LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 16:29

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Ervaringen Hondencirkel 16-2
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 20:42 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Vooruit met de schuit.

Vertel vertel.


:idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 20:46 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hoi Lieverds,

Ik las het berichtje over deze lichtcirkel en oh wat een herinneringen kwamen er boven van een vorig leven in egypte.
Nee geen beelden hoor Ruth, hihihi, maar een kippevel van jewelste en das voor mij even zo genoeg.

Loop al een hele tijd te denken of ik een hond zal nemen, maar ja zo'n grote, want oh ik ben verliefd, tja in dat kleine huisje van me en dan ook met Lot (de poes) :roll: lijkt me allemaal niet zo handig.

Wilde ik effe vertellen.

Magda


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 21:03 
erm ... deze was wel erg bizar ... en niet enkel het begin ...

Ik wilde net op mijn stoeltje gaan zitten toen ik dacht: "Nu ga ik dus gewogen worden."
en meteen daarna dacht ik: "Jamaar, ik ben toch niet dood."

'k Ging dan op mijn stoeltje zitten en zag meteen Anubis staan, iets voor me, heel groot en rechtop.
Ik zei dan tegen hem dat ik 'hier' ben om een Lichtcirkel te vormen voor honden en dat ik me daaraan wilde houden.
"Durf alleen te staan", zei ie.
"Jamaar, de anderen rekenen op me om mee te doen in de Lichtcirkel."
"Als je niet alleen durft te staan ..."
"Ok", en ik ging voor hem staan, gaf me eigenlijk over aan hem.

Dan zag ik achter me mezelf deelnemen aan de Lichtcirkel - het was niet echt zien maar toch, ... - maar bevond me evenzo voor hem. Ik bestond zogezegd op de twee plaatsen gelijktijdig.
De kring (Lichtcirkel) was gevormd en de energie stroomde goed maar ik heb me dan volledig gefocust op Anubis en mijzelf daar voor hem.
Hij was groot, heel groot, precies zoals ik ken van egyptische afbeeldingen en ik zweefde zo voor hem, ongeveer ter hoogte van zijn gezicht en we bevonden ons in een vrij donkere ruimte, een soort van grot met linksachter ons een ingang.
Dan nam ie me met beide handen (soort van klauwen/poten) en brak me in tweeën.
Het eerste wat ie uit mijn lichaam haalde was mijn hart en daarna enkele andere dingen. Vier potten werden gevuld (jaja, heb dat ook al gezien, die potten) en dan gooide ie mijn lichaam op de grond neer, met zijn rechterhand, zo rechts opzij van hem.

