LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 24 apr 2024 19:54

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 12:15 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Euh, ene goede middag...


Vanaf mijn hogere positie en andere kijk vanuit de sferen , wil ik wel via mijn geliefde vrouwtje op aarde ( zij channelt me ) iets vertellen over mijn reilen en zeilen hier en hoe ik het leven op aarde zag. Ahum....

Als koninklijke kat van de afstammingslijn zwarte Poema, zegt Nel ( maar ik weet zelf dat het Panter is geweest ) heb ik een interessante kijk op de mensheid gekregen.



Als kitten geboren op 10-06-2003 in een nestje van , als ik me goed herinner 4 stuks beslist minder koninklijke broertjes en zusjes ( ik denk zelf dat ik geadopteerd ben en ik weet van die hoge afstamming) heb ik toch wel wat leuke ervaringen met dat plebs opgedaan.

Toen werd ik uitgekozen om bij een echtpaar te gaan wonen en die waren nooit thuis. Was niet zo erg maar zelfs een kat van mijn afstamming wil wel eens een aai over de bol, nietwaar? 1rty

De eerste schokkende ervaring voor een kat van mijn hoge afstamming was …euh…tja…(krabt zich eens achter een oor … wat? NEE, absoluut geen vlooien!!! Wat denken jullie wel, die zitten trouwens in de insectenhemel en blij toe dat ik daar geen last van kan krijgen, de rotbeesten..o pardon, ik zal op mijn taal letten),
het afstand moeten doen van mijn mannelijkheid. ( bloos )

Daar ging ik dan , tot in mijn diepste ziel vernederd en in zo’n eng vervoersmiddel. Bij de dierenarts kwam ik tussen al die luidruchtige honden te zitten die zonodig weer met hun neus aan de achterkant willen ruiken…en andere gewone straatkatten , ze noemen ze voor de sier E.K.H. oftewel Europese korthaar…hoe is het mogelijk , gewone straatkatten!!! 8dfg

Ik werd door de dierenarts bepaald niet lekker beetgepakt en kreeg een prik in mijn …nou ja je weet wel…bips…. mmmm en toen ik wakker werd thuis , was ik dus ontmand en dat vergeef ik de mensheid nooit meer.

Bij de eerste aai van mijn toenmalige baas ( ik woonde nog niet bij Nel) vloog ik hem fiks aan en krabde hem even om te laten weten dat ik het absoluut niet leuk vond en nog pijn had ook.

Sinds die dag heb ik dus een bloedhekel aan mannen gekregen. Toen begon dat echtpaar ook nog ruzie te maken , wat ik probeerde te beslechten door meneer aan te vliegen, maar dat werd niet op prijs gesteld. De sukkels , ik had hun huwelijk kunnen redden.

Na 10 jaar gingen ze uit elkaar ( zucht, gelukkig dacht ik toen) maar toen plaatsten ze me in het asiel …in een klein hokje en tussen allerlei slag volk…snik, neem me niet kwalijk , ik schiet helemaal vol…dat heb ik nog niet in de sferen verwerkt, al is het hier heel erg mooi en Licht en wacht ik op mijn geliefde Nel.

Wekenlang werd ik door iedereen bekeken en ik bekeek hun maar dat hadden ze natuurlijk niet door. 8dfg

Je raadt het vast wel , op een mooie dag kwam Nel…ze keek potdorie ook eerst naar andere katten cvbn en liep mij zelfs voorbij, terwijl ik toch minzaam mijn pootje door de tralies stak maar vooruit , ik heb het haar grootmoedig vergeven.

Ze liep nog eens voorbij en liet toen eindelijk het hokje openmaken en ja hoor , ze bezweek voor mijn onweerstaanbare charmes en wel wat dom van haar, ik herkende haar uit mijn tijd van tempelkat en zij natuurlijk weer eerst niet. 1rty

Maar noblesse oblige…ze nam me mee. Eerst weer zo’n nare rit in een klein kattengeval ( waarom nemen ze nu gewoon geen luxe reismand met fluwelen kussen en geborduurd met mijn naam en kroontjes niet mee? Heb ik toch recht op als koninklijke kat? ) en toen in een niet zo mooi huis maar vooruit ik had de ruimte en ze was best aardig.


Sorry, folks...Nel moet even wat doen...wordt vervolgd...


