LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 13:43

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: ervaringen 7 febr
BerichtGeplaatst: di 07 feb 2006 22:03 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve lichtjes


hier kunnen jullie je ervaringen kwijt.


flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 07 feb 2006 22:53 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:oops: ....ontsettend stom want ik had Roodstaart niet meer gelezen.... :oops: Mea Culpa!

Was een korte meditatie en later dan de bedoeling was.
Doet er niet toe.

Ik had me geconcentreerd op Nel en Patrick.
Direct was er een verbinding en bij beide zag ik mist.
Het was geen stille mist maar een bewegende zo te zeggen.
Prachtige grijze en zachte pasteltinten.
Bij Nel zag ik activiteit en mensen af en aan en bezigheid. Ook een soort van kraampje waarop allerlei antieke spulletjes en een grote poes liep heel voorzichtig over de spullen...of nee ertussen door. Elk stapje overwegend. Daardoor duurde het langer en Nel werdt even ongeduldig maar uiteindelijk begon ze te lachen. Er was een hele liefdevolle vriendschap tussen hun.
Een grote poes (kater?) zwart met witte vlekken.

Patrick was meer een verstild beeld zo te zeggen. In blauwe grijze en witte tinten. Een kleur...ja hoe zeg je dat....alsof kleur heel belangrijk was en toch, nu ik erover denk, was er juist weinig kleur. GRijze kleren en bergen bergen bergen.
Schotland kwam direct weer in me op, Avalon en op een bepaald moment wilde ik het beeld sturen. Of een soort van vraag stellen.
Waar gaat dit heen?
Ik heb dat dan losgelaten want er kwam nix zo te zeggen.
Tot ik even later, in de auto naar huis alweer, opnieuw die bergen zag en opeens zie ik Patrick staan met een stok. Ik riep DOE DIE STOK OMHOOG!!! SChreeuwde ik kei-hard doorheen de wind en de storm (?).
Hij hief zijn stok omhoog niet omdat ik het zei maar dat gebeurde gewoon, en in een klap...of een soort van donderslag was het eigenlijk...kwam er gouden regen. Kleine goudstofjes die naar beneden dwarrelden. En het beeld werdt compleet gevuld met goudstofjes.

Er klonk een Machtige Stem uit den Hemel..... :lol: ....ja klinkt een beetje raar maar zo was het wel....uit den Hemel dus, en die zei:


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding "HET LICHT GAAT OP." Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Nu ik dit lees vind ik het een beetje raar want het voelde als: de zon gaat op maar nee, dit werdt er gezegt.
En hup......chill, ril en ben maar stil.

PPFFF!!!....

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 07:45 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Deze meditatie een beetje in mijn eentje gedaan en dat was goed.
Net alsof een bundelen van licht niet zo belangrijk was,maar dat het over een persoonlijk afscheid ging en elke boodschap individueel.
Ik zag Nel staan in een zaal met een lange rij mensen voor haar,die allemaal iets hadden meegebracht,in de tijd dat ik stond te wachten zag ik kristallen,boeken,kussens en een enorme coupon zijde voorbijkomen.
Zelf had ik een zakje zaad bij me en eigenlijk was het voor anderen niet eens zichtbaar want het zat in mijn handtas.
Toen ik aan de beurt was keek ze me aan en herkende me in eerste instantie niet,pas toen ik begon te spreken vloog ze me om de hals.
We hebben even lekker bij geknuffeld en omdat de rij achter me,een beetje begon te mopperen ben ik weer gegaan,met in mijn tas nog steeds het zakje zaad;Vergeet me nietjes.
Patrick was een heel ander verhaal,ik ging op zoek naar hem en vond hem boven op een heuvel,onder een prachtige sterrenlucht.
Hij vroeg naar mijn sterrenbeeld en ik zei schorpioen,hij wees me waar het te vinden was en zei;als ik sávonds naar de hemel kijk zijn al mijn vrienden bij me,want denk ik aan jou,dan zie ik je teken en breng een groet,op dat moment begonnen de sterren van schorpioen harder te stralen dan die van hun omgeving,alsof ze opgeladen werden.
Ik keek weer omhoog en vroeg aan hem waar het oosten lag,hij wees het mij en daar stond de grootste,helderste en mooiste ster van allemaal.
Dat is mijn kompas zei Patrick.
Ik keek naar hem en hij stond daar als een Koningskind,met fluwelen ogen.wauw,ik liet hem achter en hij merkte niet eens dat ik weg was,ik wierp hem in gedachte een kushand toe en was weer terug.
De ouders van Roodstaart zaten samen op een donkerrood velours bankje en hij vroeg aan haar of ze een kopje thee lustte,op haar ja verdween hij en kwam even later terug met een prachtig Engels porceleinen kopje,met een smalle voet en een breed uitwaaierende kelk.
een gouden randje bovenaan en roze roosjes als afbeelding.
Het mooie kopje zei hij,omdat ik zo blij ben dat we nog samen zijn.
Ik voelde me een beetje een indringer en heb hen met een Namaste gegroet en ben gegaan.
Heel bijzonder lieve kijkbuisengeltjes,heel bijzonder.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 09:31 
Afbeelding


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding :idea: Afbeelding :idea: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Dank U



EDIT
Oh, wat ik nog wilde zeggen,
Ik had op voorhand wel gelezen dat deze Lichtcirkel zou plaatsvinden maar was dat ondertussen alweer helemaal vergeten maar
mijn hart-chakra was afgelopen nacht heerlijk aan 't draaien en mijn hele bovenlijf werd bijna gloeiend warm.
Geen idee of dat een direct gevolg was van de Lichtcirkel maar het was héérlijk.
Dank jullie allemaal Afbeelding



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 12:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 17 jan 2006 20:12
Berichten: 297
Lieve lichten,

In mijn meditatie heb ik Nel en Patrick in mijn vizier
gehad en ze allebei veel genoegdoening gewenst
met hetgeen ze gaan ondernemen.
Het voelde voor beiden goed zo maakten ze me duidelijk.
Heel rustig gingen ze langzaam uit het zicht

Daar ging Patrick...Afbeelding

En daar ging NelAfbeelding
Het gevoel dat ze veel talenten heeft kwam bij me naar boven,om zich daar nu op te gaan richten.


Voor mijn ouders heb ik aarding gevraagd,
en helende energie zodat ze zich weer goed in hun lichaam voelen zitten.
En dat ze zich weer vrij kunnen bewegen
De pijnlijke gevolgen dragelijk te maken voor mijn moeder.Afbeelding


Heel erg bedankt lieve LichtjesAfbeelding

Liefs Roodstaart


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 19:26 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
ik voelde eerst een hele prettige helende energie door me heengaan even later zag ik ons samen in de lichtkring zitten nel en patrick in ons midden de energie stroomde naar hen toe daarna liepen ze samen weg en in de verte zag ik ze alletwee bij een kruispunt staan ,waar ze allebei uit elkaar gingen ieder hun eigen weg.
toen zag ik de ouders van roodstaart omringt door de aarstengel rafeal met zijn engelen die hun hielpen bij hun genezing.na een poosje zaten we nog even heerlijk samen hier in het lichthuis.

heel veel liefde en licht voor allemaal

flower :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.