LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 09:07

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: ervaringen 14 feb.
BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2006 20:54 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve lichtjes :) :) :)


hier kunnen jullie je ervaringen weer kwijt.


liefs flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 20:48 
Hallo,

het duurde voor mij eventjes eer ik rust vond omdat vandaag een vrij energetische dag was, nogal geladen ... meestal aangenaam.
Ook tijdens de cirkel dwaalden mijn gedachten regelmatig af maar de beelden die ik zag leken er niet door beïnvloed, althans ik denk van niet.

Ik ging dus in de cirkel, Flower links van me, Maja rechts van me en meteen leek het alsof Maja een dikke, blauwe trui aan het met witte figuurtjes erop. Voelde als een stevig contact zo tussen ons gedrieën.
De kring leek uit wel meer 'mensen' te bestaan dan ons 3.
Vroeg aan mijn begeleider om 't allemaal in goede banen te leiden, zeker als ik zelf ging 'zwalken', om het zomaar te noemen.
Dan leek het voor een moment of we ons in het vredespunt bevonden en dat gevoel is het blijven houden tot aan 't eind. Heb dan ook maar aan ons gebedsmolentje staan draaien.
En dan zag ik opeens een meisje, zo tussen de 23 en 27 jaar (klinkt specifiek, niet?, althans ...) met lichte, lange haren.
Door het soort bed, de lakens en de kamer zag ik dat ze in 't ziekenhuis lag.
Aan haar linkerzijde, op een stoeltje, zat een jongeman met donker (zwart?) haar die haar hand vasthield, zo met zijn linkerhand en heb dan Liefde en Licht naar hun beiden gestuurd.
Dan verscheen er een oudere vrouw, nogal stug gebouwd en met brede kaken, in een donker (blauw?) kleed aan met allemaal kleine bloemetjes erop. Er verscheen een oudere man naast haar, zo half in de lucht en ze klampte zijn benen vast en zo zijn ze naar boven gegaan.
Ze had hem stevig vast
(wel raar beeld, maarja)
Dan voelde ik opeens een entiteit wel erg aan me trekken en heb me afgeschermd, er ook op lettend dat Flower en Maja afgeschermd bleven.
Maja leek te kijken met een gezicht dat zei: "Wat prachtig! ... oooh, jongens, mooooi" en ze liet haar energie lekker mee in de cirkel draaien.
Flower leek heel intens bezig met energie sturen en voor haar zag ik een wolk van paars/groene energie met wat rood erdoor.
Zelf bleek ik blauwe energie in de cirkel te sturen, totdat ik zag dat 't blauwe was en toen zag ik de cirkel in Goud.
Ondertussen was ons cirkeltje omringd door 12 Engelen, vleugels helemaal uitgespreid zo rond ons.
En dan zag ik een bijna blind mannetje, een ouder ventje, met een donkere bril en een wandelstok. Hij had zo'n grijze kostuumbroek aan maar die was niet echt nieuw.
Hij had ook een donker jacket erbovenaan met een gelig hemd. Hij leek er zo een beetje verloren rond te strompelen.
Ik hem me dan even op hem gefocust en vlak daarna sloeg ie af naar (voor hem) rechts, met de stok in de hoogte alsof ie zei: "Ah, daar moet ik naartoe."
En dan leken die Engelen hun vleugels over ons te slaan, bijna een cocon vormend met hun prachtige witte vleugels/energie.
Dat duurde dan even en zo zaten we dan, gehuld in vleugels/energie totdat ze ineens helemaal achterover gingen (wel nog rechtstaand) waarop er precies gouden vlindertjes afdaalden, zo in de cirkel.
En ineens leek het alsof 'ploep' hier een entiteit naar boven ging en 'ploep', daar ging er weer eentje ... en zo gingen er aardig veel.
Dan zag ik ineens twee vrouwen op een veld zitten en hoorde 'Vondelpark'. Het bleek een herinnering van iemand te zijn, iets wat zich in de jaren vijftig had afgespeeld, zo twee vrouwen, net volwassen, gezellig in 't park op 't gras zittend.
Ietsje verder stond er een klein tentje, zo'n eenpersoonstentje waar een kind in lag te spelen.
En dan verschenen er allerlei zieken voor me; of thuis in bed liggend, of in 't ziekenhuis, of thuis in de zetel maar 't waren er zovelen dat ik ze niet specifiek zou kunnen beschrijven zonder de dingen al te zeer te mixen.

