LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 13:37

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: 17 Oktober shift ????
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 20:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616


Hai allemaal
Ik wilde dit laten horen...
Het is in 4delen omdat het bestand bij Youtube geen ruimte geeft voor lange bestanden,
Het is in het engels. (ik heb geen Nederlandse vertaling gevonden.)

Ik was benieuwd naar jullie gevoelens omtrend dit bericht.
Dat er op komende 17 Oktober een cosmische poort geopend zal worden

Ik vind het wel byzonder, want Cauldre van CC channelde Tobias in zijn laaste Shoud , met oa het bericht dat er een grootse bewustzijnsshift komende is.

Simone :wink:


even opnieuw...


Laatst gewijzigd door Simone op wo 11 okt 2006 21:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 21:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
1http://www.youtube.com/p.swf?video_id=FSUgW9AJ5Jg&eurl=http%3A//www.sanctuaryoftheancients.com/phpBB2/viewtopic.php%3Ft%3D720&iurl=http%3A//sjl-static2.sjl.youtube.com/vi/FSUgW9AJ5Jg/2.jpg&t=OEgsToPDskJ7wNkYmy4DBjMVhJdAcIgz

2http://www.youtube.com/p.swf?video_id=XczlrQJrX6s&eurl=http%3A//www.sanctuaryoftheancients.com/phpBB2/viewtopic.php%3Ft%3D720&iurl=http%3A//sjl-static11.sjl.youtube.com/vi/XczlrQJrX6s/2.jpg&t=OEgsToPDskKIqPjvvmThlPDsFP4vJrR_

3http://www.youtube.com/p.swf?video_id=ASTvbhtrDIA&eurl=http%3A//www.sanctuaryoftheancients.com/phpBB2/viewtopic.php%3Ft%3D720&iurl=http%3A//sjl-static5.sjl.youtube.com/vi/ASTvbhtrDIA/2.jpg&t=OEgsToPDskKt4FUGa1uwC_id39yaLjoX


4http://www.youtube.com/p.swf?video_id=GfEfv_3o7NA&eurl=http%3A//www.sanctuaryoftheancients.com/phpBB2/viewtopic.php%3Ft%3D720&iurl=http%3A//sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/GfEfv_3o7NA/2.jpg&t=OEgsToPDskKQRP8rbK-BxijAs5s8bD4L


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 21:20 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
..w8 even...lieverd, wie is dit dan?

Ik kom er even niet uit.
Ik voel dit zo sterk verbonden met de shoud van Tobias van gisteren...is dit daarmee verbonden dan?
Ik snap er nauwelijks iets van maar die energie is gewoonweg bizar!!

vertel eens?

:?:


_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 21:28 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Nederlands(bij Merlijn en Karnayna gevonden)

Mission1017
Raphiem/Blue

door Raphiem/Blue vertaling Jill van Maasdijk

Er staat ons een kosmische trigger-gebeurtenis te wachten op 17 oktober a.s. Dit is het begin van vele nog komende trigger-evenementen tussen nu en 2013.

Een Ultra Violette (UV) pulserende straal, die uitstraalt vanuit de hogere dimensies van universum-2 zal op die dag het pad kruisen van de Aarde. De Aarde zal ongeveer 17 uur lang in deze UV straal verblijven.
Deze straal resoneert met het hartchakra, hij is stralend fluorescerend van aard en blauw/magenta van kleur. Al resoneert hij op deze frequentie-band, het is toch boven de frequentie van het kleurenspectrum van jullie universum-1, waar jullie, de Aarde, je in uiten. Door de aard van jullie ziel echter en zielegroepen die opereren vanuit de universum-2 frequentieband, zal het een effect hebben.

Het effect is dat: iedere gedachte, iedere emotie, iedere intentie, iedere wil - of hij nu goed, slecht, ziek, positief, negatief is - 1 miljoen keer in kracht zal worden versterkt.
Wat betekent dit?
Sinds alle gemanifesteerde materie te danken is aan jullie gedachten - m.a.w.dat waarop je je focust - zal deze straal die gedachten versnellen en ze in een geaccelereerd tempo doen consolideren, waardoor ze zich een miljoen maal sneller manifesteren, dan ze normaal zouden doen.
Voor degenen die dit niet begrijpen: Jullie gedachten, dat waar je je op focust, creëert jullie realiteit.

