LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 25 apr 2024 02:05

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008 11:43 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Voor wie zijn verhaal wil delen.. 1628uo.gif

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008 20:45 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Ik ben even stil. Het was een totaal andere ervaring dan anders. Ik voelde de energie wat zachtjes beginnen te cirkuleren en zag iedereen in de cirkel plaatsnemen, maar ineens stopte het en voelde ik dat er van alles in mijn lichaam gebeurde. Langs mijn ruggegraat werden verbindingen gelegd en door mijn armen en benen en versterkt. Ik zag even het Lichtzwaard van Ed en de energie cirkuleerde toen pas weer alsof eerst de bedrading er moest zijn en dan pas energie.
Er waren prachtige kleuren in het midden van de cirkel en die werden weer door de bedrading geleid en voelde ik op mijn voorhoofd tintelingen.
Ik zag ons in een soort paarse transparante bollen en dat voelde heel vredig en mooi en we daalden weer in de kring en de energie was zoals ik hem nog nooit heb gevoeld.
Transparant en zeer licht. Hoge trilling zou ik zeggen.
Ik kwam daarna terug en voel me uiterst licht.

Vond het een hele bijzondere ervaring en ik dank jullie voor deze mooie cirkel en ben benieuwd wat jullie ervaren hebben.

Liefde en Licht van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008 20:54 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hi Lieve Nel.

Mijn ervaring met de herbedrading die ik buiten de lichtcirkel heb ervaren waren een soort van flitsen van elektrische schokjes in mijn nek, net alsof er iets werd geconnect of recht gezet dit begon vanochtend al. Vond dat wel grappig toen ik las dat de meditatie van vanavond hierover ging.

Liefs van Brighteyes.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008 21:03 
Oh wow! 1hart1 Ik had mooie muziek opgezet. En ik had van te voren de kamer gesprayed met Serapis Bey en mezelf er ook mee omhuld. (Dat is een Meester Quintessence van Aura Soma, staat o.a. voor iets nieuws beginnen en het oude loslaten)

Ik had Els links van me en Annemiek rechts en ik prbeerde de energie rond te zien gaan en me voor te stellen dat er een lichtbundel in het midden was....toen zag ik dat niet meer, maar alsof het heel licht in mijn hoofd was en mijn oogleden trilden heel erg heftig en snel, een soort trekken. Voelde het ook in mijn nek, deed een beetje zeer, is nu weer over.

Ik voelde veel licht en alsof de groep en Steve erbij waren, zag ze ook, de groep achter mij, als liefdevolle omhelzing...en ik stuurde voor mijn gevoel de energie naar hen en iedereen van onze cirkel en daarna naar alle mensen over de hele aarde.
Dit gebeurde in een heel kort ogenblik. Ik voelde het alsof het heel liefdevol, licht en vredevol was en toen dacht ik dat het klaar was en opende mijn ogen, maar nog niet zo snel en keek naar een lichtje in een steen die ik had branden.

Toen dacht ik: Nee, Els en Annemiek hebben mijn handen nog vast, dus ik blijf nog even zo zitten en dat deed ik, heel rustig en toen na een tijdje had ik het idee dat het klaar was en heb ik dank je wel gezegd.

Ik voel me nu nog heel licht en liefdevol en vredig.

Mijn man heeft apart mee gemediteerd met de kat op schoot die zat te sabbelen, wat ik er nog tussendoor hoorde, en ook de andere kat hoorde ik bewegen.... xcb

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 07 feb 2008 21:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 14 sep 2006 14:54
Berichten: 620
Ook ik wil even vertellen hoe het bij mij is gegaan!
Na mij eerst goed gegrond te hebben had ik om 21.30 uur de hand van Flower en Els genomen em van hieruit de energy die heftig rond ging te laten doorstromen. Op een gegeven moment gingen mijn beide oren echt kloppen daarna leek het wel of er van alles in mijn hoofd gebeurde. Mijn derde oog klopte als een trilhamer, en verder leek het wel of alle spiertjes verder in mijn gezicht en hals aan het fibereren waren. Een heel vreemd gevoel, de trillingen zijn verder door mijn hele lijf gegaan. ik heb hier ook nog minstens 30 minuten voor nodig gehad om weer op te staan. heb daarna de Goddelijke wereld en de mensen van de lichtkkring dank gezegd en ga nu lekker slapen zodat wat moet gebeuren de tijd daarvoor krijgt.
Echt een hele bijzondere lichtkring.

