LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 11:56

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hoe?
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 09:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Hoe?

http://www.youtube.com/watch?v=vdWXHBOG ... ss%20Angel

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 09:45 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:shock:

Hoe is het mogelijk!

Zouden wij dit volgend jaar ook doen Miek?

8)

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 09:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Geen idee,maar wie weet?
Bespaart elke keer 1.45€ voor het pont.
Alhoewel, lukt nooit als je in de auto zit :wink:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 11:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Leuke truc.

Wie zegt dat je auto dat niet kan? :D

Liefs, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 21:40 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hij leviteert, wandelt door glas, laat zich levend verbranden zonder verwondingen en wandelt tegen gebouwen op.

Oude ideeen en wetten worden afgebroken. Hij maakt het begin.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2006 18:42 
Offline

Lid geworden op: zo 25 dec 2005 13:10
Berichten: 25
Het filmpje waarin hij op water loopt vond ik wel leuk. Maar toen zag ik nog een filmpje waarin hij met een gebaar voor het derde oog van een vrouw haar 'neerlegt'.
Zij valt dus pardoes om, en dat voelt bij niet oké. Ik schrik daar van. :?

Voelt als machtsmisbruik, en best eng.

Het gaat er niet om welke gaven je hebt, maar wat je er mee doet.
(dus met respect & liefde met je medemensen omgaan.)


Liefde is belangrijker !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 14:48 
Hallo lieverds en Annemiek,

Alles is mogelijk als we voelen het te kunnen en daarbij speelt een stuk aan vertrouwen een rol bij, waar geen enkele plaats is voor angst.

Alleen jammer dat mensen met mooie gaven zich vaak laten misbruiken omdat zij macht voor zichzelf vaak het belangrijkste vinden. Gebruik welke gave dan ook om goed te doen zonder eigen belangen op de voorgrond te stellen.

Trucage Nee want anders had ik net als deze man vroeger ook niet een verbrijzeld koeienpoot terug in elkaar weten te zetten.

Over water lopen is mogelijke als je maar niet eraan denkt dat je op dat moment over water lopen kan en er doorheen zakken kan.

Ik hoop lieve Annemiek dat ik je vraag van “Hoe?”een beetje hebt kunnen beantwoorden.

Veel liefs en een warme groet van Samoeray.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 14:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
:idea: 1hart1 :idea:

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 25 nov 2006 22:25 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Je moet even waten waar de paaltjes staan

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2006 12:58 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Dat dacht ik toch niet. Of ben ik nou zo naief?

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2006 14:18 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Sorry, maar de man is een illusionist. Kijk ook naar zijn andere filmpjes. Alle gebruikelijke truken zijn er.
Hint: glas kan je echt niet zien in een zwembad. Zeker niet op de manier waarop het gefilmd is. Er zitten wel 20 'knippen' in het filmpje. Kan je mooi even dat glazen ding verplaatsen. Het beeld is onscherp, de camera gaat alle kanten op. Sommige scenes zouden zelf ergens anders gefilmd kunnen zijn of op een andere dag zoals die mevrouw die er onderdoor zwemt, de zinkende schoenen en de interviews. Dat het toch een geheel lijkt komt doordat het geluid doorloopt.

psychologische truukjes, afleiding, suggestieve montage, acteurs etc.
net als in de film zeg maar

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2006 14:25 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 04 mei 2006 11:35
Berichten: 707
Lieve Vick,

Misschien iets te naief. Hij is gewoon een illusionist. Hier is zijn website en beoordeel het zelf.

http://crissangel.com

Liefs en warmte, Bigbear


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2006 18:08 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Oké, er zijn dus ilussionisten.
Maar er zijn ook werkelijk mensen die zich teleporteren.
alleen daar vind je geen filmpjes van op internet.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 11:35 
Lieve Vick

