LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 16 mei 2024 08:02

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: wat is dit nou????
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 06:56 
Lieverds

Er gebeurde vannacht iets in mijn "droom" waar ik van schrok een de betekenis ervan me nog niet helder is...nl:

Ik was bezig op mijn pc met een bericht te typen en opeens verdween de pc...alles..was opeens helemaal weg...toetsenbord......onder m'n handen...weg ...beeldscherm...en alle toebehoren...een schrikreaktie van wat gebeurt hier......"spooky"....verder herinner ik me niets van de droom...niets van voor dit gebeurde en niets van erna...dit gebeuren werd er als het ware uitgetild in "beeld gebracht"....als een belangrijke... boodschap- teken....maar ik weet het niet te duiden (nog)...iemand van jullie?

Liefs Piroska


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 07:20 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: ..oh...ik vind het meteen een mooie droom maar ik kan me wel voorstellen dat je er van schrikt. Afbeelding

Vraag me eerst af hoe je er nu tegenaan kijkt?

Eerste wat in me opkomt Piroska is: even laten zien hoe het in een andere werkelijkheid is.
Soort van dubbele bril a.h.w.
Voor mij voelt dit als het doorklieven van een illusie.
Zo van....ff kijken hoe het leven eruit zou zien als we de illusie loslaten.
En dat is dan leuk in onze voorstelling, maar eens het in materiele vorm gaat plaatsvinden schrikken we ons rot.
Want binnen-ogen zijn prachtig.
Maar buiten-ogen?
Daar mogen we nog wel even aan wennen.
Afbeelding

Kweet niet hoor schat, doe ook maar een schot in de illusie hoor. :wink:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 07:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Het klinkt voor mij als het opgeven van zekerheden, verworvenheden in 3d die in de nieuwe energie niet meer nodig zijn, maar kun je dit aan?
Vertrouw je genoeg op eigen kennis, weten, of ga je flipperen van angst?
waarmee je natuurlijk weer onmiddelijk terug bent in het oude.
Ik weet niet of je ooit aan vuurlopen hebt gedaan?, maar ik kan me voorstellen dat het een en ander met vertrouwen, geloof in jezelf te maken heeft.
Ik herinner me een hyperventilatietest die ik heb gehad, daarbij kreeg ik een neusklem en een soort bitje in mijn mond, er werd gezegd dat alle lucht voor even zou worden afgesloten, maar dat je toch door moest ademen.
Heftig hoor, als je ineens voor dat zwarte gat zit, de vanzelfsprekendheid van weer een nieuwe inademing valt weg.
Het leek een beetje op dood gaan en opnieuw geboren worden.
Ik dwaal af, geeft niks, het brengt mij ook weer iets.
Maar Piroska, voor mij zegt je droom(fragment) iets over jou met twee benen in verschillende realiteiten staan.
Net of je een nieuw huis betrekt, maar nog geen afstand durft te doen van het oude, zodat je terug kan naar het vertrouwde.
Terwijl we eigenlijk niet terug kunnen, dat pad dat we ingeslagen zijn leid alleen maar omhoog, je kunt niet terug naar een bestaan van onwetendheid, onbewustzijn.
Het is net als met leren zwemmen, eenmaal het zwemmen meester, kun je niet, niet zwemmen.
Beetje duidelijk wat ik bedoel?
Dank voor het delen.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 08:30 
Haai, lieve Ruth

Ik heb even voor je gezocht, je kunt er info over vinden bij http://www.merima.nl
Tijdens mij Bachremedie cursussen hebben we ook even aandacht gegeven aan touch for health of Kinesiologie...iederekeer een ander stuk fruit in de uitgestrekte hand houdend...werd er dan op die hand gedrukt om een diagnose te stellen....
Deze methode was...duidelijk mijn ding niet...

