LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 08:35

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Uittreding
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 18:40 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Ik hoop dat ik het goed heb geplaatst.. weet nog niet zo goed waar alles hoort.

Maar zou graag willen weten hoe jullie een uittreding ervaren.
Ik heb meerdere uittredingen gehad alle ben nog echt een broekkie omdat op het moment dat ik voel dat ik '' mag gaan '' zo noem ik het even voor het gemak dan ga ik niet want dan vind ik het zo overweldigend dat gevoel. Gezien het toch nog regelmatig op mijn pad komt wil ik eigenlijk een keertje dat doorbreken en gaan met de flow.. het is niet dat ik het echt op zoek naar ben maar het gebeurd mij meestal spontaan dus denk ook wel ergens dat ik er wat mee moet. Jarenlang heb ik gedacht.. ik laat het voor wat het is maar heb nu zo'n gevoel van ja.. wellicht mag het nu verder gaan.

Even wat vb van mijn eerdere ervaringen.. ze begonnen al vrij vroeg;
Ik heb zelf de boeken gelezen van Jan Kleyn. En hierdoor ben ik eigenlijk achtergekomen dat ik dus ook uittredingen ervoer. Ik was rond mijn 12e dat ik hier achter kwam.

Een van de dingen wat ik had gelezen was o.a. dat je met je hand door het matras heen zou kunnen gaan als je dat zou willen. Dus één x tijdens een uittreding herinnerde ik mij dat en probeerde het uit. Tot mijn grote verbazing.. lukte het mij.. toen ik mij dat besefte.. was ik weer terug in mijn lichaam.

Kwam net van school en was alleen thuis en ging even op de bank liggen tv kijken. De zon scheen op mij en voelde me al wegdommelen. Ineens werd ik ''wakker'' en keek voor me en zag het parket echt 2 cm voor me. Ik schrok want ik hing dus net boven het parket en dacht dat ik plat op mijn gezicht zou vallen. Op dat moment schoot ik terug in mijn lichaam en ging meteen rechtop zitten. Mijn hart ging tekeer hahahaha hele aparte ervaringen..

Ik zag één keer tijdens een uittreding (nadat ik mij kon herinneren en ergens gelezen had als je bang bent mag je om hulp vragen) dit herinnerde ik mij en vroeg om hulp omdat ik bang was en toen zag ik een hand verschijnen met fel wit licht en straalde ook veel licht vanaf. Ik voelde dat ik die hand mocht pakken en naar een ander ‘’level’’ gaan (noem het maar even zo weet niet precies hoe ik het moet beschrijven) maar dit was zo overweldigend waarop ik zei; nee nu nog niet!  je begrijpt dat ik natuurlijk de volgende dag wel een beetje spijt van had.. ben nu nog steeds nieuwsgierig hahahaha maar goed heb dat voor toen maar los gelaten. Via mijn dromen mag ik denk ik ook veel zien en dat geeft mij ook nu zoveel voldoening.

Nu had ik vorige week ergens.. weer een uittreding.. ging wel 3x ofzo uit mijn lichaam maar was zoooo moe en slecht geslapen dat ik liever wilde slapen.. alleen na de derde x had ik zoiets oke dan maar wel.. maar toen ik liet me dus gaan en floepte eruit en wilde kijken en zag (voor het eerst) helemaal niets.. helemaal zwart <--zelfs al is het donker bij mij in de slaapkamer ik kan altijd iets zien.. nou goed ik knipperde mijn ogen (voor mijn gevoel) en nog steeds zwart.. toen dacht ik ja dag wil wel wat zien voordat ik verder ga.. dan niet.. en floep was weer terug. Was nog niet helemaal goed vast in mijn lichaam maar ging me maar snel omdraaien meestal gaat het dan pas weg dat gevoel van weer uittreden.

Maar goed hier zitten vast mensen die ervaren zijn.. wellicht dat jullie mij hiermee kunnen helpen.. graag ga hier anders mee om zodra er weer een spontane uittreding is..

