LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 06 mei 2024 04:46

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Ervaringen 2 Mei
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 20:16 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hmm...Haas heeft klompen aan en dat maakt het "vliegen" een beetje moeilijker.

Eerst was er meteen de kring met bepaald veel Engelen bij elkaar die .....net zo als op een receptie, met elkaar "praten". Allemaal heel ontspannen en opgewekt.
Héél druk ook.

Ik probeerde Patrick in de kring te zien maar hij was er niet.
Huh? dat is gek? Ik zie geen Patrick?
Misschien nog niet in de kring? Of wie weet wil hij wel helemaal niet in de kring maar liever daarbuiten.
Nou ik laat het maar los, we zien het wel.
En ik ging weer terug naar mezelf.
Opeens voel ik heel dichtbij links van me Patrick achter me zitten.
Oh..oeps...dat was wel even schrikken. :oops:
Zo dichtbij dat ik een geur kan ruiken. Een soort van mengeling van leer en "iets lekkers gekookt" zo te zeggen. En ergens nog een vleug van ..ja wat zal ik zeggen, wasmiddel of shampoo of iets dergelijks.
Een warme hand met een zilveren of koperen ring eraan en stoppels. Ongeschoren want het prikt een beetje.
Hmm....nix in de kring maar bijna op mijn schouders zo dichtbij...hmm...wel gezellig hoor, daar niet van.

Patrick slaat zijn armen om me heen en we hebben ontsettend veel plezier. We lachen om bewegingen van de Engelen en het gaat er vrolijk aan toe. We maken grapjes en kunnen enorm lachen om Maya die een of ander iemand imiteert.
Gieren van het lachen zelfs. :shock:
:lol: :lol: :lol:

Dan is er inene de kring.
...o nee, w8 eerst was er een walsje nog ergens tussendoor, het loopt een beetje rommelig allemaal.
Dan is er de kring met toch met 40 mensen errond.
Ja hoor Patrick in het midden van de kring.
We dansen als een soort van Griekse dans met onze armen over elkaars schouders geslagen. We zingen luidkeels en opgewekt: change your life in 7 days van Jamie Cullum en het is een gelach en plezier met een soort van feestlichtjes overal.
Van die gekleurde lichtjes als met Kerstmis maar dan met lentebloemetjes en lantaarntjes en kaarsjes overal.
Patrick staat er een beetje bedremmelt bij maar Maya en ....Frummel? Of Roodstaart? schiet in de lach en we maken ons allemaal vrolijk vanwege de hele feestelijkheid.

Het is een beetje een lacherig geheel en niet zo heel erg Heilig allemaal.
Maar voor mij klopt het precies goed: opgewekt en blij.
Feestelijk en vrolijk.
Stoeien en plezier maken dan tot slot nog een gezellig soort van cafè sfeer waar we gezamelijk soort van uitdrijven.
Echt heel aards maar ook zéér genoeglijk en de Engelen staan erbuiten en genieten van ons plezier.

En plezierig is het allemaal.

Dank lieve lichtjes die ook in de kring waren.
Dank ons Patriekse met ne hele dikke knuffel erbij.

1hart1 1hug1 1hart1

( o ja en de rugzak puilt uit van het snoep en zelfs de snoepjes hebben pret in hun gekleurde papiertjes........ :D )




Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 20:41 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Mijn ervaring is dan heel anders..

Ik was al heel in het begin aanwezig, en ik knuffelde Patrick, maar met tranen over mijn wangen.
Ik wil hem iets geven, en ik probeerde de richting van zijn hartchakra te bepalen.
Die draaide perfect en op een mooie en harmonieuze wijze.
Ik vroeg aan mijn begeleiders, voor een cadeau in zijn hart te mogen plaatsen.
Ik hield letterlijk mijn hand op, zoals geleerd op cursus 2,

Ik wilde mijn eigen Morganite steen aan hem geven, maar dat mocht niet.
Die was voor mij, eigenlijk op een berispende toon werd dat gezegd.
Ik bleef mijn handopenhouden, tot ik voelde dat er wat in werd gelegd.
Het was een Morganite....Een heel bijzondere, met White divine blessings of Light en Hedo erin..Hedo, het Licht achter het Licht.
Ik heb hem werkelijk in je hart geplaatst...

