LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 29 apr 2024 06:14

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: van Wikvaya voor Nel- ENERGY
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 12:09 
Lieve Nel
omdat je zo lief bent geweest om mij het lichthuis te verklaren vind ik het leuk om een paar ervaringen uit het boek van Monroe, de ultieme reis, aan je te laten lezen.

K95=een willekeurige benaming van de auteur voor zijn oorspronkelijk thuis buiten ons zonnestelsel

Ik dacht zo intens mogelijk aan thuis en liet los, zoals de inspec (intelligentie specie, een lichtende figuur die hem begeleidde) me had gezegd. Er was een gevoel van beweging… een geluid alsof de wind om me heen stroomde
Voor me…om me heen… het tafereel werd zichtbaar…. Veelkleurige torens van wolken….golvend in schakeringen van gloeiende kleuren, elke kleur waaraan ik ooit heb gedacht en sommige die ik me herinner maar niet onder woorden kan brengen…laat ik alleen maar stilhouden in de wolk en kijken, voelen, niet zien, maar voelen… en daar is de muziek…duizenden instrumenten, duizenden stemmen… zich vermengende melodieën….een volmaakt contrapunt, de harmonische patronen die ik me zo goed herinner. Ik hoef me alleen maar uit te strekken en me door de wolken te laten omhullen en de muziek is overal om me heen, overal in me….duizend jaren zijn maar een ogenblik…maar een ogenblik….zo ontspannen en fascinerend, precies zoals ik het me herinnerde, Wat zal het fantastisch zijn om voorgoed hierheen terug te keren….voorgoed….ja.. Een kleine worm dringt mijn extase binnen…Is er iets mis? Nee, het is niet een teken dat ik moet terugkeren naar mijn lichaam. Maar wat is het dan wel? Wat is er met de wolken aan de hand? Kijk goed….daar die grote helderblauwe die door twee kleinere gele wordt gevolgd….Die ken ik! En er zijn andere, die ik ook ken….Wat? Dat is precies hetzelfde wolkenkader…en de ander, ze zijn allemaal hetzelfde. Het herhaalt zich keer op keer-dezelfde patronen in een lusvormige beweging. De worm, mijn analytische worm, wordt groter. De muziek, controleer de muziek….dat kan niet….maar toch….die herhaalt zich ook….hetzelfde wat ik een uur of een eeuwigheid geleden voelde….precies hetzelfde. Laat ik eens een andere plek proberen, een ander perspectief….een ander deel van mijn thuis opzoeken. Dit hier is goed genoeg….hier zal het anders zijn. Maar nee..het is precies zoals het was….het is helemaal niet anders. Ik ga ver weg….ver weg….maar ik ben nog steeds thuis…. Zo zou het goed moeten gaan. Nee, het is nog steeds hetzelfde….niets is nieuw, niets is anders. Hetzelfde patroon, telkens opnieuw, dezelfde wolken, dezelfde muziek…Laat ik er dieper in doordringen….Daar zijn ze, een bos krullen van energie die spelletjes doen. Dat begint erop te lijken! Ooit was ik zo’n krul…..laat me meedoen! Rond en rond…op en neer….naa binnen en buiten….rond en rond…op en neer….naar binnen en buiten. Het spel is een eindeloze lus…. Rond en rond….op en neer. Nu niet meer, dit is voor mij genoeg, het is genoeg. Als we eens een ander spel deden? Als we…?O, heel tevreden met wat je doet….Waar zal ik nu eens naar toegaan? Waar….? Meer is er niet! Dit is alles. Maar ik wil niet altijd in dezelfde wolken blijven liggen, altijd luisterend naar dezelfde muziek…Ik wil niet keer op keer hetzelfde spel spelen….Hoe heb ik er ooit van kunnen dromen….? Ik heb hier nu niets meer te zoeken….niets. Nu weet ik het weer….Dit is me eerder ook overkomen. Dat was de reden dat ik er wegging…en ik kan niet meer terugkeren!Ik wil niet meer terugkeren! Ik kan maar beter gaan….ik weet hoe….ik weet hoe ik dat moet doen….Er was een gevoel van beweging, van wind om me heen. Toen was het stil…ik gleed moeiteloos mijn fysieke lichaam in. Ik deed mijn ogen open en keek door mijn tranen heen. In de maanverlichte slaapkamer was niets veranderd. Ik was veranderd. Het duurde een paar uur voordat ik in slaap viel. Ik was te opgewonden en te gedeprimeerd.

