LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 07:42

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 08:23 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Goede smorgens allemaal...

Ik had een overdenking zo net..
Die ik graag met jullie wil delen, en omdat ik ook heel benieuwd ben naar ervaringen en gevoelens van jullie

Momenteel krijg ik soms het gevoel, dat ik andere tegen kom, die ik schijnbaar (her) ken vanuit een andere levensvorm.

Soms heb je zo een herkenning met iemand van uit een vorig leven of zo, weet je wel, of vanuit een parallel leven, het is maar hoe je er naar wilt kijken.
En zo had ik dan pas in ene een beeld bij iemand, die ik ook lijkt te herkennen van een vorig iets, ver weg.
En wat scherts mijn verbazing. Ik zie hem voor mijn innerlijk oog verschijnen als een wezen vanuit een andere dimensie. En ik herkende hem ook....op een bepaalde manier, maar kon het besef nog niet echt toe laten.

Wonderlijk gevoel, maar ook een gevoel van, Kedeng.
En ik vroeg me dus af, wie herkent dit.
En wat heb je dan voor, beeld van dat deel in jezelf die niet aards is. ?

Ik besef intussen van mezelf dat ik Pleiadisch iets bij me draag en dat er ook iets in met Sirius en de Hathors.
Ik heb alleen nog geen werkelijk inzicht.

Ik ben benieuwd, naar jullie reacties..

Liefs Simone



Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 08:54 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ah lieverd mooi onderwerp!
Spring ik gelijk op in..

Ja zeker herken ik het!
En jij zegt hier Pleiadiers.
Dat vind ik het blupperige aan mijn ervaringen: ik krijg nimmer namen/woorden.
Keivervelend maar kennelijk is dat niet de bedoeling.
Any way.

Ik herken verschillende levensvormen waar ik mee samen gewerkt heb.
En dat is niet aards.
In zoverre.....er zijn beelden van gebouwen die hier eens niet gemaakt zouden kunnen worden omdat ze van een ander "materiaal" zijn zeg maar.
En zeker weten dat er hier mensen rondlopen die ik ook herken als zijnde collegas.
Maar dubbel blijft het natuurlijk.
want wat is waar en wat niet.

Leuk wordt het als iemand anders hetzelfde "ziet/waarneemt als jij.
Dat is dan een soort van bevestiging dat er wel degelijk een zelfde ervaring is.
Ik weet van Petteketet dat hij ook dezelfde soort dingen herkende die ik vertelde.
En het was bijna schokkend hoeveel overeenkomsten we hadden.

wat mij het meest duidelijk voor/in de geest komt is ...blll...hoe noem ik dit.....mijn Elves
Dat zijn werkelijk figuren zoals je ze in LOTR ziet maar dan in hun oorspronkelijke aard/planeet
Langer dan mensen met inderdaad spitsere oren en langere ledematen.
Soms denk ik dat de Masai (uit Afrika) afstammelingen zijn van Elves.

Nog verder terug zie ik lichtwezens die op de aarde geland zijn toen er nog geen mensen waren.
Enkel moeder Aarde met nog weinig bewoners.
Dat is een ander ras.
Veel ijler met niet zozeer tools als losse dingen maar onderdelen van hun lichaam waar men mee kon commniceren.
Dolfijnen hebben er ook mee te maken.
Daar herken ik Steve bijv weer van.
En wonderlijk is dat hij het ook "ziet" zeg maar.


Oh maar oepsie....ik beland onmiddelijk op m`n praatstoel. mmmm
En dan ....was dit de bedoeling lieve Edele Maan? ...hmm...

Ik ben heel benieuwd wat jij zelf voor ervaringen hebt hier.
En *kedeng* ...ja inderdaad.
Is ook wat hoor, dit soort schokkende ervaringen bewust te gaan maken.
Het is ook zo anders heej....zo reuze onaards zo zeggen..
Dealen met iemand die een dubbel gezicht heeft (hebben we zelf ook intussen, voor wie het ziet)
van "daar" en van "hier".
Dit ben jij en dat was jij.
En dat als 2 layers over en door elkaar.
Dubbel heej lieverd?