Maar ik bleef huilen...en Patrick kuste me op mijn voorhoofd, wangen en heel teder....
Ik voelde dat ik te lang de plaats innam voor degene achter mij.
Ik kroop in een hoekje, en zag het allemaal aan...
Ja inderdaad, het was druk..

Maar Patrick verloor me niet uit het gezicht, en plukte me weer uit mijn hoekje..
Hij vouwde zijn vleugels om me heen, en zo smolten we samen.
Dit is voor immer en altijd hoorde ik hem denken...

Ik kroop weer terug in mijn hoekje...
Zag het weer allemaal aan, hoe de een na de ander hem knuffelde en lieve wensen vertelden.

Hij plukte me weer uit mijn hoekje, en ik vouwde tegelijk mijn vleugels open , tegelijk dat Patrick dat deed, en ja....we kwamen behoorlijk in de knoop te zitten..
Zijn en mijn vleugels...lollig op zich, maar de lading was toch anders,
We wilden tegelijkertijd elkaar omarmen met onze vleugels..
En ja, ik ben er nog niet zo bedreven in, dus schoten we toch in de lach..

We keken elkaar diep in de ogen....dat was het laatste, want meer dat kon ik niet aan.
Ik ben weggevlucht..
Met de wetenschap.....we vinden elkaar nog wel, zeker als we elkaar nodig hebben.

Het heeft me geen troost, of berusting gegeven..
Ik heb een ziel mogen leren kennen, die me onvoorwaardelijk accepteerd..
En dat is zo schokkend voor me, dat die tijd maar zo kort heeft mogen duren dat ik Patrick heb mogen leren kennen...

Patrick je hebt nu het mooiste van het mooiste in je hart geplant gekregen, daar kunnen kristallen niet tegenop..

Liefs en dank voor alles..
Maria


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 21:00 
Dag lieve Licht-vrienden,

ik ging voor de verandering in kleermakerszit op een kussentje zitten, handen rustend op mijn benen en duim en wijsvinger mekaar rakend.
Het was ietsje na negenen en de Lichtcirkel begint normaal gezien de dinsdagen om 21:30h., dus ik was wat vroegjes.

Ik bevond me meteen weer in die grote ruimte waar ik me steeds bevind tijdens Lichtcirkels en zie, er waren al enorm veel aanwezigen; zowel van 't Lichtwerkersforum als anderen.
Iedereen stond een beetje verspreid, de meesten in gesprek met iemand anders of in kleine groepjes en een voor een ging ik elkeen groeten en een hand geven : delen van energie, misschien ook zoiets uiten als Namasté.

En steeds kwamen er maar meer mensen en entiteiten en engelen enz bij.

Dan, ik weet niet hoelang ik daar zo tussen iedereen rondliep en Liefde deelde, werd er een cirkel gevormd en werd aan me gevraagd in 't midden van die cirkel plaats te nemen.
Vanaf dit middelpunt zag ik pas wat een grote menigte hier rond me stond.
De cirkel op zichzelf was al enorm groot, bestond uit een zeer groot aantal deelnemers maar achter iedereen die deel uitmaakte van die cirkel stond een gingantische grote menigte, zo groot dat ik er zelfs het einde niet van kon zien.
Iedereen, van helemaal in de verte tot degenen die op de voorgrond stonden in de Licht-cirkel, was met mekaar verbonden en dan nog eens door-verbonden met mij, die daar in 't centrum stond.

En zo ging ik dan daar in kleermakerszit zitten, mijn armen op mijn benen steunend en duim en wijsvingers mekaar rakend.
Dan veranderde ik dit tot duim en middelvinger en voelde hoe ik hierdoor met een andere groep verbonden werd.
En hetzelfde gebeurde wanneer ik duim en ringvinger en duim en pink mekaar lieten raken.
Steeds traden andere vrienden-groepen op de voorgrond, door het anders verbinden van duim en x-vinger.