Wat de droom betreft...ik voel dat het te maken heeft met....een ander verrassend stuk droom van een paar dagen geleden...netzo'n eruitgelicht stuk nl...ik bevond me in een stoel zittend...waarschijnlijk in een ziekenhuis...gelet op wat er gebeurde....er stak een buis in mijn achterhoofd...tussen kruin en het begin van de schedel en door die buis heen....werd er "spul"afgevoerd...oud verziekt spul....ineens stond mijn moeder vóór mij...ze was niet meer...de boze moeder...er liep een afspraak dat ik altijd naar háár moest komen en alles doen hoe akelig ook wat zij van mij wilde en verwachtte...dat dééd ik niet...dáardoor was ze giftig op me.....ik kon die afspraak Nu niet met haar nakomen....het was Kersttijd...winter en waarschijnlijk zou ik naar Hongarije gaan...hoewel m'n moeder sinds 1983 al is overgegaan....ik kon die afspraak niet nakomen...want ik zat in deze stoel onder deze behandeling....ze verraste mij ...met haar blije boodschap...dat zij Nu naar mij toekwam...er was iets veranderd...dat kwam ze me zó vertellen.
Het was echt heel onverwacht...haar zó blij vóór me te zien verschijnen...ze had een 3kwart bruine bontjas aan....die toen ze vóór me stond open hing....de afvoer van..."wondvocht?"ging ondertussen door en ik voelde de plek waar de buis in m'n achterhoofd stak...pijnlijk steken....bij haar achteruitlopen om weg te gaan...knoopte ze haar bontjas dicht...tot aan kaar kin....wonderlijk he?
Voor mij betekent het....dat het karma....van alle vrouwen in en dóór ons heen...klaar is...en restanten...afgevoerd....de wond van Isis...geheeld....
heel oud en heel diep...
Liefs Piroska
PS. Tobias had het erover...dat in het leven in en met de Nieuwe energie
alles tot ons terug komt...tot zelfs ontmoetingen met degenen die zijn overgegaan....maar NU anders...totaal anders...dan het geweest is....mijn eerste ervaring daarmee...was de weder-Ont-MOETING ...met Vick de tweede met mijn overleden biologische moeder hihihi er staat me nog wat te wachten....Hahaha


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 08:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nu ja Piroska, ik vind je verhaal schitterend!!!
Dat afvoeren van oude ballast die niet meer nodig is.
Moet je kijken hoe makkelijk dat gaat???? :shock:

En ik ben er ook van overtuigd dat onze nieuwe ontmoetingen anders gaan zijn.
Immers, niet alleen wij zien die sluier van drama verdwijnen, maar hoe denk je dat het er "daar" uit ziet?

8) 8)

Heej schat, maar ff terug naar jouw eerste droom dan.
Kun je hiermee dan iets verbinden wat het voor jou duidelijk maakt?

:?:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Wat is dit nou?
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 08:52 
Lieve Annemiek en Ruth, ben blij met jullie reaktie...zoals jullie voelen en zien hebben beide "dromen" met elkaar te maken....het leeglopen van het oude...uit het hoofd en het verdwijnen...van het voorgeprogrammeerde "communikatie apperaat"...schrik....hoe dan ...als dat weg is????
Liefs Piroska


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: wat is dit nou?
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 09:09 
Lieve Ruth...hihihi...zou je even duidelijker willen vertellen wat je bedoelt met je 2 laatste zinnen...m'n hersens staan effe stil....
Liefs Piroska


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 09:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Welke bedoel je lieverd?
Deze?

Citeer:
..Heej schat, maar ff terug naar jouw eerste droom dan.
Kun je hiermee dan iets verbinden wat het voor jou duidelijk maakt? ..

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 09:37 
Ja, Lief, die bedoel ik
P.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 09:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: nou...ik vroeg me af of je een connectie ziet tussen die 2 dromen.
En of je je eerste vraag min of meer beantwoord had gevonden?

Kort en bondig:Kun je er iets mee dus. :D

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: wat is dit nou????
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 11:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Dag Piroska,

Ik heb en paar vragen en opmerkingen:
P.Dombi schreef:
Ik was bezig op mijn pc met een bericht te typen

Had je toen (in je droom) verbinding met iemand, kun je je herinneren of je een bericht typte met emotionele waarde naar een persoon?
P.Dombi schreef:
en opeens verdween de pc...alles..was opeens helemaal weg...toetsenbord......onder m'n handen...weg ...beeldscherm...en alle toebehoren...een schrikreaktie van wat gebeurt hier......

