LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 06:59

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Sterrenpoorten
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 10:10 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Hehe, ik dacht: laat ik voor de grap maar weer eens googlen op sterrenpoorten. In het verleden kon ik amper informatie vinden over sterrenpoorten. Behalve dan de data wanneer ze geopend worden. Ik moet het stukje ook nog even tot mij laten doordringen. Veel plezier er mee voor degene die ook altijd de poorten zo sterk voelen.

Kimm

---


De overgang naar een hoger bewustzijnsniveau en fijnstoffelijk lichaam door Sterrenpoorten

Sterrenpoort is een hedendaagse term voor wormgat. In 1935 realiseerden Einstein en zijn collega Rosen zich dat een kromming in ruimte-tijd een zogenaamd wormgat kon vormen. Vandaar dat deze ook de Einstein-Rosen bruggen genoemd worden.

Wormgaten zijn de microscopische kleine stofjes, achtergelaten door gedoofde sterren, die vrij komen in de buurt van zwarte gaten en een 'Einstein-Rosen' brug (poort) vormen.

De 'Einstein-Rosen' brug, oftewel poort, vormt een tunnelverbindingen tussen volledig verschillende gebieden in het heelal, waardoor de informatie buiten ruimte en tijd kan worden doorgegeven. Aan deze bruggen/poorten, tussen verschillende plaatsen in de ruimte worden allerlei fantastische eigenschappen toegekend.

De ‘bestuurder’ van de Sterrenpoorten is Sirius. Vanaf Sirius zijn alle andere punten in de Kosmos bereisbaar. Vandaar dat vanuit Sirius bepaalde energieën naar de aarde gestuurd kunnen worden via bijzondere samenkomsten tussen verschillende sterrenstelsels en planeten.

Sirius wordt ook de Grote Centrale Zon genoemd, die zich achter de voor ons zichtbare Vader Zon bevindt. Via Vader Zon, die op alle planeten, asteroïden, kometen en alle andere zonnestelsels én zelfs voorbij deze zijn licht laat schijnen, mogen wij een groot gedeelte van de kosmische coderingen die vrij komen uit een sterrenpoort tot in de kern van ons DNA opnemen.

Het DNA is een fotongevoelige, elektromagnetische opslagplaats in onze menselijke cellen.

De Russische biofysicus en moleculair bioloog Garjajev en zijn collega’s hebben baanbrekende onderzoeken verricht en ontdekt dat zich in het DNA patronen bevinden waardoor magnetische wormgaten voortgebracht worden.

Het lijkt alsof DNA opereert als een Sterrenpoort tussen onze dimensie en andere dimensies.

Wat zij ontdekten is dat in het DNA een vorm van communicatie plaatsvindt, waardoor informatie interdimensionaal wordt doorgegeven. Mooi dat we gebruik kunnen maken van onze Sterrenpoortchakra toch!

Veel wetenschappers en genenonderzoekers weten nu dat het DNA door licht, stralingen, magnetische velden, geluidsimpulsen etc. kan worden veranderd. Dit verklaart ook weer de werking van de Cosmic&Flower Energies.

Duidelijk is dat de kosmische frequenties die naar de Aarde gezonden worden via de poortopeningen én het afnemen van het aardmagnetisme én de toenemende aardefrequenties, de feitelijke veroorzakers zijn van het huidige uitzuiveringsproces.

Al deze trillingen zorgen ervoor dat zelfgecreëerde en overgenomen gedachtepatronen, handelingen en blokkades die ons beperken niet langer worden vastgehouden in ons DNA.

Deze ‘schoonmaak’ kan gepaard gaan met vervelende lichamelijke symptomen.

Deze lichamelijke transformatiesymptomen voorkomen in feite dat ons huidige fysieke lichaam uit elkaar barst tijdens het opnemen van de hoge Lichtfrequenties.

Kort omschreven opent Sirius weer 12 poorten die eeuwenlang gesloten waren, met als doel als eerste een krachtige vijfde dimensiematrix rondom, op én in Moeder Aarde te activeren. Hierdoor zal de mensheid en alles wat leeft op Moeder Aarde zowel fysiek als psychisch mee transformeren en zich uiteindelijk opnieuw kunnen verbinden met zijn oorspronkelijke zielsniveau.

In elke poort zitten belangrijke genetische codes verborgen die ons bewustzijn verhogen en ons DNA triggeren om zich te ontplooien naar 12 strengs DNA. Wetenschappelijk en op medisch terrein is dit fenomeen al bekend vanaf de vijftiger jaren, maar wordt helaas nog onderkend voor de buitenwereld.