Liefs Truus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 07:43 
Even ter aanvulling:
Voel me nu ik opgestaan ben, heel licht en nieuw, toch geaard en ben vanmorgen volgens mij voor het eerst "echt" even uitgetreden...Met echt bedoel ik, dat ik mijn kamer zag en mijn lichaam....pffff!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 08:03 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Meiden en de jongen heeft nog niets geschreven zie ik... 1rty

Mooie ervaringen allemaal en Saskia , de ervaringen gaan vaak lang door en ik heb altijd veel gehad aan deze lichtcirkels.
Ook ik ben lekker geaard maar innerlijk is de boel lijkt wel sterker geworden.

Lieve Brighteyes.

Ja het lijkt op het stroompje waar jij het over had.

Mooi he?
Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 08:58 
Offline

Lid geworden op: ma 19 nov 2007 16:56
Berichten: 60
Gistermiddag heb ik nog even de link die Anjasa had geplaatst gelezen en dat bevestigde voor mij dat dat proces van herbedrading ook te maken heeft met het helen en het samensmelten van de mannelijke en vrouwelijke energie waar ik zo mee bezig ben.

Heel frappant was daarom ook dat, op het moment dat ik mijn linkerhand uitstak naar Truus, een van mijn katten, die normaal gesproken wel regelmatig bij me komt knuffelen, maar nooit echt op schoot komt zitten, bij me op schoot sprong en daar de hele tijd heeft liggen spinnen. Ik had het gevoel dat het zo moest zijn.
Daarna stak ik mijn rechterhand uit naar Saskia.
Ik kon me vrij goed concentreren, maar ervaarde niet zo veel. Had ik ook niet verwacht de eerste keer.
Wat ik wel ervaarde: het duurde even voor ik de energiestroom op gang voelde komen. Toen hij stroomde voelde het voor mij niet als een vloeiende stroom. Ik voelde bij mijn linkerhand energie binnenkomen, die bleef even binnen en dan voelde ik hem via mijn rechterhand weer verder gaan. Dan duurde het weer een tijdje voor ik links weer iets voelde binnenkomen. Dat gaf me het gevoel dat die energie bij iedereen even stopte om wat helend werk te doen voordat hij verder ging.
Op een gegeven moment zag ik heel even een lichtkolom in mezelf.

Ik heb nu dus geen trillingen, schokjes e.d. ervaren, maar de afgelopen 10 jaar heb ik dat wel regelmatig ervaren in mijn hoofd en door mijn hele lichaam. Overigens zonder er verder last van te hebben.

Dank aan jullie allen voor deze ervaring. Ik vond het heel bijzonder om dit mee te maken.
1hart1
Els

P.S.: Ik vind het zo prachtig dat die katten bij jullie ook zo aanwezig waren, Saskia zxv


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 10:02 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Els

Katten zitten graag in de energie , de mijne deden het vroeger ook al.

Ik geniet van wat we ervaren een meemaken en ik ga volgende week weer lekker verder.

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 11:06 
Oh ook mooi Els!
ja, dat van dat even stokken van de energie voelde ik ook! Grappig!
En leuk dat jouw kat ook bij je kwam.

Ik heb nog meer speciaals meegemaakt wat hiermee te maken heeft volgens mij....zie maar bij Wonderlijke ervaringen.....

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 11:30 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ik had eigenlijk niets speciaals gedaan, zoals kaarsjes branden, of muziek opzetten.
Gewoon mijn ogen sluiten en mee stromen, gaat het best bij mij.
Efin, ik sloot mijn ogen en maakte verbinding, maar van dat moment af, heb ik alleen mijzelf ervaren.
En dan puur lichamelijke ervaringen gehad.
Het gevoel uit mezelf te gaan en de spanningen uit mijn lijf te voelen trekken.
Eerst hevige spierspanning( vooral mijn rechtervoet) en dan door zachtjes schudden dit los te laten, ook achter in mijn nek( links) voelde ik stroompjes gaan.
Ietwat licht in het hoofd, kwam ik weer terug in mijn lijf, wat voor een heel geaard iemand als ik, heel bijzonder is.
Het was fijn, samen te zijn.
Dank jullie wel. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 12:14 
Offline

