LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 15:55

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2007 19:59 
Mijn leven neemt zo'n speciale wending op het moment.....ik heb het gevoel dat alles ineens op zijn plek valt, maar tegelijkertijd ben ik helemaal beduusd wat er gebeurd....creeer ik dit nu zelf? Is het echt waar?
Soms ben ik bang dat het ineens weer instort.... :?
Om dan weer helemaal blij en uitbundig te zijn.... :D Ik ben gewoon in de war! Aaaagh! Ik durf niet en ook wel....wat is dit toch?

Saskia

P.S. Misschien hoort dit meer thuis in EVBO? :shock:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2007 20:30 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Lieve Skyblue,

Wat dacht je van integreren?

Je neemt kennis tot je, je bekijkt het en kijkt of het past en je komt tot de conclusie dat het je wel (of niet) bevalt.
Als het je wel bevalt wil je het toepassen, maar dat gaat niet ineens, het moet een plaatsje krijgen, het moet zich een plaatsje veroveren ten opzichte van de oude ideeën, conditioneringen. En dat gaat rustig aan. Maar als dat begint voelt het onwennig, er gebeurt van alles, maar je kunt het niet plaatsen. Na een tijdje gaat het beter in je systeem zitten en krijg je het gevoel dat het “op zijn plaats valt”. Als het op zijn plaats gevallen is moet het zich nog nestelen, comfortabel gaan liggen, dat is denk ik het stadium waar jij in zit. Aan een kant wordt het rustiger en makkelijker, maar in het oude systeem zit nog “kan dit wel”?
Op een gegeven moment weet je niet beter en werk je met dat stuk nieuwe visie, dan is ook de angst weg, je krijgt vertrouwen en raakt niet meer in de war.
Net als met een mes leren omgaan. Als je er niets van weet snijdt je je per ongeluk en je weet niet hoe het komt. Maar als je het handelen met een mes beheerst (over het algemeen), weet je hoe je ermee om kunt gaan zonder je te snijden en is het veilig. (wat niet betekend dat je je nooit meer snijdt).
Laat het allemaal even los, laar het zichzelf nestelen, als je er aan blijft trekken en frummelen, kan het zelf geen plaatsje vinden (alsof iemand je kussen de hele tijd weer op blijft schudden als je je erin wilt nestelen :wink: ).

Dit is mijn ervaring en dat hoeft helemaal niet voor jou te gelden, want inderdaad je creëert het zelf 1hart1 .
En je weet waar de prullenbak staat :wink:

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2007 20:40 
Dank je wel Yolleke,
Ja, ik denk dat je precies het stadium beschrijft waar ik inzit....het loslaten is een ander "probleem"...Oh als ik het nu eens niet als probleem zou zien....grrrrr. :roll: :oops:

Het zal wel goed komen/zijn, ik moest alleen even wat kwijt, kan het ook niet helemaal beschrijven, durf dat ook niet..... :oops: komt misschien nog ooit....hoeft ook niet?

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2007 20:54 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Je hoeft helemaal niks te beschrijven :D
Je hoeft alleen maar te zijn 1hart1
Voel het proces en geniet 1hug1

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2007 21:32 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
Afbeelding

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 07:16 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Heeej schat, je schrijft synchroniteit hè, maar wát is er nu synchroon dan?
Waar voel je dat dan zitten?

Ja zeg, erg hè? :D
Iets nieuws krijgen en dan bang zijn dat je het weer af moet geven.
Hmm...zelf iets moois neer gezet en het dan weer in moeten leveren?
No way!

Enjoy the ride darling........ :idea:

trouwens...mooi plaatje hoor Yol, een mes en een kussen met veren. 8)

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 11:00 
Nou, ik heb het idee dat ik een aantal dingen heb gecreeerd die ik heel graag wil, dus dat is de synchronisiteit. Ik heb iets wat ik wenste weer losgelaten, waardoor het ineens werkelijkheid wordt. Daarvoor ben ik zo dankbaar!!!

Het voelt als kriebels in mijn buik en liefde in mijn hart, blijheid! :D
Maar af en toe ook verwarring over hoe dit toch kan? Geen angst, meer een groeiend vertrouwen....ik krijg steed meer het idee dat ik alles kan creeeren wat ik wil....:oops: en dat is nog een beetje eng, maar ook spannend....en ik creeer dus ook mijn eigen onwennigheid! :roll:

Ik weet wel dat ik niets hoef te beschrijven, maar vind het ook wel leuk om het te proberen, Yolleke, dank je wel voor je steun!

Flower dank je voor je kaarslichtje!!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2007 12:38 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
... ...

Scherp, Snijden, Verschuiven, en direct...We gooien het oude eruit!

Karen Bishop, 9 juni 2007


--------------------------------------------------------------------------------

Gegroet!

De huidige energieën zijn zeer interessant. Ik vind het leuk als zij nieuw en verassend zijn, omdat het altijd plezierig is om iets te zien wat ik nog nooit eerder gezien heb. Het houdt ons nieuw en fris, en zeker altijd open.

Laser intensiteit, scherp, verwoestend, duwend....altijd verschuivend, en snijdend kan het best beschrijven wat er op dit moment voor ons gebeurt met de huidige energieën. Het is nu of nooit.....het nieuwe moet absoluut naar binnen komen....een no-nonsense benadering is nodig. Deze snijdende scherpe energieën ondersteunen onze huidige evolutie stap.

De nieuwe en hogere manieren moeten direct zijn. Zij moeten het vertellen zoals het is. En bovendien, in de hogere gebieden, komt de energie gewoon binnen en schuift er weer uit. Altijd direct (net als onze nieuwe kleintjes!), zonder ruimte voor een misschien, of een tweede kans, of een houding van afwachten.