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 19:01 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Met grote belangstelling lees ik je ervaring Cygnus.
(perfect geplaatst 1hart1)

Zelf ben ik nog nooit echt uit mijn lichaam gevaren zo zeggen.
maar....en dat weet ik dan niet zo goed....hoe werkt een uittreding nu eigenlijk?

Ik lees er vaker over.
Nel heeft er wel ervaring mee, weet ik, dus zij kan er zeker veel over vertellen.
En zo zijn er nog een paar.
Enkel weet ik niet hoe het voelt.

Maar dank voor je mooie bijdrage hierin.
Want ik ben wel heel nieuwsgierig!

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 20:15 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 07 okt 2007 20:08
Berichten: 61
:)
Hoi Cygnus,
Mag ik je / jullie een boek aan bevelen?
Over uittreding, astrale reizen...

Uitgeverij Akasha
Vrij reizen in andere dimensies;
Over buitenlichamelijke ervaringen.
Ute Kretzschar.

Kristallen Licht Groeten,
Jankin.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 20:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Gelukkig :D

Nou ben erg benieuwd naar de ervaringen van Nel en/of anderen en wat voor tips ze hebben.

Soms heb ik dus ook een hele bewuste uittreding <-- dan heb ik het wel over de beginfase.. Ik denk ook dat dit mij vaak is overkomen om er aan te wennen zeggen maar. Ik kan het zelfs opwekken (een tijdje uitgeprobeerd op jonge leeftijd) daarna losgelaten want wilde niks forceren.

Ik heb verschillende manieren van gevoel van uittreden.
Een daarvan herkennen vele mensen.. het gevoel van ''vallen'' meestal wordt je dan met een schok wakker. Dat heb ik regelmatig maar soms blijf ik dus soort van vallen. Dan ben ik daar mij van bewust en dan zweef ik (gevoel).

Soms lig ik in bed en dan ga ik heel hard spinnen of soort van wiegen.. dan wordt dat gevoel zo heftig meestal gepaard met een bepaald zoemend geluid. Gevoel is zo overweldigd want dan voel je dat het verder gaat. Weet niet zo goed wat er dan gaat gebeuren maar is echt iets heel erg spannend. Als ik dus dan besluit om het niet te doen (wat tot nu toe is) dan ben ik ook direct wakker en heb meestal dan meer kans om weer uit mijn lichaam te gaan.

Soms word ik wakker in een soort van 2e fase dus dan ben ik er nog niet echt uit mijn lichaam maar dan begin ik los te komen soort van verlamming verschijnselen. Ik heb mij geleerd om stevig terug te keren in mijn lichaam.. doordat ik o.a. gelezen had proberen met je tong je gehemelte aan te raken of door simpelweg maar 1 vinger te proberen te bewegen.. het duurt ''even'' voor je gevoel maar dan kun je al gauw alles bewegen. Ben zelf misschien ook wat simpel mijn motto is ook met de onschuld van een kind.. en dat is ook iets wat ik doe met het spirituele dus hoop d.m.v. waardevolle adviseren daar ook iets mee te kunnen.

Zo heb ik nog een aantal ervaringen die ik wel een andere keer schrijf.. maar graag hoor ik eerst meer van jullie :wink:

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Laatst gewijzigd door Cygnus op di 09 okt 2007 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 20:21 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
@Jankin

Ik heb al vele boeken gelezen over uittredingen maar deze ken ik nog niet dus dank je wel voor de tip!

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2007 07:08 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Cygnus

Heel herkenbaar . Het zoemen wat ik af en toe nu ook nog heb. Vaak weet ik niet eens waar ik geweest ben maar het voelt goed. Ik weet ergens zelf dat ik dan meega met mijn Gidsen maar nog niet hoef te weten wat we besproken hebben.

