LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 24 apr 2024 06:47

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Worden wij wakker?
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 11:10 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
In de voetsporen van Bram Vermeulen en Zecharia Sitchin schrijft en praat Marcel Messing verder.
Bekijk de Video op:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... wij+wakker

Op de volgende pagina staan meerdere artikelen van Marcel Messing.

http://www.startspiritueel.nl/forum/Messing.php
Van; http://www.startspiritueel.nl/

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 22:27 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Wat een engel!!!
zo helder, zo intelligent, zoveel kennis en zoveel vertrouwen.

brrrr. nou weet ik het en wat nou?

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 17:14 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
51 keer is er naar deze link gekeken. Wie heeft het complete interview bekeken? Het is buitengewoon belangwekkend wat deze Marcel Messing te vertellen heeft. Ik weet dat een interview van anderhalf uur héééél lang is, maar de computer heeft een pauze knop. Als je er de balen van hebt kan je een kopje thee zetten of een afwas doen. Maar het is ècht de moeite waard!!!

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 21:07 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Zou iemand mij kunnen vertellen waar het over gaat?
Ik zie geen kans om de video te laden.
Ik ben wel benieuwd.

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 21:28 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Annemiek weet nog wel van van mijn "bol" en aanvallen op de aarde van jaren terug? De gevechten tussen wit en zwart.
Tevens de waarschuwingen die wij gaven over de chaos die aanstaande is, de Tsunami en dat dat nog maar het begin was. Het werd allemaal lacherig van de hand gewezen als doemdenken, maar in dit interview wordt het ook aangegeven. De bijbel en andere oude boeken vertellen niet alles, maar dit interview verteld ook over +5000 jaar oude geschriften waarin de toestand van de wereld zoals die zich nu lijkt te ontwikkelen aangegeven wordt op o.a. kleitabletten.
Gevallen poortwachters, invloedden van buitenaardse beschavingen die geen God maar Goden genoemd worden.
Groepen zouden ons bestaan over willen nemen via een plan achter de schermen, dat al lang niet meer zo achter de schermen verstopt zit als we vaak aannemen. Oorlogen dienen een ander doel dan de meeste van ons denken, inclusief 11-9 de twintowers.
De aarde is zich aan het schoonmaken, ook dat schreven we pas geleden nog. Ik ben blij dat het nu eens van een andere kant komt zodat we nu eens niet weer voor gek worden uitgemaakt. Zelfs in het stuk van mij van vanmorgen zitten raakvlakken met dit verhaal, alleen tap ik uit een andere bron.
Het verhaal klopt (de eerste 25 minuten) voor 60-80% met de werkelijkheid en is ongeveer de weergave die we al voorzichtig onder de mensen probeerden te brengen vanaf 1987.
De mensen moeten zich niet in slaap laten sussen door mooie voorstellingen, maar verder kijken dan hun neus lang is, iets waar we ook al verschillende malen over geschreven hebben.

Dit is heel kort en zeer summier weergegeven en zijn korte fragmenten. Het verhaal gaat veel verder, is goed onderbouwd en komt op de hoogste tijd.
Het interview is niet te downloaden, maar er staat veel van op deze site.

Ik hoop dat je een beetje een idee gekregen hebt, maar anderen hebben wellicht meer tijd dan ik, sorry.

Liefs Karel.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 21:52 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Lieve Vick,

Ja, ik heb het ook helemaal bekeken en heb gereageerd in de boekenkast hihi daar staat deze link namelijk ook. :wink:
Heb daar geschreven dat ik niet aan kan geven wat ik er nou eigenlijk van vind.
Deels boeiend, toch ook angstgevoelens (en die niet willen) plus het stukje
mmmm :roll: is dit ook mijn waarheid?????
en ik ben er nog steeds niet uit. :shock:
Dus vandaar geen reaktie op het hele relaas.