Deze UV straal kan dus gevaarlijk gereedschap zijn. Want als je gefocust bent op gedachten die jij zelf als negatief ervaart, dan zullen ze bijna instant in je realiteit gemanifesteerd worden. Maar dan, deze UV straal kan ook een gift zijn, als jij daarvoor kiest.

Mission 1017, vereist dat op die dag ongeveer 1 miljoen mensen zich focussen op positieve, goedaardige, goed-willende gedachten voor zichzelf, de Aarde en de Mensheid. Jullie gedachten kunnen van elke aard van keuze zijn, maar onthoud dat waar je je ook op focust, dit manifest gemaakt zal worden in een relatief sneller tijds-frame dan je verwacht. Voor sommigen zullen de daarop volgende gebeurtenissen bijna aan het mirakuleuze grenzen.

Deze UV straal komt 17 uur lang tot z¹n volle effect op 17 oktober 2006.
In welke tijdszone je je ook bevindt - het zal ongeveer van 10.17 uur op de 17e tot 01.17 uur op de 18e duren. De piek zal rond 17.10 op de 17e liggen.

Je hoeft niet de gehele tijd in een meditatieve staat te verkeren, al zou dat wel heilzaam zijn. Het belangrijkste sleutelmoment - ongeacht jouw tijdszone - zal de piek zijn om 17.10 (5.10 s¹middags). Misschien kun je op die tijd een rustig plekje vinden om je te focussen. Optimaal zou zijn ergens in de natuur, bij een grote boom of aan zee.
Focus op wat het ook is dat je wenst. Wat nodig is voor het heil van de hele Aarde en de mensheid zijn positieve gedachten van liefhebbende aard.

Wij noemen deze UV trigger gebeurtenis de ³818² poort.
We hebben ongeveer 1 miljoen mensen rond de wereld nodig om actief mee te werken aan dit event. We hebben op z¹n minst 1 miljoen-plus mensen nodig om een shift te triggeren voor de mensheid van separatie en fragmentatie naar unificatie en eenheid. Dit is je kans om terug te nemen waar jullie recht op hebben, n.l. Vrede en Overvloed voor de hele Aarde en de mensheid. Dit is een gift, een levenslijntje van het universum, een antwoord op jullie gebeden, zogezegd. Wat je er mee doet en of je wel of niet kiest hieraan mee te werken is jullie keus.

Dit soort gebeurtenissen waren sporadisch in het verleden, maar nu de mensheid 2012 nadert zal de frequentie van de triggers oplopen. Wat er uniek is aan de kosmische golf die optreedt op 17 okt. is dat het een uitvergroter en accelerator is van gedachten naar materie. Gedachten naar Realiteit. Je hebt de mogelijkheid hier om een verandering ten goede voor liefde en vrede te maken.

In ieder proces van groei en expansie wordt er energie geassimileerd en losgelaten. Datgene dat niet losgelaten kan worden wordt als onopgelost gelabeld en moet opgeslagen worden tot later, wanneer de energie wel opgelost en losgelaten kan worden. Zoals boven, zo beneden, onopgeloste energie word opgeslagen/verzameld in het lichaam als afvalmateriaal of als dichte donkere materie. Hoe langer het bewaard wordt des te meer energie er nodig is om het los te laten.
Jullie fysiek slaat onopgeloste zaken op, zo ook jullie Aarde, zowel als het zonnestelsel, de galaxis en in essentie jullie universum. Onopgeloste materie accumuleert en wordt toxisch, fysiek, mentaal en emotioneel, zowel in jullie lichaam als in de Aarde.

Jullie kwamen hier om de kunst van transformatie en articulatie te leren. Jullie Aarde is zich aan het strekken en uitlijnen voor de dagen die komen. Hetzelfde geldt voor jullie zonnestelsel en universum. De raderen en sleutelposities beginnen zich allemaal op lijn te brengen in dit transisiteproces van separatie naar eenheid.