Als je het leuk vind typ ik ook de dialoog en uitleg van de reincanatiezelven. De man heeft 35 jaar elke dag buiten zijn lichaam gereisd en vanaf 1993 buiten het zonnestelsel. Hij is dus ook bij aliens (stom woord) geweest.
liefs Wikvaya
liefs Wikvaya :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 12:11 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
ik heb geen idee waarom er gast bij mijn naam staat want ik heb wel ingelogd.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 14:15 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Wikvaya

Dank je lieverd. Overigens heb ik jaren geleden zijn boek gelezen en het is prachtig.
Er zijn dingen die me raken.
De kleuren die hij ziet en die hij niet kan beschrijven, dat heb ik ook gezien.

Ons thuis is zo mooi en groots en allesomvattend en uitdijend en evoluerend en we creeeren ook nog en ..ik struikel over mijn woorden.
Er is zoveel en het is zo intens en enorm en liefdevol.
Wij maken daar deel vanuit en wat weten we nu eigenlijk? Een miljardste deel van wat er is?

Ik zet mijn hart open en ervaar en voel in en dan ben ik geen seconde meer eenzaam.

Dikke knuffel van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 21:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
hoi


:D

je bent een bofkont Nel. ik hoop ooit ook eens zulke prachtige belevenissen mee te mogen maken.
liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 08:37 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Wikvaya

Gisteren ben ik begonnen met het boek : Zinvol toeval...synchroniciteit in ons dagelijks leven. Schrijver : Frank Joseph.

terwijl ik nog maarop blz. 67 zit kom ik achterelkaar zaken tegen waar ik deze week nog op een of andere manier mee bezig ben geweest.
Mijn mond viel open.
Ik denk er hard over een dagboekje aan te leggen en die toevalligheden Ik zie al twee jaar op de gekste plekken en momenten het getal 44 en ben ens gaan kijken wat ik daarmee kon enik viel om van verbazing. Het boek zette me op get spoor.

Ook vanmorgen weer en ik ga schrijven , gewoon de gebeurtenissen opzich en hij heeft dat 4 jaar gedaan en toen teruggelezen en was stomverbaasd.
Hij heeft veel mensen geintervieuwd uit alle lagen van de bevolking en allerlei beroepen en ook kinderen. Het legt zulke prachtige lijntjes neer van ons verbond met het Universum.
Het zijn vaak seintjes die je iets laten zien en als je duft te luisteren kan je leven veranderen. Ik kan het weten want door "toevalligheden "veranderde er heel wat en dat al mijn hele leven lang..

Liefs van Nel. :idea:


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 08:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Getal 44...
Het getal 4, daar heeft Jan heel zijn leven al wat mee.
Wij wonen nu op nr. 43.
In ons nummerbord komt 34 voor.
En straks gaan we wonen op nr. 42.

Dit vindt hij écht 'toevalligheden' die hem zeggen dat het goed zit.


*zo, nu weer on-topic voor jullie*

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 08:50 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380


Even mijn excuses voor mijn leuke taalfouten.... :oops: ik ben nog niet helemaal wakker.

De 4 staat voor evenwicht en ik heb iets al jaren met 44. 2 jaar geleden kreeg ik deze mooie flat en nummer? 44.

Ik hoef maar links te kijken of ik zie 44 , ik hoef de t.v maar aan te zetten en ergens zie ik meteen de camara op 44 gericht.

Het gaat me te ver wat ik gisteren heb ontdekt met dat getal en het leidde me naar nog veel meer.

Zonne-elfje , ik zie dat je verhuist...dikke knuffel van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 09:54 
Hi, hi, en ik heb dit jaar zo'n mooi jaar en ik ben 44....en soms als ik 's morgens mijn oefeningen doe en kijk op de klok: 8.44 uur. (twee keer vier is ook nog eens 8)
En 444 is een engelengetal, wist je dat?

(Ik heb nu elke keer iets met 11, maar ja dat is weer wat anders....al die cijfers.)

Synchronisiteit is leuk! Met allerlei dingen kom je het tegen, ik merk wel dat ik er volgens mij niet altijd voor open sta, of ik zie het niet altijd, maar als ik het zie word ik er altijd vrolijk van!

