wel niets geweest zijn. Maar niets is ook iets...


Liefs , Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 20:16 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Herkenbaar hoor verandere fotos, geloof dat er ergens een topic is over veranderende gezichten, eigenlijk wel een raakvlak denk ik.
Ja ik zie ook foto's veranderen.
Zo heb ik een boedha hoofd hier staan op een tafeltje en die praat soms
ook, zijn gezicht heeft verschillende gezichten.
Heb het weleens verteld tegen mensen.
Er zijn er ook die hier op visite zitten en zeggen: krijg nou wat die boekha spreekt!
Eerst denkt men dat ze gek zijn geworden, maar ik weet wel beter.
Heel bijzonder ik kocht hem op een paranormaal beursje, was helemaal verliefd, hihihi.
De mensen die mij met hem in mijn armen zagen lopen hadden allemaal zoiets van hee die past heel erg bij jou.
Oh was hou ik van deze boedha, misschien raar voor een ander, maar ik heb zo'n respect voor hem.
liefs amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 20:43 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Ah Helmut, nu snap ik jouw tinkelende lichtje ook.
En och...n-iets. 8)

1hart1

Ja ik kan me die liefde voorstellen Amanna.
En wel leuk dat het ook gezien wordt door anderen dan.
Soort van bevestiging van jullie band.

Zelf heb ik dat jaren met mijn slaapknuffeltjes gehad.... :oops:
Voelde heel Heilig.
En nog zijn ze hier.
Als gematerialiseerde emoticons. 1hart1

Ach, we gaan gewoon steeds meer zien.
En het wonderlijke van alles vind ik dan dat het helemaal niet gek aanvoelt.

Ik herinner me nog dat ik jaren geleden voor de eerste keer las:

...o lieverds, jullie zullen zoveel gaan zien.
Veel dingen die je nu voor onmogelijk houdt.
Dingen die jullie nog nooit gezien hebben....


Nou ja zoiets dan.
En ik dacht jeutje, dat moet wel heel spectaculair zijn.
En voorlopig is het precies wat jij zegt Helmut:



Citeer:
..meestal heb ik zoiets van : je ziet iets , je wilt het grijpen en dan ontglipt het jou , waardoor je begint te twijfelen of je werkelijk iets gezien hebt. Ach , het zal wel niets geweest zijn. Maar niets is ook iets...
..


Het zal wel niets geweest zijn.
En toch was het iets.
Een sterretje wat even doorkwam.....

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 21:08 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Hi Ruth

nee ik zie geen bewegende avator, alleen verdwijndende? :D Ik heb even een vraag. is het nu normaal dat als ik dit forum opstart dat het zo lang duurt voordat ik op een topic kom en als ik dan op een andere wil kan ik ook een eeuwigheid wachten. Het ligt niet aan mijn computer.
liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 21:37 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Dit Wikvaya is, onder de gegeven omstandigheden hier op het forum, heel normaal. :wink:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 19:37 
Nee met Avatars heb ik het niet.
Ik zie alleen vaak overdag iets bewegen vanuit mijn ooghoek en als ik kijk is het weg....het is niet onze kat! :D

En ik hoor trouwens ook meer en heb vaak piepen in mijn oor, terwijl er niets mee is voor zover ik weet. Ik ben gevoeliger voor geluid geworden.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 21:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Oh weet je wat ik bij dat gepiep placht te denken Saskia?

*Contact* 8) 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 22:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Lieve Saskia,

Skyblue schreef:
.... ik hoor trouwens ook meer en heb vaak piepen in mijn oor .......


Piepen in het oor wordt vaak gebruikt door gidsen om iets door te geven. Het is vaak een antwoord op iets wat je denkt of dacht en dat intuitief of op andere wijze niet doorkomt. Rechts is nee, links is ja. Het is wel zaak rustiger te worden in de gedachten, want het gebeurd mij nog wel eens dat ik niet meer weet wat ik dacht en dan gaat het antwoord verloren tenzij het echt nodig is dat je reageerd want dan krijg je als terloops je gedachte waar het om ging weer terug.
Soms kan hoge bloeddruk of bukken ook tot piepen leiden.

Namasté Puran

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 07:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Citeer:
..Rechts is nee, links is ja..


:shock:
Is dat zo??
KLopt dat ook bij jou Puran?

Weet je, ik dacht altijd dat het een soort van radiozender was met storing.
En dan heb ik het gevoel dat de ontvangst niet precies afgesteld staat weet je wel?
Net als vroeger de antenne van de tv.
En ergens heb ik de hoop dat deze verbinding gaat verbeteren zodat ik duidelijker kan ontvangen.
Maar jij voegt hier nu iets nieuws toe.