Is het je opgevallen dat nu jullie de frequentie van liefde naderen, de angstmachine op volle toeren gaat draaien, steeds met de volgende angst, de volgende afleidingsmanoeuvre? Deze continue projectie van angst voor het leven, voor liefde, voor creativiteit via verschillende media heeft de mensheid tot een kant en klaar slavenhok gemaakt. Jullie religies verzuimen jullie te vertellen dat de intentie van je gedachten jullie persoonlijke en gezamenlijke holografische realiteit creëert. Om je werkelijkheid te veranderen zul je eerst moeten veranderen waarop je je gedachten focust.

We zeggen nogmaals dat de kosmische golf op 17 oktober, met wijs gebruik jullie kan helpen om de shift tot een harmonisch transitie te maken, met minder lijden en meer vrede. De keuze is aan jullie. De golf komt eraan of je het nu weet of niet, of jer voor kiest het te geloven of niet.

De frequentie van liefde is veel efficienter dan de frequentie van angst en haat. Dus kost het veel minder energie en moeite om de intentie van liefde en vrede vast te houden, dan om de intentie van angst en haat te bestendigen.


Als je ervoor kiest om mee te werken aan dit event, dan is het belangrijk dat je van te voren met je voorbereiding begint. Oefen je gedachten, je hart, je intentie te focussen voor deze dag.
Stel je voor, ten minste 1 miljoen mensen met een laser-achtige focus op liefde en vrede en goede wil op die dag!
Gebruik ieder medium dat makkelijk toegankelijk is voor je om deze boodschap te verspreiden.
copyright ©2006 Raphiem/Blue
_________________

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 21:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Jeetje schat!
Is dat snel of snel?

:shock:

Oh ja.
Dat maakt het zoveel makkelijker allemaal.
Het IS al zulke ingewikkelde materie dit....."even" lezen.....

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 21:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
:arrow:


Laatst gewijzigd door Simone op wo 11 okt 2006 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 21:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
:lol:


Laatst gewijzigd door Simone op wo 11 okt 2006 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2006 21:57 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nou lieverd, wat ik treffend vind is de shoud van Tobias hierover.
Enfin, wellicht belicht hij het van een andere kant maar toch, zelfde energie voor mijn gevoel.

Ik vind alleen wél dat ...nou ja als ik dit zo lees ...hij stelt het zo stellig... :lol: Het klinkt allemaal zo onoverkomelijk.
Het beangstigd mij een beetje zelfs.
En dat is bij Tobias absoluut niet.
Heb jij dat ook?
Of is dat mijn ding?

Ik kan me er heel levendig iets bij voorstellen.
Enkel die datum ligt zo vast..... :oops:
Zou dat echt zo precies komen?

Hoe zie jij dat?
Of doet deze vraag er niet toe?
Kan ook natuurlijk.

Maar intrigerend blijft het.
Ik krijg het er helemaal warm van..hihihi....het stroomt in ieder geval wel.
Nu nog uitlijnen. :wink:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 09:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverds,

Moon ik heb het eerste fragment gezien en gehoord en ik kan je zeggen wauw wat voel ik me op het juiste moment op de juiste plaats en wat een symbolen of gereedschappen heb ik al meegekregen.

Lieve Ruth ANGST dat is nou net waar je niet in hoeft te schieten, want weet je het gaat om de liefde, weet je nog wel :wink:
En als jij meer voelt bij de energien van tobias, tja he? ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Een kraai vinden we meestal meer beangstigend dan een gele kanarie,
ook al zeggen ze hetzelfde.

Toch mooi dezelfde boodschap weer zo maar dan door meerdere op hun eigen wijze doorgegeven.

Laat je maar in liefde leiden en pak de 'hand' die bij jouw gevoel het zachtst aanvoelt.

Liefs Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 11:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: Ja dat is ook zo Magda, zelfde boodschap ander bekje.
Maar dat is het nou juist!

De overeenkomst doet mij even sidderen op mijn grondvesten.
En Tobi is dan zo "vrolijk" dat hij vermijd concrete data te geven.

