LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel zo 05 mei 2024 23:48

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 27 apr 2006 20:17 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Ik had mijn meditatie verwijderd, gewoon vanwege mijn onzekerheid.
Ik had hem gelukkig op geslagen, dus nu wil ik hem terug plaatsen.

Wel maf, achteraf gezien, dat ik niet mijn ervaring, als enigste wilde laten staan.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????? :shock: :roll: :oops:

Hett was het moeilijk voor me deze keer, om contact te krijgen.
Ik weet niet eens of iemand me opgemerkt heeft.

Ik focuste me op onze kring, was me wel bewust van alle anderen in de kring.

Ik weet niet of ik het goed zag, maar ik dacht Nel op de achtergrond ook waar te nemen..

Ik heb niet veel te vertellen, maar een paar opvallende dingen.

In de kring waar ik op een geven moment gewaar werd van al de engelen lichtwezens, ET's die om ons heen stonden...
Uit het niets kwam een gouden bol in het midden van de cirkel,
Hij ging een beetje open, doorsnee, en er kwam gigantisch wit licht uit.
Ik had de neiging om mijn ogen dicht te doen voor dat felle licht, maar het was niet nodig.

Ik focuste me op alle leden van het lichtjesforum, ook diegene die zich hadden afgemeld,
Voor mij horen ze er levenslang bij het lichtjesforum.
We waren in een donkere kamer, en eigenlijk opeengestouwd, maar niemand die het benauwd kreeg.
we WAREN....Ik kan het niet anders uitleggen.
Er waren veel engelen , en lichtwezens, en ik kreeg het gevoel dat we werden opgenomen....zo'n beetje geregistreerd..
jemig dat klinkt.. :shock: :shock:...... ze waren overal...

Verder over de rest, zoals al diegene die in je leven waren, zijn, ik heb er niet veel bij ervaren..
Al mijn kracht ging uit naar het lichtjesforum.
Ik blies, of probeerde ten minste sterrenstof over iedereen uit te blazen.

Daarna kwam ik terug in het kringetje.
Ik blies sterrenstof over Patrick, Ruth, Mezelf, Annemiek en Flower.
Meerdere keren.
Ik vouwde mijn vleugels open, en die werden zo groot, dat ik de hele kring kon omarmen met mijn vleugels.
Zo bracht ik een levenslange verbindig tussen ons vijfjes, met dien verstande, dat als er een niet meer verbonden WIL zijn, die daar zich kan onderuit trekken.
Mijn vleugels omarmden eerst de kring, en later gingen mijn vleugels als vanzelf omhoog, en maakte een soort afdakje...hoe moet ik het anders noemen.. :roll: ...e daarbij had ik het gevoel dat ik de leden van de kring een levenslange bescherming bood,..maf...maar het was wel zo.

De vrede, die ik voelde....maar ook verdriet, dat ons Pat weg gaat, heb ik even extra laten zijn, en ik heb mijn hoofd op de schouder van Ruth gelegd, en ze was bemoedigend naar me toe...het is oke meis... :cry: :cry: :cry: en ik keek naar hem..
Patrick zat er heel vredig bij, gewoon tevreden....bezig met zijn ding te doen..
Ik heb nog wel extra sterrenstof over Patrick uitgeblazen.....voor onderweg.

Uiteindelijk heb ik heel voorzichtig mijn linkerhand op de rechterhand gelegd, en zo kon ik zonder de kring te verbreken, mezelf weer terug laten komen.

Ik heb/had het gevoel dat ik weinig te vermelden had, maar zie, toch weer heel wat meegemaakt.

Liefs en hugs Maria


Laatst gewijzigd door Maja op za 29 apr 2006 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 27 apr 2006 20:53 
:shock: Oh? Maya...jeetje, het is jou gelukt om hier te komen.
Nou zeg?
Mij lukt het NU !! dus ook opeens..wat een gedoe... :?

Ik kwam er dinsdag achter dat mijn mènneke jarig is op die avond... :oops:
En dus? Ben ik bij hem verjaardag gaan vieren.... :oops:
En ik heb wél aan jullie gedacht en betreurde het ten zeerste dat nu juist op déze avond Off all evenings!, ik er niet bij kon zijn.

SIPPERDESIP!
Het mag niet zijn.

:(


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 29 apr 2006 13:10 
Dag lieve Lichten,

meteen toen ik plaatsnam in de cirkel werd ik giga duizelig.
Het lukte me wel goed om verbinding te krijgen met de anderen die zich hadden opgegeven, alhoewel ik wel bleef denken: "Jamaar, zijn ze wel mee aan 't doen?"
Iets van diegenen die zich hadden opgegeven was aanwezig en ik haalde elkeen voor mezelf heel duidelijk naar voren
en zodoende waren ze er alle vier heel duidelijk voor me aanwezig; Ruth, Maja, Annemiek en Flower, een deel van 't geheel en van mij vormend, perfect en op de juiste plaats, in de juiste tijd, steunend, liefde-gevend ... een eenheid.
Dank je, lieverds
Afbeelding

De energie die ik door onze Lichtcirkel zag gaan was zo enorm fel en goud en stralend. Zo had ik het nog nooit waargenomen in onze Lichtcirkels. Zó krachtig, zo stralend, zo vlug rondgaand ook ..
Hoe meer ik onderdeel van de cirkel werd hoe meer ik ons als één geheel zag en na een korte tijd leek het net alsof we met zijn allen naar voren en achteren gingen,
eerst 5 deelnemers in een cirkel en daarna, als een soort van in-ademen van de cirkel gingen we met zijn allen naar 't centrum en werden één, in plaats van vijf aparte personen
om daarna als een soort van uitademen weer als vijf individuen die cirkel te vormen.
De gouden energiestraal bleef wel de hele tijd ook door elkeen gaan maar dat naar voren en achteren gaan, dat inademen en uitademen van de cirkel gebeurde in dezelfde tijd en ruimte

... is dit te volgen? Ugh, wat moeilijk om uitleggen vind ik dit ...

