LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 07:39

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Uh, hoi !
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 17:03 
Hallo !

Mijn excuses voor mijn vage berichtje Check, dat mag er wel meteen uitgegooid worden door de forumbeheerder. Ik dacht dat ik een inlogaccount moest hebben, maar dat valt dus hard mee.

Voor de alom oude bekenden.... leuk jullie weer terug gevonden te hebben. Ik heb toentertijd geen poging gedaan om het nieuwe forum terug te vinden aangezien ik zelf in processen zat. Het is wel heel erg lang geleden dat ik met jullie gesproken / geforummed heb.

Met mij is het vrij goed. Ik ben aan het aarden in mijn lichaam waarbij ik telkens door veel dingen heen ga van vroeger. Het is voor een heel proces mijzelf veilig en thuis te voelen in mijn lichaam en te ontspannen.

Ik ben zelf niet meer zo aangekoppeld op dimensies sinds ik de jassentechniek heb ondergaan. Vanaf dat moment was werkelijk waar al het ' gedonder ' met boven afgelopen en ik probeer nu op krachten te komen. Mijn excuses dat ik het woord gedonder gebruik, maar ik heb zo veel meegemaakt hierboven dat best wel extreem was. Ik snap ook niet zo goed wat ik hier nu boven te zoeken had, maar ik kon niet anders door mijn jeugd.

Ondertussen heb ik heel veel meegemaakt in de pleiadische ruimteschepen (dit stuk hebben jullie waarschijnlijk niet meer meegekregen). Zij hebben mijn fysieke lichaam eigenlijk helemaal genezen zodat ik er nu goed mijn plek in kan nemen, alleen blokkeren vroegere trauma's mij nog heel erg in mijn ontwikkeling op aarde. Ik volg om de twee weken nog wel EMDR - sessies om dit te verwerken, het is mij wel duidelijk dat mijn moeder echt niet helemaal goed met mij is omgegaan (zachtjes uitgedrukt) waardoor het voor mij onmogelijk was om goed en rustig in mijn fysieke lijf te blijven. Ik wil hier niet over uitwijden omdat ik het zelf heb te verwerken.

De contacten met de pleiadiers zijn gesloten nu, behalve als ik zelf contact leg. Maar ik heb er echt geen behoefte aan. Er is ontzettend veel kennis in mijn onderbewustzijn opgeslagen van de ontwikkeling naar de 12 helixen toe en de transformatie van het fysieke lichaam en de vele chackra"s. Probleem is alleen dat ik op dit moment werkelijk waar helemaal NIETS kan met deze kennis. Dus ik vertrouw er maar op dat het ergens goed voor zal zijn.

Ik denk dat ik voorlopig een beetje aan de zijlijn in het forum zal zijn om mee te lezen als jullie dat goed vinden. Het is leuk om jullie weer terug gevonden te hebben.
Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 17:12 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Welkom Kimm, leuk een bekend licht weer te zien. :idea:
En als je die zijlijn prettig vind? prima hoor.
Vrijheid, blijheid.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 17:36 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Dag Kimm,

Lekker met je kopje thee, een beetje mee lezen. :idea: :?:

Grappig dat je er in ene bent, want ik moest van de week sterk aan je denken. Van hoe zou het toch gaan met Kimm. Toevallig he :lol: :arrow:
Fijn dat het je goed gaat.

Groetjes Simone en welkom terug.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 17:45 
EMDR

is toch dat ding met een vinger van links en rechts snel voor je ogen?

als ik t fout heb zeg maar hoor:)

joh, dat vind ik moedig van je hoor.
echt wel
ik ben er niet aan toe en zal het ook nooit zijn.
a la, t zei zo
verders is alles ok met mij.

beetje ruw voorhoofd van het verwijderen van alle etiketjes
komt allemaal goed

joh kimm

zie je boudewijn nog wel eens?

frummel


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 19:00 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hoilo Kimm..

Oh ik heb wel dikwijls aan je gedacht hoor, hoe zou het met Kimm zijn.
En met het aarden.

Zou ze al leuke dingen ontdekt hebben hier?
En is er al iets wat je lekker vind?
En is er veel gebeurd intussen?

Nou schat, we horen het wel t.z.t.
Ik luister aandachtig mee.
Leuk om je hier weer eens te zien.

1hart1 1hug1 1hart1

(of was jij het nou die niet van knuffelen hield? :?)

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 07:53 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Kimm

Fijn om je weer te ont moeten en te lezen dat het je goed gaat.
Hoop toch wel dat je zo af en toe hier ook wat over jezelf schrijft.

Knuffel en Liefs Magda


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 09:23 
Leuk al jullie antwoorden.

En ja ... EMDR is dat zwaaien met de hand voor je ogen. Het is pittig omdat je dan eerst helemaal in de oude angst moet gaan zitten en vervolgens gaat de therapeut zwaaien met de vingers. De angst wordt dan relatief snel geneutraliseerd. En ja, het werkt. Maar het is laag voor laag er door heen werken. Ik ben spiritueel zo ontwikkeld bent omdat ik gewoon door alle pijn in volle vaart naar boven toe ben gevlucht. Ik kon toen ook niet anders en het was toen de beste keuze.