Het evolutieproces houdt in dat ons fysieke lichaam verandert doordat de basiselementen van onze celstructuur geherstructureerd wordt. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

Het zenuwstelsel wordt vernietigd en tegelijkertijd weer opgebouwd. Het bloedsysteem wordt doorschijnender, doordat de hemoglobine zal overgaan naar een andere moleculaire dichtheid Ook ons bioritme verandert om zich weer aan te passen aan de natuurlijke tijd. De epifyse zal zich weer kunnen ontwikkelen naar zijn oorspronkelijke vorm, waardoor de zintuigen beter worden afgestemd en weer een groter deel van onze hersencapaciteit zal kunnen worden aangesproken. Ook ‘het derde oog’ kan hierdoor compleet actief worden. De thymusklier zal zich weer ontwikkelen naar zijn oorspronkelijke vorm, waardoor het immuunsysteem krachtig genoeg zal zijn om ziekte en zelfs de dood te weren.

Langzaam maar zeker verruilen wij ons huidige fysieke lichaam, dat op basis van koolstof is, voor een fijnstoffelijker lichaam op basis van silicaat, ofwel kristallijnen. Het totale fysieke menselijk wezen zal uit een veel fijnere structuur gaan bestaan omdat ons hele systeem op een veel hogere frequentie gaat resoneren. Dit wordt het verlichten naar een Kristallijne Lichtlichaam of het Ascensionproces genoemd. Dit is ook de reden waarom het grootste gedeelte van de mensheid fysieke en psychische klachten ondervindt tijdens Kosmische activeringen zoals de Volle Maan, een Zoneclips, planetaire constellaties, Sterrenpoort openingen etc..

Tijdens deze periode ervaren veel mensen het uitzuiveringsproces van de DNA codes fysiek belastend. Klachten die ervaren worden zijn o.a. hoofdpijn, migraine, duizeligheid, koorts, misselijkheid, diarree, griepachtige verschijnselen en vermoeidheidsklachten op verschillende niveaus. Ook psychische klachten worden variërend ervaren zoals huilbuien, innerlijke onrust, een angstig of zelfs depressief gevoel, onrustige nachten en heftige onrustige of angstige dromen. Allemaal symptomen zonder aanwijsbare oorzaak.

Personen waarbij al een groot gedeelte van het DNA uitgezuiverd is heeft een bewustzijnsgroei mogen ervaren. Maar ondanks dat zij al aardig op weg zijn naar een hogere bewustzijnstrilling, kunnen zij fysieke klachten ervaren zoals een druk in het hoofd, nek- schouder, rugklachten, concentratiestoornissen, duizeligheid, hartkloppingen, slapeloosheid, spiertrekkingen en tintelingen. Ook kunnen zij zich vaak eenzaam voelen en een soort heimwee gevoel naar ‘thuis’ ervaren. Psychisch wordt men aangemoedigd om meer duidelijkheid te krijgen in persoonlijke zaken, relaties, het werk etc..

Ook ervaart men een bewuste terugblik op de nachtelijke dromen. Kort omschreven om er naar te kijken of de manier waarop men leeft voedend is voor het Zielsniveau.

Tijdens de overgang van de huidige leerprocessen gaat de mensheid zijn volledig geboorterecht opeisen, waardoor men in staat zal zijn om een nieuwe werkelijkheid te scheppen. De werkelijkheid van voor de val van Atlantis.

De Sterrenpoort kinderen die overgaan in een fysiek lichaam

Vanuit de Sterrenpoorten worden ook Nieuwetijdskinderen geboren. In zijn totaliteit behoren 11 families naar Moeder Aarde te komen om hun 12de familie, de mensheid die zich te veel met de materie heeft verbonden en daardoor losgelagen is van zijn Bron, te begeleiden in het transformatie-evolutieproces naar zijn IK BEN aanwezigheid. Dit proces is al jaren bezig en zet zich ook de komende jaren voort.

Onder begeleiding van Engelen, Meesters en Meesteressen kunnen alle Zielen, die via de poortopeningen geboren worden, zich afstemmen op het zielsniveau van de aanwezigen in hun omgeving. Door deze gave zullen zij de juiste ouders en de juiste omgeving uitzoeken om dié situaties te creëren, die nodig zijn om de overgang naar een Hoger Bewustzijn te activeren in hun eigen familie, op school, of daar waar nodig is.