Me achterlatend vloog ie (raar dat ie vloog, vind ikzelf) ervandoor, met mijn hart in dat potje.
Hij ging eerst naar rechts, dan een rivier over en daarachter kon ik hem niet volgen.
Dacht nog: "Ah, de rivier Stix. Tsja, ik ben nog niet dood dus 'k zal daarom wel hierachter blijven." Maar toch, hij was ervandoor met mijn hart dus waarom stond ik hier bij de resterende drie potten en mijn lichaam dat daar zo opengebroken en verscheurd op de grond lag.
Hmm, hoe zou ik mezelf beschrijven? Ik bestond, dat voelde ik heel duidelijk maar ik had niet echt een lichaam meer, zag mezelf ook niet zoals een entiteit. Eigenlijk dacht ik en dat was 't.
Ik heb me dan even omgedraaid en zag mezelf daar in de Lichtcirkel zitten, Ruth's hand in mijn linkerhand, Maja's in mijn rechter en we stuurden er aardig op los.
Dan kwam Anubis er weer aan gevlogen en zei: "You're not ready yet, little one. You're light but not light enough to stay." en daarmee gaf ie me een lichte duw in mijn rug, me eigenlijk zeggend: "Run along."
Ik zag er dan uit als een baby en nam mijn lichaam, dat er zo gehaspeld bij lag en gooide het over mijn schouders.
Dacht nog: "Net een kleine versie van Caspar the friendly ghost, maar dan met benen."
Ik zag mezelf dan vanuit de Lichtcirkel en riep hem/me naar me toe en kwam dan ook en ging op mijn schoot zitten.
iets later voelde ik hoe ik me dan heb opgezogen in mezelf, zo mijn buik in. (kleine zat op mijn schoot en dan ging ie mijn buik in. Kan 't effe niet anders uitleggen)
Ik probeerde dan heel duidelijk mezelf waar te nemen in de cirkel maar 't viel me moeilijk omdat het hele gebeuren met Anubis zo intens voelde.
Focuste me op Annemiek, dan Ruth zo naast me, mezelf en dan op Maria. De kring leek weer veel meer deelnemers dan ons vieren te hebben met een heleboel honden zo in de cirkel maar op een gegeven moment veranderde dit totdat hij uitsluitend uit ons gevieren bestond.
Dan begonnen we met ons vieren te dansen, zo hand in hand en 'k voelde zo'n harmonie tussen ons 4.
De omgeving veranderde en leek op een ruimte in een piramide. 'k Ving de namen Ra en Re op maar kon weinig verstaan van hetgeen we chanten/zongen. Er was wel begeleidende muziek bij.
De vier, de vier windrichtingen, de vier niveaus, de vier ... een eenheid ... en we dansten en zongen, hand in hand.
Dan veranderde de omgeving en zag hoe we zo met ons vieren door de eeuwen heen vooruit dansten
totdat ineens de muziek stopte, we de cirkel zo breed mogelijk maakten en onze hoofden achteruit lieten vallen.
Dat bracht een explosie van Goud Licht teweeg, goud en wit (moet effe denken aan wat ik zag van Melchizedek)
Meer en meer deelnemers namen dan weer plaats in de cirkel en die werd gevuld met honden en we stuurden energie naar al deze honden.
Dan werd de cirkel op 't uiteinde (alsof een cirkel een uiteinde heeft) geopend en dan kwamen langs die opening meer en meer honden binnen.
En dan veranderde de cirkel in een spiraal en uit het uiteinde van die spiraal kwam Licht, in alle kleuren en stroomde naar al die honden en dan verscheen er een soort mist over alles heen, mist tot iets boven mijn knieën.
De honden in die spiraal stonden er dan heel stil bij maar ik zag nu overal waar ik keek honden, doodstil staan en de mist en kleurige Licht bevond zich door dit alles heen.
Dan verruimde mijn blik en zag dit Licht in al zijn kleuren over de hele wereld Zijn - het stroomde niet, het was er - en ging naar alle honden heen.
En dan, nadat ik de wereld zo zag verscheen er vuurwerk, helder Wit vuurwerk ... prachtig!
Dan kwam ik weer bij mezelfve in de cirkel, nu bestaande uit ons gevieren en ik gaf Annemiek een dikke knuffel en bedankte haar, 'k gaf Ruth een dikke knuffel en bedankte haar en toen ik Maja een dikke knuffel wou geven en haar bedanken veranderde ze in een baby en ikzelf in een vrouw en begon haar borstvoeding te geven om dan ietsje later weer mezelfve te worden en zij zichzelf.
Dan ging ik rond en begon de anderen die zo rond de cirkel stonden te bedanken en een knuffel te geven en zag dat ik naakt was maar dat gaf niet, 't maakte niet uit en ging verder met knuffelen en bedanken
en dan veranderde ik in een vogel en vloog op, de lucht in. Eerst zag ik eruit zoals een parkiet of een papagaai, vrij rood en blauw maar dan werd ik een grotere vogel, helemaal wit en er kwam Licht uit me dat neerdwarrelde en zo vloog ik de wereld rond.

Geregeld dacht ik tijdens dit alles: "Nu stop ik ermee. Dit gaat me toch wel wat ver." of "Jeetje, wat een fantasie" maar toch steeds bleef ik verder doen, leek het me in de ban te hebben maar nadat ik me zo over de wereld zag vliegen heb ik het contact verbroken en zei: "Zo, nu is 't genoeg."
en ben dit beginnen op te schrijven.

BIZAR!

Zo, ga 't gewoon effe posten, met schrijffouten en al en ga een kop koffie drinken.
Afbeelding



Patrick :idea:




EDIT
Heb enkel hier en daar wat schrijffouten verbeterd.


Laatst gewijzigd door Patrick op do 16 feb 2006 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 21:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
IK vond het een beetje moeilijk, in het begin.
Maar al snel voelde ik warm contact.
Patrick links van me en ik dacht Annemiek rechts, Ruthazel recht voor me..

