LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel ma 06 mei 2024 08:42

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Ervaringen lichtcirkel 7 Maart
BerichtGeplaatst: di 07 mar 2006 21:26 
Hier mag je weer je ervaringen delen, als je wil :wink:

Namasté


Patrick :idea:



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 07 mar 2006 21:28 
Het contact met de cirkel kwam heel vlot tot stand en voelde Annemiek meteen aan mijn linkerhand, Zonne-Elfje aan mijn rechter en Flower naast Annemiek.
Naast Zonne-Elfje voelde ik nog twee kinderen zitten maar kon ze niet meteen plaatsen.
En dan ging de cirkel van start, de energie begon te stromen.
Zelf had ik de eerste minuten een beetje een onrustig gevoel maar eens de energie krachtig ronddraaide verdween het alweer.

Mijn gedachten gingen toen meteen naar Callista, Maja's dochter, en zag haar in de cirkel op een bed zitten.
Dan zag ik meteen daarop Neeltje, zo 'n meter of drie - ook in de cirkel - voor Callista.
Links van Neeltje, zo ietsjes links voor me, zag ik Jeanet op een bed liggen en daarachter, een meter of twee, stonden Zonne-Elfje en haar twee kinderen.
Maja zelf stond in het midden van dit alles, op een grote diamant die op haar punt rustte ... en ze is daar blijven staan totdat ik afgerond had.

Allereerst ging ik naar Callista die ik op dat ziekenhuisbed zag zitten (half zittend en half liggend)
Achter haar en naast haar zag ik donkere gestalten maar dit bleken haar doktors te zijn.
Ik veranderde daarop in een engel en sloeg mijn vleugels om Callista heen en nam haar van dit bed op en vloog er met haar vandoor.
We zijn dan naar een of andere berg gevlogen en ik zette haar daar op een uitsteeksel, vrij hoog op die berg, terwijl ik zelf voor haar bleef vliegen.

"Hoe voel je je?", vroeg ik aan haar.
"Gebroken", antwoordde ze.
Terwijl we zo bleven praten wreef ik met mijn rechterwijsvinger over haar derde oog en over haar voorhoofd en zag dat er een blauwe kleur verscheen.
"Ik wil weer heel zijn", hoorde ik haar zeggen.
en toen leek het alsof door dit wrijven haar menselijk omhulsel van haar loskwam en plotseling sprong ze uit haar lichaam en vloog dan zelf rond als een engel; jong, vol energie en zo vol Levensvreugde.
"Wat met je lichaam?", vroeg ik haar dan.
"Ach, dat laat ik achter" antwoordde ze.
Ik nam haar lichaam dan op en bekeek het aandachtig terwijl ik de kreuken eruit wreef.
"Je zal het toch terug aandoen" zei ik haar dan.
"Ik weet het", zei ze en daarop ben ik samen met haar door de bergen gaan vliegen.
Wat een heerlijke vrijheid!
Na een tijdje ben ik terug naast haar Lichaam gaan staan, wachtend totdat ze bereid was het weer aan te doen.
En dan kwam ze, kroop er weer in en dan ervaarde ze weer die pijnen aan haar hoofd, over haar schouders en zelfs tot in haar benen.
"Is het goed als ik je behandel?", vroeg ik haar dan waarop ze "ja" zei.
Ik visualiseerde het Reiki Master symbool dan boven haar hoofd en sprak de naam ervan driemaal uit en zie, daar verschenen die diamanten die ik al sinds mensenheugenis ken.
Meteen daarop ging naast iedere diamant een engel staan waarop elke diamant in een parel veranderde; niet vast (materie), niet vloeibaar, niet beweeglijk en tegelijkertijd toch wel.
Deze cirkel van parels, bestaande uit twaalf - Callista zelf is de dertiende - zo werd me duidelijk, is de lotusbloem waarover men in 't Oosten spreekt en het werd een echte Lotusbloem, steeds meer blaadjes openend en openend.
Dan visualiseerde ik de drie overige Reiki-symbolen over haar heen en liet de energie zijn weg vinden.
Doorheen dit alles leek het alsof ik Callista op de bank voor de tv zag zitten, zo de benen onder de poep omhoog getrokken, leunend op haar rechterarm ... men is toch op zovele plaatsen tegelijkertijd aanwezig, hé ...