Elke familie omvat verschillende groepen kinderen die qua trillingsniveau op elkaar zijn afgestemd. In de meeste gezinnen wordt dan ook een ‘mix’ van deze NTK geboren, zodat elk kind zijn taak in een gezin en zijn omgeving kan volbrengen.

Alle Sterrenpoort kinderen zijn van karakter harmonieus, zachtaardig en positief ingesteld.

Dit is een Zielskwaliteit die ze samen delen. Maar elke Ziel zal in periodes van stress en spanningen heel heftig reageren. Het uiten van deze energie is hun manier om de omgeving duidelijk te maken dat zij de sfeer waarin zij vertoeven spiegelen. Zij spiegelen vanuit de hoop dat de betrokken personen gaan begrijpen dat zij zich niet meer moeten inlaten met stress en spanning, maar op een natuurlijke manier zichzelf positief moeten leiden, waardoor de veerkracht van het leven in hun Ziel kan wederkeren.

Sterrenpoort Zielen mogen ook besluiten om bij ouders geboren te worden die al werkzaam zijn voor het Hogere Plan. Deze NTK zullen, eerst telepathisch en in een later levensstadium in het dagelijks leven, al hun gaven en kwaliteiten delen met hun ouders en omgeving, waardoor deze zich alsmaar meer kunnen verfijnen. Deze kinderen vermijden de energie van spanningen en stress en mochten zij onverhoopt alsnog hiermee in aanraking komen, dan proberen zij de sfeer op een natuurlijke manier naar harmonie om te buigen. Als zij in aanraking komen met personen die zich afwenden van hun spirituele niveau van zijn, dan zullen zij vanuit hun hart alles doen wat mogelijk is om deze persoon te helpen.

In een later stadium, zodra de vijfde dimensiematrix geïntegreerd is en de mensheid geen fysieke klachten meer ondervindt, zullen er nog hogere coderingen vrij gaan komen waardoor de mensheid weer gelijk zal zijn aan zijn Goddelijk niveau.

De laatste jaren én zeker ook de komende jaren tot 2012 zullen de 12 Sterrenpoorten regelmatig openen, om de Kosmische coderingen die via hen nu op Moeder aarde resoneren te activeren en te bekrachtigen. Dit speelt zich bovendien ook af via astrologische constellaties, zonnevlammen en Kosmische energie transporten.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 13:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
geweldig kim!

roept veel vragen op.
misschien ook wel domme erbij :oops:

sirius is de hoofdplaneet begrijp ik.
wat zijn de andere 10 planeten dan? Is dat bekend?
of zou ik dat moeten weten eigenlijk?

En oh wat er gezegt wordt over verschillende "rassen" in een gezin!
Ja zeg?
Dat voelt perfect passend!
thnx



1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 14:24 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Oh help ! Wat een vragen. Ik zou het geen eens weten. Enige dat ik weet dat als er een sterrenpoort komt ik 'raar' wordt en ook dat ik even fiks door uitgeschakeld wordt en pas 1 week na de sterrenpoort de energie kan integreren. Ik kan hier echt niets aan doen gewoon, wel ben ik dan blij met de data van sterrenpoorten dat ze bekend zijn (dan weet ik dat ik er ook weer door heen kom). Niet iedereen is er zo gevoelig voor. Het valt mij wel op dat er dan altijd een griepvirus is bij iedereen of dat andere mensen ook klagen over van alles en nog wat. Ik ben wel aanwezig met een deel van mijn energie bij de openingen van de sterrenpoorten, dat weet ik wel. Maar ik ben dan ook zo afwezig als een deur, dat irriteert mij werkelijk heel erg. Dan lig ik op de bank, ben totaal uitgeschakeld en zit in andere dimensionale ruimtes en dan moet ik dit haast wel toestaan omdat ik weet dat er weer lagen van mijn zielswezen op 1 lijn worden gebracht en ik daarna opknap. En het klopt dat Sirius de hoofdpoort is. Dat wist ik niet bewust, maar nu ik dit lees bevestigt het een innerlijk weten van mij.

De recente poort was wel een zeer pittige poort mag ik zeggen. Mijn ademhaling komt op gang. Alleen zeer rare voeten nog. En nu ga ik met een veer door mijn waterleidingen van mijn huis heen raggen. Aardse perikelen...