En dan keek ik weer naar de Licht-cirkel en zag de energie rondgaan als een dikke, goudkleurige buis door diegenen die de cirkel op de eerste rij vormden.
Het leek alsof ik toen uit mijn Lichaam trad en erboven uit toornde
en ik zag hetzelfde bij iedereen die hier rond mij stond gebeuren
en geleidelijk aan werd iedereen een onderdeel van mijn Zijn, zweefde op me af en vervoegde zichzelf in mijn spirit-Zijn, waardoor mijn uitgetreden spirit een immense proportie begon aan te nemen, over elk aanwezig Lichaam hing.
Eigenlijk deed mijn vorm me nog 't meeste denken aan die conische wezens van mijn droom 'Ik ben een Engel'.
En zo hing ik daar te zweven.
Op een gegeven ogenblik spreidde ik beide armen en draaide ter plaatse in 't rond, Licht en Liefde uitstromend over alle aanwezigen, via mijn handen, mijn hoofd, mijn derde oog enja, via al mijn chakra's.

Na een tijdje ging ik dan in mijn geheel in 't midden van de cirkel staan.
't Lijkt een beetje alsof ik mijn Zijn samenperste of dichter maakte, ofzoiets
en stond weer op gelijke hoogte met de aanwezigen hun ogen.
Ik ging dan de cirkel rond, elke deelnemer een hand gevend en/of een zegening op het hoofd door middel van mijn rechterhand.
Het was toen dat ik de individuele aanwezigen duidelijker waarnam.
Henk was de eerste die ik zag, eerst alsof ie in een ziekenhuis bed lag en nogal vermoeid leek maar daarna zag ik hem als een gouden mens, in kleermakerszit, zoveel Licht en Liefde gevend en uitstralend.
Dan zag ik Ruth, op een hele andere plek in de cirkel als waar Henk zich bevind en oh jeetje, lieve Ruth ... wat een Liefde en Kracht!
En dan zag ik ons Annemiek en Flower en Frum ...
oh lieve Frum, er is zoveel Liefde tussen ons beiden, schat
en daarna zag ik Bronco en Kenshi Jop en Angela en nog zovelen ...
Op een gegeven moment stond ik voor Maja en tilde haar op, nam haar in beide armen zoals men een kind draagt en liet haar voelen wie ik ben, hoe ik aanvoel en liet mijn Hart in haar overvloeien om haar daarna zachtjes weer neer te zetten.
Wat leek Maja ineens klein, alsof ze zichzelf kleiner hield dan ze was. Ze leek zelfs een twaalfjarig kind zoals ze voor me stond.
"Laat je grootsheid maar zien, lieverd", zei ik haar en toen ...

WOOF!, daar spreidde ze haar vleugels en ze leek opeens in haar volle kracht te staan
en nogmaals WOOF! want nadat Maja haar vleugels had opengeslagen sloeg iedereen zijn/haar vleugels open!
Wat een schitterend geluid dat door de hele ruimte roffelde! Iedereen die zijn/haar vleugels ontvouwt. Allemaal engelen voor en rond me.

Daarna ging ik weer in 't midden van de cirkel staan met ook mijn vleugels ontvouwd maar door me heen zag ik een gestalte in 't wit, met een kroon boven het hoofd.
Yes! Dit is de derde maal dat ik deze kroon zo duidelijk bij mezelf waarneem :razz:
Het was toen dat ik ons Yolleke zag die de cirkel losliet en naar voren stapte om daarna al dansend, op blote voeten, naar me toe te komen.
In beide handen had ze gekleurde slingers die ze rondom haar hele wezen liet dansen en na een tijdje leek zij zelf uit allerlei kleuren te bestaan
en zie daar, eens ze vlak naast me stond zag ik het of liet ze aan me zien : een vlindermens met ronde vleugels!
PRACHTIG!!!