1hart1


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2008 09:06 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380

Jazeker heb ik herinneringen aan vorige levens die niet op aarde waren en kom ook weer mensen tegen die in die tijd ook ergens anders waren en ik kan me zelfs voorstellen dat ik er in een andere vorm ben geweest.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 10:12 
Offline

Lid geworden op: ma 04 feb 2008 23:53
Berichten: 19
Ik heb een herinnering uit de tijd dat ik in de 'hemel' was. Heel bijzonder. In die herinnering zie ik geen mensen, maar voel en weet ik wel dat er een ´hogere macht´ achter mij staat die mij begeleid heeft.
Ik heb me pas net aangesloten bij het forum, ik vind het erg interessant wat iedereen schrijft. Ben blij dat ik dit gevonden heb.

Mieke

_________________
Heb lief alsof je nog nooit bent gekwetst.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 11:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Schitterend Mieke!
Misschien raar dat ik dat zo zeg maar een beetje kan ik ervan voelen wat je schrijft.

Had je er een prettig gevoel over?

Ja leuk dat je hier nu deel van uitmaakt gelijk. xcb
Mooi om te lezen dit.

1hart1


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 12:06 
Offline

Lid geworden op: ma 04 feb 2008 23:53
Berichten: 19
Ik heb er een heel prettig gevoel bij. Soms heb ik zelfs een beetje heimwee. Ik was daar als klein meisje en zo onbevangen gelukkig als een klein kind kan zijn. Het kleine meisje met haar onbevangen geluksgevoel zit nog steeds in mij, ergens. En daarom is het een prettig gevoel.

Op welke manier voel jij wat ik heb geschreven? Heb je ook een herinnering?

_________________
Heb lief alsof je nog nooit bent gekwetst.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 05 feb 2008 13:08 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Mieke

Herinneringen aan die andere sfeer, die wij hemel noemen heeft iedereen, maar vaak niet bewust. Toch reis je er als je slaapt, vaak heen. Zelf kan ik er komen na mijn bijna dood ervaring , die zovele mensen hebben gehad en in die prachtige sfeer is mijn dochtertje ook, die ik verloor bij een vroege miskraam. Ik heb haar ontmoet in een geleide meditatie die niet zo bedoeld was, maar ik reis nu eenmaal mijn eigen reizen. Ook kom ik er mijn geliefde familie tegen en heimwee? Jazeker ken ik dat , heel veel last van gehad in moeilijke tijden na mijn BDE. Maar ik ervaar het nu als 1 systeem en dat er geen afscheiding is , alleen maar een anders "kijken".
Leuk dat je je ervaringen met ons wil delen, daar kunnen wij weer inspiratie van opdoen.

Licht en Liefde van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 00:08 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ja dat gevoel heb ik ook Mieke, dat we allemaal herinneringen hebben aan de Hemel.
En wellicht ieder op een andere manier/plaats

OP welke manier voel ik wat jij geschreven hebt...
Dit geloof ik:


Citeer:
In die herinnering zie ik geen mensen, maar voel en weet ik wel dat er een ´hogere macht´ achter mij staat die mij begeleid heeft.


En de heimwee bestempelt dat gevoel.
Soms wel weer "daar" willen zijn.
De geborgenheid van je ancient family noem ik dat.
My friends of Old.
Onderdeel van die Hogere Macht.
En ergens heb ik het gevoel dat jij ook zo een onderdeel was van die Hogere Macht.

Heb je het idee dat deze Hogere Macht nu ook bij je is?
Je begeleidt en trots op jou is dat jij hier bent?

Oh ja ik heb veel herinnering.
Enfin...weet je, dat is het punt een beetje.
Wat is herinnering?
Wat is toekomst?
Afkomst? Missie?
Dit soort dingen lopen bij mij een beetje door elkaar, nog steeds.
Soms zijn het losse stukjes of mensen of zielen, gidsen, maar soms is
het een geheel wat ik moeilijk in woorden kan gieten.
Dan is het een alles-overheersend gevoel van gelukkig Zijn en Bestemming.
Dan ben ik precies waar ik geacht wordt te zijn.
En dat stemt hoopvol en lost de heimwee enigzins op want dan weet ik
dat mijn familie bij mij is.
Als een overkoepelende deken van bescherming en belangstelling voor iedere stap die ik zet.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 10:01 
Offline