Dan opeens zag ik Neeltje die als het ware in een soort van paarse cocon zat, echt als een rupsje kronkelend.
Vrolijk dat ze zich voelde! en ze wist dat we hier waren.
Beelden om haar te helpen uit die cocon te geraken vlogen door mijn 'geestesoog' maar ik wilde de boel absoluut niet forceren, haar transformate in haar eigen tijd en ruimte, zonder inmenging, laten gebeuren maar daarop kronkelde ze nog harder, hehehe.
Ik liet de energie dan maar vrijelijk stromen terwijl ik haar uit die cocon zag komen.
Een overvloed aan kleuren kwamen daardoor vrij ... p-r-a-c-h-t-i-g!
Dan eens zag ik haar als een menselijk wezen uit dat ding verschijnen, dan eens leek het op een bloem die zich openvouwt ... allemaal beelden van bevrijding.
"Ben je zeker dat je al klaar bent?", vroeg ik.
"Ja hoor", antwoorde ze doodleuk en eenmaal ze volledig 'bevrijd' was vloog ze rond als een soort van grote menselijke vlinder met een pracht van lichtgeel-goude stralen die uit haar hart stroomden.
Ik hield het niet meer en ben dan lekker mee gaan vliegen.
"Oh, vertel Surya dat ik binnenkort in haar dromen zal verschijnen", zei ze. "Dan gaan we naar onze speciale plaats." en ik zag een beeld van bergen en een groot meer.
"Zal ik zeker doen", bevestigde ik haar. "En de anderen? Ga je daar ook naartoe?"
"Ik zal ze binnenkort allemaal opzoeken, me duidelijk manifesteren" zei ze en vloog daarop weer vrolijk rond.
Ze was zo blij van de pijn af te zijn, kan je je niet voorstellen wat een vrij gevoel dat gaf (of misschien kan je dat wel :wink: )
Zoals ik haar zag was ze eigenlijk vrij jong, zo ergens begin twintig of halverwege de twintig, had lange, lichtgekleurde haren en een los kleed aan, lange, slanke benen én dan die vlindervleugels.
Oh, ze had tijdens haar leven een litteken op haar benen hoor ik net. (is ze daar genaaid geweest?)
Ik heb dan nog eventjes wat energie naar haar en zij die met haar verbonden zijn gestuurd en toen voelde ik ineens Henk zijn hand op mijn linkerschouder.

"Dag Henk. Fijn dat je er ook weer bij bent."
Ik weet niet juist hoe maar ik merkte dat Henk wel vaker zijn hand zo eventjes zachtjes op mijn (onze?) schouders legt in deze Lichtcirkels. Héérlijk!
En dan heb ik even met Henk samen gebeden terwijl ik iedereen overzag die daar in de Lichtcirkel stond.
En dan bedankte ik hem en ging weer verder in de Lichtcirkel, naar Jeanet.

Veel heb ik bij haar niet gedaan. Het voelde heerlijk naar deze vrouw te kijken, een vrouw die zo ontsettend graag verteld en praat en babbelt.
Wat een drukte, hehehe.
Over haar heen zag ik een deken of een soort bedsprei, vol bloemetjes, ik denk rode.
Ja hoor, daar is alles ok mee :lol:
'k Heb dan even wat energie gestuurd en genoten.

Dan vielen me die twee kinderen weer op die naast Zonne-Elfje zaten en vroeg of alles goed was met ze.
Ze legden me uit dat ze Zonne-Elfje's kinderen waren en ja hoor, alles was goed met hun.
Ze kwamen wel vaker 'in de geest' bij hun moeder en legden me uit dat zij, Zonne-Elfje, zo enorm sterk was geworden als vrouw.
Vroeger was ze veel 'slapper', veel 'buigzamer' en toegeeflijker maar nu leken ze echt trots op haar, op die moeder die daar naast hun zat/zit.
Ze deden ook wat hun moeder ze had verteld toen ze nog samen waren en trekken dan ook heel vaak met mekaar op.
Dan lieten ze me een aantal van hun klasgenootjes zien en ik wist dan meteen dat ze naar school gingen en daar, daar vertellen ze heel vaak over hun moeder in Nederland, iets wat ze eigenlijk geheim moeten houden en niet over mogen vertellen.
Ik vroeg dan of ze ooit nog met hun drietjes samen zullen komen en daar antwoordden ze positief op en zeiden dat ze enorm veel van hun moeder houden.
Ik heb dan nog wat energie naar ze gestuurd, én naar Zonne-Elfje, en keek dan weer even naar Maja. Die stond daar nog altijd in 't midden van de Lichtcirkel op haar diamant te staan :D

Ik wilde haar niet storen maar heb haar dan vanop mijn stoeltje overladen met gouden energie.