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 15:49 
Een mooi stuk Kim, maar inderdaad roept het ook vragen op.
Dank je wel, ik moet heir nog eens over nadenken...

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 17:54 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Hi Kim

Dank je.

Alleen die gevoelens, ja daar kan ik niks mee, grieperig, hoofdpijn nou en wat je allemaal opnoemt dat heeft iedereen al zolang ik leef en er is geen toename daarvan. Ja nu maar het is herfst en iedereen wordt in de hefst verkouden, keelpijn en grieperig. En iedereen eet verkeerde dingen met veel te veel suiker en kleurstof en reageert daarop. Er is ook nog nooit bij een mens meer dan twee dna strengen geconstateerd dus daar heb ik ook moeie mee.
Eigenlijk heb ik met dit hele artikel moeite. Ik bedoel, met de geloofwaardigheid ervan. Ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt.

Wat niet wegneemt dat ik wel allerlei paranormale verschijnselen meemaak, maar, die maak ik al sinds ik geboren ben mee dus eigenlijk is dat ook niets nieuws voor mij. Ik ben er nu meer alert op dan vroeger.

Ik vind het een prachtig artikel maar ik heb moeite ermee het serieus te nemen.

Heb je ook datums overigens dan kan ik zelf onderzoeken kijken of het bij mij dan klopt?

Want laatst hadden we in een ander topic ineens met zijn drieen verschijnselen tegelijkertijd. Daar kan ik dan weer wel wat mee.

liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 18:01 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
De eerste keer dat ik kennis maakte met een sterrenpoort was 3 jaar geleden. Toen was ik nog niet op de hoogte van het bestaan van sterrenpoorten en zeer zwak verbonden met mijn mijn lichaam. Ik weet nog zeer goed dat ik om 16:00 uur 's middags op de trap zat en maar herhaalde: Er zijn 5 dimensies op 1 lijn gekomen. Er zijn 5 dimensies op 1 lijn gekomen. Werkelijk waar ik snapte geen bal van mijzelf en wat het inhield ! Maar er was toen zo'n wijziging in mijn energieveld.

Die avond las ik voor het eerst over sterrenpoorten. Vanaf dat moment houdt ik de data in de gaten. 11/11 was een poort en 12/12 komt er ook weer een poort. Ik heb nu gemerkt dat er tijdslijnen in dalen, maar wat dat concreet gaat inhouden dat weet ik niet.

Ik weet dat het waar is wat hier staat beschreven. Het klopt werkelijk waar exact. Het is bij mij ook zo dat mijn DNA is ge-upgrade, maar nu moeten alle energie-en gewoon nog goed in mijn lijf gaan passen. We houden het gewoon in de gaten komende tijd.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 19:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
hai

Het enige wat ikzelf heb ervaren is dat vanaf 2005 tot eind 2006 ik een enorme energietoevoer uit de kosmos heb gehad. Dan liep ik soms helemaal krom in Albert Hein en ik werd er ook vaak wakker van, zo heftig. Maar dat had niks met een tijdlijn te maken maar wel met het feit dat mijn tweelingziel mij wakker kwam bellen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij mij wakker kwam bellen omdat het tijd is om eens wakker te worden als je begrijpt wat ik bedoel.

Als ik mezelf analyseer, en geloof me, dat doe ik heel streng, dan heb ik heel sterk het gevoel dat ik anders ben dan anderen. Maar dan denk ik weer, iedereen is uniek op zijn eigen wijze. Dat is dan weer mijn denken wat het overneemt.

Aan de ene kant is het dus mijn gevoel wat zegt, er is iets aan de hand en ik ben als een adelaar aan het speuren naar verschijnselen. Die verschijnselen ontdek ik in normale gewone dingen, meestal dus met natuurrampen maar ook in het verdwijnen van soorten en het weer opnieuw ontstaan van soort planten en dieren dan.

Wij hebben allemaal een oude wijsheid in ons wezen. En die oude wijsheid zegt mij dat er iets aan de hand is. Alleen heb ik moeite met artikelen als deze. Ik heb minder moeite met jouw uitspraak. Omdat jij jouw gevoel onder woorden brengt en ik ook inmiddels na een aantal maanden op dit forum berichtjes te hebben gelezen, heb kunnen constateren dat jij anders bent dan anderen. (vind je toch niet erg he, dat ik dat zeg).

