LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 24 apr 2024 04:03

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Biologie
BerichtGeplaatst: za 15 dec 2007 23:03 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Op mijn 13 e heb ik bevestigd gekregen dat mijn vader mijn vader niet was. Tijdens een droom kreeg ik zijn naam letterlijk op een briefje. Deze naam werd ook bevestigd door mijn moeder nadat ik alle moed had verzameld om een gesprek met mijn ouders aan te gaan. Twee jaar geleden ben ik in regressie geweest om daar bevestigd te krijgen wat zich al in mijn dromen heeft laten zien maar wat ik toen nog niet kon vertalen, namelijk dat ik een ongeboren tweelingbroertje had. Tijdens deze sessies heb ik de relatie met mijn moeder herstelt en mijzelf en haar vergeven wat er allemaal is gebeurt. Een jaar geleden kreeg ik de bevestiging dat mijn biologische vader overleden was via een medium. En hij wilde een boodschap overbrengen aan mij dat hij ook altijd aan mij heeft gedacht, maar dat hij geen contact durfde op te nemen omdat hij in tweestrijd zat i.v.m. zijn familie. Dit is okee en ik heb daar begip voor, snap ook dat hij alleen maar de verwekker is geweest, zaad wat nodig was zodat ik hier en nu kon zijn. Ik had altijd weerstand tegen alles wat Italiaans was, maar merkte dat ik hiervoor open ging staan en het italiaans eten heerlijk vind. Italiaans muziek vind ik hèèrlijk en draai de laatste tijd veel Andrea Bocelli enzo. Ik heb geaccepteerd dat het is zoals het is, en dat is goed!

Onze middelste zoontje tekende laatst een tekening kleine Brighteyes en haar vader, en haar vader zwaaide naar haar van boven. Dus ik zei van Oh je bedoelt Opa? Nee zegt hij waar het hele gezin bij zit, nee je andere vader die al dood is!
Hij vertelde ons laatst dat er een geest in zijn kamer was, en ik vroeg of hij ook met hem had gepraat en of hij misschien zijn naam heeft gevraagd? Ja, hij zei dat ik een lieve jongen was en ik weet alleen nog dat er een Co in zijn naam zat, iets met Co.

En gisteren vatte ik het ineens toen het liedje van Eros Ramazotti uit de radio galmde met Musica ~E.

Wat ik nu hiermee wil bereiken? Ik wil dit verhaal een plekje geven en ik wil graag zeggen tegen JOU, want ik weet dat je luistert, het is goed ik ben blij dat ik leef en eindelijk mijn eigen lijf bestuur. Ik neem jou niets kwalijk, en weet niet waarom je hier nog bent, maar als je iets kwijt wilt kom dan bij mij. Mama heeft een intake-gesprek gehad bij de psycholoog vorige week en ik ben heel blij dat ze dit voor haarzelf doet. Ik zal haar bijstaan en ondersteunen mocht dat nodig zijn. Speciaal voor jou een nummer uitgezocht, en het is goed!

http://nl.youtube.com/watch?v=Sp0ccQVy1og&feature=related

Ik wens je Liefde en Licht op je pad :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

In Liefde en Licht

Je bloedeigen dochter Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Laatst gewijzigd door Brighteyes op wo 19 dec 2007 14:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 00:27 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 08:14 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Lieve Brighteyes

Dank je wel dat je dit wilt delen met ons.
En niets is voor niets, nee, zoals je 'vader'bij de zoontje en jullie komt kijken, voelen of het goed is zoals het is.
Je moeder die nu dingen helder wil hebben, het is er om van alle kanten bekeken te worden.
Ik stuur jullie 1harten1 1harten1 en :idea: :idea: :idea:
zodat jullie krijgen wat jullie wensen in deze.

Knuf en ik hou van je!

1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 08:48 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Brighteyes,

Bedankt voor jouw verhaal. Ik herken er veel stukken in.

Kim

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 09:20 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Oh schat toch..... :cry: dit zegt toch alles!!

Zie toch wat ze hem een steun is, energie geeft....en hij ?
Moeite om zijn tranen in bedwang te houden lijkt het.
En zie eens? De kracht die er van haar uit gaat?
Hun handen als in een gebed samen gevouwen.

Andrea Bocelli & Sarah Brightman
Papa en BrightEyes.

Prachtig lieverd.
En papa is hier.

1harten1 Afbeelding Afbeelding 1harten1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 09:45 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
1hug1

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 21:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Lieve Mensen.

Hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben heel blij met dit plekje speciaal voor ons in het lichthuisforum. En wilde graag uitting geven aan mijn gevoelens en een soort van seremonietje houden, contact maken en hem vertellen dat het goed is zoals het is. En op mijn manier een plekje maken om nog eens terug te keren. Voor mijzelf maar ook voor hem, symbolisch natuurlijk en toch doet dit mij heel goed. Het is niet iets tastbaars zoals een graf bezoeken ofzo maar juist op een andere manier heel tastbaar. Ik heb hem nog nooit ontmoet en heb altijd de woorden uitgesproken dat ik dat ook zeker niet zou doen. Omdat ik het belachelijk vond dat dit vaak vanuit de kant van de kinderen gebeurde. En ik had zoiets van bekijk het maar. Ik vind dat dit ook weleens vanuit de ouders kant mag komen. En dat heeft hij vast gehoord :wink: Ja, ik kan heel eigenwijs zijn soms, dat heb ik vast van jou hè bio-Pa :) Zijn temperament heb ik wel meegekregen.

Ik heb vannacht hèèrlijk geslapen en weet alleen nog dat ik over de wind heb gedroomd. Mijn eigen associaties hiermee waren;

On the wings of love.
The wind of change
Gone with the wind
Go with the flow
The wind beneath my wings

http://nl.youtube.com/watch?v=z5RXwhlCLOE

Oh ja Ruth, heel grappig dat je dit zag want ik zag dat ook :!: :roll: :) :wink: Ik ervaarde dit ook zo, wat mooi he. Heel erg bedankt hiervoor, want ik durfde dit eerst niet toe te laten.

Magda bedankt, ook niet toevallig hè, dat ik gisteren de chat even binnen wandelde toen jullie het over familieopstellingen hadden 8)
wat byzonder allemaal he :idea: :idea: :idea:

En Kimm, ja herkenning ik weet het meid! Dat heb ik bij sommige stukken van jou ook, heb er zelfs herinneringen bij gekregen over wat je hebt verteld maar dat zijn flarden/lichtflitsen van Aha.

Flower dankjewel voor je lichtjes en Vick bedankt voor de knuffel, kon het wel gebruiken.

Hartegroet van Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 21:44 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Fijn lieverd dat jij er zo vorm aan kunt geven.

Knuf en 1hart1 Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.