:D

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 10:26 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Saskia

Als je het goed interpreteert , zoals wanneer gebeurt het en wat zijn de andere omstandigheden enz. dan zijn ze vaak een leidraad voor een verandering in je leven en heel vaak ten goede.

Als ik terugkijk op mijn leven zijn de bizarre gebeurtenissen ( ik kan er wel een film van laten maken ) een verandering ten goede geweest en greep alles in elkaar als puzzelstukjes.

11....tig keren kom ik dat tegen. 11.11 enz.

Ik had een envelop van een kantoor en elke cijferreeks kwam uit op bijv. 8 en dat is 2 keer 4. Of gewoon 4, of 2 keer een 2 is ook 4.

Zo kan ik nog een tijdje doorgaan. :shock:

Liefs van Nel. geboren in de 8ste maand van het jaar en mijn persoongetal is ook 8.....

en 4 keer 1 is ook 4.... :roll: :lol:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 10:59 
:D :D :D

Ja, ik weet dat er meestal iets positiefs aan te ontdekken valt.
Nu kom ik op mijn verjaardag volgend jaar....28-2-2008, vind ik ook wel een leuk getal....:roll: :wink: en dat is 4 bij elkaar! (word ik 45)

Saskia

P.S. Sorry dat ik zo tussen jullie topic in zit.... :oops:


Laatst gewijzigd door Skyblue op zo 12 aug 2007 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 12:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
hi


Toeval bestaat niet. ik weet niet waarom wij dat woord gebruiken.
Nel, ik zal je vertellen, sinds ik mijn tweelingziel heb ontmoet krijg ik een soort spirituele opvoeding. Dmv boeken. ik ga naar de Slegte, bij de afdeling esoterie heb je ongeveer 8 meter boek. In het begin hoefde ik alleen met mijn handen langs die rijen te gaan en er een boek uit te pakken en dat was dan precies het goede boek.

Over 44

Dit is een leuke site
http://www.spiritual-path.com/numerology.htm
ik zie heel vaak 000.
Ik heb een paar numerologietests gedaan en dat was wel opmerkelijk. Dit naar aanleiding van het feit dat mijn man overal 1111 zag en dat eens een keer vertelde. Ik dacht, nou wat zou dat zijn en ben gaan snuffelen. En net als in die boekenwinkel kom ik op internet altijd precies tegen wat ik nodig heb. Ik vind het wel uitermate handig moet ik zeggen.
Mijn ware innerlijk is 11
huidige zelf 9
levensdoel 1
ik zit in een huidige grote levenscycli van 22
en mijn lotsbestemming is 19. die heb ik godzijdank al gehad
mijn karmische lessen 2 en 8
en nog veel meer van die getallen. Ik vond het wel interessant omdat Gijsbert van der Zeeuw er ook een boek over heeft geschreven en die man neem ik heel serieus. Ik heb die test ook door mijn zus laten doen en alles klopt als een bus. Zowel bij haar, bij mij, mijn man en mijn zoon en haar dochter. of die testen deugen is een andere kwestie, dat weet ik niet. Maar wel leuk om te doen. ik heb ook een wetenschappelijke HSP test gedaan. van de 23 scoorde ik 22. Toen snapte ik meteen waarom ik ben zoals ik ben. ik zie trouwens steeds meer Nel. Kleuren en patronen. Tussen slapen en waken in. Ik kan er niks mee want ik snap ze niet en ik weet ook niet waar ze toe dienen. Wat ik ook de laatste tijd heb is dat als ik ergens naar kijk ik ineens een kobalt blauw lichtje zie verschijnen en weer verdwijnen. Of dat is een of andere maffe oogziekte of iets anders. Geen idee. Ik ben altijd geneigd om bij het zien van kleuren en lichtjes en zo te denken dat het aan mijn ogen ligt dus ik was al dolblij dat Kim die gouden puntjes in de lucht ook had gezien.
Liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 13:53 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Wikvaya

Kleuren zien en weer willen weten het hoe en waarom. :lol:
Dat is weer rationeel willen zijn. Voel het met je hart en vraag niet meteen betekenis, geniet want het is ook een ontwaken en steeds gevoeliger worden.
Ik heb veel reizen gemaakt in het heelal, hoefde maar mijn ogen te sluiten en me ergens op af te stemmen en zag zelfs intrumenten die ik hier op aarde niet ken. Ik heb ook eens op een prachtige rozekleurige planeet gestaan waar een groot plat kristal stond en ik helemaal ingestraald werd. Ik voelde me geweldig blij en goed en reisde in een split second weer terug naar de aarde.