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 12:24 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
OHHHHH, Heerlijk verhaal van King Joost de eerste. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 12:58 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Oh Nel heerlijk om te lezen, hoe Zijne Koninklijke Hoogheid de wereld ervaren heeft. xcb

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 17:38 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Lieve Nel 1hart1

Ik lig even helemaal in een deuk, wat kan Joost het allemaal leuk vertellen. zxv zxv zxv
Ja met zo`n vrouwtje kan het ook niet anders, heb je dat van Joost over genomen soms. 4567

Ben benieuwd wat er nog meer komt, je schreef wordt vervolgd toch!

Knuffel van Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 18:01 
Ah, dank u wel, zijne koninklijke hoogheid!
Tja, mensen he, die doen nog wel eens raar....

Mooi Nel, dank je wel!
Ben benieuwd wat er nog meer doorgegeven wordt....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 18:33 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
ZE GAAT EVEN WEG.....Allemachtig , komt er nog wat van Nel? Ik zit hier niet voor niets kant en klaar om de mensheid te dienen met mijn wijsheid.
Ja, ja Joost....hijg...ik was erg laat maar denk erom, niet teveel praatjes he? Want ik ben degene die je channelt en ik heb een aan / uitknop, dus!!!!!!!!
Mmmm, dat kan dan wel zo zijn maar ik kom gewoon spoken en je weet inmiddels dat ik dat kan!!!!!

Stop nou maar met die dreigementen, ik ben toch lekker niet bang van je en begin nu je verhaal, ik zit nu achter de pc...

Waar was ik ook alweer gebleven....O ja, dat oude huis van je ...die sloopflat...dat was nou niet direct mijn idee van een paleis, maar nou ja, beter die flat dan tussen dat rare volk zitten in dat asiel. Heb er gewoon een trauma van over gehouden en helaas ..snikkerde snik...heb ik me afgereageerd op jou...whoehamiauw...hoe kun je me ooit vergeven.....

O, nou dat weer....Joost, luister, je hebt al eens een schop onder je achterste gehad van me toen je weer een van je hysterische aanvallen had , dus we staan wat mij betreft gewoon kiet. Ga nou door met vertellen want anders ga ik koffie zetten en ben je morgen pas weer aan de beurt...EN GEEN GESPOOK VANNACHT HE!!!!!

Allemachtig , wat heb jij een humeur zeg..hoe heb ik het met je uitgehouden en dan te bedenken dat ik al eerdere levens met je samen was...toen was je veel liever en kreeg ik wat een Koninklijke kat toekomt en was ik in in Goud en had een kussen met diamanten. En wat kreeg ik in dit leven?...een oude versleten bank en daar heb ik dan ook maar even mijn nagels in gezet, want ik hoopte op een nieuw bankstel..wat natuurlijk niet gebeurde.

To the point graag , Joost!

Oke, oke....ik kan me nog goed herinneren dat ik mijn oude gewoontes van mannen aanvliegen, toepaste op een kennis van je en die was niet gecharmeerd...nou, had ie maar met zijn handen van me af moeten blijven. Zonder toestemming laat ik, ZIJNE KONINKLIJKE HOOGHEID IN BALLINGSCHAP : JOOST DE EERSTE ( dank u dame Annemiek, u heeft manieren geleerd) , zich niet door de eerste de beste kerel aaien...hoe haalde hij het in zijn hoofd.
Onder ons gezegd en gezwegen...hihihi..wat een bloedbad he? Ik kan nog genieten als ik eraan denk.


Ik niet Joost, want ik mocht pleisters plakken en de troep opruimen..

Ach gut Nel, kleinigheidje hou je altijd, nietwaar?

Kleinigheidje , zegt ie...ik heb nooit meer de kans op een relatie gehad door zijn mannenhaat.

To the point Nel!!!! Ik wil verder vertellen.

Je weet hopelijk nog wat je wel en niet mag vertellen he?

Als je niet stopt met zeuren , vertel ik helemaal niets , mens!

Allemachtig , ik geloof dat ik deze channeling maar beeindig want er is niets met deze geestige geestkat te beginnen...

He....wacht nou even...niet zo snel aangebrand ja?

Goed, waar waren we ook weer..o, ja, We gingen verhuizen. Nou , ik heb echt de zenuwen gehad want wat hangt er dan boven je hoofd..zelfs als Koning Joost moet je toch uitkijken.

Vreselijk , de manier waarop ze met me omgingen...weer in dat kleine kistje en toen stapte je ook nog een tree verkeerd en donderde ( vergeef me de uitdrukking ) je zowat met mij van de trap af. Ik was zo geschokt door dat vervoer..geen koets , nee een ordinair verhuisbusje en een jankend vrouwtje, die riep dat ze zo'n pijn had in haar knie..nou je moest eens weten waar ik pijn had!
Wat??? Stop je alweer en wordt vervolgd wegens vermoeidheid...? mag ik misschien even weten waar JIJ nou moe van bent? je hoeft alleen maar mijn woorden te channelen...