Ikzelf ging toen weer omhoog en werd groter en zei: "Ik ben jullie messias, net zoals jullie de messias zijn voor mekaar.
Nu krijg je het antwoord op de vragen die jullie al zolang stellen."

Hiermee draaide ik me rond zodat elkeen mijn Zijn kon zien en ik verbond mijn Hart met elk ander zijn/haar Hart.
Mijn Hart leek steeds groter en groter te worden en stuurde via Licht en energie de antwoorden op de vragen die elkeen sinds lang gesteld hadden naar iedereen toe.


Daarna ging ik bewust even uit deze zijns-toestand en ging lekker op mijn stoeltje voor de computer zitten.
Hoe duidelijk ik toen voelde dat jullie energie naar me stuurden! :idea:
en zelfs Joli was mee aan 't sturen, voelde ik Afbeelding
Yip, 'k had haar verteld van de Lichtcirkel van vandaag.
En zo voelde ik hoe het is om zoveel Energie en Licht en Liefde te mogen ontvangen via jullie allen.
Ik dacht: "Terwijl er zoveel naar me gestuurd wordt, laat ik nu eens een kaartje van Mario Duguay trekken." en zie, dat wat ik enkele minuten voordien naar jullie zond stond hier zo patsboem voor me op 't scherm:

AfbeeldingI have my answer
My spirit contacts the Universe and I receive the answer to my question. I listen to the messages that life sends me and I quickly become aware of the true solution. I give thanks for the clarity of the answer. I am guided by the Light.

... en zo zal het steeds zijn voor hen die kunnen/willen/openstaan voor/ ...

en ook ben ik toen even door 't forum gaan snuffelen onder 'Bekijk je berichten' (rechts bovenaan het forum) en klikte op de laatste thread in mijn lijstje :
http://www.xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php? ... highlight=
Dank je, prachtige Helmut :idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea:


Na enkele minuten nam ik dan plaats op mijn stoeltje en verbond me bewust opnieuw met de Lichtcirkel, ging er weer in staan zogezegd.
Meteen stond ik daar weer als Engel met die andere, witte gestalte met zijn kroon in mijn engelen-zijn.
Ik dacht toen: "Laat ik nu op me af komen inplaats van te sturen en geven en delen. Laat ik gewoon voelen hoe het is om hier te staan en die energie op me afkomen, in me komen, ..."
En dan leek het alsof, nee, het voelde werkelijk als allemaal golven van gouden en wit Licht die op me in beukten, waaruit ik energie opnam en daarna sloegen die golven terug naar en over alle deelnemers.
En dat ging zo een hele tijd door, vanuit die hele grote groep die rond me stond en ernaar terug gaand.

Dan begon ik beelden te zien van mijn reis :
ik kwam vlinders tegen en moest toen aan Maja denken, en aan die drie vlinders die me telkens opwachten en verwelkomen aan de deur bij Jantje in 't Groen en zie, nu zag ik ineens wie die drie vlinders zijn! :razz:
Dan kwam ik een geit tegen en sprak ermee.
Iets later zat ik achter op een vrachtwagen met een open laadbak en voelde de eenheid met de man aan 't stuur, de hele vrachtwagen en het landschap waar we doorreden en beleefde dat alles en elkeen met mekaar verbonden is, dat alles ik ben en ik ben Alles.
Hoe prachtig en perfect alle deeltjes in mekaar passen en op 't 'juiste' moment op de voorgrond treden om me daar te brengen waar ik zijn wil; weze dit een bewustzijns-staat of een plaats in tijd en ruimte.
Toen stond ik ineens aan een piramide en streelde het met mijn hand
en weer een moment later stond ik naast de sfinx, ging aan haar linkeroor en fluisterde iets.
Ik zag waar ze naar keek en werd daardoor verbonden aan 'wezens' die niet veel van ons mensen verschillen die verblijven in Orion.
Ik nam plaats op de rug van de sfinx waarop zij opstond en ik keek met haar mee, reisde met haar mee.
Mijn reis zou me dan terug voeren naar Israël, waar ik al doorheen was gekomen voordat ik in Egypte was aanbeland
en toen, toen kwam ik weer terug uit bij mezelve.