Dus liet ik het gewoon voor wat het was. Nam het voor kennisgeving aan dat die apperaten ergens voor zullen dienen maar dat ik me daar niet druk over hoef te maken.

Toeval bestaat ook niet maar er is in het Universum sprake van zinvol toeval. Het is ook slechts de titel van het boek maar laat zien wat mij ook al zo veel is overkomen. Veel mensen zien de seintjes niet maar als je er open voor staat kunnen die seintjes ( toevalligheden ) je veel leren en zelfs je leven veranderen.

En in dit boek las ikvan allerlei wat ik net had gehoord of gezien en gaf me meteen inzicht.

Wat is de Schepping toch wonderbaarlijk mooi he?

Knuffel van Nel. :idea:


_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 14:33 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
hoi :D


De schepping is heel erg mooi. Het is een ongelooflijke creatieve gebeurtenis, ik kan er eigenlijk geen woorden voor bedenken. Ik ben momenteel bezig om te lezen hoe dat is gegaan. (weer een Sethboek) Je zult wel zeggen daar heb je haar weer met dat boek van die vent maar alles staat erin hoor en ja, ik geloof het wat er staat. Als iemand zulke woorden schrijft als deze man gechanneld heeft gedurende 20 jaar en die woorden zijn niet echt, dan eet ik echt een hoed op hoor. Mijn hemel zeg, laat ik nu altijd gedacht hebben dat er een soort evolutietheorie bestaat en dat we allemaal van de apen afstemmen. Hoe meer ik erover te weten kom, hoe groter mijn besef wordt dat er zo ontzettend veel is waar wij met ons fysiek bewustzijn in de verste verte geen enkel benul van kunnen hebben. Het is prachtig wat jij allemaal meemaakt. Jij noemt het rationeel als ik alles wil weten en het nut wil weten. Dat komt omdat ik een mens ben en mij het direkt weten ontbreekt dus ik ga redeneren. Want iets anders kan ik niet. Ik heb alleen maar een logisch verstand en ik kan alleen maar redeneren. Ik heb het wel gevraagd aan mijn hoger zelf en die zegt een bewustzijnsvergroting, die kleuren en vormen maar dan moet ze ook even uitleggen waar dat toe dient en wat voor nut het heeft en dat doet ze niet. ik ben een echte stier. practisch. Ik kreeg wel antwoord op de vraag, leid zoiets niet tot krankzinnigheid?. Omdat ik bij fysiek bewustzijn ben ga ik natuurlijk met mijn fysiek bewustzijn proberen om die vormen en kleuren in een bepaalde functie te zetten en ja ik weet ook wel dat dat niet moet maar ja ik ben wie ik ben en ja ik wil alles graag weten hoor. tot in de details als het ff kan. Misschien over een tijdje. Ik ga een cursus doen. intuitieve ontwikkeling. Nou ik ben benieuwd hoor. Volgens mij is er niets mis met mij intuitie en werkt die gewoon maar ja, dan kom ik ook eens in kontakt met mensen die een beetje dezelfde interesses hebben en dat vind ik ook wel leuk. Het zijn maar 8 avonden. En als ik het goed doe kan ik op de tweede cursus en daarna op de derde en de vierde. Van een cursus gidsenontmoeting bracht ik niets terecht. Ik kan niet mediteren nl. ik wil overal de controle over hebben en dat moet niet. Dat komt omdat ik in mijn jeugd