Weet je wat ik soms zo moeilijk vind hieraan?
Dat het toegespits wordt op één dag. Of een maand of...zoals bij 2012...op een jaar.
Ik kan daar persoonlijk niet zo goed mee uit de voeten eerlijk gezegt.. :oops:
Krijg dan het gevoel van....oei, nu zou ik dus, als ik gevoelig en "ver" genoeg ben, dit moeten voelen maar ik voel ff nix.
Heb ik het nog niet begrepen misschien?
Of ben ik niet ingetuned?
Kan ook natuurlijk.
Het maakt me onzeker geloof ik...maar niet precies bang.
Nee, meer onzeker zo te zeggen.

Net als het openen van die Sirius-poort destijds.
Weet je nog dat we er een meditatie voor gemaakt hadden?
Nou lieverd, als ik eerlijk ben zie ik van alles in die meditatie maar om nou te zeggen dat dat precies voor mij het moment was? :?

Maar dat licht aan mij hoor, weet ik ook wel.
Ik leef alleen in de overtuiging (of ervaring kun je ook zeggen) dat dit soort dingen tijd nodig hebben om in te dalen zo te zegggen.
Net zoiets als de winter weet je wel?
De winter begint op 21 December.
Maar dat wil dan nog niet zeggen dat het ook meteen gaat sneeuwen smorgens op die dag.

Enfin...weet even niet .....hoe leg ik dit uit?
Of snapte je het al? :o

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 11:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Stel je voor dat op die dag, je wasmachine het begeeft, je hond de boel volpiest en de autosleutel in een putje valt.
Een verkeerd woord en gelijk 7 jaar terug gezet, gedegradeerd :?
Alle goede gedachten teniet gedaan door een verkeerd moment.?
Kan er niet in, bij mij.

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 11:34 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
8) tuurlijk snap ik je lieverd en om nu te zeggen dat ik het allemaal voel? Nee en weet je dat heb ik met zovele dingen eigenlijk, maar ik kan wel zeggen als ik zo dan weer iets lees dat ik wel die stukjes voor mezelf er uit pik en dat dan voel zo van ja zie je wel?

Ik kan het ook niet allemaal uitleggen, maar zo zegt het kruis of het kruisen van energien mij dan weer veel.
Maar ik ben ook heel erg in het NU nu, hihihi snap je?
En dus vandaag voel ik ook niet iets van 17 oktober, hoewel ik dan weer wel voel dat de hemel en aarde een zijn, maar ook dat gevoel heb ik al langer.
Ook zoiets dan he, kan je niet uitleggen is een weten en bewustzijn van de dingen die er gebeuren en dat is veel heelveel zelfs.
Maar een stukje angst heb ik ook zo nu en dan.
Zo is er zoveel in mijn leven verandert en als ik daar dan net in zit voel ik me zo verloren en als ik weer ietsje verder ben voelt het zo goed.
Maar als ik dan ook weer denk aan toekomst?? Oh brrrrrrrrrrrrr en toch weet ik dat ik de stapjes zelf mag zetten en zo het leven aan mij ontvouwt.
Oh misschien denk je nu wel wat een geraaskal, maar dat is het juist he, het is niet in een klein stukje te beschrijven, want het is namelijk een proces waarnaar we op weg zijn en de bagage (of wijsheid) is oud en ons denken is ook oud en dan mag nu losgelaten worden, maar oh wij zijn ook zo geconditioneerd met geen oude schoenen weggooien voor dat je nieuwe hebt.
Dat maakt dan ook dat het zo'n klittebol wordt en die is niet nodig als je durft te stappen in het nieuwe.

Okee ik laat het maar zo even, maar ik weet ook niet of je er iets aan hebt, laat het dan maar lekker liggen.

Knuffel en Liefs Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 13:01 
Annemiek schreef:
Stel je voor dat op die dag, je wasmachine het begeeft, je hond de boel volpiest en de autosleutel in een putje valt.
Een verkeerd woord en gelijk 7 jaar terug gezet, gedegradeerd :?
Alle goede gedachten teniet gedaan door een verkeerd moment.?
Kan er niet in, bij mij.


Ha Ha..die Annemiek,maar zie het nu eens positief,je wilt toch al een nieuwe wasmachine,denk dan even,ik wens een nieuwe :D
Life= Simple :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 14:26 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: hihih..Ja inderdaad Karnayna, die wasmachine.
Bestel dan maar een nieuwe gelijk.
Net zoiets als de 13e.

