LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 05 mei 2024 18:48

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: vraagje voor de invoelers hier
BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2007 09:21 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Hai lieve allemaal...

Ik had gistereren een moment dat ik weer in 4D schoof.....er zijn er nogal veel momenteel. En toen had ik een ontmoeting met Standing Stone.
Een oude indiaan, speer dragende.

Ik zou aan de invoelers willen vragen, wat ik met hem heb en waarom hij verscheen.

Hij sprak over het feit dat we regenboogmensen en zijn en daarin mogen stappen..Ik kon hem channelen maar kon het niet voldoende laten vloeien.

Heeft iemand enige steun voor me...want er ligt daar een heel verwarrend stuk voor me.
Graag prive...

Liefs Simone



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 12:45 
Offline

Lid geworden op: vr 15 jun 2007 11:02
Berichten: 14
Simone schreef:


En toen had ik een ontmoeting met Standing Stone.
Een oude indiaan, speer dragende. Hij sprak over het feit dat we regenboogmensen en zijn en daarin mogen stappen..



Je vraagt een privé antwoord, maar ik reageer toch even hier, want ik denk dat er meer regenboogmensen profijt van kunnen hebben. Wat ik vooral voel is dat hier heel veel kracht uitspreekt. Het lijkt mij dat hij bedoelt dat wij ook in onze kracht mogen gaan staan, als regenboogmensen.

Citeer:
Regenboogmensen.

Binnen het Sjamanisme noemen ze de behoeders van de Oude Wijsheid:
Regenboogmensen! Het zijn mannen en vrouwen die hun leven aan het helen wijden. Het zijn bruggenbouwers, want ze werken samen met alle volken en rassen, rode, zwarte, blanke en gele, voor een gemeenschappelijk doel: de genezing van onze planeet met al zijn levende wezens.

In het teken van de Waterman wordt de mens opgeroepen om religie als zoektocht naar zijn goddelijke oorsprong te ondernemen, zonder voorgeschreven geloofsleer, als individu, dat zichzelf echter een deel van het geheel weet en bovendien de zin van de gemeenschap ontdekt. Het beeld van van de man die water uit een kruik giet, is symbool voor de meer dan 2000 jaar durende wereldmaand van onze tijd; het water is het hemelse voedsel, dat zich over de aarde uitstort, het is de geestesstroom die de mens in zijn goddelijkheid raakt, hem opwekt en laat opkijken naar zijn spiegelbeeld, die hem leeftijdsloos en eeuwig tot "Kosmische Mens" bestemt, hem een grote verantwoordelijkheid toekent dan hij tot dusverre in zijn ontwikkelingsgeschiedenis heeft gehad, een verantwoordelijkheid die hem tot medewerker van God op aarde maakt.

Voor deze Waterman-opdracht van de mensheid stellen Sjamanen als teken de regenboog , symbool van de geestelijke verbindingsdrang die rassen, religies en landsgrenzen, alles wat de mensen van elkaar scheidt, overwint.Het kosmische bewustzijn verlangt de geestelijke eenheid van alle volken, die alleen met een ander bewustzijn van ieder mens afzonderlijk te verwezenlijken is....., een bewustzijn waarin de aarde als levend wezen wordt gerespecteerd.

Uit:
Sjamanen wijzen u de weg - Marielu Lörder
(gelezen op De Regenboog als teken van het Watermantijdperk)




Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 15:20 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
En ik ben blij dat je dit hier neergezet hebt Mother of Dragons.
Zeker weten!

Een heleboel herkenbare elementen kom ik hier tegen.
En kijk, dat had ik nou niet gezien als jij het hier niet neergezet had.

1hart1 :D

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2007 08:20 
Mooi is dat....dank je wel!

Afbeelding

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.