van die rotervaringen op paranormaal gebied heb gehad. Van die geesten die me verlammen als ik wakker wil worden en zo. Bah. doodsbang was ik, echt doodsbang. Als de dood dat mijn man dood zou gaan en ik alleen in huis zou zijn met die creeps. ik hoorde altijd van die harde knallen in de gang en in mijn kamer en niemand anders hoorde dat natuurlijk. En ik voelde het. Ik ben niet helderziend maar heldervoelend. Ik voel energie, en heel extreem ook. Maar ze kunnen me dus ook aanraken he, en dat voel ik fysiek. Die oude indiaanse gids van mij geeft mij elke dag minimaal twee keer een dikke knuffel. Dan krijg ik een enorme hitte bij mijn hartchakra. Sinds ik mij tweelingziel heb ontmoet en hij iets met mijn energie heeft gedaan heb ik nooit meer van die nachtmerries gehad, ben ik nooit meer in het universum verdwaald als ik eruit was, ben ik nooit meer belaagd door een enge geest, heb ik nooit meer harde onverwachte knallen en geluiden gehoord en ben ik ineens van een vrij egocentrisch wezen veranderd in een mens die andere mensen graag een plezier doet en nog veel meer. En ja, ik kan dus volmondig beamen wat je schrijft, wat is het universum mooi, want ik maak zoveel moois mee en ik heb zulke prachtige dromen gekregen om iets van te leren. Echt helemaal super. Op mijn 21 ste heb ik een hele bijzondere belevenis gehad die een enorm impact op mijn leven heeft gehad. Ik zat in een trein (in mijn droom) en belandde in een landschap waar de lucht pastelgekleurd was, geel, roze, blauw, lila en zo en er allemaal friemeltjes van doorzichtige kleurtjes in de lucht drwarrelden en er een enorme stoet van mensen aankwam zweven, een meter of 2 boven de aarde en die waren merkwaardig gekleed in satijnen kleding, donkerpaars en met enorme hoge punthoeden op en ertussen mensen met gewone kleding aan en nou om een heel lang verhaal iets korter te maken kwam er een vrouwtje aan, en ik zag haarmet mijn zijkantogen zeg maar, ze had een schoteltje in haar handen en daar lagen knopen op(gewoon die op je jas zitten) en ik werd doodsbang en kwam een blikkerige stem die mij vervulde en die zei negeer het dan gaat het voorbij. ze kwam langs me en ik bleef maar in het spiegeltje tegeover me staren maar ik kon natuurlijk ook naar de zijkant kijken en achteruit ,ze keek me onderzoekend aan en liep door en god zij dank reed die trein verder en werd ik wakker. Ik wist onmiddelijk dat dit echt was gebeurd en eenbelangrijke levensles is. Die zin heb ik mijn hele leven en nog steeds nodig gehad. Want ik ben inderdaad altijd ,altijd bang. (ja even uitleggen dus he waarom ik zo rationeel ben). Dus ik durf als ik mediteer de controle niet uit handen te geven en daarom zie ik geen bal. Ik weet het wel maar ik weet niet wat ik er tegen moet doen want ik krijg die angst niet weg . dat is het. Maar nu met mijn lieve Indiaan als beschermer voel ik me iets veiliger gelukkig. doeiiiiiiiiiiii
liefs Wikvaya 1hug1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 15:02 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Wikvaya

