LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 08:21

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 23:10 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Lieve Merlijn ik wil.........ah nee, ik w8 even op de pijp....... Afbeelding ......ik wil u iets vragen.
We hebben de hoeders gelezen en dit stukje wil ik aan u voorleggen.


Laat maar eens kijken.
Citeer:
....Visualisatie
Geliefde broeders en zusters, dit gedeelte is dan ook tweeledig te gebruiken. Ten eerste voor een ieder van jullie afzonderlijk, immers een ieder bezit de gave vooruit te kunnen kijken en zich voor te stellen hoe zijn of haar leven eruit zou kúnnen zien. Jullie zouden het als het ware kunnen visualiseren. Verwacht hierbij geen helder zicht geliefden. Het is slechts aan enkelen voorbehouden de toekomst te voorspellen en zelfs hun mogelijkheden zijn beperkt en gebonden aan Universele Wetten. Echter een voorstelling ervan zouden jullie kunnen maken wanneer je dit zou wensen en wanneer jij je hiervoor open zou stellen. Het mag ook getoond worden, geliefde broeders en zusters. Het is geen diep en duister geheim dat verborgen dient te worden in diepe nevelen tot men als het ware op de deurmat staat. Jullie mogen vragen of dit duidelijk mag worden, aan jullie Innerlijke Bron, aan de helpers die jullie terzijde staan, aan een ieder die jij wenselijk acht. Jullie mogen vragen helderheid en inzicht te verkrijgen zowel in de weg die voor je ligt indien je het oude patroon blijft volgen, als wel in de weg die voor je ligt wanneer je deze patronen doorbreekt.........


Ah ja mooi geschreven hoor dit.
En heb je hier een vraag over?


Nu ik heb dat eens uitgeprobeert die visualisatie oefening. Zo eens kijken met mijn engelen om me heen en mijn correspondant de schat!!!! en u was er natuurlijk ook bij, en nu wil ik v...........

zeker!
Dat is heel mooi wat je hier zegt.


....eh maar ik héb nog helemaal nix gezegt...?

och ja dat is ook zo. Enfin, je hebt nog niets geschreven maar alles al gedacht. Dat is het denk ik.
Vooruit, vertel.


Ehm....wie is hier nu haas-tig? Hm? Afbeelding

Afbeelding Ja nou ja dat is ook zo ja. Ik vergeet soms in mijn enthousiasme dat we pas in 2006 leven en dan duurt het nog even voor jij geschreven hebt. Vooruit Merlijn jongen, niet zo ongedurig. Ik ga weer zitten.
Neem me niet kwalijk.
Toe maar.


Nou ik wilde dus vragen of het klopt wat ik dan voor me zie.
Ik probeer me dus voor te stellen hoe het leven zal zijn als ik gewoon doorleef zoals het nu allemaal gaat. Met de kinders en met Peter en ach...met de "gewone" dingen. Zal het dan zo "gewoon" blijven als nu?
Maar dat beeld krijg ik niet helder dus ga ik niet verder proberen.
Anders is het met een nieuw beeld wat ik wél krijg en pppfff..oeioei...dat ziet er heel anders uit dan ik verwacht had eerlijk gezegt.


wat is het anderse eraan dan? Ik kijk met je mee lieve Ruth..laat maar gewoon zien. Bekommer je even niet om de woorden engel want daar wordt voor gezorgt.

Dank!
Wat ik zie is mezelf in een ziekenhuis bij een oma aan haar bed.
Ik sta daar als een soort half mens half lichtwezen-iets en vouw mijn licht om haar heen zo te zeggen.
De tranen van eenheid rollen over haar wangen ziet u wel?
Even later een kindje en dan een hetzelfde bij een paard wat zijn hoofd buigt en NAMSTÈ zegt!
Erg weinig aards als ik zo vrij mag zijn.


:lol: Hahahaha!!! Kijk nou toch eens m`n poppetje wat je creeert hier? Lees je eigen woorden nog eens over?

..oma...als een soort half mens......vouw mijn licht......weinig aards...
Dat is wat ik nu lees.


Nu? Wat maak jij daarvan?

Dat ik maar een half mens ben in de toekomst... :lol:

Nu dat zal dan zo zijn.
Amen Namaste m`n grote schat.


:shock: ..een half mens? Maar wat kan ik me dáár nu concreet bij voorstellen? Ik blijf toch een gewoon mens.

Ja? Werkelijk?

Niet dan?

Enfin, jij maakt hier een prachtig schilderij van jouw toekomst.
Hoewel ....het is ook de mijne. :wink:


Tja...beetje vreemd voelt het wel hoor.

Is het anders dan je verwachtte dan?

Nou ja toch wel.
Ik stelde me van mijn toekomst iets concreters voor.
Zo van.....dat ik dan mensen kan helpen of zoiets..misschien een praktijk, hoewel ik daar ook niets bij voel eerlijk gezegt maar toch een soort concrete ...ja baan misschien of zo. Of ....ik weet het eigenlijk niet eerlijk gezegt?


Nou perfect toch lieve engel? Je "weet" het niet precies.
Dat is de perfecte bodem voor iets nieuws.
Het nog niet weten.
Laat maar los schattepop want jouw toekomst staat er al.
Je hebt het daarjuist allemaal gecreeerd en zo zal het het Universum ingaan.
En als je nu even meekijkt met mij kun je zien dat er direct aan gewerkt wordt. Nu meteen al.
Van zodra jij deze creatie vorm gegeven hebt, in je beeld, begint alles om je heen te bewegen om dit waar te maken.
En als je er nu niet teveel tussen gaat zitten met je denk-energie valt alles perfect op zijn plaats.
Kun je daar op vertrouwen?


Ik sta er verbaasd van.
Dat kan ik zeggen....pppffffft..


En een verbaasde Ruth is zo een schattige Ruth.
Zie?


:oops:

Welnu, er ligt nog een vraag rond te hangen hier.
Vertel.


Eh....is het ijdel om deze gedachte, dit gesprek, hier op het forum te hangen? Want wie is hiermee gedient in feite?

Jij.

Ja maar dit forum is niet bedoelt voor mijn gedachten en schrijfsels naar u.
En dan nog, is het verstandig om zo een kwetsbare ...visulalisatie zal ik het maar even noemen, meteen "vast" te zetten?
Het bericht van de hoeders staat er nog maar nauwelijks en hup daar heeft haas al een stuk in de krant gezet. :roll:
Zoiets als het einde van het boek verklappen, of een recensie schrijven meteen na de 1e voorstelling of zoiets . Het klinkt een beetje ijdel....blub....


Neenee, ik zie dat heel anders. Maar dat gaat een lang onderwerp zijn en wel: schrijven op het forum.
Dat is een lang verhaal.
Ik geloof dat mijn tabak op is zelfs.
Laten we dit maar weer voor later bewaren.
Voor nu is het goed hoor schat, geen zorg.


ohh...Merlijn...MERLIJN...wacht!!!! ik wil nog ie........

:lol: Ja ik ben er nog hoor, even mijn nieuwe pijp opsteken. Ik ga toch niet weg?

Nee.
Dat is ook zo.
Ik wil vragen of u tot slot nog naar ons Pat wilt gaan, strax even, en zeggen dat alles goed is.
Weet u nog?
Met zo een veertje.?


Nou wat vind je ervan als we dat eens samen doen?
Samen reizen vind ik altijd zoveel gezelliger dan in m`n eentje.


Afbeelding YES!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.