Een schrikreactie/vorm van angst blokkeerd communicatie en vaak ook geestelijk zien.
P.Dombi schreef:
"spooky"....verder herinner ik me niets van de droom...niets van voor dit gebeurde en niets van erna...dit gebeuren werd er als het ware uitgetild in "beeld gebracht"....als een belangrijke... boodschap- teken....

Hoe belangrijk is deze communicatie voor je? Heb je een sterke behoefte aan communicatie op emotioneel gebied?
Heb je wel eens een ervaring met uittreden gehad?
Heb je hoogtevrees?
Ben je in je jeugd uit en vertrouwde omgeving gerukt om er niet meer te kunnen terugkeren?

Over je tweede droom....
Heb je wel eens een rugpunktie gehad als verdoving?
Heb je wel eens onverklaarbare hoofdpijnen of een soort druk op het hoofd of achter de ogen?
Heb je lage rugpijnen of soms een verdooft gevoel in de rug en/of bekkenproblemen gehad na die punktie?

Mocht je dit te privé vinden mag je me ook een PM sturen.

Tot zover,
Lichtgroetjes Karel

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: wat is dit nou????
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 12:50 
Lieverds en
Ja, Ruth, ik kan er wel wat mee....kijk...in mijn 1e droom kwam mijn moeder naar mij toe...met de Blijde Boodschap...dat er een ommekeer had plaats gevonden....zij was veranderd...ik óók...
Ondanks dat we niet fysiek met elkaar in kontakt stonden...en...dat hetgene waarvoor ik juist bij háár in 1e instantie in deze wereld was gekomen...Nu ..klaar was.
Het...in dit leven...doorleven en oplossen van verschillende karmische levens...was Nu klaar voor mij en dáármee en dáárdoor...óók de hare.

de 2e droom benadrukte voor mij nogmaals het feit dat het om een Innerlijk Bewustwordingsproces gaat....waarvan de werking véél dieper en verder reikt...dan je met je hersens/verstand kunt bevatten....en dat het buiten het geconditioneerde hoofd=personal computer om gebeurt...die leidt eigenlijk maar af van waar het Werkelijk om gaat...dus...de pc viel voor mijn ogen weg, als de schellen van je ogen...of als een nog vastgehouden illusie....want...hihihi als mens heb je toch mensen nodig om van gedachten te kunnen wisselen....deze illusie viel weg...dat was even goed schrikken...
En inderdaad zoals Annemiek aangeeft staat dan de vraag voor je neus...kun je dit aan?
Kun je deze Waarheidsenergie verdragen??? of flapper je terug naar buiten toe omdat het Al-één-Zijn je afschrikt?...net...dat..waarvoor je zolang en hard voor gewerkt hebt!
Ookal was het een hele schrik-schok...ik kies er toch voor...om me Geheel en al op en in het Nieuwe te kunnen Concentreren....wat voor mij betekent...dat het pc gebruik als middel om te communiceren ten einde loopt...het werkt te af-leidend...voor me...in deze fase....dus voorlopig zullen jullie weinig van me horen....maar jullie weten de reden....EN...óók nog samen gecreeerd!!!!
Licht en Liefde voor Ons Allen Piroska


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: wat is dit nou???
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 13:04 
Hallo Karel

Ik las je reaktie pas...nadat ik mijn eronderstaand bericht geplaats had.

Zoals je eruit kunt lezen...heb ik het een en ander...heel goed begrepen en kunnen plaatsen.

De dingen die je opnoemt...vallen alle binnen...het doorleven...en oplossen van verschillende levens in dit leven....ja ik ken ze alle...maar ik hoef er niets meer mee...het is klaar voor mij...
Lief dat je er zo diep op in bent gegaan...voor jezelf...
Met een Hartegroet van Piroska


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 13:47 
Hallo lieve P. Dombi,

Ik las je stukjes hier over je dromen. Bijzonder moet ik zeggen.
Je geeft jezelf al de antwoorden over de betekenissen van jou eigen gedroomde dromen.

