LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 13:32

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2007 18:05 
Ach, ik ga morgen alweer een cursus volgen, maar ben net een week terug van het seminar over Inverse Wave therapie van Steve Rother en ik had nog nooit zoiets meegemaakt!

Ik was eerst nog naar een dag geweest waarbij ik ook een hele mooie ervaring had, we kregen daar hele eenvoudige oefeningen om iets over een ander persoon te channelen. Ik vond dat heel verrassend! Ik zag echt een ander persoon!

Maar het seminar over Inverse Wave therapie was echt mooi!
Ik heb daar heel veel van geleerd. Ik heb mezelf in een ander leven gezien en ook degeen die mij daar hielp!
Ook heb ik tijdens een channel van de groep de ervaring gehad dat ik echt een paar "entiteiten" zag en een aura, wat ik nog nooit heb gezien.
Bij de Inverse Wave werk je met stemvorken en dat is zo'n aparte ervaring om die tegn je aan te houden!

Ik vond de groep ook erg fijn en had moeite om weer helemaal thuis in deze wereld te zijn, omdat ik zo'n liefde ervaren heb.

Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik het moet beschrijven.
(Als er iemand nog meer specifiek wil weten, ik ben vrijdag weer terug.)

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 20:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Ja eigenlijk wil ik best wel meer weten hierover Sky.

Zoals: wat vond jij de essentie van de workshop?
Heb je het idee dat je een beter begrip hebt van Inverse Wave?
Ik heb er van alles over gelezen en als ik een workshop mocht uitkiezen zou het deze zijn denk ik.
Maar het is veel leuker om van iemand te horen dan enkel erover te lezen.

Mooi hè? DIe energie?
En vond je ook dat Steve een heel bijzondere uitstraling heeft als hij channelt?
Vond je ook dat hij opeens toch een beetje anders is?
En hun bijzondere relatie.....vond ik destijds ook zo mooi om te zien!
En de humor...en de engelen...heb je de Engelen ook gevoelt? De Groep?

Vertel vertel.

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Steve Rother
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 21:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 23 feb 2007 20:48
Berichten: 39
Ik zou heel graag's naar zo'n seminar of workshop van Steve Rother gaan ..
Vind t alleen heel erg jammer dat het altijd zoveel geld moet kosten!
Waarom toch?
Hebben zij zoveel geld nodig?
Ik begrijp dat je er iets moois voor terugkrijgt, maar voor mij, met een gezin met 4 kinderen, een uitkering en een bedrijf dat net 2 mnd geleden kapot is gegaan is dit absoluut onmogenlijk!
't Is werkelijk heel erg jammer dat het altijd zo vreselijk duur is!!!!!
Dat zijn overgens al die spirituele workshops..
Daarom zal je mij er niet snel vinden..
Vind t soms een btje geldklopperij..
Mijn mening is dat spiritualiteit niets met geld te maken hoeft te hebben!
Anders zouden alleen mensen met veel geld dit kunnen volgen...
Lijkt me niet de bedoeling van het Licht!

Mijn leermeesters zijn boven, die helpen mij altijd belangenloos, zolang ik maar vertrouw!

Michel

ps ben met overgens met een man in kontakt gekomen die mij geheel belangenloos een volledige Shiatsu behandeling geeft (meerdere keren)!
Over onvoorwaardelijke Liefde gesproken!!!

_________________
May The Force of Light be With You!

http://mrmitchigan.hyves.nl


Laatst gewijzigd door Lightning Miezz op do 01 mar 2007 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 21:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: Ja Michel, dat heb ik nou ook, why why why zo duur???? :x

Nou moet ik wel bekennen dat de keren dát ik geweest ben het meer dan waard waren.
Enfin, voor mij in ieder geval wel.
Ik kan er nog met een gelukzalig gevoel aan terugdenken.
En dat is ook wat waard.

Maar ben het wel met je eens hoor, dat Spiritualiteit eigenlijk toch niet zo duur hoeft te zijn.
Het lijkt weer voor rijke mensen te zijn zo...blub..... :?

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Zalige spirituele momenten
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 22:24 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 23 feb 2007 20:48
Berichten: 39
De aller mooiste zalige spirituele momenten heb ik gehad als ik alleen was en als het ware door het Licht werd aangeraakt..
Dit heb ik een aantal x mogen meemaken!

Na die momenten heb ik gehuild van geluk en heb ik gevoeld wat het Licht eigenlijk inhoud met al haar antwoorden, etc.

