LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 11:54

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2007 17:11 
Hoi allemaal,

Even mijn ontwikkelingen. De banden met mijn tweelingziel zijn helemaal doorgesneden. Dit voelt bijzonder prettig en rustig aan, alsof we ons met zijn 2-en in neutraal gebied bevinden. Dit is bij ons twee-en helemaal wederzijds. We delen dus de mening dat we nu klaar zijn met elkaar en los zijn van elkaar. Het is ook vreemd om te voelen dat zijn woede mij nu loslaat. Het is een enorm grote opluchting voor ons beiden.

Verder heb ik vorige week een heling ondergaan op mijn 2e chackra. Ik werk nu heel erg in de herinneringsvelden van mijn chackra's. 's avonds lag ik op bed weer moe in mijn lichaam aan het ademen en ik zag helemaal een oranje bol met daarom heen ik weet niet hoe veel bungelende pikzwarte koorden die allemaal doorgesneden waren. Echt van die akelige vieze smerige rotstompen van ranzige koorden. Jakkes ! Ik heb mij echt te pletter gegeten het afgelopen weekend, alsof er een fysieke honger gestild moest worden die niet te stillen was.

Voor het eerst ondervind ik nu gezondheid en veiligheid. Ik kan fysiek nog heel erg een soort van schriktoestand schieten. Toch nog stress van alles dat ik heb meegemaakt als klein kind.

Zodra ik helemaal in mijn fysieke lichaam zit is het heerlijk, rustig en vredig. Alleen komt er dan telkens heel constant een laag naar boven: ik kan niet praten. ik kan niet praten. Deze wordt a.s. woensdag behandeld. En verder heb ik een sessie die middag voor woede. Ik ben geregeld zo kwaaaad dat ik nu pas hier kan zijn. Dan ben ik echt kwaad op het geheel en op hetgeen dat mij is aangedaan. Dan grrrr, wordt ik nog altijd boos, dat er nooit met mij is gepraat over hoe ik ter wereld kwam en wat er allemaal verzwegen is over mij. Jajajajaaaaa, slachtofferrol. Ik weet het. Maar als je ziet wat ik er voor heb moeten doen om mijn lichaam weer terug te krijgen en er in terecht te komen, dat is niet te filmen. En al die onverklaarbare dingen die ik mee heb moeten maken, zelfs daar ben ik boos op. God jongens, waar ging het toch over allemaal? Hallo zeg ? !

Toch zijn het telkens helemaal opnieuw laatste resten van alles dat naar boven komt. Ondertussen gaat het zeer goed met de voeding, eten, drinken. Alleen fysiek tomelooooooooooos moe. Geen kracht in mijn benen en bekken nog.

Verder loop ik op mijn werk goed rond, alleen is het heel erg de hele tijd het gevoel van: "Ik ben hier klaar. Al het oude is afgelopen ! Ik ben hier klaar !" Dan voel ik dat ik niet meer kan leven op de oude manier gebaseerd op woede en haat. Maar ik voel ook dat ik niet meer pas in mijn oude baan en leven. Alleen het nieuwe is nog niet gearriveerd omdat ik zelf nog niet cre-eer omdat er nog wat oude, gelukkig nu lichte woedelagen zitten die mij belemmeren te cre-eren. Dus eerst daar doorheen. En dan zit ik hier eindelijk in harmonie in mijn lichaam en dan denk ik: tjonge, jonge, jonge was dit nu allemaal nodig om mee te maken en te verwerken ? Tjonge, jonge, ik wordt gezond. Tjonge jonge ik mag mij helemaal richten op mijn gezondheid en welzijn en zoeken naar wat bij mij past. Afijn, MENS worden. Eindelijk niet meer ondervoed zijn, eindelijk geen stemmen meer, eindelijk geen informatie meer. Maar rust en leren voelen met mijn hart vanuit mijn eigen gevoel.

ja lekker mauwen he ? Grinnik ik lach nu wel erg om mijzelf !!!! Het loslaten van het drama !!!! Maar goed, de resultaten mogen er dan ook wel naar zijn.

Maar ik BLIJF er bij dat het NIET te filmen is dat je nu voor het eerst jezelf mag uiten fysiek gezien en dat je voor het eerst zelf mag beslissen over je leven en je eigen welzijn. En wat ik daarvoor heb moeten doen loopt echt de spuigaten uit. Grrrrrrr ! Ja boos he ? Ik laat het wel los hoor !

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2007 19:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: hihihi...het drama loslaten.
Tja daar heeft Steve het ook over deze maand met zijn Groep.
En van mij mag je mauwen want ik lees het altijd met belangstelling.



Jk zwaai even naar jou lieverd.
Ik heb, as always, bewondering voor je missie hoor.
En de vraag: waar dient al die ellende voor, om enkel hier te zijn?
Wordt beanwoord.
En je zult zien dat het alleszinds de moeite waard is geweest.
Méér dan de moeite waard!

1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.