Daar komt de aap uit de mouw. Angst. Dat verlamt je om te reizen en te zien. Je bent de controle dan kwijt, denk je .
Maar ik ben de angst voorbij en kan rustig mediteren want de aanvallers ( heb hele duistere aanvallen gehad ) zijn weg omdat ik niet meer bang ben. Er komt wel eens een energie die boos is van een mens die ik ken maar dat herken ik meteen en stuur ze weg met Licht en Liefde. Ze kunnen me nooit kwaad doen.
Angst is niet nodig en als je die echt kwijt bent dan ben je echt vrij.
Waar angst is kan ook geen Universele Liefde bestaan, die twee passen niet bijelkaar. ( is iets anders dan aardse liefde ) en juist die Liefde maakt dat je alles mag en kan. De Liefde van de Schepping en Schepper is vrij van alle angsten.

Ik hoop dat je die angst los kan leren laten en dan hoef je nooit bang te zijn om de controle te verliezen. Dan kun je ook je bewegen in alle dimensies en je Gidsen zien etc.

Ik hoop dat je me begrijpt.

Liefs van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 15:38 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
dank je wel lieve Nel 1hart1

Ik was naar een medium toe. Een ingelooflijk eind reizen zeg. Die beweerde dat ze mij met mijn lichtlichaam uit mijn fysiek kon halen samen met haar gidsen en dan zou zij mij begeleiden en bij mijn gids afleveren, dan kon ik met mijn gids praten en daarna kwam zij mij weer halen en zou me dan helpen te aarden. Intuitief wist ik gewoon dat die vrouw inderdaad uit haar lichaam kan reizen. maar........zij zag 4 begeleiders om mij heen staan waaronder mijn indiaanse begeleider en een jongen van 25. (tweelingziel, ik heb het niet gevraagd want ik was alleen maar gefocusd op die indiaan) daarvoor ging ik erheen. Die tweelingziel die ken ik al. Ik moest gaan zitten en met half geopende ogen mij een beetje concentreren. Maar voordat ze ook maar iets had kunnen doen zei ze, wacht even, je bent er al uit, ik zet je even terug, je gaat te snel. Ik dacht, waar heeft ze het over? Afijn, ze kon mij blijkbaar niet tegenhouden want dat lichtlichaam ging er gewoon uit en ze zei tegen me dat diegene die eruit ging zich afvroeg waar ze mee bezig was want dat ze dat al lang deed. Het medium zei tegen me, wat kom je hier doen, je doet het al. ik begon te twijfelen aan het medium moet ik eerlijk zeggen . Ik merkte er niets van. ik heb me suf zitten concentreren Nel. Echt ze heeft alles uit de kast gegoid die vrouw.Ze heeft echt ontzettend haar best gedaan, het is niet gelukt. Ik heb geen gids gezien. Ze heeft het met een geleidemeditatie geprobeerd, lukte niet. ze heeft het met mijn gidsen geprobeerd, lukte niet. Ze heeft het zelf geprobeerd, lukte niet. Op een gegeven moment begon ze iets aan mij aura te doen. Nou Nel, ik ben echt heel gevoelig voor energie maar ik voelde haar energie totaal niet dus. ik had een beetje hoofdpijn en dat ging ook niet over van haar gestrijk in mijn aura. Toen zei ze tegen me, ik geef het op. Je vind me aardig maar je zegt, je komt er niet in. Je hebt jezelf zo goed beschermd dat ik niet in je aura kan komen wat ik ook probeer. Je hoeft nooit bang te zijn marion dat je belaagd wordt door geesten, je wordt heel goed beschermd. Die hele dialoog tussen mijn ik weet ik veel wie en haar is me totaal ontgaan en ik had geen idee waar ze het over had want ik vond die vrouw juist bijzonder sympathiek en ik vertrouwde haar ook.
Het gaat dus allemaal onbewust. Er zit dus een of ander lichaam wat allerlei reisjes onderneemt in mijn persoonljkheid maar ik ben haar nog nooit tegengekomen als je begrijpt wat ik bedoel. De laatste tijd maak ik dus konstant kontakt met mijn hogere zelf en heb haar om begeleiding gevraagd om over die angst van het verliezen van controle heen te komen. iets anders kan ik niet verzinnen. Misschien ben ik bang dat ik niet meer in mijn lichaam terugkom.Ik heb geen idee. Ik ben twee uur bij dat medium geweest en ik heb een uur geprobeerd mij met dat lichtlichaam te verbinden maar mij is het niet gelukt. ik heb me maar voorgenomen om elke dag een minuut of tien te oefenen. ik weet echt niks anders te verzinnen. ik ga het echt proberen nel. dank je wel lieverd. knuf terug
Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 16:27 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Wikvaya

Het lijkt mij toe dat je je zo sterk op die mediums richt en hun laat vertellen wat er gebeurt met je.

Ons lichtlichaam gaat altijd 's nachts vooral weg om energie op te doen en geholpen te worden bij problemen maar ook om anderen te helpen. Dat hoef je niet eens te merken.

Ik geloof eerlijk gezegd niet ( hoe aardig die mevrouw ook is ) dat jij niet in je lichaam bent. Je raakt helemaal in de war van al die tegenstrijdige gegevens.

Je zoekt en zoekt, maar ( begrijp me niet verkeerd, ik wil je alleen maar helpen ) het begint op een obsessie te lijken en dan lukt het je nooit en bij niemand.

Steek eens een kaarsje op en mediteren is ook rustig zitten en gewoon wat mijmeren. Je hoeft niet op stap. Je zoekt maar je bent net als wij allemaal verbonden met de gehele Schepping en laat je niet teveel aanpraten, vertrouw gewoon op jezelf en laat dingen eens op zijn beloop en zie dan hoe je leven loopt en wat je ontdekt. Zonder dwang en zonder alles door een ander te laten vertellen. Er is veel kaf onder het koren en ontdekken wie je bent moet je echt zelf doen. Ook zit daar geen tijdslimiet aan vast. Alles op de juiste tijd en in alle rust.

Lieve Marion, ik kan maar een raad geven, laat alles eens even los en blijf bij jezelf.

Knuffel van Nel. :idea:

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2007 16:46 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
lieve Nel You are right. kus

liefs en een knuf 1hug1

Wikvaya


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.