Ik heb me het meest op de honden gericht, die zoveel onrecht worden aangedaan.
Ik zag een hond in een lab. knaagde aan de tralies.
Hij wilde eruit, en het enigste wat ik kon doen was hem lief toedenken..

Voorts kreeg ik een heel helder beeld, het was op een stuk modderige plek.
De baas van de hond sloeg hem met een zweep, het dier dook inelkaar.
Ik zat in de hoek van die ik zal het maar wei/erf noemen.
Ik zat daar en ineens zat die hond op mijn schoot, met zij voorpoten dan.
Het was een soort herder, uitgemergeld, en bont en blauw.
De "baas" van de hond liep met opgeheven zweep, naar de hond, en ik stak mijn hand uit, in een afwerend gebaar.
Hij kon me niet zien, maar hij liet onmiddelijk de zweep zakken.
Toen was het beeld / beelden weg.
Ik heb geprobeerd sterrenstof vanuit mijn hart over de wereld te verspreiden,door denkbeeldig de sterrenstof uit te blazen.
Ik deed het ook werkelijk
op de momenten dat ik dat deed, kreeg ik kippevel over mijn hele lijf.
Ik voelde als het ware een soort goedkeuring in wat ik probeerde te doen.

Helaas is het niet te stoppen, maar misschien dat ik wat troost heb kunnen bieden.

Voor mijn gevoel duurde het ong, 15 min.
Ik maakte mijn handen los van Patrick en Annemiek, door het vriendelijk te vragen, is het goed? dat ik je loslaat?

Mooie ervaring was het.
Hugs Maria

Oh en nog wat...
Ik ervaarde een aantal likken over mijn wang....maar welke hond/ honden, weet ik niet...Geweldige ervaring..en dat........

Terwijl mijn honden dat niet eens mogen....grijns


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 21:17 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Oh.....dát zijn veel honden? :shock:


Héél vrolijk en ontspannen en we hebben erg gelachen zelfs.

Meteen zag ik honden staan. Ze liepen heel rommelig allemaal door elkaar. In het midden lag de Pharao-hond.
Ik voelde me heel plechtig maar al die honden waren helemaal niet plechtig. toen dacht ik...waarom ligt die Egyptische hond dan zo plechtig Heilig te liggen?
En hij keek me aan met een blik die zei: tja, kan er ook nix aan doen dat is wat jij vraagt. :shock:
En meteen liet ik het beeld los en ja hoor, overeind en stoeien en spelen en elkaar bijten.

Er gebeurde van alles maar wat me het meest raakte was dat ik zo duidelijk zag dat honden hier zijn voor een taak: De mens dienen...ppfff.....
Hun drama op te voeren. Domme krulletjes in hun haar laten zetten, strikjes aan doen, jasjes, spelletjes doen die ze niet leuk vinden, wachten, liggen, intelligent zijn kunstjes doen in het circus en als proefdier op een tafel liggen...en liggen...en liggen....liggen... :roll: kortom: hun rol spelen. Wij zijn de baas maar we begrijpen het niet.

Dat werdt duidelijk gedemonstreert toen er een grote Engel kwam en de honden gingen direct om de Engel heenstaan. De Engel spreidde zijn vleugels wijd uit en alle honden gingen direct liggen. OHH!!! Duizenden honden gingen onmiddelijk liggen. De meest valse honden, de grote bullebijters herdershonden, waar ook ter wereld: alles ging liggen. Braaf.....lief liggen...pppff.....
En de Engel keek ons aan en "zei"...zie? Dit is de Grote Almachtigheid die jullie als mens ook hebben.

En hoe duidelijk werdt het mij in die ene nano-seconde dat er géén, ab-so-luut géén valse honden bestaan. Afbeelding


En tegelijk kregen we films/beelden te zien waarin je honden op allerlei manieren ziet "dienen".
En de meeste indruk maakte op mij de indianen en de Eskimos.
Die léven echt met het dier zoals GOd het gemaakt heeft. Mutual friends.
Als gelijke. De indiaan met de wolf.
Ik zag dan ook dat de Egyptenaren wat meer behoefte aan opsmuk en uiterlijk vertoon hechten en wat minder close was. Oke, de hond als Godheid, maar daarbij kennelijk vergetende dat de hond van zichzelf een dienaar is. De wijsheid van de wolf. De aardse, over de vlakte rennende wolf. De huilende wolf, de wolf in de sneeuw en de wolf in het bos, achter de heuvels in gevecht met een beer.
En waarom? Om een vriend te redden.
Heel duidelijk de opgelegde taak.

