LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 09:03

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Ik ben er wel :)
BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2007 18:20 
Weer door een heerlijke bewustzijnslaag heengeschoven. Ik integreer zeer goed in mijn fysieke lichaam en aarden is heerlijk !

Goed mijn ontwikkelingen:

Op mijn werk gaat het goed, ik heb wel zeer nauwkeurig mijn fysieke gesteldheid in de gaten te houden. Het is wennen dat ik in mijn lijf blijf en kan blijven ! Ik heb ook besloten zelf nu internet te nemen omdat ik er nu toe bereid ben om te communiceren met buiten. Eerst was ik daar nog niet klaar voor, maar nu kan ik op internet eens rustig aan gaan rondneuzen wat betreft banen en werk en hoe ik verder wil. Ik ben nog erg selectief met verbindingen en vriendschappen. Met mijn broer heb ik al 3 kwart jaar geen contact. Maar ik wil het ook niet. Ik merk dat ik vanuit mijzelf geen nieuwe verbindingen wil aangaan omdat ik het zelf niet wil. Hij wil wel contact hoor ik zijdelings, maar hij heeft ook nog altijd een telefoon die hij kan vastgrijpen om mij te bellen. Hij kan wel zeggen dat ik gestoord ben geweest, maar goed, hij mag zijn ogen ook dicht blijven houden voor de waarheid. Het is goed zo.

Mijn baas heeft het voorstel gedaan om een adviesbureau in te schakelen voor mijn werk en loopbaanadvies. Had ik een jaar geleden echt mijn nagels in het plafond geslagen van zo'n voorstel..... Nu dus niet.... Ik zat er echt zo bij van: "hmmmmmmmmm ja, waarom eigenlijk ook niet?" Mijn werk past eigenlijk niet meer zo bij mij, ik wil eens verder gaan kijken naar wat werkelijk bij MIJ past. Ik zit niet op de schopstoel, maar mag nu rustig verder kijken naar wat ik wil. Financiering komt ook wel vanuit de hoek van mijn werk :)

Als ik het oude vast blijf houden luister ik naar hetgeen dat mijn moeder wou. En hetgeen dat mijn omgeving zegt: "je bent GEK als je zo'n goede baan opgeeft." Ja, het is een uitstekende baan, maar ik bevries er in. Ik LEEF dan niet.

Het eten gaat uitstekend, ik voed mijzelf te pletter geloof ik. Ik moet alleen wennen aan het leren van mijzelf te zijn en dat ik niet meer als een halve zool wordt onderuit gehaald. Het is soms alleen net nog alsof ik fysiek enigszins slaap. Nog niet helemaal wakker ben, lijkt het wel. Het wordt alleen door de omgeving niet altijd meer zo gewaardeerd dat ik in mijn fysieke kracht kom te staan en niet meer in mijn slachtofferrol. Erg grappig om mee te maken. Ik zit nog met een praatblokkade. Tijdens een workshop is de energie van mijn moeder er uit gehaald waarna er uit mijn solarus plexus allemaal weer zwarte draden hingen en mijn eigen energie vanuit waarheid integreerde. Praten vanuit mijn hoofd gaat uitstekend, praten vanuit mijn buik en gevoel levert een geweldige hoop gestotter op. Dat is iets dat erg grappig is om mee te maken, iets dat ik ook volledig accepteer. Mijn handen zijn nog erg gespannen, van die klauwtjes. Maar dit is ook goed zo.

In mijn bewustzijn komen ook nog lagen op van mijn jeugd: niet aanraken, dat mag niet, uitkijken wat ik doe, want ik krijg toch op mijn kop. Hierop krijg ik nog een EMDR. Want daardoor blok ik redelijk heavy mijn fysieke kracht. Maar het is goed zoals het NU is. Nu weet ik weer wat ik los mag en kan laten.

Verder, zit ik toch nog wel eens te vogelen met mijn pleiadische stuk. Daar kom ik nergens mee. Toch wil ik de geneestechnieken gaan integreren in mijn huidige bewustzijn, maar daar zit nog een stuk ontkenning. Het zijn echt mijn stukken geweest wat ik boven heb meegemaakt en het is echt mijn kennis. Dit is een voorbeeld van een pleiadische behandeling (3 jaar heb ik dus zo heen en weer geswitched, terwijl zij mij dus behandelden, ik daar was en zij mijn lijf behandelden)

Als eerste valt er een laag energie over mij heen en wordt mijn aura hersteld. Vervolgens vroeg ik wat ze gingen doen en ze zeiden mij dat ze mijn organen gingen 'wassen' en de thymusklier. Ineens kreeg ik het beeld van mijn lichaam voor mijn neus, holografisch weer en zag ik mijn ribbenkast, nu licht het hart op en zie ik dat ze het orgaan helemaal schoonwassen. Ik zie mijn hart in mijn lichaam liggen als een kloppend wezen. Vervolgens wordt er in mijn rechterarm een hele grote naald gestoken of een staaf van wel 20 a 30 cm lang en licht helemaal de voorkant van mijn lichaam op. Het is het parasympathisch zenuwstelsel dat geactiveerd wordt. Ik zie over mijn hele lichaam een netwerk van paarse aders en haarvaten. Vervolgens krijg ik te horen: electrocyten. Ze zijn bezig met de electrocyten. Met mijn innerlijke oog volg ik het hele proces maar, het duurt ongeveer 10 minuten, in een keer valt er over mijn lichaam heen een ultraviolette energielaag van ongeveer 5 cm. Daarna komt er links in mijn rechterduim een slang van ongeveer 1 cm in doorsnede en wordt er lichtblauwe energetische stroom op gang gebracht die met pulsen door mijn lichaam heen pulseert. Ik volg deze energetische stroom en neem waar dat ie door mijn linkerarm heen gaat, aan de rechterkant van mijn lichaam gebeurt hetzelfde. Dan duik ik weer mijn lichaam in en zie dat ze onder bij mijn ribbenkast een soort van staven activeren waardoor er meer energie door mijn benen gaat stromen.

Nu ja, afijn, ik wil het hele spul maar gaan integreren. Dat is iets dat ik ook erg merk. Het is mijn kennis die ik mee neem hier naar toe en een ander heeft er niks aan. Goed ik ga nu eerst verder met mij zelf prettig voelen en mijzelf leren bevrijden uit mijn eigen gevangenis.

Liefs en licht van Kimm (het is een vage tijd nog op aarde, grinnik ! )


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.