Toen de Twin Towers aangevallen werden en ik dat 2 weken van te voren doorkreeg in al zijn enormiteit ( mocht alleen niet weten waar ) ben ik ook 's avonds uitgetreden en stond onder de puinhopen van die ingestortte torens.
Er was een rode gloed en dat bleek later die branden te zijn onder het puin , gelijk een crematorium. Daar was ook alles vol grijze stof en ineens stak er iemand zijn arm naar me uit. Helemaal bedekt met stof en voor ik wat kon zeggen viel de arm neer en was die persoon weg naar het Licht.

Ook haalde Markus ( overleden, ter doodveroordeelde gevangene waar ik mee schreef..hij is heel erg Licht :D ) me eens op. Hij ging achter me liggen en sloeg zijn armen om me heen en ook toen mocht ik niets zien en kwam met een klap terug in mijn lijf en was de verdere dag niet comfortabel. Mijn lijf voegde niet en dat heeft wat geduurd.

Ook een uitstapje naar Kampen ( die naam kreeg ik ) en ik liep over straat en ik hoorde zeggen , Let goed op , op de kleuren en vormen. Zag een jongeman lopen in spijkerbroek en rood shirt. Ik ging een historisch pand binnen en zag de gelige muur van de hal en die was beschadigd. Ik voelde met mijn handen en voelde ook echt de oneffenheden.
Toen de radiator bekeken ( lachwekkend hoor ) en daarna stapte ik een kamer binnen waar prachtige kasten stonden met veel houtsnijwerk versierd. Daarna naar een slaapkamer /annex speelkamer en dan leer je dat tijd niet bestaat want daar zaten 2 meisjes te spelen in kleding uit ongeveer 1920 en ze lachten en zagen me maar waren niet bang. Ze begonnen te praten tegen me maar toen was ik opeens terug in mijn lijf.

Jouw ervaring van hand door het bed ken ik van vroeger, ik was dat vergeten.
Ook als je gaat liggen en je geeft je over in bescherming van je gidsen kan het gebeuren dat ik mijn arm denk te hebben op mijn borstkas maar als ik snel kijk , ligt hij gewoon naast me.

Ik treed niet voor mijn lol uit, het is een proces. Het gevoel van vallen en met een klap in bed komen heb ik vanaf kinderjaren gehad tot ergens toen ik achter in de 30 was.

Maar ik reisde ook veel door allerlei en naar allerlei dimensies en planeten ( weet echt niet welke ) en dan is het net iets anders als uittreden. Dan ben ik zowel hier als daar. Een deel van mijn bewustzijn gaat dan weg maar een ander deel blijft hier.

Er is een boekje van een Nederlandse schrijfster ( weet even haar naam niet ) maar de titel van het boek is "Door het raam"en zijn beschrijft heel duidelijk wat zij ervaart.

Ik hoop je wat zinnigs te hebben vertelt want ieder kan het anders ervaren.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2007 07:36 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
http://home.wanadoo.nl/mufooz/BFRecensi ... etraam.htm


http://www.doorhetraam.nl/

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2007 07:46 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Annemiek

Dank je lieverd. Ik was even te druk om het op te zoeken.

Knuffel van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2007 14:19 
Het enige wat ik heb meegemaakt, was tijdens een sessie van Inverse Wave therapie, waarbij ik een stemvork tegn mijn hoofd kreeg en voor mijn gevoel mijn lichaam uitschoot, maar door de schrik er meteen weer in.
Dat was niet zo'n prettig gevoel en vandaar dat ik waarschijnlijk een beetje angstig ben dat het nog eens gebeurt zonder dat ik het bewust wil.
Toch zou ik het wel willen, maar durf niet.

ik herken trouwens wel een gevoel wat je zegt van vallen en met eens chok in je lichaam komen, maar dat was meestal als ik bijna in slaap was, dus weet ik verder niet of dat dan een uittreding is. Ik was dan meteen weer wakker.

Mijn vader is nogal geinteresseerd in uittredingen en hij wil gaan kijken of er onderzoek naar gedaan is, omdat hij het wil gaan meten wat er dan gebeurt.