Dag Joost , lieffie, ik ben beremoe en morgen mag je weer wat vertellen..doe Sjakie en Puntje en tante Toos en Sofietje en Babba de groeten, maar ik neem aan dat ze niet in jouw koninklijke sfeer zitten he?

Nee, wat dacht jij nou...lijkt me vanzelfsprekend. Jullie lezen het mensen , ik moet wachten van mefroi...

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 19:33 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
4567 schitterend schat!!
Heerlijk om te lezen!


1hart1

Geachte Zijne Koninklijke Hoogheid.

Hartelijk Dank voor uw verslag uit Den Hele HOge Hemelen.
Waar wij een kijkje mogen nemen in uw frêligheid en Royale Sfeer.
Als ik u niet ontrief heb ik een vraag:

Heeft u nu wel een zetel mét fluweel?

Met vriendelijke groet: Ruthazel.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 19:46 
Offline

Lid geworden op: vr 20 apr 2007 18:41
Berichten: 179
Schitterend om te lezen, Dankjewel Nel en Zijne Koninklije Hoogheid

_________________
Respect is everything!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 20:00 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Tjemig lieve Ruth...ik ben bekaf van het channelen maar zal het morgen aan hem vragen... zxv en ik ben blij dat ik , pardon Joost de mensen weet te bereiken en aan het lachen brengt...en a.u.b niet aan hem vertellen want hij denkt dat het bloedserieus is.. fgh

Liefs van Nel...en Joost...nee, Joost ik channel nu niet en nu mag mijn naam vooraan staan...WAT? KRABBEN!!!! Lekker puh, voel ik toch niet meer.... 7dfg

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 20:45 
Hi, hi, nee astrale nagels voel je niet....

Ik heb een plaatje gevonden van een Egyptische koningin en vroeg me af of dat Joost zijn koningin was, maar heb haar in het stukje bij het nieuwe forum geplaatst, had ik beter hier kunnen vragen....dus wil je het aan Joost vragen morgen?

Lief,s
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 20 feb 2008 22:10 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Nel wat een geweldige channel meid. Heerlijk om te lezen.

Doe Joost de groeten van mij, mocht je hem op een van je tripjes ontmoeten, en zeg tegen hem dat hij een bijzondere schrijver is met een olijke kijk op de werkelijkheid, die hij op een hele humoristische wijze beschrijft.

Heel fijn om te lezen. Dank je wel lieve Joost en veel plezier in de kattenhemel.

Liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 06:35 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Allemachtig Joost...gaaaaaaap...jij bent er vroeg bij... sdggh

Komop Nel mijn liefste vrouwe op aarde...begroet de dageraad met plezier en nieuwe energie..

Putdiepe zucht...het is dat jij het bent maar anders...

Goed...waar was ik ook alweer gebleven....even denken..o, ja! de verhuizing. Ik heb het overleefd en het appartement waar we in gingen wonen leek me wel wat. En natuurlijk mocht ik van haar niet de galerij op en ik wou toch echt inspectie houden van mijn domein...men moet toch weten of de omgevingsfactoren juist zijn en er niet teveel straatspul woont, want ik had al wat geroken.
Om kort te zijn, achter ons werd gebouwd , dus dat vond ik eigenlijk wel interessant. En ja hoor , ik kreeg 's avonds eindelijk mijn kans...de bel ging en een vreemde buurvrouw stond voor de deur en iemand die wat in een busje wou hebben. ( onder ons gezegd en gezwegen, wat een vreemde gewoonte mensen hebben om hun maandloon bijeen te krijgen.)

Maar goed , daar gaat het nu niet om, de deur stond open !!!! en ze had het niet door, hihi en nog fraaier , ze liep al in een kort nachthempje en ik zag mijn kans schoon en vloog tussen haar benen door de galerij op en rende meteen naar de volgende huizen...HAHAHA...ik kan nog op mijn rug liggen en met mijn lichtpootjes trappelen van plezier als ik daar nog aan denk en onder ons gezegd en gezwegen..dat doe ik dus vaak..
Ze rende op haar blote voeten in die belachelijke nachtpon ( ze had gelukkig haar bedsokken niet aan , want dan had ik heel gegeneerd geweest, bedsokken ...wat een gezicht ) over de galerij en ik rennen en zij graaien en ik lachte me naar , ze kreeg me niet todat ik medelijden met haar kreeg en me maar liet vangen ( ze denkt nog steeds dat ze me echt gevangen heeft , ze is niet altijd erg snugger en je kunt mensen zo easy om de tuin leiden , dat wil je niet weten.