Dan dacht ik aan de rest van de aarde en dat we daar ook voor stuurden maar hoorde: "Daar wordt voor gezorgd. Hoef je nu niet."

Dan heb ik afscheid genomen van de cirkel en iedereen bedankt maar deed dat blijkbaar wat bruusk want 'k ben nu nog wat duizelig.

Oh ja, wanneer ik dan eens teveel aan 't denken was, dan klopte een adertje in 't middelste gedeelte van mijn linkerwijsvinger.
Dacht nog: onderste gedeelte=materie, middelste='t mentale en 't bovenste='t spirituele.
Als ik dan erg mijn best deed te stoppen met denken begon mijn rechterduim te kloppen en ja, rechterduim=wil ... en liet mijn wil dan maar varen :lol:

't was 21:21u. toen ik stopte

Maja, als je 't zo allemaal hebt ervaren als ik zag ... lieverd, knap hoor!
en je stuurde echt wel intens mee, zeker als dit je eerste keer is.
Ben benieuwd wat je 'r over schrijft, als je iets schrijft. Mag, moet niet natuurlijk :wink:


Namaste



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 21:00 
Nu...Het was voor mij de eerste keer, dat er echt op me werd gerekend, in de lichtcirkel.
Mijn kaarsen aangestoken, wierrook(spirit) gebrand en favoriete muziek.

Ik ben begonnen met de golden movement.
Dit bracht mij zoals vaker de hele fijne sensatie,.
Ik voel me dan echt verbonden,met white time.

Gaandeweg zag ik niet echt duidelijk Flower of Patrick. maar het was wel een gevoel, dat ze inderdaad naast me zaten.


Ik heb momenten ervaren, dat mijn borstkas uiteenspatte, en zoveel sterren, die naar buiten kwamen, en niet alleen uit mijn kruin..

Ik heb ook een gedachte(of zag ik het?) een oude man met een lange witte baard, hij liep wat krom en leunde op een tak van een boom.
Ik kreeg een naam door..Mozes...tjee
Mijn verbeelding ......het speelt me echt parten
Hij wees me terecht over mijn onzekerheid, of ik wel inderdaad deelnam aan de lichtcirkel.
Hij duwde heel zachtjes de punt van de stok onder mijn kin...

"Kijk....je kunt het, als je maar gelooft."

Ik heb daarna me het meest geconcentreerd op de "doelen", waarvoor de lichtcirkel is opgestart.

Ik voel me en beetje schuldig, alsof ik alle energie heb gebruikt voor mezelf, maar het was zeker niet mijn bedoeling!
Het is me overkomen dit...
Nu ja, kan het ook niet helpen.

Ik voel me nu heel kwetsbaar...

Hugs Maria


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 21:12 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
mijn comp is van slag blijkbaar.
Ik heb al tig keer aangevinkt, dat ik autom. wil inloggen.
Maar goed.

Tja patrick, ik krijg kippevel, op het moment dat je over die oude man sprak.
Ook over de gouden vlindertjes... misschien waren ze in mijn gedachten de sterren, die ik ervaarde.
Ik heb tegelijkertijd met jou, geschreven, al moest ik er over nadenken, het is eng, zo'n eerste keer, om er over te schrijven.
Maar ik heb de lichtcirkel inderdaad met bewondering en gelukzaligheid ervaren.
Tjeeeeeeeee..

Ben nog steeds onder de indruk...
Hugs Moi Maria


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 21:28 
Knap gedaan, lieverd! Afbeelding :idea:

en yip, da's inderdaad effe heel naakt, hé, dat allemaal hier neerschrijven :lol:
maar dan denk ik maar: "Ach, dat ze 'r hun plan mee trekken. Hebben ze 'r iets aan, des te beter. Hebben ze 'r niks aan, niets verloren want het is toch steeds mooi om beleven :P

Inderdaad, lieve Maja,
er zitten enkele raakpunten tussen jouw ervaring en de mijne.
Dat hoeft niet zo te zijn om 'geslaagd' te zijn - er is hier nooit sprake van geslaagd of mislukt, weet je wel - maar als die raakpunten en/of gelijkenissen er zijn is dat toch steeds een mooie bevestiging naar jezelf, niet?