Ppf..oohh er is zoveel te vertellen over de hond dat ik .oh ik laat zoveel weg van wat ik allemaal zie opeens!
Om te janken gewoon, van mooiheid maar ook van onbegrip voor wat de hond/wolf in werkelijkheid is.

Jeus de hond is werkelijk a best mans friend!

Ben je dat met mij eens?
Afbeelding

Zie? Afbeelding

Dank lieve lichten, Heilige Engelen en Afbeelding GOddelijke Honden Afbeelding voor deze major mooie cirkel.
I LOVE YOU!

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 21:51 
ik had me niet aangemeld, maar blijkbaar mn Doortje wel
Doortje was mn lang harige duitse herder die ik uit het asiel heb mee mogen nemen.
ze was en is groot!

doortje was mn liefste hond
ok ik heb ze allemaal lief, das wat anders,
maar zij leerde me de taal van de * handen * .

op het moment heb ik naasr mn toetka, een schapendoes/grote keeshond
een schapendoes/mechelse herder pup.
en doortje is dus vel aanwezig om het zo te zeggen.
wat doortje betreft
ja doortje........
jij mag

*weese lief vanuit je hart
en geen harde stemmen
dan is al goed
ook de kinders die al dood* zijn...
*

doortje is mn ook mn enigste hond waar ik geen foto van heb
ik denk da ik de kleine kobus van haar heb gekregen

das al..
frum


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 22:00 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
..oh Frummel!......pppff.... Afbeelding

even van liefde dan hoor..jeetje komt me daar die hond binnen wandelen.
Hoilo Doortje grote schat! oh engeltje. Afbeelding
Dank je wel O Grote Moedigheid Doortje.
1hug1

Weet je lieverd, (ja natuurlijk weet je dat! :roll: ) dat ze zich als dienaren opstellen? Al kwijlend en schooiend en stinkend en poepend en bijtend en lastig voor je voeten lopend?

Afbeelding DE GROTE SCHATTEN!!!!! Afbeelding

Een hele DIKKE grote knuffel voor die van jullie!


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2006 22:50 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Mijn ervaringen van vanavond hebben raakvlakken met verschillende mensen hier.
Ik ging op bed zitten en gelijk voelde ik een warm lijf naast me.
Ik trachte me te focussen op wie en wat het was en gelijk werd ik overspoeld met honden.
Tommy,de hond van ons toen ik zeven jaar was(nu 54)die meeliep naar school en niemand toeliet tot de fietsenstalling,daar stond immers onze fiets.
Nora de hond die ik alleen ken van foto's maar het verhaal van hoe hij toen zijn baasje en bazin een moterongeluk hadden gehad en dus niet naar huis kwamen,dwars door de raam heen sprong om zijn behoefte te doen,des te beter.
Rexie,onze cocker spaniel,die een gezwel zo groot als een tennisbal op zijn buik had en die naar Bach gebracht werd,omdat men kon leren van die ziekte's.
Bianca en Brenda,de poedel en het malthezer leeuwtje,die weigerden uit een bakje te eten en dus hun biefstukje uit de hand van Tante B en oom G kregen.
Maar het meest van al,Brendon,de hond van mijn dochter,een mechelse herder en de intelligentste hond was die ik ooit ontmoet heb.
Dat waren allemaal honden die nu op de eeuwige jachtvelden hun eeuwige spel spelen,totdat angie me in het oog sprong,de huidige hond van Miriam,een zwerver die ze uit het asiel gehaald heeft en na later bleek een totaal kapot geslagen rug had,afgesleten nagels en een onbedwingbare behoefte heeft aan eten,zozeer dat hij zelfs de koffiemelk uit het kannetje steeld.
De foto van Angie is mijn avatar.
Ach,het verhaal van Maria,de herder die met de zweep kreeg en daarna vluchtte.
Naast hem liep Donya,een beagle,die zoals bij velen bekend vaak als labaratoriumhond gebruikt/misbruikt wordt,vanwege hun hoge pijngrens en gemakkelijk in de omgang zijn.
Ik werd bedolven onder de likken,pootjes en hondeharen,maar vond het prachtig,ik ruik ze nog en neem ze allemaal mee naar bed,voor deze ene keer mag dat.
Dank jullie wel.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2006 15:57 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:39
Berichten: 507
Oh wat een lief hondje zie ik daar bij de post van Ruth!
Doet me aan onze Sam denken.