Ik heb er zelf niets over gelezen, maar ik weet wel dat er "cursussen" voor zijn die gegeven worden door de schrijfster van Door het raam: Sten Oomen.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 17:34 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Hoi Cygnus, allereerst van harte welkom. Ook ik heb veel ervaringen met uittredingen en herken wel veel in jouw verhaal. De methode om terug te komen in het lichaam met bewegen van de ledematen werkt erg goed. Ik ga als eerste met mijn handen en voeten bewegen en voel vaak dan nog wat angstig zo van: hellup zit alles er nog wel aan.

Het is ook shockerend om weer terug te komen in het lichaam als je er een tijd uit bent geweest. Althans voor mij is dat nog steeds shockerend.

Gisteravond lag ik op bed en in 1 keer werd alles helemaal doodstil. Mijn samenwoonvriend die bij mij op de kamer sliep zeil: wat gebeurt er nu in godsnaam ? Ik bleef echt zo ontspannen mogelijk in mijn lichaam liggen liet het raster over mij heen schuiven. Het was een inktzwarte energie (niet negatief) met een enorme vrede binnen in zich. Oewwwwwh, en ik maar ademen en in mijn lijf blijven en de genezende werking oppakken. Eng in het begin, maar uiteindelijk viel ik zeer kalm en rustig in slaap terwijl mijn vriend bij mij wegschoof met de woorden: het hoort bij jou.

Dit soort dingen vind ik ook heel erg eng nu ik echt in mijn lijf ben. Vroeger was ik er altijd uit en gebeurde er veel, maar nu ik in mijn lijf ben blijf ik er ook echt inen dan is dit zo raar om mee te maken. Nu ja, ik heb intredingservaringen en dat gaat ook gepaard met schokken.

Licht en liefs van Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 20:26 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Goh Nel, je bent wel heel erg ervaren op dat gebied zeg.. vind het wel mooi.
Heb je nooit angsten gehad of heb je de fase van het uittreden (begin fase) niet zo bewust meegemaakt?

Ja, ik weet wie je bedoelt.. ik ken haar site en zit wel eens (tenminste jaren terug) op het fokforum kon je live met haar op het forum. Maar weet je ik heb er veel over gelezen en de theorie begin ik wel te begrijpen het is alleen dat ik ervaar zo’n overweldigend gevoel en voel dat ik ‘’een stapje verder mag gaan’’ maar dan ga ik niet want dan vind ik dat zo heftig dat gevoel. Gek hé…

@skyblue.. je Monroe instituut daar niet het juiste ervoor? volgens mij zijn zij een ster in het uittreden.

@Kim ja begrijp precies wat je bedoeld hoe je het ook omschrijft.
En dat moment dat je die overstap kunt maken (bewust) ervaar je dat ook? En zoja hoe ga je ermee om.. ik bedoel ga je dan ergens naar toe bewust..

Ik weet niet meer welke site dat is maar een internationale met allemaal mensen.. die dan afspreken bijv. de Mount Everest. Gek genoeg komen ze dan allemaal astrale mensen tegen zo bijzonder als je die verhalen leest..

Ik geloof wel dat het kan hoor trouwens.. ben alleen nog niet zover denk ik.. moet ook wel gezien ik niet verder dan de slaapkamer durf..

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 02:29 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Cygnus

Er zijn mensen met veel meer ervaring dan ik. Zoveel heb ik niet gedaan en vaak onbewust in de uittreding gestapt maar wel vroeger geoefend en de reizen die ik de laatste jaren gemaakt heb was vaker in mijn lichaam en tegelijkertijd erbuiten. Ik vind eigenlijk dat dan een deel van je bewustzijn op stap gaat ( dat deed ik heel bewust) en een deel blijft hier.

De sterk zoemende toon heb ik ook vaker gehoord maar schrok dan net terug. Of dat voor eeen uittreding was weet ikniet. Net tegen waken en slapen aan. Ook werd er onverwachts wel een geroepen. Dan herkende ik de stem van mijn moeder.

Een keer ging ik op reis en keek in een lange tunnel en ineens keek iemand aan de andere kant terug en ik schrok zo van het onverwachte dat ik meteen terug was.