Lid geworden op: ma 19 nov 2007 16:56
Berichten: 60
Het lijkt alsof bij veel mensen het proces nu in een soort stroomversnelling terecht is gekomen. Ik vind dat heel spannend.
Zelf ervaar ik het als dat ik er zo ontzettend lang op heb gewacht tot zou gebeuren wat nu aan het gebeuren is. Al kan ik me er op bewust nivo nog geen voorstelling van maken waar het op uit zal draaien. Ik weet alleen dat het goed is.
1hart1
Els


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 12:22 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Dit is wat ik vandaag ervan voel.


Ik denk dat die bedrading ook voor iets extra's heeft gezorgd. Een betere bedrading kan beter energie opnemen en wie weet wat dat allemaal brengen zal. Maar het zorgt ook voor hogere trilling en dat heb ik heel duidelijk gevoeld en ook in de spirit.
Stond dus om half acht al op en was actief en longontsteking over en energie en in de zon zitten op balkon .

Idereen is volgens mij wel individueel bedraad , net wat nodig was . Ik heb ons ook in aparte paarsachtige bollen gezien.

Ik geniet mensen .

Liefs van Nel.

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 13:13 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 13:42
Berichten: 33
Ahum dames mmmm 1rty mmmm mijn reactie is wat later dan jullie enthousiaste verhalen. Gelukkig maken jullie verhalen duidelijk dat de cirkel werkte en ook dat deze energie invloed had op jullie "bedrading" of hoe je het wilt duiden. Het doel dat mij voor ogen stond heeft dus echt wel gewerkt.

Alleen ontbrak ik alweer in de cirkel omdat ik druk bezig was met een probleem met mijn computer en zo de tijd vergat. Zelf voel ik dat enerzijds als een enorm stomme gemiste kans. Jullie inspirerende verhalen maken wel duidelijk dat er iets gebeurde en daar maakte ik dus geen deel van uit. Jammer 124

Anderzijds als ik mij iets voorneem en het gebeurt des ondanks niet dan heb ik zoiets van dat zal dan wel zo moeten zijn. Vervolgens kun je speculeren waarom maar ik zie in ieder geval dat jullie het hebben over een zachte warme energie en ik was wel de enige man geweest en neem van mij aan mannelijke energie is toch herkenbaar anders dan vrouwelijke energie. Dus misschien was het maar beter zo.

Volgende week ga ik de wekker in mijn telefoon zetten zodat ik er dan wel bij ben! Ik zou erg graag energie sturen naar hetzelfde transformatieproces van Gaia, onze moeder aarde als jullie je daar in kunnen vinden. En dan maar eens zien of jullie verschil voelen als ik er wel bij ben!

_________________
licht op het pad van alle lichtwezens.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 20:34 
Lieve Ed,

Jammer voor jou dat je er niet bij was, maar ik heb het niet gemerkt. Of in ieder geval niet direct. fgh En ik ben dan ook wel benieuwd naar de volgende keer!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 00:23 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
ik zag als eerste ons allemaal in een wervelvan wit licht staan en voelde hoe alles in mij doorstroomde.even later werd het licht blauw en daarna paarsviolet.


lieve nel

er zijn volgens mij ook lichtjes die wel mee willen doen maar het nog een beetje eng vinden .misschien kunnen deze lichtjes net als eerder ook buiten de kring mee doen.

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 09:49 
Offline
moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 15 jul 2006 13:36
Berichten: 2380
Lieve Flower

Daar heb ik helemaal niet meer aangedacht. Dat kunnen we zeker doen.

De kleuren die je zag werden ook door mij gezien.

Het werkt zo sterk en ik ben blij dat ik weer zover ben dan ik weer mee kan doen. Er is al die tijd iets geweest wat ervoor zorgde dat ik eerst mijn eigen tranformatieproces zo veel mogelijk realiseerde.

Dank je voor je tip en knuffel van Nel. 1628uo.gif

_________________
Nel is op weg met vallen en opstaan maar met Licht in het hart.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.