Liefs en ben benieuwd wat volgt.... :)

shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 22:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Dank je wel Karel, het is me duidelijk waar het om gaat, ik zal op de site gaan kijken.
1hart1

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 23:48 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hoi Karel,

Marcel Messing is ook al dertig jaar bezig. Ook in 1987. In het Davidhuis in Rotterdam gaf/(geeft???) hij lezingen. Alleen in die tijd vond ik dat hij nog een hoog "beminde gelovigen gehalte" had. Maar dat is een uitdrukking die alleen door mensen met een katholieke achtergrond begrepen kan worden. Nu is hij veel evenwichtiger, warmer en dieper voor mijn gevoel.

liefs Vick

Lieve Shena,

Of het mijn waarheid is? Ach er is zoveel bij wat ik van hieruit nooit controleren kan. Maar als het allemaal waar is... Hij zegt ook dat hij weet dat die hele strijd uiteindelijk door het Licht en de Liefde gewonnen zal worden. Daar is hij van overtuigd. Die overtuiging heb ik uit verschillende bronnen in 1986 ook vernomen. Het Licht en de Liefde zal hier op aarde overwinnen en niemand zal tot slaaf gemaakt worden, we zullen allemaal mee gaan. Misschien helpt dat tegen de angstgevoelens die andere delen van het interview oproepen.

Voor mij zat er ook een grote geruststelling in het interview. Het is hier geloof ik op het forum wel bekend dat ik ritueel misbruikt ben en ik weet dat ik daar in de toekomst nog over zal doceren. Het voelt vaak een beetje maf om een lichtwerker te zijn met zoveel kennis van duisternis en van de werkwijze van die gasten. en telkens als ik anderen daarover hoor spreken voel ik me een beetje minder alleen.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 07:49 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Naar aanleiding van de site die Karel linkte, ben ik op zoek gegaan en kwam zo gigaveel info tegen, dat ik leesvoer voor 2 jaar heb.
Als ik het een beetje op een rijtje heb, zal ik het hier plaatsen( voor de geinteresseerden)
Citeer:
Het voelt vaak een beetje maf om een lichtwerker te zijn met zoveel kennis van duisternis en van de werkwijze van die gasten

Oh lieve Vick, wie zou dat beter kunnen?
Een theoreticus?
Echt niet. 1hart1
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 09:47 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Vick schreef:
... Alleen in die tijd vond ik dat hij nog een hoog "beminde gelovigen gehalte" had. Maar dat is een uitdrukking die alleen door mensen met een katholieke achtergrond begrepen kan worden.

"Beminde gelovigen..." begon het op de preekstoel en dat was dan het sein voor een kwartiertje bijslapen tijdens een verplichtnummer, de zondagochtend dienst. Ja ik ken het.

Vick schreef:
... Of het mijn waarheid is? Ach er is zoveel bij wat ik van hieruit nooit controleren kan. Maar als het allemaal waar is... Hij zegt ook dat hij weet dat die hele strijd uiteindelijk door het Licht en de Liefde gewonnen zal worden. Daar is hij van overtuigd. Die overtuiging heb ik uit verschillende bronnen in 1986 ook vernomen. Het Licht en de Liefde zal hier op aarde overwinnen en niemand zal tot slaaf gemaakt worden, we zullen allemaal mee gaan.

Juist dat "tot slaaf..." deel kan nader bekeken worden. De "redding" geldt voor hen die gekozen hebben om met en in het licht verder te gaan en bereid zijn daar aan te werken. Licht en liefde zal inderdaad overwinnen maar dan wel door het werk van velen die niet op hun krent blijven zitten en werken aan zichzelf en anderen helpen ook die weg op te gaan. Met verhalen van "Je hoeft niets te doen. Alles komt goed." Misleidingen van de groep over Lucifer die voor het licht gekozen zou hebben en andere bijna waar lijkende uitspraken heeft Steve en zijn groep velen op het verkeerde been gezet. Zijn eerste boek was goed, maar daarna heeft het ego en de negatieve werking van het geld toegeslagen. Zo zijn er meer, soms onbewust bezig het duister een handje te helpen. Daarom schreef ik in het interview over afchecken tegen je eigen waarheid dat van de Bron afkomt. Das de beste controle wat waar is, ook al kan je niet alles op een andere wijze controleren.
Vick schreef:
... Het voelt vaak een beetje maf om een lichtwerker te zijn met zoveel kennis van duisternis en van de werkwijze van die gasten. en telkens als ik anderen daarover hoor spreken voel ik me een beetje minder alleen.
Dat is juist jouw kracht Vick! Jij kent hun streken als geen ander. Dat is dus wat ik bedoel met een doorleefde ervaring. Maak er gebruik van en twijfel niet aan jezelf omdat er een periode was waarin je misschien vraagtekens bij kunt plaatsen. Die had ik ook, dit en vorige levens, maar er waren nog veel meer goede levens en ik zie in jou veel licht en goeds en tevens dat je die waardevolle zaken gebruikt om anderen te helpen. Een waar lichtwerker.