Daarna ging mijn aandacht naar Iran en Afganistan en het leek alsof ik boven die landen vloog, eigenlijk zo groot werd totdat ik die hele oppervlakte onder me voelde.
Ik keek dan eventjes naar onder - goh, wat bevond ik me hoog! - en liet de energie zo uit me neerdalen.
Mijn blik-punt ging dan wel naar bepaalde taferelen die er zich afspeelden maar ik wilde eigenlijk niet in detail zien, gewoon laten stromen, weet je wel.
Dan leken mijn beide handen een driehoek te vormen en daardoor kijkend zag ik blauwe en rode stenen verschijnen, vooral in Iran. Ik zag, maar probeerde elke gedachte niet op te merken, als je begrijpt wat ik bedoel en telkens als ik 'dieper' ging kijken hield ik me in en bleef daarboven en liet van daaruit energie neerdalen.

Dan leunde ik eventjes naar Annemiek en zei hoe fijn ik het vond om weer eens naast haar in de Lichtcirkel te zitten.
Daarop leek het alsof er allerlei soorten roze bloemen tussen ons verschenen.
Ik leunde dan even naar Zonne-Elfje en daarna naar Flower en liet mijn Liefde ook naar hun gaan.
Ik bedankte elkeen daarop en maakte me los van de cirkel, nadat ik nog eventjes de hele cirkel omarmd heb.

Dank, allemaal

Warmte, Licht en Liefde
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Dankjewel Patrick
BerichtGeplaatst: di 07 mar 2006 22:14 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ik vond het ook heel fijn naast jou te zitten hoor grote schat(naast iedereen hoor!) je ruikt altijd zo lekker!

Gelijk toen ik begon draaide ik in de gekleurde linten,een heleboel,het uiteinde van elk lint zwabberde vrij in de wind en aan de top verdwenen ze in een soort van kokertje,dit kokertje stak uit een soort van vlaggemast,het leek een beetje op een meiboom waarom ik in Duitsland eens gedanst heb.
Ook nu weer,elk lid van de kring had een lint in de handen en zo ook alle doelen.
Naast me danste Callista haar vogeldans en ik hoorde haar schateren en schetteren.
Maja was even aanwezig,waarschijnlijk om te kijken naar Callista,maar ze was ook zo weer weg.
Callista leek te praten met iemand die ik niet kon zien,maar het was een heel vrolijk gesprek.
Neeltje zat op een stoel ver boven ons uit,ze troonde,ze zwaaide en wierp kushandjes,maar kwam niet dichterbij.
Laat me maar even leek ze te zeggen en dat was goed.
Jeanette voelde heel moe aan en ging met haar rug tegen een boom staan,alles vloeide zo langs haar rug omlaag als water op een geolied vel.
Onder aan haar voeten ontstond een kleine plas waar gouden en zilveren flonkers van afkwamen.
Sennah en Amar stonden ietwat verlegen langs de kant toe te kijken en Amar had zijn duim in zijn mond niet recht erin maar meer van opzij,daarbij hield hij zijn hoofdje een beetje scheef,Sennah trok zijn duim uit zijn mond en zei,niet doen,is niet goed voor je tanden.
Ik kreeg de indruk dat zij een beetje moederde over hem en hij liet zich dat graag aanleunen.
Van Iran en Afghanistan heb ik niets mee gekregen,maar ook dat was goed.
Toen de beelden langzaam vervaagden heb ik alle mensen uit de kring stevig omhelsd en ben terug naar de huiskamer gegaan en heb verder naar Braveheart gekeken.
Dank jullie wel allemaal.
Big Hug en Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 07 mar 2006 22:52 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
toen ik begon voelde ik de cirkel steeds groter en sterker worden.
ik zag zonne-elfje samen met de kinderen hoog boven ons ze speelden samen en genoten van elkaar.neeltje die rustig ergens op een bankje zat.
calista was heerlijk aan het spelen met een paar engelen en janet lag in haar bed en net als vorige week de engelen om haar heen die haar genezende energie stuurde.
dan zag ik ineens drie landen in een driekoek het leek op een piramide
iran irak en afganistan daar stroomde wit goud en violet kleurig licht doorheen daarna zag ik er nog blauw en rose licht doorheen stromen.