Ja , Joost , zo kan ie wel weer en zou je de vragen van je aanbidders niet eens beantwoorden?

Euh..jezeker...ahum, ahum..even lezen...O ja.
Ruth , mijn lieve mens. Jij weet wat een Koninklijke kat toekomt en dat weet helaas niet iedereen. Ik heb ( likt zich nu minzaam aan de lichtharen) nu eindelijk een fluwelen zetel en eigenlijk had het nog wat luxer gemogen maar vooruit , een gegeven zetel kijkt men niet in de ...o, ja wat..doet er ook niet toe .
Dank je , meiske voor jouw bezorgdheid of ik krijg wat een Koninklijke kat toekomt.

Ah...die lieve Saskia heeft het ook helemaal door. Mensen doen erg raar en ik heb nooit zo begrepen wat ze nu precies willen en natuurlijk had ik het aardig getroffen met Nel, mijn vrouwe, maar voor de rest...nul komma nul en geen enkele eerbied en maar willen aaien tegen mijn zin. Maar jullie hebben kunnen lezen hoe ik dat bloederig, doch efficient oplos. HAA...HAAAmiauwgrrrrr

Die Konigin...euh..Koningin... mmmm tja , ik zal al mijn charmes in de strijd moeten gooien want ze ziet me nog niet staan , ze doet net alsof hoor, maar ik laat haar in haar HOOG KONINKLIJKE WAARDE, dat begrijpen jullie toch wel he?

Beetje muizen vangen en voor haar neerleggen...O? geen muizen vangen? WAT IS DIT VOOR EEN HEMEL WAAR JE NIETS MAG? Zucht, ik moet ook nog wel wat leren , ik moet ze lief gaan vinden en mag er nooit meer een te grazen nemen en dat was nou net zo leuk op aarde. Goed , goed, die kattenengelen hebben wel gelijk, hemel is hemel en aarde is aarde en daar zit een hemelsgroot verschil in.
( Ik moet nog wel even wennen aan dat Lichtgedoe hier)

Is je vraag naar tevredenheid beantwoord , juffrouw Saskia? Ik moet trouwens even zeggen dat toen u op bezoek was bij mijn vrouwtje ik zag dat u een hele mooie uitstraling had...proficiat , volgens mij komt u ook uit eenhoge sfeer? Ons kent ons , nietwaar!


Joost wat een vleier ben jij zeg.... 1rty

Jaloers he?

Nou, echt niet en ga nu maar door , ik begin weer slaap te krijgen...hoeaaaap

En dan zeggen ze nog dat wij katten altijd liggen te slapen! Ik zal jullie meteen uit de droom helpen, dat lijkt maar zo , we houden alles in de gaten maar laten dat niet merken. Is ook altijd verhipte gemakkelijk als een vogeltje in de buurt komt en ...o..ja..dat mag dus niet meer. 8dfg

Goed, mijn jaren bij mijn vrouwtje Nel...ik moet haar nageven , ze had geduld met me en ik was niet gemakkelijk in de omgang, maar wat wil je ook, een kat van Hoge afkomst heeft allerlei privileges die mensen toch niet kunnen begrijpen. Te weinig hersens ( o, er is er hier een erg boos )


JOOST!!!!

hihi....je hebt ze ook zo in de boom , he? En ik dacht dat wij daar goed in waren..

Maar om een lang verhaal kort te maken, mijn einde naderde en ik werd zieker en het vrouwtje ook...ik schiet nu toch wel even vol, mensen 124 ...we moesten afscheid nemen van elkaar en dat viel niet mee...toe nou lieve Nel, niet huilen , je ziet toch hoe mooi het hier is en hoe ik als Koninklijke kat eindelijk alles heb wat mijn kattenhart begeerd? Ik ben gelukkig hier en we zien elkaar toch nog af en toe?


Prffff , snik...even een zakdoek pakken, het gaat wel weer, dank je lieve Joost

Komop, zo mag ik het horen...en nog een bedankkopje omdat je mijn foto hebt geplaatst hier ( o, nee dat was Ruth , maar oke, niet miere...nu 1rty zxv )

Ik vind dat ik nu genoeg verteld heb en ga afscheid van jullie nemen, de Troonrede is klaar en ik zie uit mijn ooghoeken die fraaie Koningin naar me kijken, dus ik ga haar nu het hof maken.