De 1e x was toen ik een jaar of 13-14 was en in mijn bed lag..
Deed mijn dagelijkse meditatie..
Opeens bevond ik mij in een heel fel wit licht wat erg warm was..
Het gevoel van puur geluk!
Het was alsof ik door GOD werd aangeraakt!
Ik hoorde geen stemmen en zag ook geen engelen, alleen heel fel wit licht om mij heen..

Dit was voor mij het begin van het kontakt!

Voor mij kan daar geen Steve of een andere bekende Lichtwerker of Medium tegenop..

Het kostte niets en was gewoon thuis in mijn eigen vertrouwde bedje!
Het pure bewijs dat GOD zich in je bevind!


Namaste


Michel

ps. overgens zie of hoor ik nooit een gids of een engel, maar als ik mij richt op dat witte licht, heb ik spontaan antwoorden..

Afbeelding

_________________
May The Force of Light be With You!

http://mrmitchigan.hyves.nl


Laatst gewijzigd door Lightning Miezz op do 01 mar 2007 22:55, 4 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Duur
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 22:24 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve Michael

Daar heb ik ook zo`n moeite mee, dat iets wat je gratis en voor niks
gegeven is, en jij je bijzonder vereerd mag voelen dat jij dit in liefde
mag gaan doorgeven, en daardoor vooral in het begin van je spirituele
leventje zoekt naar mensen die jou daarinwillen ondersteunen, dat er vanuit die hoek, grof geld verdiend gaat worden. Dit stuit ons ook verschrikkelijk tegen de borst, terwijl je alles zelf in huis hebt. Vroeger
bestonden al de seminars ook niet en werd er gezegd"alles wat je van God gekregen hebt mag je doorgeven maar zonder je er zwaar
voor te laten betalen" en ik spreek uit ervaring omdat er bij ons thuis in de praktijk wekelijks heelveel mensen kwamen, kon je het niet betalen dan deed men dit gratis, er moest wel een gezin van leven,
maar je hoefde er niet rijk van te worden. Dat was werken met Godsgave
wat je noemt uit liefde en niet om er steenrijk van te worden.
Deze onderwerpen hebben wij ook bij verschillende mediums besproken
daarna kennen ze je niet meer en dat is jammer, maar daar moet je niet wakker van liggen.

Zo dit was even mijn mening hierover.
Liefs 1hart1 Truus


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 22:45 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Michel zou jij je (overigens prachtige) plaat wat kleiner willen maken.
Deze is te zwaar en maakt dat je van de ene naar de andere kant moet schuiven om te kunnen lezen.
Bovendien wordt alles hier langzaam van.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 22:51 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 23 feb 2007 20:48
Berichten: 39
Niet bij stil gestaan, excuses..
Aangepast...
Zal ze voortaan niet groter dan dit formaat houden!

Sweet dreamsz

:lol:

ps ben gek op mooie plaatjes, maar dat had je al door denk ik..

_________________
May The Force of Light be With You!

http://mrmitchigan.hyves.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 01 mar 2007 23:00 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Oh zeker had ik dat door!
Vooral Janosh is een van je favoriten.
Dankjewel voor je snelle reactie.
Voor straks welterusten en Namaste Annemiek 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 02 mar 2007 04:57 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


Ook mijn oom en nicht hadden een praktijk en hun prijzen waren naar inkomen en niemand werd geweigerd.

Kosmische gaves krijg je in aanleg allemaal en ik heb voor mijn gaves nog nooit een cent gevnagen en wil dat ook niet. Ik doe af en toe spontaan wat maar hoef er niets voor te hebben. Ik kan leven van mijn uitkering.

En alleen op die manier krijg ik dingen door of kan ik soms helpen. Als het niet lukt zeg ik het ook. Heb geen praktijk want de dingen komen vanzelf af en toe op mijn pad.
Geld is niet vies maar als mediums veel gaan vragen dan kan iemand met een kleine beurs nooit geholpen worden. Dan is het om de roem en het grote geld te doen. Overigens ben ik zelf door twee mediums geholpen in het verleden en heb een schijntje betaald omdat ze niets meer wilden. Ze wisten dat ik weinig had.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 03 mar 2007 16:37 
Ik ben het er helemaal mee eens dat het niet zoveel zou moeten kosten!
Ik weet niet of Steve en Barbara er veel aan verdienen, zij zeggen dat ze er een klein salaris voor henzelf van krijgen en de rest gaat op aan reizen en Lightworker heb ik begrepen.
Voor mij is het op dit moment heel belangrijk in mijn leven om erheen te gaan, dus geef ik er mijn geld graag voor uit, maar als je het niet hebt is het wel moeilijk inderdaad.
De meeste van de mensen die naar dit seminar kwamen hadden al een eigen praktijk en vaak ook nog ander werk daarnaast. (Ik niet)