Even off-topic, sorry, maar hier sprak even het hart van een hondenliefhebber! Kon het niet laten. Forgive me... :idea:


Zonne-elfje

_________________
Reveal the Goddess in you


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2006 18:05 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:lol: Sam in volwassen staat als forum knuffelhond. 8)


:idea: 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 20:46 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 17 dec 2005 09:21
Berichten: 108
jammer dat k er niet bij kon zijn (ja dat heb je als je een week niet op t forum komt :oops: :lol: ) maarre ik moet dus gelijk aan mijn Jewel denken, haar profiel wordt ook met Anubis vergeleken
ziehier --> black anubis :idea:

http://images.kodakgallery.com/photos570/1/92/99/96/36/9/936969992103_0_ALB.jpg

http://www.dierencasting.nl/modellen/de ... rod_id=583

en deze laatste foto lijkt ze echt anubis :P

oja ruth er bestaan ook geen valse honden.. vaak worden ze uit angst zo helaas..


Laatst gewijzigd door GoldWing op zo 19 feb 2006 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 20:56 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:shock: Is die laatste van jou Felice?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 20:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 17 dec 2005 09:21
Berichten: 108
Ruthazel schreef:
:shock: Is die laatste van jou Felice?


haha ja het zijn allemaal plaatjes van Jewel, echt net een anubis he op die foto! (en de fotos zijn ook door mezelf gemaakt hihi)
eigenlijk jammer dat k m niet op de computer meer heb (staat ergens op n cd anders wordt de comp zo vol de kwaliteit is nl beter)


Laatst gewijzigd door GoldWing op zo 19 feb 2006 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:03 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Wéér zo een WOWOW!

Jeutje Felice wat een werker dit zeg!
oh wat een Machtige Herder.....
echt wel een Jewel.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:08 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 17 dec 2005 09:21
Berichten: 108
hihi oke nog eentje (k hou niet meer op hoor :lol:)
http://images.kodakgallery.com/photos1592/3/83/26/67/7/9/907672683303_0_ALB.jpg


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:12 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 17 dec 2005 09:21
Berichten: 108
ooh hee magda! grote hond in klein huisje dat kan echt hoor!
wij hebben een vrij klein huisje en 2 grote honden (en een kleintje) en 5 katten en een konijn haha
mensen die bij ons komen merken vaak niet eens dat we 3 honden hebben omdat ze zo rustig op hun plaats liggen (behalve in het begin dan he dan is het echt zon welkomstcomitee :lol: )

maargoed k ga nu heel erg off-topic geloof ik ! im sorrryyy moest t kwijt.. duss wil je die droomhond? kan je het aan? wil je heerlijk elke dag met m in de natuur lopen? laat je dan niet tegenhouden door n klein huis en neem die grote hond.. ! :P


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:19 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Forbidden..........Felice.... Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Felice,

Laat haar maar kletsen hoor :wink:
Citeer:
Forbidden..........Felice....



Maar nee nu met nog meer spullen erbij laat ik die hond even
kijk wel plaatjes en naar lieve honden die ik tegenkom, ook goed
toch?
Kunnen jullie je honden uitlaten en maak ik hier de kattenbak schoon, geeft al genoeg rompslomp, hihihihi.

Liefs van Magda


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 21:50 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 17 dec 2005 09:21
Berichten: 108
:( :( :( srry ruth.. boos haasje.. :twisted:

maáááár het is ook zo verslavend over hondjes te praten... en fototjes te plaatsen en en en.. 8)

hihi plaatjes kijken is ook zo leeuk he..lekker dromen


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2006 12:11 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:06
Berichten: 413
Lieve Felice,

Volgens mij bedoelt Ruth dat ze als antwoord op de link het bericht forbidden krijgt en dus kan ze je foto's niet zien.....net als ik overigens :lol:
Jij mag alles.........!
Off-topic is hier afgeschaft dus......ga lekker je gang!

1hug1, Mariposa

_________________
Niets is wat het lijkt, het hangt er slechts vanaf van waar je ernaar kijkt.Afbeelding


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.