LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 22:56

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Inpluggen internet/innernet
BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2008 22:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Voor mij persoonlijk gebeurt er momenteel weer ontzettend veel in sneltreinvaart, en zo te lezen zijn er meer op het forum. Er zijn topics die gevoelsmatig aanklikken en als ik denk daar ga ik een topic over openen dan zie ik een soortgelijks iets staan. Tijd en plaats bv. De momentopnames, gebeurtenissen. Ik heb soms het gevoel dat als ik mijzelf een vraag stel. Het antwoord zich nog sneller aandient als gewoonlijk. En soms zelfs alsof ik zo kan inpluggen op de akasha kronieken, grote bibliotheek van de aarde waarin alle informatie beschikbaar is wat we nodig hebben en toegang tot hebben zeg maar zoiets. Het is geen rare gewaarwording ofzo, maar het valt me gewoon op dat zoveel verschillende gebeurtenissen elkaar opvolgen in een sneltempo lijkt het terwijl het momentopnames zijn van ??? Het voelt en is iets heel normaals, wat we allemaal kunnen en dat is het denk ik wat mij zo boeit! Dat het zo gewoon is juist, niets spiritueels aan. gewoon vanuit je eigen Centrum, vanuit jouw kracht je Hart en dan ben je er Al. Nou ja, wilde dit even van me afschrijven denk ik 1rty (ook weer zo`n momentopname)

Liefs van Brighteyes 1628uo.gif 1628uo.gif 1628uo.gif


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 11:01 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
Mooi gezegd Brighteyes!

Herkenbaar hoor, voor velen denk ik inderdaad. Alsof in je kracht gaan staan veel makkelijker geworden is.

Wat ik zelf ook ervaar nu is dat er veel meer gebeurt (of ik laat gebeuren nu? fgh ) Zo van; een tijd terug had ik behoefte aan nadenken, zelfreflectie, overwegingen, groeien, discussies, etc. En nu meer behoefte aan gewoon zijn en doen; alsof al dat 'weten' totaal niet meer belangrijk is. Er gebeurt veel meer in mijn leven nu, meer actie lijkt wel en meer genieten daarvan.
Citeer:
Het voelt en is iets heel normaals, wat we allemaal kunnen en dat is het denk ik wat mij zo boeit! Dat het zo gewoon is juist, niets spiritueels aan. gewoon vanuit je eigen Centrum, vanuit jouw kracht je Hart en dan ben je er Al. Nou ja, wilde dit even van me afschrijven denk ik (ook weer zo`n momentopname)



Dat vind ik ook het mooie er aan!! Iedereen kan in zijn eigen kracht gaan staan (ook al vind ik deze zin altijd zo raar klinken; ik bedoel gewoon dat iedereen bewust kan kiezen voor groei/geluk/ kracht). het maakt niet uit hoeveel spirituele kennis je bezit, hoeveel je afweet van de laatste channels, overdenkingen of wat dan ook. Iedereen kan het, nou nog allemaal daar bewust van worden.. zxv

Liefs
lotte


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 12:15 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
Citeer:
het maakt niet uit hoeveel spirituele kennis je bezit, hoeveel je afweet van de laatste channels, overdenkingen of wat dan ook. Iedereen kan het, nou nog allemaal daar bewust van worden.. zxv


Wow, mooi gezegd Lotte!

Liefs
Adrian

_________________
Hier en daar onderweg


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2008 10:29 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:55
Berichten: 213
Thanks Adrian , ik vond al dat Brighteyes het ook mooi omschreef zxv

liefs
lotte


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.