Ruth:
Tja, de essentie van de workshop vind ik moeilijk weer te geven....ik heb wel het idee dat ik een beter begrip heb van Inverse Wave dan wanneer ik het alleen had gelezen, vooral ook door het zelf te ondergaan. Ik denk dat er zeker veel mee te bereiken valt om negatieve ervaringen om te zetten.
Er zaten voor mij heel persoonlijke overwinningen in, bijvoorbeeld het in een grote groep kunnen zijn, zonder de hele tijd me op de achtergrond te houden.

Ik had nog niet zoveel spirituele ervaring en ik merk dat ik door deze seminars er meer voor open ga staan. Ik heb hiervoor nog nooit engelen gezien en ook niet zoiets gevoeld als nu, al die liefde, dat was ook door de energie die omhoog ging elke keer.
Dus voor mij was en is dit de manier om bij mijzelf/ hoger zelf te komen.
Ik stel me meer open voor anderen en zie ook meer de schoonheid van ieder mens.

Tijdens het channelen verandert Steve wel, alhoewel ik dat toch ook weer moeilijk te omschrijven vind hoe. Zijn uitstraling wordt dan inderdaad anders. Lichter misschien. Ik vind dat moeilijk te zeggen omdat ik denk dat iedereen het anders beoordeelt. :oops:

Ja, de entiteiten waar ik het over had die ik achter Steve zag, waren voor mij engelen, dus je kan wel zeggen dat ik ze gezien en ervaren heb.
De humor was heerlijk verfrissend!
Ook de hosts waren erg lieve mensen!

Hier een foto die een lieve vrouw van mij met Barbara en Steve heeft gemaakt. Dit was helemaal aan het eind van het seminar en iedereen was moe.... :oops:

http://f3.yahoofs.com/users/42d34592zadd79101/4529scd/__sr_/4186scd.jpg?phgTa6FB1g6qvBwS

(De cursus die ik zou doen heb ik afgezegd, maar ga die nog wel doen, ik was ziek)
Inmiddels ben ik net terug van een sessie Inverse Wave bij iemand anders, omdat ik nog meer aan mezelf wilde werken. Het heeft me weer op een diepere laag gebracht. Dus voor mij werkt het.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 03 mar 2007 17:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 23 feb 2007 20:48
Berichten: 39
Lieve Sas,

Helaas het linkje werkt niet...
Ik merk dat ik ook steeds weer in nieuwe lagen kom en het engelenvuur met de dag sterker wordt..
Voel het met het uur momenteel..
Uiteraard weet ik dat het voor iedereen anders werkt..
Wellicht heeft de één meer steun hierin nodig dan de ander.
Ik merk dat ik gelukkig niet zoveel steun hierin nodig heb en dat alles uit mijzelf komt, ook de aanwijzingen om het te versterken, worden me aangereikt..
Wèl ga ik binnenkort mijn kanalen laten openen en mijzelf Reiki in laten wijden, want ik denk persoonlijk dat het dan helemaal sterk gaat worden..
Heb mijn vriendin afgelopen week weer wat healing gegeven toen zij niet lekker was, merkte dat het mij totaal geen energie kost en bij haar was het heel snel weg, bijna direkt..

Wie van jullie heeft ook dit soort ervaringen? Kunnen jullie ook healen?

Namaste


Michel

_________________
May The Force of Light be With You!

http://mrmitchigan.hyves.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 04 mar 2007 20:19 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D :D :D Leuk leuk leuk Sky!!
Oh en ja inderdaad, de foto kan ik hier ook niet ontvangen...wel jammer want ik had het gráág gezien! :(

Oh zo mooi wat je verteld van entiteiten achter Steve.
En dat je ze ook ziet/voelt/waarneemt. 8)
Kijk zoiets heb ik dan weer niet.
Ik zie dan dus helemaal nix...
Maar wat je beschrijft doet me helemaal glimlachen.