Vertel eens Puran als je wilt?
Want je weet toch niet van te voren wanneer je oor gaat piepen?
Hoe weet je dan wat de vraag was waar je een antwoord op krijgt?

vraag 4938908..... :hoezo nieuwsgierig? :?


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 07:07 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:oops: ..sorry, ik ren voor mijn beurt weer eens.... Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 07:11 
Nou, ik ben wel heel nieuwsgierig naar mijn gidsen, maar weet nog steeds niet hoe ik daar contact mee kan maken, dus misschien proberen ze het op deze manier....ik had het al een aantal keren aan de linkerkant en ook een paar keer rechts, maar dacht dat het van een soort bijholteverstopping was.

En toevallig(?) had ik vanmorgen (heb ik wel eens meer gehad) net voordat ik in slaap viel, alsof er iemand hardop naast me zei: "Hoe voelt ze?" /of "Hoe vond ze"? Ik weet niet precies wat het was, maar schrok er wakker van!

Maar ik heb ook medicijnen voor hoge bleoddruk, alhoewel ik daar al een tijdje minder van hoef, omdat het zo goed gaat....

:roll: :D

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 09:15 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Liefs haasje,

Ruthazel schreef:
Is dat zo??
KLopt dat ook bij jou Puran?

Hoe is het met jouw gevoel voor de waarheid, je weet wel, dat gevoel als er iets niet klopt of juist wel? Je WEET dan. Voel eens en wat zegt het je?
Ruthazel schreef:
Weet je, ik dacht altijd dat het een soort van radiozender was met storing.
En dan heb ik het gevoel dat de ontvangst niet precies afgesteld staat weet je wel?
Net als vroeger de antenne van de tv.
En ergens heb ik de hoop dat deze verbinding gaat verbeteren zodat ik duidelijker kan ontvangen.
Maar jij voegt hier nu iets nieuws toe.

Lieverd, ik had het laatst over die verbindingen die iedereen heeft met anderen waar een of meer ontmoetingen hebben plaatsgevonden, het netwerk. Dat zijn een hoop "radio" zenders van gedachten. De kunst is de afstemknop te vinden en te gebruiken. Niet iedereen heeft helderhorendheid, maar voor mensen bij wie de communicatie nog niet loopt zoals het bedoeld was, door drukte in het hoofd of om andere redenen, is er het simpele piepje dat toch enige bevestiging geeft.
Ruthazel schreef:
Want je weet toch niet van te voren wanneer je oor gaat piepen?
Hoe weet je dan wat de vraag was waar je een antwoord op krijgt?

Jij stelt nu vraag 4938908 en ik stuur een piepje, laten we zeggen "Ja".
Denk daar eens over na..... waarop is ja een antwoord?
Er zijn dus twee dingen, verstandige vragen en twee mogelijkheden van een antwoord. Op de vraag "Zal ik een patat met of zonder mayo nemen?" is lastig antwoord te geven door dat je twee opties in de vraag meeneemt.
Veel mensen leven haastig en denken heel veel, soms onbewust van wat ze denken en dan hup komt er een antwoord op een vraag, maar welke was het? Wordt rustiger in denken, stop het ratelen en ga bewuster met je gedachten om. Straks loop je op een pad en dacht je per ongeluk over een mooie boom en boem, daar loopje zo maar tegen een door jou gecreëerde boom op. Je hebt geen jas meegenomen vanwege het mooie weer en denk je opeens "Straks gaat het regenen, ik moet opschieten." en voor je thuis bent heb je een nat pak. We moeten leren omgaan met onze gedachte krachten en zolang we er nog een war(hoofd)boel van maken grijpen de gidsen in anders zou onze omgeving nauwelijks meer leefbaar zijn. Piepjes zijn niet alleen handig om voor de beginnende luisteraar van het gidsen verzoekprogramma, maar ook om te leren bewust te denken.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 09:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Citeer:
...Wordt rustiger in denken, stop het ratelen en ga bewuster met je gedachten om....


:lol: hihihi die zit schat! 8)

Haas keek naar een boom en trapte op de bloem.
Hoep plat.
Luistert O Hazigheid en aanschouwt.
Zwijgt en wordt stillig.


Zo leren we lieverd, prachtschets geef je hier.
Het piepje begint te klinken., en het waren geen frietjes. :wink:

Dank!!

1hart1 Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 09:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Lieve Saskia,
Skyblue schreef:
Nou, ik ben wel heel nieuwsgierig naar mijn gidsen, maar weet nog steeds niet hoe ik daar contact mee kan maken, dus misschien proberen ze het op deze manier....