later begreep ik dat ik inplaats van iran eerst irak neer had willen zetten .en nu zag ik toch zomaar die driehoek van landen.

dank allemaal voor deze prachtige cirkel

dikke Afbeelding knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 07 mar 2006 23:46 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:oops: ..had me niet opgegeven maar toch wil ik weer aansluiten.
Op mijn werk kreeg ik het opeens wel heel erg warm! :shock: ..ppfff.....maar na een paar minuten was het ook weer over.
Ik keek wat later op de klok en ja hoor: 21.30 was het geweest.
Juist dat was dus de cirkel. 8)

Op de terugweg nog even ingezoomed en zag direct Neeltje.
Ik zag haar met lang blond vrij dik haar en ze maakte een vermoeide maar voldane indruk.
Hè hè...thuis! :idea:
Voor mijn gevoel heeft ze nu even behoefte aan slaap?
Verder droeg ze een kleedje van verschillende lapjes aan elkaar genaaid. Heel kleurig met paars als hoofdtoon en van zuiver katoen of linnen zoiets.

Enfin, dat was het.

1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 mar 2006 07:10 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
Lieverds,

Zie nu pas dat jullie neeltje in de cirkel hebben gezet!
Wat mooi en fijn.

Ik herken heel erg haar energie en manier van doen uit jullie berichten! Mooi is dat.
En ik herken ook het gevoel dat ik zelf heb over hoe het nu met haar is,
ze is moe maar voldaan
en wel blij dat ze het fysieke heeft mogen achterlaten en zich kan bevrijden uit de cocon waarin ze de afgelopen maanden leefde.

De lange blonde lokken
die zijn helemaal nieuw voor mij
want hier op aarde kende ik haar
met ongelofelijke dik en donker lang haar.

Dag lieve lichten,
bedankt voor jullie goede werk!!

Surya

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 mar 2006 08:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Oh Patrick.
Van jouw stukje over mijn kinderen moet ik zo huilen dat ik de rest niet eens meer kan lezen.
Bijzonder..

Ik wou dat ik dat kon merken dat ze 'in de geest' bij me komen, maar ik voel niks, en ik voel ze zo ver weg dat ik me niet eens meer moeder voel. :?

Zonne-elf :cry:

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Lieve schat
BerichtGeplaatst: wo 08 mar 2006 09:08 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Lieve schat.
Jouw kinderen ademen dezelfde lucht in.
Worden beschenen door dezelfde zon.
Slapen onder dezelfde sterrenhemel.
Zijn bloed van jouw bloed.
Vlees van jouw vlees.
En zijn door dezelfde liefde verbonden.

Nooit,niemand en niets kan daar verandering in brengen.

Oh ja,ik kan me voorstellen hoe moeilijk het soms is,ontzettend moeilijk.
Daarom een rijtje lichtjes voor jou en je kinderen. :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
Big Hug ZonneElf.
Namaste Annemiek 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 mar 2006 21:19 
Lieve, lieve Annemiek.
Dank je wel...

Zonne-elf


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 mar 2006 21:19 
Anonymous schreef:
Lieve, lieve Annemiek.
Dank je wel...

Zonne-elf


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 mar 2006 21:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Oh oh, ik zit hier echt te brassen. :?
Sorry.
Die twee bovenstaande berichten waren dus ook van mij...

Niet helemaal helder, geloof ik.


Zonne-elf :roll:

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 mar 2006 21:49 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lief zonne-elfje


ja drie berichten dat zegt ook wat .
een van jou en een van je dochter en een van je zoon.

zo staaan jullie geestelijk altijd in verbinding.

veeel liefs voor jullie en een dikke Afbeelding knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 09 mar 2006 18:02 
Dag lieve Zonne-Elfje,

mijn excuses dat ik niet eerder gereageerd heb op jouw berichtje - 't lijkt alsof ik even heel ver weg ben geweest de laatste dagen - maar Annemiek en Flower hebben het schitterend opgevangen
:idea: Afbeelding