Ik voel aan en ik voel aan dat jij meent wat je zegt. En ik geloof je ook.
Maar ik ben vreselijk sceptisch ten aanzien van channeling en artikelen als deze. Soms krijg ik de indruk op internet dat men elkaar napraat. Heeft de een het over een door God mag weten wie gechannelde boodschap en je kunt er vergif op innemen dat een dag later er een identieke boodschap op een andere site verschijnt.

Wij kunnen de natuurverschijnselen niet negeren. Voor mezelf hou ik dat maar aan.
Ik heb een oude Hopi indiaan als geleide. Ik weet dat je een beetje negatief tav gidsen staat maar heus hij is lief. In de hopiprofetie zijn de verchijnselen zoals deze zich nu in de natuur voordoen lang lang geleden voorspeld. Daar hou ik mij maar aan vast.
Een tijd terug heeft hij mij eens meegenomen. Ik liep samen met hem een berg op. Rechts van ons was een groot meer. Het water was wel helder maar niet blauw.
Je kon wel de bodem zien. Aan de kant waren duizenden en duizenden mensen. Die stonden in het water en werden gebaad en gereinigd door studenten. De studenten waren mooie jonge mensen. Hoe hoger wij liepen, hoe een beter overzicht ik had op het meer. Ik zag drie vissen in het water. reuze goudvissen. Eentje in het midden waar niemand aanwezig was en twee een beetje in de buurt van de mensen en deze waren wat kleiner. Wij gingen richting een houten brug en plots kwam er al vloekend een negerin aan die een meisje achter zich aan sleurde de brug over. Wij gingen hoger en hoger en toen kwam ik plots weer terug op aarde.
Ik was later aan het nadenken wat dit te betekenen kon hebben. De oude geleidegids liet mij zelf nadenken en vroeg wat denk dat dat voor vissen waren/. ik antwoordde, goudvissen. En wat viel je op toen je dat meer zag, zei hij. Ja het was helemaal leeg,behalven die mensen aan de kant en die drie vissen. Wat kun je daaruit dan konkluderen zei hij weer. Ik dacht na en kwam tot de volgende uitspraak.
De zee is leeggevist en de mensen moeten worden gereinigd door de studenten. De mensen hebben de aarde uitgeput. Er is er altijd wel eentje die zich aan de reiniging wil ontrekken en vaak sleurt zo iemand een ander tegen wil en dank mee. Er zijn slechts drie goudvissen over.

Ja zo is het zei hij.

Als ik het vertaal naar 2012 bv dan zijn de studenten de nieuwetijdkinderen die de ouderen komen reinigen. Ja er is wel degelijk iets gaande.
liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 20:23 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
[/quote]Wormgaten zijn de microscopische kleine stofjes, achtergelaten door gedoofde sterren, die vrij komen in de buurt van zwarte gaten en een 'Einstein-Rosen' brug (poort) vormen.

Ja, daar gaat het hogere zelf van de ster weer door terug. Die hoort niet in een zwart gat.

In het zwart gat wordt de materierest verzameld, het zwart gat geeft die als straling weer vrij.

Adrian


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 20:40 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Adrian,

Op de een of andere manier heb ik de neiging te willen reageren op deze zinnen die jij hier neerschrijft. Het lukt mij echter niet.

Het is alsof er teruggeduwd wordt... door jou... en dat heeft te maken met dat zwarte gat.

Snap het ook niet. Maar dit voel ik.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 22:01 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Ik heb het artikel gelezen en dat was het. Niets meer en niets minder.

