LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 09:23

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Boodschap
BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2007 19:40 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Graag wil ik met jullie deze ervaringen delen.
Een tijdje terug was een vriendin bij ons. We zien haar niet vaak, dus er moest flink bijgekletst worden. Op een gegeven moment vertelde ze dat ze zo'n last van haar rug had en al verschillende therapeuten had gezien. Nu zat ze bij een osteopaat en die had gezien dat haar staartbeentje naar binnen gebogen zat. Nu dus de taak om die weer naar buiten te buigen. En vanuit het niets zei ik dat ik het idee had dat als haar staartstukje naar binnen gekeerd was, het voor mij leek of ze haar staart tussen de benen hield en of ze ergens bang voor was. Ik schrok zo van mijn uitspraak dat ik even weggelopen ben. Toen ik terug kwam, voegde ik nog toe dat ze eerst die angst moest her-inneren voor die therapeut het terug kon buigen. Op het moment dat ik het eerste zei, voelde heel raar, alsof ik gedwongen werd dit te zeggen. Ze is nu zwanger, ik heb haar nog een keer gezien daarna. Ze heeft niet veel gereageerd op deze boodschap.

De andere ervaring was gisteren. Ik zou meelopen met een sponsorloop. Dit werd georganiseerd door een vrouw die haar eerste kind had verloren door Vasa Previa. Dit zijn verkeerde bloedaderen die onderin de baarmoeder zitten. Toen het kindje geboren werd, scheurde die aderen en verdronk ze eigenlijk in het bloed. Door mee te lopen met die tocht sponsorde je de vereniging. Ik ging erheen met een waxinelichtje. Ik wilde die haar zelf geven, dat lichtje was voor Julia, haar overleden dochtertje. Ik had de hele tijd het gevoel dat Julia erbij was. Toen ik dus haar moeder sprak, zei ik blozend dat ik moest zeggen van Julia dat ze erg blij was met die tocht en heel trots was. Ze was ook de hele tijd aan het lachen. Ik moest dit zeggen. Zij werd er helemaal stil van, maar was erg blij met de boodschap.

Ik vind deze ervaringen erg waardevol, maar toch met wat gene. Wat als ze verder gaan vragen? Ik weet nog zo weinig en zo goed ben ik ook weer niet. :oops:

Liefs en licht
Anjasa


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2007 20:10 
Lieve Anjasa,

Wat mooi dat je dat doorkrijgt! 1hart1

In ieder geval niet schrikken of je laten weerhouden als mensen er niets mee doen of je raar aankijken!
Beschouw het maar als zeer waardevol en als ze verder vragen kan je toch gewoon zeggen dat je het gevoel kreeg dat je het moest zeggen en verder nog niet zo veel weet?
Ik denk dat het misschien ook moeilijk uit te leggen is als je het net doorkrijgt (bij mij in ieder geval wel) en dat je misschien een beetje schrikt omdat het niet van jezelf lijkt te komen.
Ik denk dat je er op mag vertrouwen. En ik denk dat het goed is voor jou.

Ik hoop voor je dat het meer/vaker wordt! :D 1hart1

Veel liefs!
Saskia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.