LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 06:44

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: 1 op 1
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2007 13:51 
Met kerst ben ik bij mijn tweelingziel geweest. Ik zit tussen twee relaties in tussen hem en mijn huidige vriend. Met mijn huidige vriend heb ik 2 vorige levens gedeeld met mijn tweelingziel 16 levens. Ik ging naar Zwitserland toe in de hoop het stuk van mijn tweelingziel af te kunnen sluiten... en duidelijkheid over mijn gevoel te vinden. Mijn huidige vriend liet mij heel rustig en kalm gaan in het vertrouwen en de wetenschap dat ik moest gaan voor mijzelf.

Het was echt erg fijn om bij mijn tweelingziel te zijn. Door hem is mijn incarnatiecyclus hier op aarde begonnen. Voordat ik naar Zwitserland toe ging waren mijn cellen al aan het veranderen (zoals ik al schreef heb ik volledig nieuwe cellen in mijn lichaam gekregen anderhalve maand geleden). Ik was al een week bezig met de verhoudingen: 1 op de 60 cellen is nieuw, 1 op de 44 cellen is nieuw, in een steeds hoger tempo en ga zo maar door. Mijn lijf was duidelijk ergens naar toe aan het werken. Op de 27ste 's nachts gebeurde het: 1 op 1. Ik lag rustig te slapen en werd wakker door enorme schokken door mijn hele lichaam, ik stuiterde zo rechtstreeks het bed uit en begon mij toch intensief en diep adem te halen. Ik wist niet wat mij overkwam op dat moment. Zoveel rust en kalmte en vrede in mijn lichaam. Ik zat erbij met zoveel rust en wist op dat moment: mijn lichaam is helemaal klaar voor mij om mij te ontvangen. Het moment waar ik jaren naar heb gezocht. En inderdaad... mijn lichaam past voor het eerst als een perfect jasje om mij heen. Ik communiceer nog wel erg veel met mijn lichaam omdat het geregeld aan mij vraagt: " wie ben jij ? " Een bizarre ervaring af en toe.

Na Zwitserland is mijn gevoel veranderd. Ik kan geen relatie meer aangaan met mijn huidige vriend op de oude manier. Het is alsof een enorm deel van mijn lichaam, ziel en zijn zeer sterk is verhoogd en versneld op de nieuwe energie. Ik hunker enorm naar mijn tweelingziel, afgescheiden deel van mijn ziel. Beiden in een lichaam en toch 1. Hij ervaart het zelfde. Had ook de "hoop" dat we van elkaar af zouden zijn na alles dat we hebben verwerkt, maar het gevoel wordt alleen maar sterker. Alleen is het net alsof we nu beiden energetisch helemaal bij ons zelf en ons eigen lichaam terecht komen en nu op aards en hartniveau perfect bij elkaar connecten alleen op een totaal nieuwe neutrale manier zonder oude verbindingen. Ik kan denken dat mijn reis naar Zwitserland alles kapot heeft gemaakt tussen mij en mijn huidige vriend. Toch heb ik geen spijt van mijn reis naar Zwitserland. Ik weet nu wat houden van is en geven om. Het verschaft veel duidelijkheid. Ik kom bij mijn naakte zelf terecht.

Verder is alles helemaal goed met mijn lichaam met wat vreemde naweeën nog, mijn rechtermeridiaan schuift nog veel onder in mijn rug en een doof gevoel in mijn rechterkaak wat ook te maken heeft met dat invalide meisje dat ik ooit was. Verder nog wat angstig voor ademhaling ook een trauma van dat meisje. Om de 3 uur werden er toen handen op mijn borstkas gedrukt om slijm uit mijn longen weg te halen en dit belemmert nog een volledige indaling in mijn fysieke lijf. Vrijdag weer EMDR dan kan deze laag behandeld worden. Maar ik voel nu zelf heel duidelijk dat mijn fysieke lichaam goed in orde en gezond is, het wantrouwen is verdwenen. Ik slaap veel, eet enorm goed en tank alleen maar bij in mijn fysieke lichaam. Als ik eerder in mijn lichaam was terecht gekomen had ik het niet gered.

Ik voel mij nog erg vreemd, maar rustig en kalm in mijn lijf. Ik verheug mij op het nieuwe jaar.

Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2007 13:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:11
Berichten: 521
Mooi,
Afbeelding
Een verlicht leven toegewenst.

Liefs Karel.

_________________
Hare Krsna, hare Krsna, Krsna Krsna, hare hare, hare Rama, hare Rama, Rama Rama, hare hare.
Dit is een mantra gericht op de energie Krisna. Spreek dit gebed 3, 21 of 108 keer uit en je zult hulp ervaren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2007 20:32 
Offline

Lid geworden op: wo 04 okt 2006 17:21
Berichten: 5
So glad you made it... :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 08:47 
pff wat mooi kim ,ik wens je heel veel liefs en licht voor dit nieuwe jaar
eleven1hart1 :idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.