Liefs Karel.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Laatst gewijzigd door Puran op di 16 jan 2007 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan 2007 19:48 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Dank je wel Annemiek, Dank je wel Karel.

Karel er was in dit leven van mij geen periode waarbij "je misschien vraagtekens kunt zetten"

Je schrijft ook
Citeer:
De "redding" geldt voor hen die gekozen hebben om met en in het licht verder te gaan en bereid zijn daaraan te werken


Sorry maar dat klinkt als de Jehova's. Join de club en wordt gered. De eerste duizend deelnemers mogen geloof ik waterdragers worden in de hemel :lol: Nee, Karel, we gaan allemaal samen door. Sommige zullen vlak langs de rand van de afgrond gaan, maar ze gaan wel mee. We zullen niemand achter laten.
en natuurlijk moet er gewerkt worden. Maar ik weet niet waar jij woont, maar ik woon in een multi-culturele achterstands wijk en de meeste mensen om mij heen hebben niks te kiezen. Die weten niet eens dat er wat te kiezen valt. Ze kunnen net hun hoofd boven water houden en van zo iets als aan jezelf werken of licht werken hebben ze nog nooit gehoord. Hoe en waar zouden ze ervan gehoord moeten hebben. In het beste geval kijken ze naar Char. Ze gaan wel mee. Het zal hen verwarren en we zullen moeten klaarstaan, maar ze gaan wel mee.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 03:30 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Ik had er misschien bijgezet. Als je niet zo'n periode gekend hebt behoor je tot de weinigen die nooit iets fout gedaan hebben in een deel van hun leven en dat is uitzonderlijk mooi en bijzonder.

De geloofsinstellingen, zoals de Jehova's, hebben allen minimaal twee overeenkomsten:
Ze hebben allemaal een manier waarop ze allen die ene God aanbidden en inbeginsel zijn ze allen gelijk.
Daarnaast hebben allen al of niet beperkende voorschriften waardoor het de volgelingen lastig wordt gemaakt zelfstandig in vrijheid tot God en het licht te keren. Vaak speelt macht e.d. daarbij een rol.

De selectie voor het licht is al een drietal jaar geleden gemaakt en vastgelegd en daar veranderd geen geloof iets aan. Gered stond bewust tussen "" omdat het als een begrip werd aangeduid, niet een ware benaming dus. Je kunt mensen niet aan hun haren meeslepen naar het licht als ze dat niet willen. De mensen die er niet voor kiezen gaan gewoon niet mee, de laatste vrije keuze die de mensheid nog heeft.
Wij lichtwerkers staan inderdaad klaar op het moment dat het nodig is om te helpen, maar het lijkt me slim om ze al eerder te helpen, zodat niet alles op het laatste ogenblik aankomt.....

Liefs Karel.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Laatst gewijzigd door Puran op di 16 jan 2007 17:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 08:52 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hm...volgens mij gaan we zeker allemaal "mee" toch?
En welke kánt we opgaan?
Tja, dat staat ergens op het kaartje van de trein.
Koning, Keizer, admiraal, lichtwerkers kennen we allemaal.

Afbeelding :arrow: Een opmerking over Steve Rother en de Groep.
Want dit laat ik me niet zeggen Karel. :wink:

Hij/zij zet(ten) niemand op het verkeerde been lieverd, en dat zullen alle lezers ,die zichzelf als een Atlantier herkennen, kunnen bevestigen.
Enfin, de mensen die dat in zijn channels herkennen ten minste.
Dus van zoiets te zeggen stuit mij tegen mijn zere been.

Dat wou ik toch even zeggen.
:oops:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 09:31 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Hmm, zo beter? Ik hoop dat de pijn aan je been snel overgaat. Afchecken met de Bron is moeilijker dan we dachten hè?

Liefs Karel.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 10:39 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Ik houd er niet van als mensen zich boven mij verheffen, Karel.
Maar als jij dat nodig hebt, dan moeten er waarschijnlijk bij jou nog wat inzichten komen.

Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 11:27 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hallo Lieverds,

Ik zit het te volgen hier en weet je er komt bij mij steeds die vraag naar boven komen.

Shivo Ham, Karel?

Wanneer of bij welk onderwerp denk jij dat Steve de mensen op het verkeerde been heeft gezet?