Lieverd,
wanneer jij aan je kinderen denkt of wanneer je kinderen aan jou denken zijn jullie verbonden in Geest.
Dat werkt eigenlijk voor iedereen zo, zelfs wanneer we niet aan mekaar denken maar dat 'denken' zorgt, of kan zorgen, voor een bewust contact.
(ik gebruik het woordje denken maar 't is eigenlijk voelen, voelen naar ...)
Dat je zei dat je ze zo ver weg voelt en daardoor je eigenlijk niet eens meer moeder voelt, lieverd, dat doe je om jezelf te beschermen en dat is heel begrijpelijk hoor, althans aan deze kant.
Je zou er gewoon aan ten onder gaan als je 24/24, 7/7 altijd maar bezig zou zijn met je kinderen. Daarvoor bescherm je.
Maar weet, beschermen en afschermen zijn twee verschillende dingen.
Je beschermen doe je omdat je hier inderdaad verder leeft en dit leven vraagt je constante aandacht.
Afschermen aan de andere kant is een illusie, althans tot een bepaalde hoogte.
Je kinderen zijn je kinderen, lieverd en daar ben je mee verbonden; in de materie als in Geest als via Hart.

Ik ben blij dat het contact voor mij zo duidelijk met ze was en hoop dat het je iets kan meegeven.
Ze maken het goed, lieverd en ze zijn je allesbehalve vergeten. Gaan zelfs naar school en houden ontsettend van je. En hoe trots ze zijn!
Afbeelding


Zelf begrijp ik nu ook ietsje duidelijker waarom ik - en sommige anderen - steeds zoveel meer deelnemers aan onze Lichtcirkels zie deelnemen.
Onze Lichtcirkel wordt door mensen en spirits en entiteiten en Engelen en zoveel meer wezens 'gebruikt'.
Mede nu ook door Neeltje begin ik te begrijpen - of me te her-in-eren - wat het verschil is tussen vlinder-mensen en engelen-mensen en hoe elk hun taak ten uitvoer brengt.
God, we zijn echt allemaal familie van mekaar, velen in één, uitgedrukt in zovele prachtige facetten, samenkomend en samenwerkend ...


Hoi hoi, lieve Surya,
ik ben zo enorm blij voor je dat je Neeltje's energie uit onze ervaringen kon opvangen.
Wat een creatieve persoon is en was Neeltje! Schitterend!
Waarom zowel Ruthazel als ik haar met lichte of blonde haren zagen weet ik niet echt maar prachtig waren ze wel.
Dank aan jou voor de mogelijkheid die je ons gegeven hebt Neeltje te leren kennen
Afbeelding


hehehe, lieve Annemiek Afbeelding
dank


Warmte, Licht en Liefde
Namasté



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 10 mar 2006 08:49 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Patrick schreef:
Je zou er gewoon aan ten onder gaan als je 24/24, 7/7 altijd maar bezig zou zijn met je kinderen. Daarvoor bescherm je.

Lieve Patrick,

Ja, ik weet het....
laatst kreeg ik van een moeder een videoband met opnames van een kinderfeestje in de klas, toen Amar nog maar net op school zat. Hij was de hele tijd in beeld. Het waren de eerste bewegende beelden die ik van hem zag in al die ruim drie jaar dat ze nu weg zijn. En dát kwam heftig binnen. Ik heb gehuild vanuit mijn tenen, zo diep was dat en dat ging maar door. Naderhand was ik blij dat ik dat normaal dus niet zo voel, want dan zou ik echt niet kunnen leven. Als ik dat élke dag zo zou voelen..

Misschien is het ook meer mijn 'zo hoor je je te voelen'-gedachte die soms opkomt, als ik zeg 'ik voel me geen moeder'. Laat die plaatjes 'zoals het zou moeten zijn' maar eens los en leef je eigen leven! En mijn leven is nu, ondanks alles, of dankzij (!) alles, nog nooooit eerder zó waardevol geweest... hoe gek dat misschien voor veel mensen ook mag klinken.


Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 10 mar 2006 08:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Oh Zonneelfje,prachtig verwoord.
Juist als je weet wat verlies of gemis is,besef je de waarde van wat er wel is.
Vanmorgen kreeg ik *toevallig* een bijzondere dagelijkse gedachte binnen;
Met geluk is het net als met gezondheid; als je er niets van merkt, betekent dit dat het er is.
Geniet ze lieverd,van elke lach en elk moment.
:lol: :lol: :lol: :lol: :idea:
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.