Lid geworden op: ma 04 feb 2008 23:53
Berichten: 19
Ik heb het ook een beetje dat de elementen van de toekomst en het verleden vanuit het gevoel daar, door elkaar lopen. Het is zo grappig, ik dacht namelijk altijd dat ik de enige was. En dan ontdek ik jullie.. heel fijn.
Ik heb veel gevoelsherinneringen, maar één duidelijke herinnering. Waar de hogere macht letterlijk achter mij staat. Als ik me op dat moment had omgedraaid zou ik hem (volgens mij was het een man) gezien hebben. De herinnering is dat hij me mijn aardse ouders liet kiezen. Dus eigenlijk zag ik wel degelijk personen, maar dit waren personen die op de aarde waren en niet met mij daar. Ik keek van boven op neer op hen. Ik zag ze lopen, mijn vader in een zakenpak. Zoals hij is en mijn moeder in een rok. De ze vroeger vaak droeg. Ik was een klein meisje en wees met mijn vinger eerst naar mijn vader: "ik wil die.." en toen wees ik naar mijn moeder "en die..." en zo geschiedde het.
De hogere macht is nu ook wel bij me. In mijn kinderjaren heb ik dit duidelijk gevoeld. In mijn pubertijd heb ik me er voor afgesloten en nu ik volwassen ben en alles een beetje op zijn plek valt, denk en hoop ik dat ik weer meer eenheid zal gaan voelen met de hogere macht.
Je schrijft 'ergens heb ik het gevoel dat jij ook onderdeel bent van die hogere macht.' Hoe bedoel je dit? Bedoel je dit in het algemeen, ieder van ons? Of bedoel je mij? En waarom heb je dat gevoel?

_________________
Heb lief alsof je nog nooit bent gekwetst.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2008 22:13 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Ja jij schat?
Zoals je schrijft ..of ja wat ik er dan bij voel.

Ergens lees ik nog best vaak dat er een Hogere Macht boven/achter ons staat.
Enfin, bij mezelf merk ik dat ik soms onderdeel ben van die macht.
Dat ik samenwerk, meer nog dan dat ik geleid wordt zeg maar.
Ik ben tegelijk een gewoon mens maar ook een lid van een Hogere Raad
Nu, "macht" is een woord wat eigenlijk niet bestaat het is zoiets als een Hoge Raad zeg maar.
The Council noemen we het ook wel.
En ergens heb ik bij jou het gevoel dat je ook lid bent van zo een raad.

Maar heej....is ook maar een gevoel wat dan even voorbij komt weet je wel?
En als ik het probeer te omschrijven hoep: weg.

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 12:10 
Offline

Lid geworden op: ma 04 feb 2008 23:53
Berichten: 19
Ja, de hogere raad, dat klinkt beter dan de hogere macht, hihi.

Ik voel me zeker verbonden met hen. In welke opzicht weet ik nog niet. Ik was immers een kind daar, dus ik weet niet of ik echt een onderdeel van de hogere raad ben. Soms voelt het wel zo, maar ik heb duidelijk ook nog begeleiding van hen.

Simone, bedoel je ook de situaties waarvan je zeker weet dat je er al eens eerder bent geweest, terwijl je ook zeker weet dat je in dit aardse leven daar nog niet eerder bent geweest? Of, de wel bekende deja vu momenten? Een situatie die je al eerder hebt meegemaakt..? Hoe kijkt iedereen daar tegenaan?

Liefs Mieke

_________________
Heb lief alsof je nog nooit bent gekwetst.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 12:16 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Mieke

*****Ik heb het ook een beetje dat de elementen van de toekomst en het verleden vanuit het gevoel daar, door elkaar lopen.**** uit jouw stukje.


Een jaar of twee geleden heb ik mogen ervaren dat tijd en plaats niet bestaat.

In een droom werd me gezegd , dat ik uit moest treden en goed moest kijken wat ik zag.
Het was meteen een andere staat van bewustzijn en ik stond in een stadje in Nederland en kreeg door dat het Kampen was. Mijn bewustzijn was zonder grenzen.

Ik zag en hoorde auto's op straat en een jongeman liep voorbij in een rood shirt en blauwe spijkerbroek en ik dacht steeds,: onthouden!

