LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 24 apr 2024 13:16

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2007 20:36 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Even naar aanleiding van de sterrenpoort die gisteren is geopend kopieer ik onderstaand bericht even uit een ander forum samengevat:

Gisteravond lag ik op de bank, uitgeput van mijn hyperventilatie, en in een keer het besef, ploep: "er is een tijdslijn ingedaald." Krijg nou wat. Vervolgens werd ik bewust van een tweede tijdslijn die op dat moment aan het indalen was.

Toen was ik in een keer voor een grote kristallen kamer en daar zat de hoge raad. Ik werd uitgenodigd. Maar dat ging dus mooi niet. Ik droeg namelijk een dikke zware mantel en die moest ik uit doen. Maar dat ging niet. Dus kon ik geen plaats nemen aan de tafel. Want bij mijn keel zit die mantel helemaal vast. Dus ze nodigden mij weer uit aan de tafel. Maar het lukt gewoon niet om die mantel bij mijn keel los te krijgen.

Toen kwam ik terug en moe dat ik was. Vannacht had ik een sterke druk op het punt tussen de wenkbrauwen in. Alsof er een zeer krachtige energie werd ingebracht. Op dat moment daalde er een derde tijdslijn in. Het heeft te maken met het kristalgrid van de aarde. En oh ja, er worden oeroude kristallen geactiveerd op dit moment. En die drie tijdslijnen hebben te maken met onze onderste drie chackra's. Bij de poort van 12:12 komen de overige vier tijdslijnen naar beneden.

Wie heeft er meer een visie op de tijdslijnen die indalende zijn? Wat dat betekent voor ons ? Het zijn tot aan het einde van het jaar 7 tijdslijnen die wij mijns insziens integreren in ons energiesysteem.

Van meer mensen heb ik ervaringen gelezen. Toen kwam ik op de volgende stelling (omdat wij allemaal zo heen en weer aan het schieten zijn met multi-dimensionaal bewustzijn, hetgeen een pittig proces is).

Misschien moeten we het resultaat van al deze 'manipulaties' maar afwachten want het is ook duidelijk dat alles "op de tijd" gebeurt en wij kennelijk een tijdspad aan het aflopen zijn waarbij we sneller willen maar dat iets pas kan gebeuren als het planetaire en zelfbewustijn mee loopt op het pad en dat we toch de sterrenpoorten moeten afwachten om volledig in onze kracht te komen staan.

Je hebt er op een bepaalde manier geen invloed op want we gaan allemaal door een soort van cycli mee met de aarde, ons af te wikkelen karma en de bijstellingen die telkens gebeurt door de sterrenschepen en onze helpers.

Ben heel benieuwd naar jullie antwoord !

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2007 20:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Ik voelde me zaterdagmiddag super met een hele zachte energie om me heen maar 'savonds viel ik in een hele diepe dip of er een zekering in mijn buik was doorgeslagen. Zondag liep ik te zwalken een heel eind naast mijn lichaam. De linker en rechterkant leken een eigen wil te hebben.
Begin nou weer wat bij te komen.

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2007 21:29 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hi Kimm

Ik ben ook heel benieuwd naar de antwoorden.

Ik ben in een mooi stukje natuur en lig bij een boom, daarbij zie ik een brug verschijnen. Energetisch ben ik egaal roze behalve mijn hart, mijn hart is gehuld in een soort van zilverlicht van de buitenkant, en van de binnenkant ervaar ik een soort van nevel of mist. Toen verscheen er een jongeman op de brug die gekleed was in witte kledij gedrapeerd en met een soort van capuchon had hij op. Hij deed mij denken aan jezus en dat bracht mij bij de verbinding die wij hadden. Wij waren boezemvrienden en collega`s en het had met geloof te maken en broederschap. Deze jongeman bleek gevoelens voor mij te koesteren wat in die tijd absoluut taboe was, en hij wist zich hier geen raad mee en besloot zichzelf te verhangen. Hij durfde mij in eerste instantie niet onder ogen te komen en wilde de brug weer oplopen maar gelukkig doorbrak hij die drang. In dezelfde week miste ik ontzettend een ex-collega van mij en dit gevoel kwam plotseling opdagen uit het niets droomde ook nog twee keer over hem heel toevallig allemaal, maar achteraf niet dus. maar goed deze jongeman verbleef al die tijd in het duister en toen kwam hij plots in het licht. Het licht zoals het leek veroorzaakt door mijn oprechte wens hulp te mogen ontvangen bij het gebed. En ploep ineens was hij bij mij en schrok zich een hoedje natuurlijk. Eind goed al goed, check ik nog mijn energie en ben ik helemaal egaal blauw, kristalblauw haast, en heb daar om dat blauwe licht kristallen geplaatst tja kwam ook spontaan op ineens :idea: En dan gisteren een inzicht pijnlijk en diep berouw. Kom ik s àvonds bij de Essenen terecht. Een paar weken geleden al een energie vernomen die zich Zarathustra of Zoroaster noemde wat weer met Mozes, Ankanaron farao enzo linkt. Dus het is wel een persoonlijk verhaaltje wat ik hier nu neerschrijf en misschien bedoel je dit helemaal niet, maar voor mij is dit het ervaren van verschillende tijdslijnen die elkaar kruisen en waarin ik blijkbaar ook ergens een rol in heb gespeeld wat ik voor mijzelf alleen kan bepalen, maar de Essentie hiervan is voor mij heel duidelijk. Voor het slapengaan zag ik nog een spiraal en vannacht een overleden oom ontmoet. En vandaag was een fijne dag!