Weet je ik heb soms weleens het gevoel dat het niet resoneert, het ego
te veel voor mijn gevoel meegenomen wordt door STeve,
maar ja ook niets menselijks is hem vreemd zou ik zeggen.
Want het blijft wel een mooi doorgeefluik zo te zeggen.

Ik ben benieuwd hoe jij het ziet of hebt ervaren.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 12:46 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Vick schreef:
Ik houd er niet van als mensen zich boven mij verheffen, Karel.
Maar als jij dat nodig hebt, dan moeten er waarschijnlijk bij jou nog wat inzichten komen.

Ik zeg niet dat ik geen inzichten nodig heb, want ik ben er nog lang niet, maar als je het interview had gelezen dan had je dat allang begrepen dat ik mij beslist niet hoger wens op te stellen. Doet veel te veel pijn als ik weer van dat voetstukje af zou donderen, wat geheid gebeurd, als dat het geval zou zijn dat ik me verhoogde. Het is me een raadsel waar je dit uit meent te lezen of waar te nemen.
Hmm, en wat als er nu b.v. morgen iemand langs komt die op een hoger ontwikkelingsnivo zit dan jijzelf?

In liefde,
Karel

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 13:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Amanna schreef:
Wanneer of bij welk onderwerp denk jij dat Steve de mensen op het verkeerde been heeft gezet?


Op een gegeven moment ging er bij mij een "alarm" af toen verteld werd dat Lucifer, het hoofd van de duisternis, zich tot het licht had bekeerd.
Zelfs als je dat niet bij de Bron zou kunnen afchecken, dan nog zegt mijn gezonde verstand dat dat niet klopt omdat de wereld er dan op slag anders uitgezien had.
Natuurlijk zijn er meer zaken, maar één is genoeg om te maken dat men voorzichtiger wordt en niet alles voor zoete koek slikt. Ik riep in het interview zelfs op om mijn woorden af te checken en er zijn er hier een paar die dat zeker goed kunnen. Ik zou zeker door de mand gevallen zijn als ik onwaarheid had verteld en ik check er mijn eigen stukken ook op af, zeker als ik het gevoel heb dat ik die zaken heb doorgekregen voor doorgifte. Zelfs als ik overtuigd ben mag ik alleen maar dat doorgeven wat ik zelf ervaren heb en als ik maar een glimp ego aantref corrigeer ik het stuk of plaats het domweg niet en gooi het weg.

In den beginnen was Steve goed bezig, echt waar. Zijn eerste boek heeft veel voor het licht betekend en hij was op de goede weg. Ik vrees dat geld en ego hebben toegeslagen, zo lijkt het. Het is ook niet gemakkelijk te herkennen welke zaken van het licht komen en welke van het duister want de balans tussen die twee maakt dat er raakvlakken zijn en bovendien zijn we mens en kunnen vallen voor verleidingen.

Natuurlijk kunnen krachten uit het licht dit rechtzetten, maar is dit niet een prachtige les voor velen om ondanks het imago van de schrijver (Steve, bekende channelaars en vele anderen) te leren er doorheen te zien en zuiver te checken met de Bron?

Liefs Karel

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Laatst gewijzigd door Puran op di 16 jan 2007 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 13:43 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Kijk.
Dat vind ik nou jammer Karel.
Waarom mag dit niet hier op het forum?

Wellicht triggert het mij, zeker weten!
Maar daarom mag het toch nog wel hier geschreven worden?
Hoe kan ik (of jij misschien of iemand anders?) hier nu iets van leren schat?
Zo blijven we toch allemaal achter die sluier hangen?

Ik zou liever hebben dat je gewoon hier zegt wat je vind.
En dan kunnen we erover pratend schrijven of schrijvend praten.
Dat is, volgens mij de enige manier om allemaal "wakker te worden".... :wink:

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 jan 2007 14:18 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Hoi Karel,

Ik kom vrij regelmatig mensen tegen die zich op een hoger ontwikkelingsniveau bevinden dan ik (en jij bent niet één van hen). En weet je wat?? Geen van die mensen heeft zich nog ooit boven mij verheven. Integendeel, ik ontvang altijd respect en waardering van hen.
En jou vraag wat er gebeurt als ik iemand tegenkom die zich op een hoger ontwikkelingsniveau bevindt dan ik kan ik dan ook simpel beantwoorden; ik geniet van het voorrecht wat me op dat moment ten deel valt.

groetjes Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.