LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 20:36

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 13:44 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Lichten

Jullie mogen hier je ervaringen neerzetten.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 20:39 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Ik weet niet wat er gebeurde opeens stopte de energie en kwam Marcus en ik kreeg 3 keer een roos van hem.

Een raadseltje..maar dat kan gebeuren en ik geef niet op, volgende week ben ik er gewoon weer.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 20:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Nou nou zeg. Ik merk dat ik liever in de kring sta dan aan de buitenkant. Jullie waren voor mijn gevoel erg ver weg.
Ik ben ook moe, daarom wilde ik in de buitencirkel. Ik heb wel wat licht toe gestuurd, maar niet zoveel als ik zou willen.
Ving wel even een glimp op van jullie en de aarde. De aarde had veel donkere vlekken.
Mijn lichaam was erg zwaar, zware armen en een zwaar hoofd. Nu nog.

Ik ga snel naar bed.

Dag lieve lichtjes.
Anjasa

_________________
Luister naar je hart. Het fluistert, dus luister er goed naar!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 21:02 
Nou ja, ik was nu degene die het (eerst) vergeten was!!! mmmm mmmm
Pas om 3 over half 10 dacht ik er aan omdat ik nog even online ging....ik heb toen geprobeerd nog in de binnencirkel te gaan, maar verstoorde naar mijn gevoel te veel en het stroomde niet, dus heb ik Ed en Truus handen maar weer in elkaar gelegd en ben in de buitencirkel gaan zitten...waar ik dus wel heel veel voelde!!! En ook zag, dat er uiteindelijk een dikke lichtzuil de lucht in ging en verspreidde over de aarde.
Grappig naar mijn idee, alleen voor jullie niet zo als ik het te veel verstoord heb, sorry!!
Ik had vanmiddag al zitten denken of ik niet liever in de buitencirkel zat, maar had het zo gelaten....zo zie je (ik) maar weer.
Ik ben ook best moe en was een aangrijpend boek aan het lezen.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 21:08 
Offline

Lid geworden op: do 24 mei 2007 13:37
Berichten: 57
miieks........de binnenkant van je arm is nog steeds schraal en doet zeer:(
je weet zelf welke plek.
nel , ik denk dat jij dan met links de rozen van Marcus hebt aangepakt :)
pas na 4 minuut kwam de energie op gang.

toen ik binnen en buiten de circel was, blikveld verruimt zicht,
was ik verbaast
hoeveel mensen toekijken
mensen in de zin van zielen/energieen.

geest van liefde
geest van wijsheid
moeder aarde sta ons bij

moeder aarde heeft zoveel Meer nodig
zij zorgt voor grond onder onze voeten
toch?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 22:06 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Bij mij begon de enrgie vrij heftig te stromen.
Ik weet niet hoe het komt maar wil toch mijn verhaal kwijt wat lijkt af te wijken van wat andere voelde.

Nadat de energie vrij sterk begon te stromen ging mijn rechteroog heftig trillen ook mijn rechteroor begon pijn te doen.

Het leek wel of de rechterkant van mijn lichaam verwrongen werd. Voelde niet prettig aan.
Ik zag de aarde in flitsen en wat later leek het of er werkelijk lichtflitsen over heen kwamen.
De kleur van de energie die later over de aarde ging was lichtblauw mooi om te zien.

De rechterkant van mijn lichaam voelde nog steeds kompleet anders aan. ik had moeite om weer héél te worden, dus weer mijn eigen normale lichaam te voelen.
Pas na 20 minuten kon ik opstaan en was ik weer mij zelf.

Heb na de vorige week nog enkele dagen mij anders gevoeld, mijn voorhoofdchakra was duidelijk aan het op spelen.

Ik hoop vannacht eenrustige nacht te krijgen zodat ik morgen uitgerust weer wakker mag worden.

Veel liefs Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 22:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 18 dec 2007 07:43
Berichten: 33
Had totaal geen verwachting ,heb immers geen ervaring met mediteren.
Ik herken toch dingen uit het verhaal van Saskia, volgens mij heb ik die zuil ook gezien.
Ik verwachtte eigenlijk dat het direct de aarde in zou gaan maar het ging omhoog en verspreide zich als een paraplu van licht. Kon de rust niet bewaren dus het duurde niet lang voor mij,ik had na afloop het idee dat mijn handen alle kleuren van de regenboog uitstraalde.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 08:33 
Ja, leeuwenhart, zo zag ik het ook, een zuil van licht omhoog die dan als een paraplu over de aarde verspreidde....ik had een heel warm gevoel in mijn handen, wat nog enige tijd bleef.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 11:24 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
Mijn ervaring is eigenlijk toch dat er wel energie rondstroomde. Nel zat links van mij. Ergens tegenover mij ind e cirkel ontstond een blokkade die later via een omleiding leek het wel opgelost werd en toen ging de energie pas echt goed rond. Er ontstond eerst een energiekolom die diep de aarde inging. Toen leek het wel of dat genoeg was want toen onstond er uit een kolom van energie een koepel die wegvloeide in het Web of Love dat de hele aarde omspant. Ik zag dit web oplichten waar de energie zich er door verspreide.

Ondanks de ervaringen van sommigen vond ik het wel een instabiele maar toch krachtige en mooie cirkel. Ik zou hem alleen liever veel groter zien want hoe meer deelnemers des te meer energie!

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.