Het is tijd voor je om los te komen van je pc. En te communiceren met de buitenwereld zonder pc. Een pc, kan veiligheid bieden omdat je de ander niet fysiek kan zien.

Veel; liefs en een warme groet van Samoeray.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: wat is dit nu
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 13:58 
Offline

Lid geworden op: za 25 nov 2006 13:16
Berichten: 43
1hart1 Lieve Mensen,
Op dit moment ben ik terug bij mijn droomgebeurtenis van 26 sept 2006
toen mijn pc en al plots verdwenen en de schrik die me dat toen bezorgde.

Wonderlijk hoe die "schrik" getransformeerd is en zich heeft ontwikkeld tot het nodige inzicht, dat voor mij de tijd gekomen is Nu om het -via pc te trachten te communiceren - los te laten, voor Innerlijk Internet en me door het uiterlijke pc-internet gebeuren, niet meer te laten af-leiden.

Nu ik een en ander over die dromen terug lees, zie ik dat ik het toen al wel
begreep....de boodschap en betekenis voor mij, maar dat ik er nog niet aan wilde om nog meer en radikaler kontakten los te laten.
Die "schrik"is getransformeerd in het inzicht van noodzakelijkheid...want
wat ik uit mag dragen....kan niet via de pc.....kan niet via de denkgeest.

Een vóórbeeldig bewijs hiervoor heb ik gekregen op de drempel van oud naar nieuw, met de Nieuwjaarswensen en alwat erop volgde.

Ik wens zóiets niet meer in mijn Kernveld binnen te halen, ik ben juist bezig afstand te nemen van zulke oude energievelden.
Door het forum te bezoeken en de berichten tot mij te nemen, gebeurt dat lettelijk, ik neem ze op in mijn energieveld en moet ze dan transformeren
om weer mijn Eigen Kernveld te kunnen voelen.
Dat ging een tijd prima, was nodig , als oefening denk ik, maar nu merk ik dat Dat niet meer het geval is en het enige juiste, de overstap voor me is naar het uitbouwen van mijn Innerlijk Internet (telepatisch en zielenkommunikatie)
Er heeft zich zó....een Nieuw soort Werk voor me aangekondigd. Dit als een FEIT, was er de vorige keer dat ik hierover schreef nog niet....wel een aanvoelen dat er zoiets op komst was.

Bij deze neem ik nu dus echt afscheid van dit forum als kontaktplaats.

In Liefde en Licht Piroska 1hart1

_________________
Waarheidsaura werkt voor mij


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 14:32 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Het ga je goed, dapper die stap, je komt er wel.
Vergeet niet dat, zonder de andere pagina's te lezen :wink: er hier altijd
Afbeelding
licht is mocht je dat nodig hebben.

Liefs Karel

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 14:37 
Offline

Lid geworden op: za 25 nov 2006 13:16
Berichten: 43
Dank je , lieve Karel, maar wéét óók Lieverd, dat er altijd Licht IS waar ik Ben.

Piroska

_________________
Waarheidsaura werkt voor mij


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 14:44 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Dag Piroska, het ga je goed 1hart1
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 20:41 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Lieve Piroska.

1hart1

Ik schrik er weer ff van en ik begrijp het tegelijkertijd.
Ik voel ook zoiets rondzingen hier.
De laptopt geeft me, volgens mij, voortdurend signalen.
Wég van dat scherm. :oops:
Doet me aan die droom van jou denken.

Ik neem geen afscheid, wens je wel goeie reis en zeg tot straks.
Want één ding weet ik heel zeker.
Wij gaan elkaar eerdaags tegenkomen.
Zoiets voel ik dan.
Want lieverd, we kennen elkaar, vermoedelijk hoor....al een stuk langer dan dit leven.
En ik vind nu het moment om dat even te zeggen.
Misschien dat we elkaar dan even niet zien.
Maar dat maakt dan niet uit.

Dag grote schat.
Als je een steentje van Merlijn vind denk je dan aan mij?


1harten1 Afbeelding 1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 11:37 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
goede reis Piroska.

ik geef je even wat licht mee voor onderweg.

dikke engelenknuffel flower

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.