Ik heb al genoeg aan mijn eigen ervaringen en of die zich nu voordoen in dagbewustzijn, tijdens lucide dromen of uittredingen het is genoeg om daaruit mijn eigen conclusies te trekken. Wat ik wel leuk vind is om naderhand te lezen of vernemen over een sterrenpoort of zoiets omdat ik dat meestal dan kan linken aan mijn eigen ervaringen. Het klinkt allemaal zo ingewikkeld als je het leest vind ik, terwijl het in wezen gewoon heel simpel is als je vanuit je eigen ervaringen kunt toetsen wat voor jou waar is. Dit is meestal wat ik doe en soms kunnen channelingen daarin een handreiking of gerustelling betekenen maar meer als dat ook niet. Ik heb mij altijd in een tussengebied bewogen ik heb veel ervaringen op mogen doen in dat tussengebied. Ook weer in verschillende bewustzijnstoestanden en nu na vele jaren begrijp ik waarom ik dit juist allemaal zelf mocht meemaken en ervaren om anderen hierin een handreiking te kunnen en mogen zijn. Voor mijzelf maakt het niet zoveel uit of het een poort,brug of overgang wordt genoemd maar wat ik wel weet is dat ik vaak daarbij aanwezig ben geweest en dit voelt voor mij heel sterk als een roeping die anders is als wat ik in eerste instantie had verwacht. Ik meende voor mijzelf dat mijn roeping zich op dit aards vlak bevond maar nu krijg ik steeds meer het idee alsof ik juist mijn roeping in het tussengebied mag gaan uitoefenen en dit komt neer op, tussen verschillende dimensies, tussen kinderen en ouderen, tussenin de verhalen waarin ik een rol heb gespeeld dus daar waarin ik een deel van het geheel ben, het onaantastbare, nu achteraf gezien is het voor mij duidelijk waarom ik mijn weg heb gelopen en geleefd zoals ik heb gedaan om mij hier te brengen waar mijn roeping ligt waar ik vanuit mijn hart kan en mag zijn wie ik in wezen ben. Dat alleen daarin alles zich bevind waaruit de gehele schepping bestaat daar tussenin waarin het stil is, waarin, vrede,vreugde en Liefde zegevieren vandaaruit kan ik ZIJN . En heb ik geen illusies meer nodig om mij eraan te herinneren wie ik ben. Het Licht het stralende Licht en alleen maar licht net zoals alles van de aarde illusie is ook alles van de hemel illusie net zolang totdat ik het niet meer nodig heb om te zijn wie ik ben. Neem het tot je voor zolang als het je dient, en laat het dan los om terug te komen bij jouzelf, jouw diepste zelf want alleen daar is de waarheid te vinden en niet buiten jou! Zo dit moest er even uit blijkbaar, ging spontaan en ik laat het voor wat het is omdat dit niet zomaar gebeurt.

Lieve Mensen, ik wens jullie een goede nachtrust en mooie dromen

Liefs van Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 22:19 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
thnx kim.
ja ik voel daar wel een hoop herkenning bij wat je zegt over die 11/12 poorten.
als alles op een lijn staat gaat er iets open en wij zijn wobbely.
ik vind het dan juist fijn om zoiets te lezen.
ah...herkenning! 1hart1

eigenlijk heel simpel en logisch.

toch Wikvaya zijn in Amerika (voor zover ik het weet) al meerdere DNA strengen bij babys gesignaleerd.
Enfin, ik stond er niet naast hoor. :wink:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 22:27 
Offline

Lid geworden op: za 03 nov 2007 13:20
Berichten: 171
Citeer:
En heb ik geen illusies meer nodig om mij eraan te herinneren wie ik ben. Het Licht het stralende Licht en alleen maar licht net zoals alles van de aarde illusie is ook alles van de hemel illusie net zolang totdat ik het niet meer nodig heb om te zijn wie ik ben. Neem het tot je voor zolang als het je dient, en laat het dan los om terug te komen bij jouzelf, jouw diepste zelf want alleen daar is de waarheid te vinden en niet buiten jou!


Bedankt voor deze mooie woorden Brighteyes

Adrian


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 22:40 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Ik snap helemaal wat je bedoelt Brighteyes. Ik pak de channels er ook juist bij als toetsing omdat er zo weinig over gesproken wordt of dat mensen het zo intensief ervaren. Ik wobbel dan ook telkens helemaal tussen de dimensies in en ben wel blij dat ik de data weet waarop ze plaats vinden. Dan ga ik voorzichtig met mij zelf om omdat ik weet dat er dan weer flink 'gebroken' wordt in mijn energie en ik rust moet nemen. Het ontbreekt mij vaak aan gerichte informatie. Ik kan er gewoon geen informatie over vinden eigenlijk. Die is zo summier. Terwijl ik mij kan herinneren hoe ik drie kwart jaar geleden een sterrenpoort hielp te openen. Wat een prachtig intens gebeuren is dat. Maar ik geloof dat mijn bewustzijn nu zo indaalt dat ik dat kwijt raak die stukken, althans in mijn bewuste aardse herinnering. Die tijdslijnen heb ik vanuit een eigen bewustzijnslaag, maar misschien werkt die alleen maar op mijn zielsbewustzijn. Adrian ziet en voelt de tijdslijnen ook, maar wij zijn zielsconnected. Maar of het dan planetair bewustzijn betreft of onze zielengroep dat weet ik niet. Wel weet ik dat een meridiaan van de aarde op dit moment enorm sterk genezen wordt. Ik zie telkens een enorm flonkerend mega punt op de aarde en verderop zitten op dezelfde meridiaan 3 punten verder die ook beginnen te genezen. Misschien dat dat met Bangladesh heeft te maken ?

