LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 24 apr 2024 14:40

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Entiteit
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 20:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Deze ervaring wil ik ook graag met jullie delen;

We zaten met wat vrienden een film te kijken en ik leunde op de bankleuning en zag ineens schuin voor mij een houten stoel met daarop een jongenman. Krullend haar, casual gekleed en zat eigenlijk gezellig mee te kijken naar de tv. Ik schrok eerste instantie en ging rechtop zitten.

Een vriendin van mij zag mij raar kijken en zei wat is er? waarop ik zei (omdat ik niet wist hoe zij dacht over het paranormale) ben denk ik in slaap gesukkeld zag hier net een man zitten op een houten stoel.

Brrrr zei ze; misschien een geest. Ik voelde aan dat ze het een beetje eng vond en kapte het af door te zeggen welnee joh.. zal wel gedroomd hebben. Maar in mijn hart wist ik wel beter...

uiteraard wil ik het niet alleen delen maar hoor ook graag jullie verhalen als jullie deze willen delen :wink:

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 21:42 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Leuk wat je verteld Cygnus!

Oh net zoals jij zie ik geen mensen.
Althans...het ligt eraan hoe jij deze jongeman "zag".
Want "zien" is een woord wat ik soms niet helemaal duidelijk kan interpreteren.

Ik zie wel heel veel om me heen gebeuren.
Soms de hele dag door.
Maar dat gebeurd allemaal net buiten mij.
Net of het ....jeetje......zeg maar dat het net buiten mijn gewone aardse wereld ligt.
het heeft dan ook altijd iets zweverigs zo zeggen.

Enkel bij herinneringen aan vorige levens, of het zien van een oud huis geeft mij wel eens een heel duidelijk beeld gerelateerd aan de omgeving van dat moment.
Maar meestal zweeft het ergens tussen there and here.
Dit verhaal van jou lijkt wat concreter te zijn.
Aardser? Dichterbij?


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 23:35 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Hey cygnus,

Mmmm lees dit en doet mij denken aan een minder prettige ervaring
waarbij ik net als iemand zag op de bank tegenover mij.
Het bleek iemand die ik heb gekend en die nog in leven is...
Wat opvallend aan de verschijning was, was dat het groen/grijs/ was er was geen licht omheen en ik schrok er ook van. Het voelde helemaal niet goed/ of prettig.
Had dit ook niet eerder ervaren. Toen ik in de gaten kreeg wie het was heb ik de persoon in kwestie direct mijn huis uit gestuurd. En vervolgens
een koepel met licht om mijn huis gevisualiseerd....

Ik begrijp dat jou ervaring in ieder geval dit gevoel niet opriep.
Namelijk voor mezelf is het belangrijk hoe iets voelt....
Engelen of andere liefdevolle energieen geven mij dit gevoel niet!

Vraag me nu wel af wat het met jou deed....?
Kan je achterhalen wie het was?
Of is het net als Ruth hier schrijft iets wat als het ware buiten jezelf gebeurt.
Alsof je heel snel door 1 of andere poort gaat....


Liefs Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 19:46 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
@Ruthazel;
Ik zag deze jongeman (denk ik) astraal. Dus wel duidelijk maar ook weer soort van doorzichtig, denk ik. Maar goed vind het lastig om te zeggen.. dit is de 2e keer in mijn leven dat ik iets zoiets duidelijk heb gezien.

Meestal is het toch meer voelen en soms weten..

@ shenandoah
Goh dat is ook een aparte ervaring. Zou die persoon soort van uitgetreden zijn en jou opgezocht hebben. Geeft mij ook aan als ik het zo lees dat je met die persoon niet zo leuke dingen hebt ervaren, of heb ik het mis?

Ik had er geen ‘’naar’’ gevoel bij. Had ook het idee dat hij bij het huis hoorde, mijn eerste gevoel gezien hij er ook zo comfortabel bij zat. En dat ik dit mocht waarnemen.. ben ook erg gevoelig tussen bijna slaap en wakker zijn. Vaak dan voorspellende dromen enzo.. Iemand heeft mij ook een keer verteld dat tussen het wakker zijn en slapen is een bepaalde fase waardoor je dus meer kan waarnemen van het astrale.. zoo voelt het ook wel voor mij eigenlijk. Hij zag er ook wel astraal uit.. (om het maar een naampje te geven).

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 09:02 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Hey cygnus,

Heb nog niet gereageerd op je reaktie wat ik alsnog even zal doen.
Inderdaad de persoon in kwestie was uitgetreden en had me opgezocht...
De ervaringen die ik met de persoon heb gehad waren op dat moment niet aan de orde meer het gegeven van dat moment...
Ben eigenlijk benieuwd is het je inmiddels duidelijk geworden wie jij hebt mogen waarnemen.....?

Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 11:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Goh.. zou die persoon er volledig bewust van geweest zijn.. of is dat per definitie zo dat je dan altijd bewust bent als je zoiets doet?

Ik dacht namelijk dat je zowel als onbewust kan uittreden en is dus mogelijk dat die persoon het niet eens door had.. dus zo sterk aan je dacht dat jij deze persoon wel kon waarnemen omdat je er op dat moment er voor open stond.. ben een beetje nieuwsgierig ;-)

Persoonlijk denk ik dat die persoon die ik zag eigenlijk niks met mij te maken had maar meer met het huis zelf. Ik denk dat ik het op dat moment eventjes kon waarnemen nemen omdat ik tussen wakker en bijna slaap fase zat.

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 15:14 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
[quote="Cygnus"]Goh.. zou die persoon er volledig bewust van geweest zijn.. of is dat per definitie zo dat je dan altijd bewust bent als je zoiets doet?

was onder invloed van drugs......en kon moeilijk loslaten



Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2007 18:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Ah.. het is duidelijk...

Dank je wel voor het delen.. snap het :wink:

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.