Lieve mensen en nog lievere Nel, het was een prachtige tijd bij jou , kon lekker af en toe in je benen hangen en je deed me niet eens naar het asiel..kanjer !
Mijn taalgebruik is overigens ook nog wat a-sociaal , komt door het leven op aarde, je wordt beinvloedt door al die straatkatten.

Wel , ik wens jullie licht en liefde en veel geluk en dank voor het luisteren naar mijn verhaal.


Dag mijn lieve , lieve dierbare Joost, ik zal je nooit vergeten en we komen elkaar weer tegen lieverd en dan zijn we beiden weer helemaal als nieuw.

Nawoordje...

Joost was dus een moeilijke asielkat, maar hij was heel speciaal voor me en zijn aanvallen zijn toch een gevolg van de behandeling van zijn eerste thuis en ik heb dat opgelost met de bloemenspuit. Ik moest wel want hij werd dan helemaal wild en haalde me open en in zijn ogen stond een vreemde blik. Dan kwam hij even later weer bij me en gaf kopjes en ik verzekerde hem dat hij echt niet terug hoefde naar het asiel, wat hij ook deed.
Schreeuwen van ..NEE, hielp niet dan raakte hij in paniek en als ik niet zo vreselijk allergisch was dan had hij misschien nog iets langer kunnen blijven maar ook hij werd steeds zieker en wou geen dierenarts meer aan zijn lijf.
Dat heb ik gerespecteerd en de dag kwam dat het gewoon het einde moest zijn.
Af en toe kan ik nog erg om hem huilen , om wat hij heeft meegemaakt maar hij was me intens lief , zoals al mijn katten dat waren.
Ik stop nu want het kost me toch wel wat om hem te channelen en ik moet nu rust nemen en verder verwerken dat hij niet hier is maar ik prijs me gelukkig dat ik hem af en toe mocht zien en nu nog even plezier heb mogen maken met hem.

Iedereen liefde en Licht van Nel. 1628uo.gif

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 06:53 
Offline

Lid geworden op: vr 20 apr 2007 18:41
Berichten: 179
Goedemorgen Nel en zijne Koninklijke Hoogheid,
Jullie zijn er vroeg bij vandaag.
Fijn dit verhaal te mogen lezen.
Fijne dag verder

Veel liefs en een dikke knuffel voor jullie beiden,
Bientje

_________________
Respect is everything!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 06:56 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Bientje.

Deel 2 of deel 3? Want ik zat zo te knoeien met de kleuren en in die tijd heb jij je berichtje geplaatst... zxv

Maar dank je lieverd en kies even voor jezelf he?

Knuffel van Nel. 1628uo.gif

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 07:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Heerlijk en ontroerend.
Dankjewel Majesteit, voor uw tijd, liefde en aandacht.
Lieve Nel, een heel dikke knuf voor jou. 1hug1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 07:05 
Offline

Lid geworden op: vr 20 apr 2007 18:41
Berichten: 179
Lieve Nel,
Alle delen eigenlijk ook dat deel waarin je beschrijft dat hij het zo moeilijk had gehad en hoe je de aanvallen afweerde.
Ik had gezien dat je nog met de kleuren bezig was. fgh

Dikke knuffel,
Bientje

_________________
Respect is everything!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 07:19 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Annemiek

Dank je lieverd want het was voor mij ook wat therapie.
Knuffel van Joost en mij.

Lieve Bientje, o, je zag het dus..hihi..ik werd er mal van en moest dan weer veranderen.

Liefs van Nel en Joost.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 07:23 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Wikvaya

Ik zal het hem zeggen zodra hij zich even kan losrukken uit zijn aanbidding van die Koniklijke dame daar... 1rty 4567

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 10:45 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Geachte Heerzaamheid.

Hartelijk dank voor uw luchtig verslag.
We genieten hier bij iedere letter.
En dankbaar zijn wij onze Nel voor haar standvastigheid en doorzettingsvermogen om
dit boekwerkje voor ons neer te leggen.

1hart1

Overigens ben ik erg ingenomen met de fluwelen zetel o Zwartigheid.
Het komt u toe.
En heej Joost....dat wordt vanzelves zachter en koninklijker hoor, dat fluweel.
Let maar op. fgh

In blijheid wens ik u een aangenamen terugreis en een opgewekte aankomst "ginder".

Was getekend: Ruthazel.

PS: Oppassen met die koningin!
Mooi dat wel, maar ook.....eh...enfin.
U merkt het wel. 7dfg

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 10:51 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
O, hemel , Ruth..ik lig in een deuk...jullie zijn aan elkaar gewaagd...jij en Joost , dat had ook wat kunnen worden 1rty cvbn zxv zxv zxv

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.