Ja er zijn illusionisten, maar zeker ook mensen die "teleporteren"
dat is mij één keer gebeurd en het is een hele vreemde ervaring als je niet weet wat er gebeurt, het gaat zó ongelooflijk snel...ik kon mezelf bliksemssnel zien gaan...naar waar ik wezen wilde...terwijl ik..op de zelfde plek fysiek bleef staan...maar tegelijkertijd...ging...en deed wat ik wilde doen...ergens anders....ik ben er nog steeds niet uit....maar ik weet nog wel dat het te maken had...met...een enorme wilskracht. Het was een situatie...waarin er iets gedaan moest worden...maar wat ik niet duidelijk kon maken aan degene die...daar was waar het gebeuren moest...en op het moment dat ik dacht...dit duurt me te lang..ik doe het zelf wel...zag ik mezelf bliksemssnel gaan en het doen...een soort afsplitsing...terwijl ik toch mezelf bleef..op de plek waar ik stond...het hele gebeuren zag gebeuren en nog voor de gedachte het zelf te doen eigenlijk voltooid was...was alles gebeurd...ook wat er te doen was...en ik was weer terug in m''n gewone fysieke doen...heeft te maken met een doorbraak van onze illusies van tijd en ruimte...dat heb ik wel begrepen.
De ervaring van Ruthhazel die ze beschreef in het stuk over op tijd zijn op een afspraak...heeft hier ook mee te maken...heb ik zo het gevoel...wat mogen we nog veel leuke dingen over onszelf ontdekken en te weten komen...blijf maar lekker open minded hoor..Vick... en geniet bij vóórbaat al van onze vrijkomende...magische krachten..
Liefs Piroska


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 16:56 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ja, ik hoorde eens van een onderwijzeres op een basisschool, of ik las het geloof ik ergens bij Mellie Uyldert. die onderwijzeres stond voor de klas en haar leerlingen zagen haar tegelijkertijd in de tuin lopen bloemen plukken.

Maar met teleporteren bedoel ik dus echt in Australië een kopje thee gaan drinken en dan niet meer hier zijn.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 17:09 
Offline

Lid geworden op: ma 15 mei 2006 13:10
Berichten: 701
Lieve Vick en Piroska,

Heb net gisteren op lichtwerker.com een artikel geplaatst waarin dit stukje voorkwam:

"De matrix overlay
We zullen nu een volgend stuk toevoegen om je inzicht groter te maken. Tengevolge van het herbedradingsproces dat nu plaatsvindt, zullen jullie tot de ontdekking komen dat, ook al is het niet mogelijk om je energiematrix te veranderen, het wel mogelijk is om er een overlay aan toe te voegen. Jullie zullen dat eerst doen om uit te groeien tot multidimensionale wezens waardoor jullie je leven gaan ervaren in multidimensionale dimensies van tijd en ruimte. Dat is jullie volgende stap in het evolutieproces. De Hoeder weet dat proberen uit te leggen wat multidimensionaliteit is aan mensen die tot nog toe slechts in één dimensie hebben geleefd, een van de meest frustrerende dingen in het leven is. Het is voor jullie heel moeilijk om te begrijpen dat er in feite 12 jij's op deze planeet zijn van dezelfde ziel, die tegelijkertijd een ervaring hebben. Je zult de andere jij's nooit zien, want ze zitten allemaal in een iets ander vibratiepatroon, maken soms andere keuzen, en leven soms op andere manieren. Pas wanneer je multidimensionaal wordt en wanneer de nieuwe kinderen naar de Aarde gaan komen die deze eigenschappen al bezitten, zul je gaan begrijpen wat er gebeurt. Je zult dan de rest van het proces gaan begrijpen. Je zult dan begrijpen dat je de gelegenheid hebt om heen en weer te gaan tussen de dimensies van je ervaringen als ziel op deze planeet."

Voor meer zie lichtwerker.com, Bakens van Licht, november.

Hartegroet 1hart1,

Kakie


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2006 21:14 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Mooi gegeven hoor teleportatie.
Maar Kakie, wat Steve (of de groep) hier zegt van die 12 multi zielendelen, eigenlijk zijn dat dus verschillende mensen die uit 1 ziel komen.
Volgens mij is dat toch iets anders dan teleporteren?
Ja weet ik niet hoor, het komt zomaar in me op.

Ik las ook over een wetenschappelijk experiment wat gedaan is (weet echt niet waar of wie) bij het teleporteren van cellen of zoiets.
Of atomen misschien zelfs.
Het schijnt gelukt te zijn en de waarnemende wetenschappers waren er zelf verbaasd over.
Ik heb de klok horen luiden maar weet ff niet waar de klepel hangt.

Jozef Rulof heeft het, naar hij schrijft, eens gedaan bij een deur waarvoor 2 dames stonden.
Hij ging door de dichte deur heen en opende deze deur vanuit de binnenkant.
de dames waren enorm geschrokken natuurlijk.

Ik denk dat het ook geen eenvoudige kwestie is hoor, het ...ja wat is het eigenlijk...het afbreken van materie om het tezelfdertijd elders in een oogwenk weer op te bouwen.
Want volgens mij is dat het "geheim" ?

En dan lijkt Star Trek er verdacht dichtbij te komen met de beamer.
Oplossen van materie en op een andere plaats weer samenstellen.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2006 10:21 
Offline

Lid geworden op: ma 15 mei 2006 13:10
Berichten: 701
Nee, inderdaad, dit stuk gaat niet over teleporteren, maar voor mijn gevoel sloot het zo mooi aan bij wat Piroska schreef.

