LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 05 mei 2024 04:12

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Reizen in dimensies
BerichtGeplaatst: di 28 feb 2006 20:27 


Zo, even naar het forum gereist en dat is net zo gemakkelijk als reizen in andere dimensies.
In welke ik geweest ben? zou er niet altijd een naam aan kunnen geven. Wel dat ik door mijn frequentie te veranderen in een hele andere wereld terecht kwam. Engelen ontmoetingen , dat waren prachtige warme ontmoetingen in een prachtige dimensie, die Licht en Liefde was.
In God staan..en voelen hoe je deel bent van en doorstraalt wordt door dat veld van Liefde en Licht. Eenzijn met en toch nog een eigen identiteit hebben maar zonder al die emoties.

Maar is een vorig leven wat ik vaak heb beleefd ook een andere dimensie? Ja en nee, denk ik. Op het moment dat ik in een vorig leven terecht kwam, zat ik zo te voelen echt in een andere dimensie. Leerde daar wel veel van , in de zin van oude trauma's opruimen. Maar aangezien het een stuk verleden is , zou het gewoon mijn opgeslagen herinnering kunnen zijn.
Mijn vader was pas geleden bij me en Joost liep langs de bank en maakte opeens een enorme sprong en keek met zeer grote ogen naar iemand op de bank.
Ik herkende de energie van mijn vader en hij heeft Joost geaaid want hij houdt veel van dieren. Heb wat met hem gepraat over mijn belevenissen en inzichten en ach...hij weet dat immers allemaal.
Hij zit in een andere dimensie en ik kon dit keer niet zo gemakkelijk in die dimensie komen , het werd meer telepathische uitwisseling.
Maar wel werd de kamer warm en licht en zag alles er ineens anders uit.
Ook dat kun je een andere dimensie noemen, een kleine verschuiving in dit geval want ik ben toch nog op deze aarde maar met even een ander zicht.

Wel, ik kon het niet laten....Nel komt even om een hoekje kijken en geeft iedereen een big hug.

Liefde en Licht van Nel.



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 01 mar 2006 08:01 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Lieve Nel,

Iets zinnigs wat in deze rubriek past om te vertellen heb ik niet, maar ik wil je wel even een dikke welkom-terug knuffel geven.
Heerlijk om jouw kleuren weer hier te zien en je energie hier te voelen.

Liefs,
Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 01 mar 2006 15:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 17 jan 2006 20:12
Berichten: 297
Ha die Nel! :D

Wat leuk om weer wat van je te horen.

Doe maar gerust wat je niet kunt laten.
Wanneer het tenminste goed voor je voelt.
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

En nog een muziekje voor je erbij.

Liefs Roodstaart


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 03 mar 2006 16:04 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
Een dimensie zou best wel eens een gebied kunnen zijn waarin de dingen trillen in dezelfde grequentie. Deze wereld schijnt schijn te zijn maar schijnt wel binnen een smalle frequentieband te trillen, alles hier trilt dus in die frequentie mee. Ik zie dat als bijvoorbeeld licht. Wij weten van de regenboog dat licht uit diverse naast elkaar liggende frequenties bestaat maar het doet zich als één werkelijkheid voor. Pas als we het uit elkaar laten vallen zien we de verschillende kleuren, anders is er alleen wit.

Dan kan de frequentie verschuiven, schijnt aan de hand te zijn met de aarde die naar een hogere frequentie verschuift, en dan kom je in een andere dimensie waar alles een ander trillingsgetal heeft. Geen big deal dus. Overledenen (vinden we nog steeds zo spannend dat we er mensen geld aan laten verdienen als ze ons iets over die overledenen kunnen vertellen doordat zij naar de dimensie van de overledenen kunnen gaan en daar mee kunnen communiceren) zitten dus ook in een andere frequentie, vandaar datz e dwars door de muur heen kunnen want die hoort bij onze dimensie en niet bij hun dimensie. Maar meerdere dimensies kunnen wel op dezelfde tijd en plaats aanwezig zijn. :wink:

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 04 mar 2006 12:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
ja de bron heeft heel veel humor
1 (wij/alles)is zijn ook geen deel,wij zijn het geheel,het zegt het feitelijk zelf al 1 is heel
en ik zeg dat ook nog steeds ,een deel van,maar ook ik ben geen deel ik ben het geheel
ja,ed ik vind het wel een big deal,zelfs de kleinste mier is een big deal want ook hij is het geheel.'ALLES' is een big deal zelfs door muren kijken,of overledenen /dimensies kunnen zien
pfff en of het een big deal is,zoals alles wat energie heeft een big deal is,omdat "ALLES"ook energie is
zelfs die gene die daar geld aan verdiend
dus ja ik vind het wel een big deal "alles" zelfs illusies,maar inweze begrijp ik wel wat je bedoelt met geen big deal,want je komt toch tenslotte altijd uit waar je nu bent in dat ene dus en wat maakt het dan ten slotte ook nog uit,wat het is,hoe het is of bedoel je dat niet?dan is die big deal ineens ook niet meer zo'n big deal? liefs eleven :wink:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Laatst gewijzigd door eleven op za 04 mar 2006 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 04 mar 2006 13:13 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 10:57
Berichten: 327
en ja nel ook ik wil hier gelijk even zeggen buiten dat ik het een mooie ervaring vind,maar nog meer dat ik blij ben dat je er weer bent
ik heb ook niet echt het gevoel gehad dat je weg was maar in ieder geval
hoi nel blij dat je weer iets van je laat horen ,en weer iets van je kan lezen liefs eleven :wink:

_________________
Indien je het probleem liefheb, is het even mooi als de zonsondergang.
KRISHNAMURTI


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.