Voor een oude huis aangekomen met een vierkante dakgevel en een prachtige brede donkerhouten deur stond ik stil en ging zomaar naar binnen.
De muur was geel geschilderd en de stenen ondergrond was wat ruw en geschilferd en weer zei ik tegen mezelf: onthouden!
Ik bestudeerde de verwarming en zag de radiatorknop en het was al een lang bestaande verwarming . Ik liep een kamer in en daar stonden prachtige antieke bewerkte kasten van een donkere houtsoort. De bewerking was langs de zijkanten van de kasten. Ineens stond ik in een ouderwetse kamer waar een hemelbed stond en die ook prachtige bewerkte kasten had en twee meisjes met kleding uit de jaren '20 van de vorige eeuw, zaten te spelen op de grond. Ze zagen me en schrokken helemaal niet. Ze keken op en lachten zelfs naar me. We hebben even iets gezegd en ineens was ik terug in mijn lichaam en ook wakker uit de droom van waaruit ik uitgetreden was.

Die meisjes hebben meer te maken gehad met mensen uit andere dimensies , ze waren niet bang. Tijd bestaat niet omdat ik zonder overgang naar de vorige eeuw ging en plaats evengoed niet want ik was er meteen.

Elk detail kan ik me nog voor de geest halen en het is niet de enige keer dat me dit gebeurde.

Wij hebben tijd ingesteld om een kader te hebben waarin we leven. Het Universum kent geen tijd . Ik denk zelf dat het Universum alleen werkt met gebeurtenissen.
Daarom is het voor mij ook niet moeilijk om naar mijn lichthuis te gaan of naar andere sferen . Het is voor mijn gevoel een verschuiving van trilling en dan zit je in een ander verhaal.

Als je doodgaat blijft je aardse pakje achter en al naar gelang je bewustzijnstrilling , kom je op de plek waarop je afgestemd bent en uiteraard verandert die plek zodra je zelf een hogere trilling krijgt door inzichten.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 12 feb 2008 11:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Mijn ervaring was tijdens een meditatie..Ik verbond me met de ander om te doen beseffen waarom ik zo een zeer sterke band met hem voel, maar op persoonlijk nivo klem loop.
En ik kreeg de ervaring van de ontmoeting, met wat ik noem zijn andere zelf, die was zwart in vorm en niet menselijk..
Ik snapte het niet goed en liet het weer, maar stelde naar aanleiding van de ervaring de vraag hier.

Een zeer personlijke ervaring die ik ook wel had, was met mijn Ex vriend, die ik ook herkende in dat wat hij....ik weet niet hoe ik het moet noemen...ook is, ik zou zeggen iets reptielachtigs, maar op dat woord ligt zoveel negatieve lading vaak, terwijl die het voor mij niet heeft. Ik heb alleen geen ander woord..

Bij mijn, toen vriend, kreeg ik een sterke ervaring van zijn ook anders zijn, tijdens het zwanger raken van mijn zoon.Een beeld en gevoel van een niet menselijk energie, die ook tussen ons stroomde..
Ik heb me er altijd over verbaasd en nooit echt duidelijk gekregen wat het was...En nu bij deze ervaring in de meditatie kwam ook die ervaring weer in me boven.

Groetjes van mij..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2008 09:54 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Heej schat, misschien is het zinnig om eerst die negatieve lading weg te halen.
Wat is er mis met reptielen toch eigenlijk?
Misschien wel een naieve vraag omdat ik er alleen maar (hier op t aards) positieve ervaring mee heb hoor.

Enfin, slangen zijn weinig sociaal oke, schildpadden wijze meesters en gekkos "fortunetellers" maar om nu direct te zeggen negatief?
Ik lees het wel vaak hoor, wat je zegt.
De negativiteit van de reptiel.
Maar gelijk! komt in me op wederom: reptielenbrein als primair onderdeel van onze hersenen.
Heet geloof ik zelfs reptielhersenen....?..of zoiets?

Komt nog in me op: als het iets is wat "tussen" jullie instaat hè, dan ben jij toch ook gevoelig voor diezelfde frequentie neem ik aan.
Anders zou je het immers niet zo helder waarnemen.
Daarvan uitgaande zou ik zeggen dat het ergens herkenbaar is voor jou.
Is dat ook zo schat?
En als je wilt gaan we het toch gewoon uitzoeken? 7dfg

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za 16 feb 2008 13:21 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
Dat soort ervaringen ken ik. Soms is het een vluchtige herkenning, soms een ontmoeting met ingrijpende gevolgen in mijn leven.

Dat je iets reptielachtigs als zwart ervaart kan ik me goed voorstellen.
Ik ervaar reptielwezens als teruggetrokken. Ze zijn er wel, maar meer als Einzelgänger. Wel met een ongeloofelijk hoog communicatieniveau onder elkaar, maar niet naar andere wezens, zoals wij.

