LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 25 apr 2024 22:21

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 17:50 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


Fysiek aangeraakt worden door ...

Jaren geleden , toen een van mijn vrienden een partner vond en ging samenwonen , bleek de jongeman paranormale gaven te hebben en kon zeer gemakkelijk uittreden. We hebben vele interessante gesprekken gehad en op een nacht, toen ik vast lag te slapen , werd er hard aan mijn arm getrokken en ik schrok wakker en dacht dat het mijn zoon was maar er stond niemand, mijn naam werd wel geroepen en toen wist ik wie me bezocht en aangeraakt had.

De andere dag belde ik hem op en vertelde dat ik hem had gevoeld en gehoord. R lachte en zei: gelukt dus.

Een vriendin die hem ook kende en ook heel begaafd is , waarschuwde me om dat niet toe te laten.
Dit omdat je privacy wordt geschonden en nu was het onschuldig vermaak maar het kan ook anders.

Ik legde een bescherming om mijn slaapkamer heen en zodanig dat er niets over de drempel kon komen want hij kwam door de deur.

Prompt werd ik de andere dag gebeld en hij zei, ik kon je zien liggen slapen maar niet bij je komen.
Toen kon ik lachen en vertelde hem , hoe lief hij ook was , dat je nooit zomaar in iemands slaapkamer moet komen om hem/haar wakker te schudden voor de lol.

Wat zo bijzonder is , ik voelde zuiver zijn handen op mijn bovenarm.
Vaak als iemand bij je is dan "voel" je wel armen of handen of weet je het gewoon, maar dit was fysiek.
Deze week maakte ik het weer mee maar dan met een zeer geliefd iemand en toen sliep ik ook niet. Het was weer een super ervaring.

Herkennen jullie zulke ervaringen?

Liefs van Nel. :idea:


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 18:31 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
hi Nel

Dat is voor mij normaal. Ik voel mijn gids fysiek. Gewoon alsof een mens mij aanraakt. Handen dus. Heel vaak komt hij lekker tegen mij aan liggen s'nachts als ik ga slapen en slaat zijn benen om me heen.Dan voel ik me zo lekker veilig. Het is ook heel handig als ik bv met mijn koptelefoon op in slaap val. Dan port hij me wakker.

Ook mijn opa voel ik fysiek.

liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 18:48 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Hoi Nel,

Ja hoor, vaak genoeg meegemaakt het gevoel letterlijk fysiek aangeraakt te worden met verschillende manieren van benadering. Gelukkig nog maar zelden. Maar ik kan het nog altijd niet op prijs stellen.

Kim


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 19:27 
Nel, ik heb het een keer gehad dat ik sliep en wakker schrok omdat ik me aan mijn zij aangeraakt voelde...dat vond ik niet zo leuk. En een keer een stem waar ik ook van wakker schrok.
Ik heb wel als ik wakker was eens aan mijn wang wat gevoeld, maar dat was een liefkozing die ik zelf gewild had.

Mag je wel naar iemand toegaan zonder diegene aan te raken? Dat vroeg ik me af, gewoon om te kijken en dan kan je altijd VRAGEN of je diegene aan mag raken? Hoe dat gaat weet ik niet hoor, meer nieuwsgierigheid.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2007 20:35 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hi Nel, ja ik herken het ook

Citeer:
Deze week maakte ik het weer mee maar dan met een zeer geliefd iemand en toen sliep ik ook niet. Het was weer een super ervaring


Dit vind ik fijn voor je :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 06 dec 2007 11:34 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 03 dec 2007 11:59
Berichten: 156
Wat een mooie ervaringen.
Ik herken het niet, maar het lijkt me fijn om mee te maken. Niet als het iemand is met negatieve energie natuurlijk.

_________________
Faith lies in the ways of sin


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 06 dec 2007 11:51 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


Lieve Allemal. Dank voor jullie reacties en het komt dus vaker voor. Ik lees er nooit iets ovber.

Wat ik wel vind en dat komt in mijn ervaring ook naar voren, dat je eerst iemand vraagt of het goed is dat je langskomt. tenminste als je bewust wil langskomen. je mag iemand niet zomaar overvallen.

Bezoekjes van duistere personen heb ik vaker gehad en dat was een leerschool voor me. Toen ik wist wat ik doen mocht en dat was soms wisselend van...praten en naar het Licht begeleiden tot na vele pogingen me lastig te vallen ineens erg boos worden en zeggen : En nu is het afgelopen, hoepel op en dat was genoeg.
Licht en Engelenhulp helpt dan niet en ze zitten dan zelf in een stuk vast waar ze niet uit willen en ook niet kunnen want ze zijn nog niet aan licht toe.

De warmte van de fysieke aanraking die ik ook van Markus toch wel ken en mijn vader is zo overweldigend warm. Ik kan er dan weer een tijd tegen.

Liefs voor jullie allemaal van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 06 dec 2007 18:22 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Nel, d'r is een hele makkelijke truc om uit te vinden of je mag komen en je kan dezelfde truc gebruiken als je iemand 's avonds laat wil opbellen en wilt weten of het schikt.

Je gaat naar die persoon z'n voordeur en belt aan en dan vraag je of het schikt. Heel simpel.

Met aards opbellen bijvoorbeeld weet je gelijk. als iemand geheel geiiriteerd met een slaapkop aan de deur komt, dan kan je beter niet opbellen. Maar als ie met diezelfde slaapkop aan de deur komt en zegt, ik lag net aan je te denken, dan mag je dus wel bovenlangsover eventjes langs gaan.

Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 06 dec 2007 18:39 
Dank je Vick, hier heb ik ook iets aan.
Ik zou wel eens willen proberen contact te maken met iemand.
En eigenlijk gaf mijn intuitie het al aan dat ik het gewoon kan vragen...

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 06 dec 2007 18:59 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Vick

Sorry maar ik begrijp niet wat je nu bedoeld. Echt aanbellen? Maar als iemand ver weg woont dan kan ik dat toch niet?

Maar ik bezoek overigens zelf nooit zomaar mensen voor de lol in een astrale staat van zijn.

Ik snap wel dat als iemand zegt , ik dacht net aan je dat je welkom bent maar alweer, bedoel je fysiek?

Lichtje van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 06 dec 2007 19:28 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Speciaal voor jou Nel,

Men visualisere een voordeur van de persoon waar men op bezoek gaat.
Men visualiseert dat je aanbelt...
'k Hoef niet verder te gaan hè? :lol:

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 06 dec 2007 19:31 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


O, hemellief Vick. Wat een oen ben ik. Dank je voor jouw uitleg en nee, je hoeft verder niets te zeggen...hahaha..

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.