en nee, hoor. Hoef je je echt niet schuldig te voelen, lieverd.
Je hebt zoveel gedeeld en gegeven. Dan mag je ook wat krijgen, hehehe

Echt mooi, die ervaringen van jou.
Prachtig!
Ik ben echt Afbeelding blij dat je meedeed vandaag

Warmte, Licht en Liefde


Namaste



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 21:47 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
hallo


nou ik wilde alles opschrijven en toen viel alles hier uit en kon ik opnieuw beginnen.

maar goed ik ben er weer.


toen ik bij het lichthuis kwam zag ik maja een beetje verlegen staan ik liep naar haar toe om haar te begroeten en knuffelde haar even om te laten weten dat het goed is zo.
daarna gingen we rustig in de cirkel staan en de energie begon te stromen terwijl we hier stonden kwamen er veel engelen om ons heen staan ook in een cirkel om met ons samen zo zeiden ze deze energie verder te sturen. ik zag hoe calista heerlijk in het midden van de cirkel ging staan en zwaaide naar de engelen. we begonnen de energie te laten stromen naar het midden .zo ontstond er een kolk van prachtige violette energie dit ging alle richtingen uit en stroomde als regendruppels over de aarde ik zag mijn zus en zwager die dit een beetje gek vond maar achter hun zag ik mijn dochter die zei kom maar mee hoor het is hier heel mooi.
ik zag ineens friedjof die samen met zijn vrouw en kinderen hier waren en hen vertelde dat hij er steeds zou zijn. in het midden zaten een jongen en een meisje ik denk neeltje en tjarko omringt door engelen.
anja met haar vriendin en haar man ze sloeg haar armen om hen heen .om ze een beetje te steunen.


ja patrick ook ik zag de engelen met hun vleugels gespreid in een kring om ons allen heen staan. en ik voelde dat er veel meer mensen in de kring stonden die allemaal mee hielpen energie te sturen.

maja lieverd je hebt het geweldig gedaan je hoeft niet meer aan jezelf te twijfelen denk maar samen staan we sterk.


dikke knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 21:50 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Ja Patrick..
Die raakpunten he?
Ik weet ook wel dat het geen teken is van wel of niet "geslaagd" zijn, maar als ik kijk naar mijn eigen onzekerheden, dan ben ik blij dat ze er wel waren.

Het klopt allemaal zo mooi in het plaatje.
Die oude man, die me op zachte wijze terecht wees,en dan die raakpunten.
Ik zie er inderdaad een bevestiging in, en moed om de volgende keer weer mee te doen.

Nu trek ik dit allemaal op mezelf, maar ik vertel mezelf de volgende keer, dat ik ook misschien licht kan brengen, naar daar waar het nodig is.
We zullen dit maar de "installatie van de harde schijf" noemen he? :D :D
Hardware is er, en de software begint ook zijn werk te doen..grijns Afbeelding

sleep well..
Big hug...Moi....Maria


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 21:55 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 12:01
Berichten: 1039
Dank je wel...lieve flower..

Afbeelding

Ook jij slaap lekker straks..

Ik wel, ik ga waarschijnlijk heerlijk dromen, van alle moois hier op aarde en het universum..

Big hugs Moi... Maria


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 14 feb 2006 21:58 
Maja schreef:
We zullen dit maar de "installatie van de harde schijf" noemen he? :D :D
Hardware is er, en de software begint ook zijn werk te doen..grijns Afbeelding


hehehe, en of die software zijn werk begint te doen! :P
en lieverd, je hebt echt wel veel energie meegestuurd hoor. Zeg ik niet zomaar als 'pep-talk'. Kan je zelfs in je eigen woorden terugvinden:

Citeer:
Ik heb momenten ervaren, dat mijn borstkas uiteenspatte, en zoveel sterren, die naar buiten kwamen, en niet alleen uit mijn kruin..

... een al al energie die cirkel in :P


Dank je, lieve Flower, om ook jouw ervaring te delen Afbeelding
Toch knap hé, al die engelen ... mmmhmmmmmm, heerlijk


Slaap wel, lieverds. Ik krijp nu ook lekker onder de wol Afbeelding
Afbeelding

Warmte, Licht en Liefde


Namaste



Patrick :idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.