Hun talent ligt volgens mij bij het zien van structuren, vooral onderliggende structuren.
Het weten om die onderliggende structuren kan een reptiel op verschillende manieren inzettten in zijn omgeving. Plato en Confusius voelen voor mij als reptielen, maar ook G.W. Bush.

Liefs
Adrian

_________________
Hier en daar onderweg


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za 16 feb 2008 13:40 
Ik regeerde hier eerst niet op, omdat ik het ook niet begrijp, maar moet wel zeggen dat ik ook zoiets heb gezien. Of denk gezien te hebben.
Ik weet niets van wat er geschreven wordt over reptielen energie, omdat dat me blijkbaar al zo beangstigd, dat ik het niet lees, maar nu vraag ik me toch af wat het is.
Is het altijd negatief dan? Voor mijn gevoel toen niet, maar ik schrok er wel van...en ik vraag me ook af in hoeverre je iets kunt verklaren en geloven, of dat het gewoon een soort fantasie beeld is, OMDAT ik er een artikel over zag....

En zijn we niet allemaal afkomstig van iets anders dan aarde?

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za 16 feb 2008 15:18 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Citeer:
En zijn we niet allemaal afkomstig van iets anders dan aarde?


Ja daar zeg je wat Sky!
Dát vind ik mooi?

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 12:11 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
Citeer:
Is het altijd negatief dan? Voor mijn gevoel toen niet, maar ik schrok er wel van...en ik vraag me ook af in hoeverre je iets kunt verklaren en geloven, of dat het gewoon een soort fantasie beeld is, OMDAT ik er een artikel over zag....


Het feit dat je er van schrikt is voor mij een teken dat er een onbewuste herkenning is.
Dan komt het er niet op aan of het een fantasiebeeld of een verklaring is.
Het enige interessante is dan na te gaan waar die schrik vandaan komt. Die kan ook heel ergens anders vandaan komen.
Op naar een nieuwe avontuurlijke reis in jezelf!

Liefs
Adrian

_________________
Hier en daar onderweg


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 18:35 
Offline

Lid geworden op: za 12 jan 2008 09:44
Berichten: 65
Tot nu toe ook nog niet gereageerd omdat het mij, op de één of andere manier, zulke irrelevante informatie lijkt. Maar goed... ik herinner mij dat ik heb geleefd als reptiel (draconiër). Is beetje vreemd in mijn nu-beleving. Vooral de klik - klik geluiden die wij maakten. Gelijktijdig de hoog ontwikkelde technologie, maar ook de kilheid van mijn / ons wezen. We opereerden volledig vanuit een groepsbewustzijn en de besturing van de omgeving ging ook via ons wezen. Alsof je geen eigen identiteit bezat, maar altijd totally connected was.

Ondertussen zijn er (meerdere --> 3) pleiaidische levens waar ik met een diep gevoel van blijdschap, verbondenheid en triestheid op kijk in het hier en nu. Eén deel van mijn pleiadische entiteit is aan het integreren in het hier en nu met haar (toen vrouwelijke) bewustzijn en kennis. Dit deel was / is sterk verbonden met het pleiadische bewustzijn van Adrian (toen man). Van hieruit mis ik altijd nog een bepaalde eenheid met hem omdat hij toen ik hem verloor in dat leven weer opnieuw voor de zoveelste keer dacht dat ik hem in de steek liet. De kennis van daar kan ik niet altijd een plaats geven in mijn huidige bewustzijn of een plaats laten toekennen omdat mijn verstand vecht tegen dat wat ik mij herinner. Andere mensen herinneren zich dit soort levens in het algemeen genomen niet, dus waarom zou ik het mij nu wel herinneren en wat zou ik dan moeten doen met deze kennis ? Het is nog altijd een deel van mijzelf dat ik niet werkelijk in mijn hele wezen kan accepteren. Maar ik ben wel blij dat zij er is en weer deel uitmaakt van mij.

Verder zijn er herinneringen aan de groene planeet. Die kan ik niet nader omschrijven. Maar ze zijn er... De groene planeet. Het was alleen erg rustig en kalm daar.

En ik weet dat er een parallel leven is nu op aarde en één op andromeda. Maar dit gaat niet verder dan weten. Ik sluit mijn bewustzijn er voor af in het heden. Irrelevante informatie.

En er zijn tussenlevens, maar die zijn in een andere vorm dan op een planeet.

Zevenster


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.