Na een tijdje, toen dit hele gebeuren niet meer als een wilde kermisrit aanvoelde, bracht ik mijn aandacht naar de rest van onze forumleden en hupsakee, elkeen die lid is van 't forum kwam erbij staan.
De ruimte waar dit alles in plaatsvond is eigenlijk steeds zo 'n beetje dezelfde:
een vrij grote ruimte die meestal eerst vrij donker lijkt en die losstaat van tijd en ruimte
maar nu, met al de leden van dit forum voelde het eigenlijk al vrij gevuld aan.
Met ons vijven daar in 't midden van die ruimte bleven we doorgaan met die gouden energie rond te laten stromen - eigenlijk leek die ondertussen een eigen leven te leiden- en naar voren en achteren te gaan maar
eens alle leden rondom ons stonden werden ze allemaal opgeslokt in onze Licht-cirkel.
De cirkel met ons vijfen werd groter en groter waardoor elkeen die in de ruimte aanwezig was er deel van ging uitmaken en dan gingen we weer terug naar het middelpunt, één vormend,
inademen van de cirkel, uitademen van de cirkel
en steeds die enorm goud-stralende energie die door ons heen bleef stromen.

Even voordien had ik mijn ogen een moment geopend en zag weer een pracht van een screensaver op mijn computerschermpje.
Hij bestond uit een hele boel groepjes van drie bolletjes die al rondvliegend van kleur veranderden.
Toen ik nu mijn ogen opende, nadat elk lid van dit forum aanwezig was, zag ik al die groepjes van drie steeds van kleur veranderende bolletjes samen een cirkel vormend, alle in dezelfde richting vliegend ...
prachtig!

Dan bracht ik mijn aandacht naar mijn begeleiders enz en vlak achter me verscheen mijn begeleider, die schitterende, blauw-groen gekleurde engel en woof!, daarachter stond me een gróte groep!
Achter mijn engel stonden twee 'wezens', daarachter drie en daarachter vier en dan vijf en dan zes enz enz ...
Al deze 'wezens' begeleiden me en doen dit al zo ontieglijk lang!
DANK Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En toen ik dan naar Ruth en Maja en Annemiek en Flower keek zag ik bij hun ook een oneindig aantal begeleiders staan.
Wat een Licht! Wat een Liefde! Wat een kracht!!!

en ja hoor, ook bij al de rest van de leden van dit forum zag ik dit ...
en hoe begeleiders gedeeld worden, onderdeel vormen van meerderen ... zo duidelijk te zien in het patroon wat hier naar voren kwam.

En dan zag ik gewoon hoe elk een zo perfect steeds daar is voor de ander;
weze dit de mensen hier op 't forum,
wie ik dan ook ooit gekend heb of wie ik ook ken of wie ik ook ga leren kennen ...
en waardoor diegene juist dan aanwezig is ... en wat die bewuste verbinding dan teweegbrengt ...
Vele vorige levens flitsen door mijn hoofd en ik zag ze achter me staan, onderdeel van mijn schaar aan begeleiders en ook onderdeel vormend van zovele levens hier aanwezig ...
En dan zag ik mezelf in elk individuele verschijningsvorm die hier aanwezig was en jeetje, wie was hier niet aanwezig!

Dan zag ik de aarde, onze prachtige aardol en hij straalde zo een schitterend wit Licht dat het bijna verblindend was
en ik hoorde ... en het leek alsof iedereen het hoorde : Ik ben hier

... en Hij is hier!!!!
Woooooot!!!!!

Oh jongens, hoe meer mensen zich bewust gaan worden van het Licht waarmee we hier bezig zijn, van hun eigen Licht ...

Wat een leven!
Wat een taak!

Dank, allemaal ... allemaal Afbeelding

Warmte, Licht en Liefde
Namasté



Patrick Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2006 18:27 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Hoilo lieve Maya en Patrick.
(lezers)

Ik meende dat ik hier nog een ervaring neergeschreven had maar neen. Ik zie dat dat niet het geval is.
Ik was er inderdaad niet op de afgesproken tijd maar ik heb nadien nog een meditatie gedaan omdat ik zo graag energie en licht wilde geven aan deze oproep van Patrick.

Ik weet er niet veel meer van :oops: :oops: maar 1 ding wat Patrick hier schrijft is zo onnoemelijk herkenbaar dat ik dat toch graag even wil vermelden:

Dat geschommel van dat licht, dat zweverige kermisachtige gevoel had ik precies zo! :shock:
Geen rondgaan van energie of licht maar meer golven van ....ja wat?....enfin energie noem het maar.

Nu Maya, jij vat het kort en bondig samen:


Citeer:
..we WAREN....Ik kan het niet anders uitleggen.
Er waren veel engelen , en lichtwezens, en ik kreeg het gevoel dat we werden opgenomen....zo'n beetje geregistreerd..
jemig dat klinkt.. :shock: :shock:...... ze waren overal...

Zo voelde het voor mij precies zo.

Patrick grote ontsettende schat wat je nu toch weer schrijft is gewoon om het koud van te krijgen.
Je vraagt of het te volgen is en het antwoord is:
LUID EN DUIDELIJK M`N ENGEL!


1hart1 1hug1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.