Ik reis nu alleen maar als het nut heeft en ook in contacten met overledenen als ze niet hierdichtbij in de buurt zitten.

Liefs van Nel. :idea:


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 11:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Mag ik vragen als je bewust gaat reizen zoals overledenen bezoeken.. is het altijd mogelijk om ze te vinden voor je?

Geef je dan bepaalde boodschappen door van dierbaren?

Heb je weleens ervaren dat een overledenen niks van jou wilde hebben of dat jij ze wel kon waarnemen maar zij jou niet?

Wat een vragen hé.. als je het niet fijn vind dat moet je dat zeker aangeven hoor.. alle begrip aan deze kant...

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 13:31 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Cygnus

Nu moet ik de hele trukendoos even opentrekken :D

Als er iemand bij me is kan ik opeens een persoon te zien krijgen, die duidelijk wat zeggen wil. Ik onderbreek dan het gesprek en geef door wat ik aan mijn bezoekster ( vrienden etc. ) kan vertellen en dat heeft voor diepe loslaatprocessen geleid. Zo mooi om mee te maken.
Ik ben dan een soort Lichttussenstation voor ze.

Ik treed lang niet altijd uit maar reis wel en kan dan vaak overledenen vinden die vast zitten en dingen meegemaakt hebben waardoor ze zo geschokt zijn. Dan praat ik met ze( telepatisch ) en zie vaak familieleden of Gidsen of veel Licht als ze begrijpen dat ze overleden zijn en dat het leven wel doorgaat.

Het is altijd in principe mogelijk om overledenen te vinden maar ik merk wel dat het alleen lukt als het ergens gepland staat.

Ook bekende Nederlanders heb ik langs me gehad en 2 waren er niet aan toe om verder te gaan en de andere zag me helemaal niet dus wordt verder wel gevolgd door zijn gidsen en komt ook wel zover dat hij naar het Licht gaat.

Ik heb in 1998 in een spirituele kring gezeten en daar kreeg ik een klein meisje in lompen gehuld en met een oud beertje in haar handjes bij me. Dit kind volgde me helemaal naar huis en de volgende dag merkte ik dat ze er nog steeds was.

N.B een maand tevoren kocht ik zomaar een speelgoed beertje en dat heb ik nog nooit gedaan.

Dit was blijkbaar de verbinding voor dat kindje dat het safe was om bij me te zijn.
Ik liep naar de keuken en ze trok aan mijn kleding en ik zei..O.k. lieverd , we gaan praten en ik liep naar de kamer en ging op de bank zitten en sloot mijn ogen. Ik zag haar toen nog duidelijker en ging met haar praten over de Engelen en het Licht waar ze naartoe mocht. In dit geval wist ze zelf niet wat er gebeurd was met haar op aarde. Aan haar kledij te zien moet het uit die eeuw daarvoor zijn geweest.
En het gevoel van mishandeling en misbruik komt nu in me op.

Ze luisterde naar wat ik met alle liefde vertelde en ineens draaide ze zich om en zag allemaal mooie engelen die haar blij riepen en haalden en ze huppelde naar ze toe en zwaaide nog even en was weg.

Ik geloofde even mijn ogen niet en deed ze open en keek naar de bank en zag een hoopje kleren en het beertje . Uren later keek ik nog eens en de kleren waren weg en toen vroeg ik of alles goed was en mocht ik haar zien. Ze speelde met lichtwezens in een soort tuin en danste en was gelukkig.

Ik werd dus gewoon gevolgd door haar maar aangezien ik al vele keren mijn lesjes heb gehad met duistere aanvallen en dat aankan , was ik niet bang. Ze was overigens gezien in de seancekring maar was voor de anderen niet bereikbaar. Ze wou mij blijkbaar hebben.

Overledenen zien me niet altijd en als ze niets van je willen weten , laat je ze los en ik denk dan altijd , ook daar is er vrije keus en ik mag me niet opdringen. Overigens onze uitvaartleidster die in Engelen geloofd en leven na de dood , zag een Licht in me. Dat zei ze voor we uitgebreid zaten te praten. Ik weet dat we allemaal zo'n licht hebben maar niet altijd kunnen mensen het zien.