Ruth, inderdaad als je nadenkt over "materie verplaatsen" dan impliceert dat bijna al dat het om iets ingewikkelds gaat. Het begrip materie alleen al is erg moeilijk te duiden.
Het begrip "licht" bijvoorbeeld heeft voor de meesten hier inmiddels ook al lang een andere betekenis gekregen als voor diegenen die wellicht niet bekent zijn met onze terminologie. Om dingen cognitief te kunnen begrijpen is denk ik nou eenmaal ingewikkelde terminologie nodig om precies te beschrijven wat er gebeurd of waaruit iets bestaat.
Maar met het "hart" weten dat iets kán, niet alleen geloof maar zelfs overtuiging hebben, is vaak voldoende om het gewoon heel simpel te kunnen laten gebeuren. Dan is begrip niet eens meer nodig, aanvaarding kan dan voldoende zijn.

Hartegroet, 1hart1,

Kakie


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: teleportatie?
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2006 11:13 
Offline

Lid geworden op: za 25 nov 2006 13:16
Berichten: 43
Ja, Vick, ik denk dat wat jij zegt óók kan, tenslotte maakt het voor de Projecteerder niet uit of het Zich fysiek in Leiden Projekteert, thee drinkend of om de een of andere Eigen Reden dat "verplaatst" naar Australie of naar een andere gelegen-heid.

@ Kakie, dat stuk heb ik ook gelezen...ik kan met dat stuk niet veel meer dan de genoemde 12 ikken relateren aan een allegorie, die ik straks ergens (nog een plaatsje ervoor zoeken) zal plaatsen.
Eigenlijk...botst Steve in veel...op mijn Gevoel..dat me zegt en laat voelen dat Ik als Eenheidsbewustzijn....uit vele...ja ontelbare ikken besta en Ja allemaal tegelijkertijd, en ik ben het niet eens...uit eigen Ervaring! met de bewering: Je zult de andere jij's nooit zien, want ze zitten allemaal in een iets andere vibratiepatroon, maken soms andere keuzes en leven soms op andere manieren.
Dit wordt beweerd vanuit....een vastzittend..niet multidimensioneel...belevings/ervaringspatroon....wat men...Steve hier...niet dóór heeft.
Ik kan weldegelijk alle ikken tegenkomen...op alle trappen...stadia van bewustzijns-ont-wikkeling...ze zien...en begrijpen...om ze In Mijzelf te Intergreren...In Mijn Eenheids Bewust Zijn.
Begrijp je wat ik Bedoel...dáárvoor ben Ik tenslotte...hier gekomen.
Eenheid...Bewust...ZIJN...Zelf Is Mijn Doel. Het Is Bewust ZIJN van Al Wat Is....Dat dit nooit zou kunnen....en het verkondigen hiervan...als komend...uit de Ultieme Universele Bron......
Het botst op mijn Universele Waarheidsgevoel...
1hart1 en 1hug1 Piroska

_________________
Waarheidsaura werkt voor mij


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 28 nov 2006 14:00 
Offline

Lid geworden op: ma 15 mei 2006 13:10
Berichten: 701
Lieve Piroska,

Ben ik blij dat ik alleen maar een doorgeefluik ben van Steve's boodschappen en/of die van De Groep.
Het doet me deugd te lezen dat jij niet zomaar klakkeloos meningen of stellingen overneemt, maar heel duidelijk je eigen camerastandpunt hebt. De waarheid kan tenslotte slechts datgene zijn wat jij als zodanig ervaart.

Persoonlijk heb ik hierin (nog?) geen mening, of waarheid. Ik ben géén van mijn andere ikken (of het er nu 2 zijn 12, of 200, geen idee) ooit tegengekomen, of het zou in de spiegel moeten zijn, grinnik :lol: . Lijkt een grap, zo is het ook bedoeld, maar van de andere kant zou het best zo kunnen zijn dat mijn spiegelbeeld daadwerkelijk "leeft" in een andere dimensie, waarom niet?
Wat maakt nou dat ik zelf kan reflecteren in een plaat glas met kwik erachter? Om dat wetenschappelijk te kunnen verklaren of uitleggen zullen we weer op de proppen moeten komen met theorieën of aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheden. Maar of we het nou begrijpen of niet, een spiegelbeeld bestaat, of is, ook zonder bewijs of verklaring. Heb ik nl. zelf gezien, hihihi.

Hartegroet, 1hart1,

Kakie


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.