Ik moet op dit moment trouwens ontzettend veel water drinken dagelijks. Ik zit wel op 4 liter vocht per dag. Ik droog echt in no time uit. En mijn voeten zijn aan het genezen. Beter gezegd: ze zijn "zompig". Alsof alle rotzooi nu naar mijn voeten toe zakt terwijl mijn wervelkolom helende is. Het is net alsof er allemaal donkere schaduwen uit mijn lichaam wegtrekken. Soms heb ik helemaal de griebels want dan voel ik iemand zo ontzettend dicht bij mij staan. En dan ben ik angstig. Omdat ik net in mijn lijf zit. owh owh owh als het maar goed blijft gaan.

Het is fijn voor je dat je alles al op aards niveau zo goed in balans kan houden. Mijn aardse taken krijg ik nog niet duidelijk. Die wachtstand ben ik zo zat. Ik wil telkens verder, maar telkens krijg ik: pauze en dan moet ik vanuit mijn buik en benen bewegen. Van daaruit is het actiepunt. Maar daar ben ik nog niet geintegreerd. Dus tja... ga ik weer op de bank liggen om te integreren. Oh wordt zo simpel van dit proces. Doe iets ! Doe wat ! Maak wat van het leven. Lukt nog niet... eten, dagelijkse dingen doen en telkens voorzien in de allereerst levensbehoefte. Veiligheid en absolute RUST.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 17 nov 2007 23:02 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
ik vind t geweldig kim wat je schrijft
geeft mij zoveel moed en motivatie om de "aardse simpelheid" te doorstaan en later te eren zelfs.

volgens mij blijft het nog steeds heel goed gaan daar...met je zompige voeten.
t begint echt in te dalen.

1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 08:51 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Graag gedaan hoor Adrian :wink:

Momenteel ben ik voor mijn doen veel aan het schrijven of uiten en soms slaat het helemaal nergens op en op andere momenten juist weer wel maar dit helpt me om mijn waarheid eruit te filteren snap je wat ik bedoel. Door het schrijven lees ik weer terug of ga ik het later nog eens bij langs om te voelen wat daarin voor mijzelf als waar voelt of juist niet en zo probeer ik al levende in de illusie de illusies te doorzien die ikzelf schep. En het is ook fijn om de kanten van anderen hierin te vernemen omdat die misschien net iets anders als ik belichten of soms gewoon om een klankbord te zijn of te vinden. Ik leer hier veel van en ik ben blij voor mijzelf dat ik dit nu durf en niet zoals in het verleden alles maar weer wiste. En net zoals het stukje wat ik schreef er zitten waarheden in voor mij maar ook stukjes waarvan ik voel daar ben ik nog niet uit ach en al doende komt het vanzelf wel op zijn plekje terecht.

Dankjulliewel voor de ruimte :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 09:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hoi Kim.

Citeer:
Maar ik geloof dat mijn bewustzijn nu zo indaalt dat ik dat kwijt raak die stukken, althans in mijn bewuste aardse herinnering.


Welkom op Aarde Lievert :lol: :lol: :lol:

Weet je Kim ik heb Etherische olie (juniper) hier thuis liggen voor de voetchakra`s en het heet Sta op eigen benen. Ik gebruik het als ik koude voeten heb voornamelijk en het is fijn om te gebruiken ook omdat het voor mij voelt alsof ik beter aard dan, misschien is het iets wat jou kan ondersteunen ook hierin.

Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 09:37 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dank je voor de tip. Ik zal het onthouden. Ik heb gisteren heeerlijk met mijn voeten al in een voetenbad met olie gezeten. God, wat een opluchting dat ze nu beginnen te stromen. Het scheelt zo veel voor de algehele energiecirculatie als alles naar beneden weg kan vloeien. Dan houdt je niet meer vast.