Als ik een naam op een papiertje krijg ( of foto of voorwerp)met het verzoek eens te kijken wat er is dan laat ik iemand na een dag of paar dagen weten wat er doorkwam. Ik weet dan feilloos diegene te vinden. Dat komt omdat iedereen een energie afdruk heeft en op een of andere manier lees ik die en kan me verbinden. Heel vaak komen er meer mensen van de vrager naar me toe en ik heb wel eens een hele familie gehad.

Ook hier geldt weer , als het niet mag , loslaten en niet doen en ik zeg ook altijd tegen mensen , als ik niet krijg dan kan ik er ook echt niets mee..

Als ik nog niet duidelijk ergens ben, vraag maar . Ik ben helemaal geen supermedium maar ik mag mijn gave te hooi en te gras gebruiken en dat doe ik dan ook met Liefde.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 16:19 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
jeetje Nel, wat mooi zeg dat verhaal over dat meisje. Prachtig 1hart1 1hart1

liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 14:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Quote;
Als er iemand bij me is kan ik opeens een persoon te zien krijgen, die duidelijk wat zeggen wil. Ik onderbreek dan het gesprek en geef door wat ik aan mijn bezoekster ( vrienden etc. ) kan vertellen en dat heeft voor diepe loslaatprocessen geleid. Zo mooi om mee te maken.
Ik ben dan een soort Lichttussenstation voor ze.

Dit gebeurd als je ook daadwerkelijk met iemand bezig ben om te helpen of overkomt het je ook wel eens spontaan.. dat je thuis zit bijv. en ineens ervaar je zoiets?

Goh jeetje.. ik had altijd het idee dat kinderen tot een bepaalde leeftijd sowieso direct over gaan….ook omdat de meeste kinderen zo puur en nog zo zuiver zijn.

Quote;

Ik ben helemaal geen supermedium maar ik mag mijn gave te hooi en te gras gebruiken en dat doe ik dan ook met Liefde.

Ja, je bent echt terecht een mooi mens!
Je doet ook ontzettend mooi werk zeg..

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 15:16 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Cygnus

Gewoon tijdens een koffievisite en dan ineens iemand zien zwaaien naar me en duidelijk wijzen op de persoon die bij me zit en dan onderbreek ik het gesprek en geef door wat mag.

Ook krijg ik heel af en toe bezoek van de andere kant en krijg wat door en vertel het later tegen de psersoon voor wie het is. Ik weet dan alweer door een of andere energieafdruk , wie het is.

Niet alle kinderen gaan meteen over. In blijkbaar een enkel geval raken ze aan de zwerf en je moet niet vergeten dat een ziel nooit kinderlijk is maar in het aardse pakje neemt het de kindervorm aan en dan zal er soms wel eens iets "fout "gaan en het kind bij de aarde blijven.
Ik weet het allemaal niet zeker, is een gevoel.

Overigens ben ik een heel gewoon mens die ook haar onhebbelijkheden heeft en in dit leven ook zo haar ( grote ) fouten heeft gemaakt maar er wel van geleerd.

Liefde kan ik aan daders en slachtoffers geven , ik veroordeel de daad maar met in mijn achterhoofd dat het ook gekozen ervaringen kunnen zijn .

Iedereen verdient licht , wat hij/ zij ook gedaan heeft. De Schepper kent geen onderscheid en we zijn allemaal een afsplitsing van die Bron.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 15:58 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Nel, heel er bedankt voor je duidelijk antwoord.. ik kan ze niet alleen lezen maar ook voelen zelfs.. dit betekent veel voor me.. ook meer als een bevestiging..

Dank je wel

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 16:04 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Cygnus

Graag gedaan en iedereen heeft dit in zich en het zal ook steeds meer naar voren komen in de toekomst.

Dikke knuffel van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.