Ik heb sterk het gevoel dat je een gids hebt en enkele entiteiten met een ander (positief) doel. Ik heb indertijd in het interview van Ruth en mij wel eens uitgelegd dat er meer soorten gidsen zijn die je kunnen begeleiden op je pad van zelfontwikkeling, maar er is steeds één hoofdgids die meestal de communicatie doet. Die gids kan zich als engel manifesteren als dat prettiger bij je ligt. Naar mate je naar een hoger nivo toegroeid kun je meesters toegevoegd krijgen die je helpen iets speciaals te leren of te leren overwinnen afhankelijk van de jou toebedeeld taak in het geheel.
Onzekerheid en lawaai in het hoofd (veel denken) kunnen het contact moeilijker maken. Meditatie en rustig de tijd nemen en leren luisteren zonder gedachten van jezelf kunnen helpen het eenzijdige contact van de gids naar jou uit te breiden naar twee richtings verkeer. Let eens op je gedachten, zijn ze van jou zelf, bevatten ze een boodschap? Na verloop van tijd leer je ze herkennen, meestal in combinatie met een gevoel dat wijst naar die persoon.
Saskia schreef:
En toevallig(?) had ik vanmorgen (heb ik wel eens meer gehad) net voordat ik in slaap viel, alsof er iemand hardop naast me zei: "Hoe voelt ze?" /of "Hoe vond ze"? Ik weet niet precies wat het was, maar schrok er wakker van!

Gidsen die niet met de aarde verbonden zijn of een tijd weg zijn geweest denken niet meer. Ze helpen je door bij te sturen in de gedachten als een probleem uitgewerkt wordt of als er iets nieuws moet gebeuren. Ze hebben daartoe de beschikkingover al jouw gedachten van je leven en alle geluiden/gesprekken die je ooit gehoord hebt. Simpel een zin laten horen die we ooit gehoord hebben kan een methode zijn om iets door te geven. Onze onrust of onzekerheid kan storend werken, want als we op scherp gaan staan op het moment dat we zoiets horen en denken Wauw ik hoor iets.... dan is het al verdrongen door die gedachte.

Saskia schreef:
Maar ik heb ook medicijnen voor hoge bleoddruk, alhoewel ik daar al een tijdje minder van hoef, omdat het zo goed gaat....

Amlodipine? Hoge bloeddruk kan storen, maar kun je ook als een hulp zien om rustiger te worden. Bij mij werkt er ook weinig als mijn bloeddruk er met 178 uitknald.

Namasté Puran

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 15:29 
Ik kreeg laatst van iemand te horen dat ik twee gidsen bij mij had, waarvan ik er eentje wel wist waarschijnlijk. Maar ik weet ook dat er engelen bij me zijn, voor mij is dat de groep (of het nu dezelfde zijn als bij Steve of niet)
Ik heb wel eens een boodschap gehoord, maar dat is al weer eventjes geleden, ik heb nog steeds moeite met te geloven dat het geen fantasie is, en inderdaad met te veel denken! :roll:
Ik wil alles begrijpen!

Dat gesproken stukje vanmorgen vond ik griezelig klinken, dus vandaar dat ik schrok en ook omdat het zo echt was. en ik dus bang ben dat het mijn fantasie is. Ik bedenk ook te veel.

Ik heb chloortalidon (plaspillen). Die zorgen dat er vocht wordt afgevoerd.
Ik geef mezelf (bijna) elke dag reiki, waarbij ik dus vaak in een meditatieve staat raak, een soort lichte trance ook wel eens en dan zag ik wel eens dingen, niet zo vaak meer tegenwoordig. Of ik val in slaap.... :wink:

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2007 19:06 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Om even terug te komen op het onderwerp. Ik zie geen bewegende foto's behalve als ik naar de film van Harry Potter kijk. Is niet erg hoor, ieder zij ding.

Wat wel herkenning geeft is die piep in je oren. Wat een toeval weer :wink: , deze week had ik dat 2 maal. En had ik bij die piepjes ook het idee dat een contact was met iets van boven. Of hoe je zoiets noemt. Beide keren was het links. Dat zou dus ja moeten zijn. Nu ik dit weet kan ik me erop concentreren of ik een vraag had. De laatste keer was meer een druk gevoel. Alsof ik te snel was opgestaan. Ik ben toen stil gaan staan om te luisteren of er nog meer kwam. Maar dat kwam niet.

Dank voor deze informatie lieve Puran.

Liefs
Anjasa


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.