Een sportief mens in Amerika wilde sensatie maken met een sprong van een hotel met ...? verdiepingen.
Hij had alles uitgerekend en de grote dag brak aan.
Maar ook zijn nek want....
Hij had zich vergist ! in het aantal etages.
Dit hotel had nl. geen 13e uit angst voor de 13e dus?
Hoeplakee.

Magda het vult heel zeker iets aan hier.



Citeer:
Zo is er zoveel in mijn leven verandert en als ik daar dan net in zit voel ik me zo verloren en als ik weer ietsje verder ben voelt het zo goed.


JA JA JA!!!
Eerst de schrik erin en dan opeens JEUJ! :shock: :D

zo vaak moet ik dan denken aan de eerste keer dat ik in het zwembad gegooid! werdt echt.
Door een badmeester.
En ik vond hem aardig tot hij mij in het water gooide.
Lang had ik aan de kant staan bibberen met m`n dunne beentjes en m`n blauwe lippen.
Neeheejeej ...ik wil er niet in...... :oops: ...ik durf niet in het water..... :(
En liet men mij met rust tuurde ik belangstellend naar de spelende en joelende kinderen IN het water maar ik? bbbrrr....
De badmeester had het begrepen: de drempel.
Hup met jou, het water in.
Hap hap hap naar water en toen werd het leuk! 8)
WOOW! Ik had iets overwonnen.
Ik durfde in het water.
Ik verdronk niet en het was plezant.

En dan wat je zegt van die schoenen. 8)
Juist.
Dat is precies wat we geleerd hebben.
Nee nee, eerst het verleden afmaken en weggooien en verantwoorden en uitpluizen die klittebol en de trui uittrekken om er weer een nieuwe van te breien.
Zo ging dat toen.
En nu probeert Tobias mij te laten zien dat er geen wol nodig is zelfs want de trui hangt al gebreid in de kast als.......we eerst maar die ouwe weggooien.

Lang verhaal nodig hoor, om "even" te beschrijven wat jij hier in een zinnetje samenvat.
Dus zinnig lieverd?

Echt wel!

1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 20:04 
Op die dag ga ik 24 uur alleen maar boeken lezen over liefde en al het goede op deze aard,ik prop watjes in mijn oren zodat ik niemand hoor en houd mijn ogen alleen gericht op het boek.
Doe de tuindeur open voor de dieren, ja je moet dan niet op die dag naar buiten lopen want dan zie je van alles, en dan lekker op de bank liggen en lezen, tot ik in slaap val hihihi dan heb ik geen negatieve gedachte gehad die dag :D :D :D


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 22:23 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: ...ja Jemanneke, jij bekijkt het maar goed hoor.
Op de bank met een goed boek.
Nou schat, daar zeg je iets hoor, dat ga ik volgende keer ook doen.

gewoon vergeten dat het de 13e is.
8)

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 12 okt 2006 22:39 
Ruth ik bedoelde de 17e hoor, maar ja ,je kan het ook de 13e doen natuurlijk(is vandaag) ,voor mij is dat een gewone dag , en die dag zal mij veel geluk brengen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 11:38 
je-manneke schreef:
Ruth ik bedoelde de 17e hoor, maar ja ,je kan het ook de 13e doen natuurlijk(is vandaag) ,voor mij is dat een gewone dag , en die dag zal mij veel geluk brengen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2006 17:37 
Ik ben ook wel benieuwd wat de 17e gaat inhouden. Vroeger voelde ik het openen van een sterrenpoort enorm sterk, tegenwoordig niet meer zo.

Vlak voor een sterrenpoort raak ik vaak heel erg fysiek uitgeput en moet dan rust nemen en kan echt niets ondernemen. Het is geregeld voorgekomen dat ik achteraf de opening van een sterrenpoort vernam (ik lees heel bewust amper nog over andere dimensies omdat het mij weg trekt uit het heden) nadat ik echt onverklaarbaar knock out op de bank had gelegen.

Er zal vast wel weer het één en ander gaan gebeuren. We wachten af. Het is wel spannend.

Kimm


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.