Ik waardeer jouw stukken zeer omdat ik er zoveel in herken heeft het veel waarde voor mij.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 17:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Citeer:
Ik meende voor mijzelf dat mijn roeping zich op dit aards vlak bevond maar nu krijg ik steeds meer het idee alsof ik juist mijn roeping in het tussengebied mag gaan uitoefenen en dit komt neer op, tussen verschillende dimensies, tussen kinderen en ouderen, tussenin de verhalen waarin ik een rol heb gespeeld dus daar waarin ik een deel van het geheel ben, het onaantastbare, nu achteraf gezien is het voor mij duidelijk waarom ik mijn weg heb gelopen en geleefd zoals ik heb gedaan om mij hier te brengen waar mijn roeping ligt waar ik vanuit mijn hart kan en mag zijn wie ik in wezen ben.



Lieve Brighteyes. Dit klinkt goed zeg. Fijn voor je dat zover bent meid. heerlijk. Dank je voor het delen

liefs Wikvaya
1hug1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 20:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Wat een verrassing dat jullie er ook nog iets aan hebben, fijn om te lezen :idea: :idea: :idea:

Mooie ervaring beschreef jij trouwens Wikvaya over die met je gids :wink: Ook bedankt voor het delen hoor, was mooi om te lezen.

Ja hèèrlijk he Kim als het allemaal gewoon lekker kan stromen, een voetenbadje met citroen zorgt ook nog voor mooie schone en heldere nagels zomaar even tussendoor :) Alle aanslag wordt dan verwijdert dit suggereert nu zeker dat ik heel veel aanslag op mijn voeten zou hebben maar dat is ook weer niet zo hoor :) Maar je nagels worden stralend wit.

Dag lieverts :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: vit B12 tekort
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 10:04 
Offline

Lid geworden op: za 24 nov 2007 15:18
Berichten: 5
De pijnen en symptomen van de 12 tekenen herken ik allemaal en ik heb ze ook, maar moet je hiermee genoegen nemen en het maar laten gebeuren dat je al jaren zoveel problemen hebt op psychisch en fysiek gebied, het is ook belangrijk dat je zelf blijft denken en dat we zelf het heft in handen nemen, ook de chemicus krijgen dingen door, voor het uitvinden van medicijnen die kunnen helpen om ons verder te helpen, ik ben niet voor medicijnen, maar soms is het niet anders.

Momenteel loop ik regelmatig bij mijn huisarts omdat ik het zat ben om altijd moe te zijn en pijn in mijn lijf te hebben dit is al 15 jaar zo, sinds ik een flinke burn out heb gehad, ik was helemaal terug bij af, niets kon meer, ik zat nog dieper dan de bodem van de put, ( wat de indianen noemen de dood van de sjamaan), maanden kon ik mijn huis niet uit, kon niet meer denken, kon geen auto meer rijden niets meer, ben ook veel vergeten. Vaak dacht ik oke, het is verandering van het DNA en had er vertrouwen in dat het goed kwam, maar het duurt te lang voor mij en natuurlijk ben ik door allerlei vormen van therapieën, behandelingen, cursussen en opleidingen vooruit gegaan en op spiritueel gebied enorm gegroeid, maar het is nog steeds of iets mij blokkeert, iets wat mij tegenhoudt om verder te kunnen gaan, vaak ook de energie.

Ik ben hooggevoelig, (gelukkig ben ik daar achter gekomen door een lezing over hooggevoeligheid, dacht dat ik niet spoorde) (vele mensen die hooggevoelig zijn zitten jammer genoeg bij de psychiater), dus pikte ik ook veel op van andere, daar heb ik mee om leren gaan en laat nu dat wat van de ander is bij hun.

De reumatoloog constateerde fibromyalgie, een nieuwe (ziekte), ze weten zelf niet wat het is en waar het vandaan komt. Het beestje moet een naam hebben.
Ik laat het daar niet bij zitten en ga verder zoeken.
Door mijn bloed te laten onderzoeken kwam ik erachter dat mijn Vit. B 12 aan de lage kant was en dat mijn schildklier te traag werkt en ook dit kan te maken hebben met de moeheid en de pijnen die ik ervaar. De artsen nemen ook dit niet altijd serieus en zeggen snel dat je waardes goed zijn, lees hier meer over op de sites vit B12 tekort en hypomaarniethappy, nu krijg ik een proefinjectie met vit. B 12, ik heb hem donderdag gehad dus het is nog even afwachten, hoe het uitpakt, de hoop hierbij is dat ik weer beter in mijn evenwicht kom en dat er dan nog meer sluiers mogen oplossen.

Laten we onze eigen verantwoording nemen en lief zijn voor onszelf.

_________________
Leef in het NU, laat lichaam en geest samen zijn.


Laatst gewijzigd door marianne op ma 26 nov 2007 09:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.