Ik ben er ook heel erg mee bezig, het omzetten van negatieve energie.
Een van de meest herkenbare vormen voor mij.
De emoties ..of gevoelens, als een energie kunnen waarnemen.
Jeetje...mooi hoor.
Ik wilde wel dat je veel meer vertelde eigenlijk.
Maar kan me voorstellen dat het allemaal moeilijk in woorden te gieten valt.
Maar je gevoel komt in ieder geval duidelijk over hier.

1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 04 mar 2007 21:08 
Ach eerst werkte de link bij mij wel en nu ook weer niet.....:-(
Het is ook niet zo belangrijk, sorry.

Ik heb reiki 1 maar de ene keer werkt het veel beter dan de andere, ik heb vaak nog moeite met aarden.

Dit had ik ook bij het seminar toen ik behandeld was, had ik zo'n moeite met aarden, dat ik me heb verontschuldigd bij mijn oefenpartner, omdat ik me niet goed genoeg voelde om haar te behandelen.
Ik vond het heel jammer, want daardoor heb ik haar niet kunnen laten meemaken hoe het was en ook had ik daardoor minder geoefend.

Ik ben nog te onzeker over mijn healingwerk, maar weet ergens wel dat ik het in mij heb.

Wat fijn Michel dat het bij jou toch zo veel uit jezelf komt, dat je geen of nauwelijks steun nodig hebt!

Voor mij werken de seminars als steun en mogelijkheden technieken te leren, maar ook de mensen die ik daar ontmoet, ik vind het fijn om gelijkgestemden te ontmoeten.


Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 04 mar 2007 21:28 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Zeg maar Saskia, weet je wat mij nu nieuwsgierig maakt?
Waaruit maak jij op dat je nog niet zo goed ge-aard bent?

Heb je enig idee?

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 04 mar 2007 22:17 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 23 feb 2007 20:48
Berichten: 39
Lieven mensen,

Voor mij werkt het zo:
Alles draait in feite om acceptatie..
Acceptatie is de basis voor een betere ik, en om een open kontakt met je innerlijke te krijgen.
Vroeger vocht ik veel in mijzelf, door alles wat ik sinds mijn baby tijd heb meegemaakt..
Legde de lat alsmaar veelste hoog en had een lage dunk van mijzelf..
Ben er inmiddels achter gekomen dat je met je gedachten je leven kunt sturen en inrichten...
Door in strijd te zijn met dingen die je niet wilt, komen ze juist iedere keer weer op je pad.
Altijd was ik maar in strijd en kwamen er steeds opnieuw bepaalde dingen op mijn pad.
In principe is er geen goed of slecht, maar alleen jouw eigen belevenis wereld.
Ik leerde de schoonheid inzien waarom ik bepaalde negatieve gedachtes en ervaringen had..
Sinds ik de strijd in mijzelf heb neergelegd, heb geaccepteerd, is alles een heel stuk gemakkelijker geworden.
Zo ook met het ontwikkelen van mijn helderziendheid, en werken met mijn energie.
Tuurlijk ben ik vaak van mijn doel geduwd door bepaalde gedachten, maar heb dit met de tijd los durven te laten.
Uiteraard heb ik nog wel's negatieve gedachten die voorbij komen, maar houd ze gewoon niet vast, simpelweg ik dat niet wil.
Ik heb met de jaren leren begrijpen, dat al mijn negatieve ervaringen uit het verleden mij gemaakt hebben zoals ik nu ben geworden en dat ik zonder die ervaringen niet zo geworden zou zijn als ik nu ben.
Heb woede en onbegrip ingeruild voor dankbaarheid en liefde.
Zo ook ben ik alle mensen die op negatieve wijze betrokken waren bij mijn rot ervaringen dankbaar en kan hun slechts liefde sturen naar hun gebrek dat hen zo gemaakt heeft; ze zijn immers ook gewoon mensen die hun weg banen door hun leven, dat hen weer zo gemaakt heeft..
Acceptatie is voor mij daarom één van de belangrijkste, dan wel niet DE belangrijkste aspekten van het leven om dieper in jezelf te komen..
Wil je dus meer met je energie en je innerlijke kunnen gaan werken, zal je dit dus eerst moeten leren begrijpen of beter gezegd leren leven!

Namaste


Michel


Afbeelding

Recognition (Janosh)

De energie van Erkenning helpt je anders naar jezelf te kijken. Vaak hebben we veel zelfkritiek, hetgeen onze eigenwaarde negatief beïnvloedt. Angst is vaak de grote blokkade om datgene te doen wat we echt willen. Erken jezelf!