Hetvolgende denk ik dat hierachter plaatsvond, alhoewel ik nu niet zeker ben want poehoe, het is me best een hele ervaring geweest.
Ik stond weer bewust in de Lichtcirkel, nu als mezelve doch duidelijk ook als witte man met dat kroontje
en een voor een kwam iedereen die ik ken naar me toe, Joli als eerste.
We hielden mekaar in de armen en minden mekaar, lieten Liefde naar mekaar vloeien en knuffelden.
Dan kwam Maja en Ruth en Annemiek en Flower en steeds meer mensen en engelen en entiteiten kwamen erbij totdat uiteindelijk iedereen naar voren was gekomen.
We vormden dan met zijn allen een Lichtcirkel en dansten in 't rond, een beetje zoals Ruth al beschreef.
Echt vrolijk en vrij en vol Licht en Leven. Eigenlijk een groot feest.

Ik heb dan nog even van de Lichtcirkel genoten, iedereen bedankt en Licht en Liefde gestuurd om daarna mijn ogen hier, op mijn kamer, te openen
en zie ...
mijn computer heeft enorm veel screensavers die telkens wisselen maar nu stond er :
The screen saver is not configured yet
PRACHTIG! ... not configured yet ...


Zo, ik denk dat het nu zo een beetje volledig neergeschreven is
Pffff ...

Dank aan jullie allemaal, lieve, lieverdse Licht-lieven
Ik voel me ver-eert dat deze Lichtcirkel heeft plaatsgevonden
en weet



lieverds,

waar jullie zijn, daar ben ik ook
en waar ik ben, daar zijn jullie ook.
En zo is het altijd geweest.


Warmte, Licht en Liefde
Namasté



Patrick :idea:


Laatst gewijzigd door Patrick op wo 03 mei 2006 02:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 21:57 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve lichtjes


ik voelde me om kwart over negen al verbonden met onze energie dus ben rustig gaan zitten het duurde niet lang of ik zag allemaal lichtwerkers en engelen samen praten lachen en gewoon gezellig samen zijn. na een poosje zag ik hoe we samen in een cirkel gingen staan en patrick die naar het midden liep en daar rustig in een kleermakers zit ging zitten.

de energie begon te stromen allerlei kleuren stroomden naar hem toe na een poosje werd dit een gouden licht. waarmee hij helemaal omringt was. daarna zaten weer we samen gezellig bij elkaar.


patrick even een vraag ,ga jij alleen of gaat joli ook mee.


dikke Afbeelding knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2006 03:46 
Hehehe, lieve Ruth,

yip, die stoppels, hé? Wat een geprik :razz:
Joli klaagt daar ook zovaak over :lol:
maar ugh, ik en scheren dat heeft nooit echt samen gegaan

en ja hé? Jeetje wat een drukte :shock:
Toen ik iedereen daar samen zag, en er steeds maar meer deelnemers opdaagden, dacht ik even zo van: "Jeutje, wat is hier aan de hand?!?"

Dank je, lieve schat, voor Al
:idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea:
en voor de snoepjes 8)




Lieve Maja, Maja-Lief,

dank je, lieve Harte-schat, voor het prachtige geschenk dat ik van je heb mogen ontvangen.
Je stond erop dat ik wat kreeg van jou en je begeleiders ... je nam geen 'nee' als antwoord 8) en zie :

een Morganite ... een heel bijzondere, met White divine blessings of Light en Hedo erin..Hedo, het Licht achter het Licht
Ja lieverd, je hebt hem werkelijk in mijn hart geplaatst ... en zie, zelfs tijdens de Lichtcirkel werd mijn Hart er groter en groter en Lichter en Lichter door.
Ik krijg er werkelijk tranen van, mijn engel Afbeelding
Dank je, van Afbeelding
:idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea:

Je ligt nu heerlijk te slapen en ik weet, vannacht zal je een speciale droom krijgen, mijn zielle-vriend.
Moge hij strakjes, wanneer je ontwaakt, vers in 't geheugen liggen :idea:

En weet :

Maja schreef:
Maar Patrick verloor me niet uit het gezicht ...
Hij vouwde zijn vleugels om me heen, en zo smolten we samen.
Dit is voor immer en altijd ...