De Essenen en de verborgen jaren van Jezus Christus

http://nl.youtube.com/watch?v=oeKuWsW5aJg

http://home.hetnet.nl/~jack-hearts/science/200410Religie%20uit%20%C3%A9%C3%A9n%20Bron.htm

Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2007 10:38 
Ah, Kim als ze te maken hebben met de onderste 3 chakra's, dan weet ik wel waarom ik me zo voelde als ik deed: want dat gaat over veiligheid, seks en realties en je eigen kracht.....denk ik.

ik weet niets van tijslijnen die indalen, maar dit komt ergens wel zinnig op me over, over die chakra's. Dus de volgende 4 zijn dan verbonden met de bovenste chakra's: hart, over liefde; keelchakra over communicatie; voorhoofdchakra is het derde oog, het helder zien/weten? (weet ik niet precies) en het kruinchakra is de verbinding?

Zoiets.
Ik krijg wel een gevoel alsof het zo'n soort proces is.
En heb het idee dat dit ook weer een link met mijn droom heeft. Nou ja alles wat ik meemaak.
Eigenlijk vind ik het nu lastig in verschillende topics te antwoorden, omdat het voor mij allemaal bij elkaar hoort. (Ook het stukje over het seminar)
:roll: :wink: Ik ben één en niet onderverdeeld in topics.....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2007 19:33 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Bedankt voor jullie antwoorden. Mijn linker- en rechterkant van mijn lijf gaan ook enorm te keer. Er is zo'n wisselwerking gaande !

Brighteyes, dat soort ervaringen heb ik dus ook constant ! Ik vind het soms zo vreemd wat er gebeurt en dan vooral dat ik telkens direct terugkeer naar mijn fysieke lichaam. Sinds 1 week zit ik telkens in de ervaring dat als ik ga slapen dat er dan boven mij een wit energielichaam hangt en daarin zit zo'n diepe rust en innerlijke vrede. Het energielichaam is nog niet geintegreerd. Nu lijkt het alsof ik rustig ben, maar ik ben nog een zeer chaotisch persoon. Dus ik heb het ook heel hard nodig dat die energie nu binnenkomt. Ook omdat het zo herstellend en heilzaam is.

Aan een kant verzet ik mij soms tegen de ervaringen. Ik zit nu sinds 2 weken telkens in de herinnering van toen ik 3 jaar was en dat de 2 entiteiten rechts naast mij stonden om mijn lichaam over te nemen. De pijn die ik toen heb gehad was tot aan het plafond en absoluut niet meer draagbaar voor mij dus ik zou weggaan. Totdat ik weer terug zou komen in mijn lichaam en zij het over zouden dragen. Alsof er rest-energie-en verbroken worden maar ik toch weer bewust door die herinnering (die overigens niet pijnlijk is) moet gaan. Het geeft rust om te weten hoe de overdracht is verlopen en zonder hen had ik niet meer terug kunnen komen in mijn lijf.

Ook vertoef ik geregeld in de kristalkamer en bij de pleiaden. Maar nu is telkens de terugkeer in mijn lijf vrij goed te noemen. Het komt goed, maar het is een vreemde tijd.

Ben blij jouw verhaal te vernemen.

Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 18:43 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Nou Kimm als ik jouw verhaal zo lees... kristalhelder schrijf je het neer je hebt alles zelf al genoemd en zo te zien verloopt jouw proces helemaal niet vreemd. En misschien dat je opheldering en oplading krijgt in de kristalkamer en bij de pleiaden. Ik vond het ook leuk om jou verhaal te lezen het zag er voor mij heel mooi uit :wink:

Lieve Kimm, je bent een prachtwezen :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 15 nov 2007 19:52 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Dank je wel. Ik geloof ook wel dat ik een mooi wezen wordt. God ik ben zo moe van mijn reis hier naar toe en voor het eerst kan ik uitrusten in mijn lichaam. Angstig nog, maar ik geloof wel dat ik het redt. Het is vreemd om op deze manier geboren te worden in een volwassen lichaam. Ik sta er echt moederziel alleen voor. Geen ouders, geen familie. Alleen het hier en nu van waaruit ik mij zelf kan gaan voortbewegen. Mijn samenwoonvriend is vertrokken. Ik ben nu op mijzelf aangewezen wat betreft de zorg voor mijzelf met voeding, kleding en huis. Dat heeft hij mij allemaal geleerd. Ik heb nog zo ontzettend weinig. De wasmachine draait nu omdat ik amper kleding heb die bij elkaar past en ik morgen toch een schoon setje aan wil hebben. Ik zit hier voortdurend met alle eindjes aan elkaar te knopen. Maar dat komt allemaal ook wel goed. Als ik nu eerst maar de basis en mijn intelligentie goed op de rit krijg.

Ik zit weer mooi in mijn lijf en er daalt weer een prachtige diepe rust in van mijn kristallichaam. Daar ga ik zo heerlijk van genieten als ik ga slapen. Ik kan mijzelf nog niet helemaal bijbenen of ik kan mijn lijf nog niet helemaal bijbenen. Ben zo blij dat ik nu voor het eerst van mijn leven slapen kan. Echt slapen. Mijn onderste 2 chackra's zijn nog niet heel, daar zit nog een pittige beschadiging in. Maar dat geeft niet. Dat komt de komende 2 maanden wel. Eindelijk warme handen, warme voeten, warme benen en geen strijd meer om mijn lichaam. Ik heb mijn portie weer binnen en ga nu slapen.

Kimm


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.