_________________
May The Force of Light be With You!

http://mrmitchigan.hyves.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 05 mar 2007 09:23 
Ruthazel schreef:
Zeg maar Saskia, weet je wat mij nu nieuwsgierig maakt?
Waaruit maak jij op dat je nog niet zo goed ge-aard bent?

Heb je enig idee?


Nou dat ik helemaal wiebelig en duizelig was toen ik op stond en dat ging niet zo snel over.
En ook mijn voeten en benen zijn vaak koud en ik ben vaak een beetje afwezig dan.
het is een zeer hardnekkige overtuiging van mij. :wink: Helemaal als anderen het beamen en ik me daar dan niets van zou moeten aantrekken!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 05 mar 2007 12:51 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 23 feb 2007 20:48
Berichten: 39
Lieve Saskia,

Accepteren heeft niet te maken met je er niets van aantrekken!
Als je je er niets van aantrekt, stop je het namelijk weg en dat is niet de bedoeling..
Dat wat je net schreef heeft niets te maken met je ge-aardheid, maar alles dat er zich nog bepaalde blokkades in je bevinden..
Probeer daar aan te werken..
Ga 's naar iemand toe: iemand die Reiki geeft, of een Shiatsu masseur (ik ken nog een hele goeie :wink: ) of ga iets doen met je lichaam..
Chi Qong, yoga, hardlopen of ga gewoon wat vaker lekker wandelen..
Neem de tijd voor jezelf en let op je voeding! Praten helpt ook een hoop overgens!

Dat is alles wat ik je mee kan geven..

Vecht niet tegen je zgn. "onge-aardheid", maar accepteer het zoals het is!

Je zal zien dat het dan een stuk beter gaat!


Namaste


Michel

_________________
May The Force of Light be With You!

http://mrmitchigan.hyves.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 05 mar 2007 13:55 
Ja, je hebt gelijk Michel. Ik stop het ook niet weg, maar heb nog moeite alles te accepteren.
Die blokkades zitten er zeker.
Ik doe aan yoga, en ik zou me inderdaad een reiki behandleing kunnen LATEN geven, door iemand anders. heb ik al wel eens gedaan hoor en dat voelt goed.

Ik werk hard aan de blokkades en ben dus d.m.v. een prive sessie Inverse Wave al weer wat verder gekomen, maar het heeft tijd nodig om het te integreren. Of ik heb tijd nodig het te accepteren! :D
Dat bedoel ik ook met hardnekkige overtuigingen.
En ik hou te veel van drama denk ik. (Andere topic op het forum)

Ik ben zo goed in het mezelf veroordelen en niet vertrouwen. :wink:
Ja, ook ik ben de mensen/zielen dankbaar die mij hebben geholpen, of het nu fijne of rot ervaringen zijn. Maar tegelijk denk ik: Kan ik dat nu alleen zeggen, omdat ik op dit moment niet zulke rot ervaringen meemaak?

Liefs,
Saskia

P.S. Trok nog een mooie bij Janosh (hou ik namelijk ook erg veel van):

Afbeelding

Loyaliteit


De energie van Loyaliteit helpt je om trouw te blijven aan jezelf, maar dan moet je soms ontrouw zijn aan een ander, zelfs al is het een goede vriend. Als je dat geleerd hebt, kun je met hart en ziel dienstbaar zijn zonder jezelf tekort te doen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 05 mar 2007 15:56 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 23 feb 2007 20:48
Berichten: 39
Neem vooral de tijd Saskia..
Veroordeel vooral jezelf niet als het ff moeilijk is!
Dat het moeilijk is is menselijk en dus heel normaal!!
Blijf vooral de dingen doen die JIJ fijn vind en doe het niet omdat anderen zeggen dat dat goed voor jou is..

Janosh..
Ik ken zijn kunst nog niet zooo lang, maar ben er echt helemaal weg van!
Ben bezig om ook zulke dingen te gaan maken, zal nog ff duren :D
Of ik ooit zo goed zal worden? Hmmmm ik hoop dat jij dat ooit mag beoordelen ;)

Namaste


Michel

ps Eennuh, houden we allemaal niet een Btje van drama?
Daar is zeker ook schoonheid in te vinden!

_________________
May The Force of Light be With You!

http://mrmitchigan.hyves.nl


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.