Bij mijn besluit om naar beneden toe te komen kwam ik zo zwaar in die rottige oude lagen terecht van vroeger. Ik zit nu enigszins comfortabel in mijn lijf zit maar met totaal verkrampte handen (de plastic zakjes van vroeger die altijd om mijn handen zaten) en evenwichtstoornissen nog. Pas geleden had ik nog een EMDR omdat ik weigerde mijn benen te gebruiken omdat er voor mijn gevoel altijd hitte in zat. Toen kwamen wij er dus achter dat door hetgeen wat vroeger bij mij is gebeurd ik dit in het heden associeerde met zieke benen die helemaal ontstoken waren met ontzettend veel etter en push. Die koppeling is er nu tussenuit gehaald door de EMDR. Maar dit is een vrij recente EMDR dus ik wacht de resultaten af. Ik integreer stap voor stap verder in mijn lichaam. Vorige week was ik zo kwaad nog. 37 Jaar en nog steeds kots- en kotsziek door hetgeen wat er is gebeurd met mij tot aan 3 jarige leeftijd.


Zo ga ik dus stap voor stap door de blokkades in mijn lichaam heen en ik geef nu grif toe dat ik het absoluut niet alleen kan. Hier is echt professionele hulp voor nodig en deze is beschikbaar. Bewust heb ik gekozen voor EMDR en niet voor praten, omdat praten niet helpt. Bij EMDR worden stap voor stap de angstlagen van vroeger verwijderd. Fysiek is mijn lichaam genezen door de pleidiërs, emotioneel maak ik mijn lichaam onbewust nog ziek door vroeger ervaringen. Nu ben ik er echter heel goed toe in staat de oorzaak te vinden en een achterliggend patroon. Hierdoor kan ik genezen.

In ieder geval overleef ik niet meer maar leef, zij het met nu duidelijk fysieke beperkingen door emotionele blokkades. Het stomme is dat naarmate ik meer genees het ook steeds zichtbaarder wordt wat er vroeger met mij is gebeurd. Toen ik vroeger buiten mijn lichaam leefde functioneerde ik en waren er nooit op- of aanmerkingen. Nu ik in mijn lichaam leef wordt ik dus stom genoeg geconfronteerd met beperkingen door de mishandelingen van vroeger en soms licht spastische trekken. Maar ik kan alleen in mijn lichaam leven in het heden. Voor de rest ben ik nu van plan af en toe gewoon leuk deel te nemen aan dit forum en niet uit te wijden over mijn boeltje. Ik heb verder ook weinig ervaringen nog met dimensies, ze boeien mij ook niet meer zo erg.

Het leven wordt voor mij enigszins aangenaam hier en mijn lichaam is vrij gezond, maar ik moet nog heel veel rusten en vaak lig ik op de bank nog helemaal bij te komen met de gedachte: alles is goed, er kunnen geen enge, onverwachte dingen meer gebeuren. Alles is rustig. Verder heb ik een vriend sinds kort. Wel iemand die erg een spiegel voor mij is, maar het is gezellie.

En nee, Boudewijn zie ik niet meer. Als ik mijn boekje Dimensies wil uitgeven zorg ik hier zelf voor. Maar hier ben ik niet klaar voor.

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 14 okt 2006 15:42 
:

tis goed je weer te zien en te weten hoe het met je gaat!


k ben even erg kort van stof
ben erg moe nu

frummel


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2006 08:21 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:33
Berichten: 773
Hey Kimm ,

Wat leuk om te horen dat het zo goed met je gaat , daar ben ik heel blij om en nog leuker om je hier weer te mogen ontmoeten. Ik zie je stralen lieverd door het forum heen. Je hebt al een hele weg afgelegd , ik herinner me nog alles van je op het vorige forum en zie nu eens waar je nu staat , het doet me zoveel plezier je hier even gedag te mogen zeggen.

Alvast een hele warme knuffel van me lieverd.

Liefs , Helmut.

_________________
Peace-Love-Unity-Respect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2006 09:12 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:23
Berichten: 1815
Lieve Kimm,

Wat heb jij al een weg afgelegd, en wat is er al veel op je pad verschenen :D
Met bewondering lees ik wat je al hebt overwonnen.
Het gaat stapje voor stapje, maar je bent van overleven in leven terecht gekomen, knap hoor.

Liefs,
Yolleke

_________________
In Frankrijk staat een huis :)
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2006 16:07 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
Welkom Kimm!
Leuk om je hier weer te zien en fijn te lezen dat het je steeds beter gaat.

Namasté
Surya

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 17 okt 2006 17:25 
Offline

Lid geworden op: wo 04 okt 2006 17:21
Berichten: 5
hi Kimm!

Leuk dat je weer op het forum bent. Hartstikke goed dat het stapje voor stapje beter gaat :lol:

Liefs,
Ferry


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2006 08:42 
Hoi die Ferry !

Tof dat je er bent. Hoe is het met jou dan ?

Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2006 15:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Zo, da's een tijd terug! Welkom.

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.