Deze nieuwe energieën en deze laatste fase van evolutionaire groei manifesteert zich op allerlei manieren. Je kunt het opeens heel druk hebben, je afvragend of je ooit nog alles af kan krijgen wat je allemaal moet doen voor jouw nieuwe creaties en jouw nieuwe ruimtes. Met al die duwende en directe energie, kan het lijken alsof het nu of nooit is voor het nieuwe. Zullen we ooit weer eens tijd krijgen om achterover te leunen en even bij te tanken? Met al die onmiddellijke manifestaties, kunnen we het ooit bijhouden? Met de nieuwe en snelle energieën die ons overal heen trekken, kan het moeilijk zijn om geconcentreerd te blijven en op het spoor te blijven.

Hier in de VS, creëert Paris Hilton veel controversie, omdat ze een korte gevangenisstraf moest uitzitten en toen vervroegd weer vrij kwam. Zij is de belichaming van deze laatste energie die dient om de energieën van directheid te ondersteunen, nu of nooit, geen ruimte voor tweede kansen, of soortgelijke dingen. Here in the US, Paris Hilton is creating much controversy, as she was sentenced to a short jail term and then released early. She is embodying much of this latest energy that is serving to support the energies of directness, now or never, no room for second chances, and the like.


Deze laatste energie is heel krap. Het creëert verstoring in ons leven, drukt op ons, en werkt verstikkend. Hier is het grote plaatje: Het is absoluut tijd voor de oude structuren, paradigma's en systemen om volledig in te storten. In de laatste paar weken heeft dit op allerlei manieren angst veroorzaakt. Eerst creëerde dit een vasthouden aan het geliefde leven en een aanvallend scenario gebaseerd op angst. Maar nu, is het nieuwe letterlijk bezig het oude eruit te duwen. Omdat de tijd voor het oude absoluut voorbij is, wil het nieuwe geen seconde langer meer wachten. "Het is genoeg." lijkt het te zeggen. "Jouw tijd is voorbij."

Consequent lijkt het buiten vreemder en vreemder te worden, en erger en erger. Alles gaat nu snel omvallen, niet veel zal nog zinnig blijven, en er zal letterlijk geen energie meer zijn om deze lager vibrerende creaties bij elkaar te houden.

Dus zullen velen van ons meer dan ooit gemotiveerd zijn om in onze heilige ruimtes thuis te blijven, om in onze mooie plaatsen te blijven die we zelf gecreëerd hebben, en in de hoger vibrerende omgeving te blijven die we voor onszelf gemaakt hebben.

Natuurlijk hoeven wij niet betrokken te zijn bij alles wat instort. Nadat de dingen tot een bepaalde graad gevallen zijn, zal het tijd worden om binnen te komen en het nieuwe te introduceren. Ja, het zal tijd worden om het nieuwe en de nieuwere manieren van leven en zijn te introduceren, en dus, onze winkel-etalages.

We zijn in de laatste stadia van het wegvallen van de oude 3D fysieke werkelijkheid. Velen zullen beginnen te kijken naar iets nieuws en anders. "Waar moeten we ons nu aan vasthouden?" zullen velen zich in paniek afvragen. Het zal onze verantwoording als lichtwerkers zijn om een stevige fundering opgebouwd te hebben van het nieuwe wat werkt in de hogere gebieden waar we nu in verblijven.

Achter de energetische lijn van dimensionale hiërarchieën creëren we deze nieuwe en prachtige ruimtes. En deze nieuwe ruimtes voelen absoluut fantastisch. We willen er zo vaak mogelijk in verblijven. Zoals al eerder genoemd in boodschappen, zullen we terug gaan naar het oude, dat wacht op de leiding die wij ontvangen hebben en nu belichamen, voor korte periodes om les te geven en ondersteuning, en dan keren we weer terug naar onze heilige ruimtes.

Door dit "instorten" zullen velen nu klaar zijn om iets nieuws te kunnen accepteren, en precies wat wij te bieden hebben. Het wordt daarbuiten erger en erger. Alles moet nu uit elkaar gaan vallen. Dit is deel van ons evolutionaire proces in goddelijke en perfecte orde.

Hoe meer we in de hoger vibrerende werkelijkheid verkeren, hoe meer onze levens zullen stromen met gemak en in al onze behoeften zal worden voorzien. Het is een kwestie van hier of daar verblijven....in een hoger of in een lager vibrerende werkelijkheid. We kwamen het ascensie proces ondersteunen door onszelf. Wij horen ondersteund te worden. Wij horen succesvol te zijn. Onze dagen van lijden zijn over. Het was niet bedoeld dat wij deel uitmaken van wat er uit elkaar valt. Wij zijn al mijlen verder. De angst en het instorten zijn niet onze wereld. Wij worden beschermd. Wij hoeven daar niet in mee te gaan. Onze werkelijkheid is bedoeld om anders te zijn, omdat wij voorop lopen in het spel en de weg wijzen.

Dit is de manier waarop het bedoeld was te zijn. Alles is in orde. Kijk als er wonderen plaatsvinden om jullie te beschermen. Kijk als jullie jezelf in beschermde heilige ruimtes terugvinden. Kijk als jullie wereld begint op te bouwen en sterker te worden. Kijk als er perfecte oplossingen aankomen voor jullie die er al die tijd al waren maar waar jullie nog niet op aangesloten waren. En weet dat je nu verblijft in de werkelijkheid van jullie dromen....niet de werkelijkheid van wat er nu vertrekt.

Ik wens je de Hemel in je hart, sterrenlicht in je ziel, en wonderen in je leven in deze wonderlijke tijden. Tot de volgende keer,

Karen


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.