Zo is het. Zo was het. Zo zal het immer zijn Afbeelding

Dank je, mijn zielle-vriend, grote Engel, lieve schat, voor al wat je in mijn leven hebt gebracht en nog zult brengen,
voor wie je bent,
voor wie je was,
voor wie je zal zijn

Afbeelding <- Ik zal dit op elk strand doen waar ik terechtkom, met jouw in gedachten en in mijn Hart




Lieve Flower, hartsvriend(in),

hehe, misschien een wat onverwachtse term maar lieverd, je raakt mijn hartje al sinds lang.
Gek hé, dat jij ook zo ietsje vroeger voelde dat het hele gedoe (ik noem het maar eventjes zo :lol: ) al van start ging.

Dank je, lieve Flower, voor ... :idea: Afbeelding :idea: ... voor alles

:idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea:

Neen, lieverd. Joli blijft hier in België.
In feite nemen we een soort van afscheid voor 't leven, alhoewel zij en ik weten dat onze harten, onze geesten en onze Zielen immer en overal met mekaar in verbinding staan.


Warmte, Licht en Liefde
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: De bieb
BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2006 13:05 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Vanuit de bieb(comp is nog steeds stuk()even zwaaien.
Als ie weer beter is een uitgebreide beschrijving,voor nu Namaste Patrick.
Je was daar.hier en zult er altijd zijn.
1hug1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Vroeg
BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2006 13:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Nou ook ik was vroeg boven,zag een schaduw op de overloop terwijl er niemand was(nou ja) en schrok even.
Deed uiteindelijk toch mijn ogen dicht en voelde iemand achter me,na enig invoelen wist ik;Patrick.
De hele tijd heeft hij achter me gezeten/gestaan en mijn schouders en rug +vleugels gestreeld.
Woordeloos,deze meditatie, maar wel enorm liefdevol.
Dank aan allen hier aanwezig en tot snel ziens.
Namaste Annemiek 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2006 16:57 
Pffft, 'k heb dan eindelijk het gras gemaaid, wat onkruid gewied en nog wat endere 'tuindingetjes' gedaan :) :D :P :lol:

en zie, ons Annemiek is op 't forum gekunne, nogwel vanuit de bibliotheek :idea: :idea: :idea:
Ach lieverd, mijn lieve, grote schat,
dank je wel!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

en ook aan al de andere Lichten die zich met deze Lichtcirkel hebben verbonden, al dan niet bewust :wink:
... en ja, dank voor Al en Ieder-een die Is
:idea: Afbeelding :idea:


Voilá, dat was het voorlopig voor mij als regelmatige deelnemer in schrijven in dit forum.
Het voelt alsof er wel in ieder forumje een afscheidsdingetje van me staat, al dan niet nu geschreven,
maar bij deze,

In Licht kan je me vinden
altijd en immer

- of wanneer je me maar vinden wil :lol: -
en daar zal ik jullie ook weten te vinden
- naast al mijn andere tovenarije-dingetjes :lol: -

Espavo!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

en wanneer ik onderweg in de mogelijkheid ben op 't net te geraken laat ik jullie af en toe wel wat horen,
naast dat ik de een of de ander zo af en toe een briefje of een kaartje stuur.
Oh, voor diegenen die mijn telenet-email-adres hebben, dat zal ik vanaf overmorgen niet meer gebruiken, enkel mijn hotmail account zal nog actief blijven. :wink:

Dank aan allen en allen bedankt! 8)


Warmte, Licht en Liefde
Namasté


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.