LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 06:33

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Ervaringen Lichtkring 2 Febr.
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2006 19:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:idea: Nou vooruit dan, kom maar vast zitten ..hup

Afbeelding

En geen herrie want hier komen strax de ervarin.....nee nee nee....rustig lief zitten en stil zijn, anders gaan jullie terug naar je mapje ...Sstt........ .............Afbeelding ............

Precies. Prachtig! :)

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2006 21:16 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Afbeelding

Eerst mijn licht opgezocht.
Dan de handen van Flower en Annemiek genomen en Miek voelde direct warm aan. Flower als een kleurige bloemenstof. Hele dunnen stof.

Al snel kwam de cirkel op gang en ik werdt zoiets als ..uitgenodigd. Eigenlijk een beetje genânt eigenlijk om op te schrijven...pppfff...maar vooruit, waarom anders wel en nu dan niet?

Hup Ruthazel :arrow: Afbeelding

Afbeelding ..er werd me gevraagd te gaan liggen. Net zoals bij de bevalling van onze kinderen. Ik was omringd door Engelen en Merlijn en Annemiek pakte mijn hand. Ik vond dat een beetje verdacht maar vooruit, hier kan werkelijk niks "fout" gaan dacht ik.
Het bleek ook een soort van bevalling te zijn a.h.w., kan niet beter uitdrukken eigenlijk. Maar er werdt geen kind geboren maar enorm veel "hel" zo te zeggen. Allerlei helle-beelden die ik in mijn verleden, kennelijk, daar bewaard heb mocht ik zo wegblazen. Uitpuffen zal ik maar zeggen. Juist zoals wanneer je flink ademt tijdens een bevalling.
Er kwam een heleboel...allerlei nare dingen zo te zeggen en bloed en zwarte maskers..enfin, the lot.
Echt niet akelig of zoiets, ik was alleen verbaasd dat dat onderste chakra (althans zoals het er bij mij dan uitziet) dergelijke herinneringen op kan slaan blijkbaar.

Lieverds, ik zit me hier, net als Felice gisteren, ontsettend te schamen hoor..blèhhh.... Afbeelding Afbeelding Afbeelding ..

Hoe dan ook, nadat al deze beelden a.h.w. weggeperst werden was ik helemaal moe en verdrietig en dacht..ik wil eigenlijk niemand "zien". Zo kwetsbaar voelde ik me. Ik wilde ook maar gewoon stoppen, wel onbeleefd maar ja, dat mag best na zo een avontuur vond ik.
Annemiek legde haar hand op mijn schouder en toen kwam Merlijn eraan.
Hij bracht mijn vriendje mee en hij mocht naast mij zitten.
Oh! Wat een veilig en vertrouwd gevoel..!! Afbeelding

Er gingen bloemen groeien in mijn bekken en net of dat dezelfde bloemen waren als bij mijn vriendje. We konden tegen elkaar liggen en het werdt 1 tuin. Heel mooi om te zien.
Dat zet wel wat in beweging hoor...oeps...gelukkig dat het morgen vrijdag is. :wink: :oops:

Enfin, dank jullie lieve lichten, volgens mij wandelen we allemaal in zo een prachtige bloementuin, en opeens moet ik weer aan die stof van Flower denken....bloemenstof....prachtige voile bloemen waar een briesje doorheen blaast.

AfbeeldingThank you! Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2006 22:51 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Ik had erg veel moeite met stilte in mezelf te ervaren,voor mij nodig om me te kunnen focussen.
Ik stelde me een warme zee voor waar ik in dreef en langzaam ontspande mijn lichaam en geest.
De zee werd dikker en verkleurde van helder blauw naar paars en later vuurrood.
Mijn armen en benen bewogen in een traag ritme en wuifden warme golven over mijn lijf.
Ik probeerde mijn eerste chakra te voelen,maar kwam er niet bij.
Pas toen ik het proberen losliet gebeurde er ineens iets.
Er schoot een vlam vanuit mijn bekken door mijn hele lijf en explodeerde aan de binnenkant van mijn hoofd,eventjes leek het of mijn hersenen vloeibaar werden en mijn hele lijf sidderde,in mijn oren klonk een heel hoge schreeuw en mijn adem kwam met horten en stoten.
Ik zette mijn kruinchakra open en warme dikke stralen spoten mijn hoofd uit.
Pas toen ik helemaal leeg was,kon ik dit weer sluiten en van boven naar beneden sloot ik een voor een mijn chakra's.
Nu voel ik me of ik de hele dag gesport heb,moe,leeg,maar heel voldaan.
Prachtige ervaring,maar niet iets om elke week te herhalen,hihi.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 03 feb 2006 09:52 
Goedemorgen,


Ik ervoer in het begin een vrouwelijke figuur, waar al weer de moeder als antwoord bij kwam. Een vrouw in een prachtig voile lichtblauw gewaad. Zij kwam om troost te geven. Ik had heel sterk de neiging om wat naast de cirkel te gaan zitten.
Dat heb ik vaker he, valt me nu op.


Liet dit gevoel voor wat het was en ervaarde mezelf wat meer alleen. Toen kreeg ik een heel vreemde en toch een soort herkenbare ervaring, moeilijk uit te leggen weer. Ik werd de boedha. Voelde hoe ik tot steen werd. Een gigantisch groot beeld ergens in Indonesie of zo, bij een tempel, men kwam daar om eer te betonen aan de vruchtbaarheid met bloemen.
Heel gek en toch vertrouwd gevoel.
Ik een stenen beeld. ???
Met dat gevoel ben ik de cirkel uit gegaan. En het bleef lang daarna nog bij me hangen.
Krachtig was vooral het gevoel, berusting.
Het mag er zijn.

Liefs Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 03 feb 2006 10:08 
Even naar jouw lieve Ruth.

Ik herken zo wat je hier bechrijft. Niet in de cirkel deze keer, maar wel als een ervaring tijdens het hebben van sex. Gruwelijk beelden waarvan ik in de war raakte soms. Begrijp nu een beetje dat het wellicht oude energie is die in me opgeslagen leek te zijn, het benauwde soms echt.
En heeft gemaakt dat de overgave die ik wel wilde voelen nooit tot stand kon komen, heel verdrietig gevoel. Sinds ik meer begrijp dat het bij me hoort kan ik de beelden toe laten en loslaten zeg maar. Dat heeft gemaakt dat mijn sexuale energie steeds beter ging stromen en de kracht die er bij hoort in dit leven niet als vernietigend hoeft te zijn.
De beelden waren vaak die van overheersing en vernietigng.
Voel ook nu weer de tranen die er bij horen.
Heeft lang mijn zachtheid in de weg gezeten, omdat naast die zachtheid ook mijn kracht staat.
Het een niet los van de ander.
De Madonna en de hoer zou ik bijna zeggen.
Ons mannelijk en vrouwelijk deel in ons zelf.

Wilde ik even met je delen omdat je beschrijving me zo raakte.
Liefs Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 06 feb 2006 19:02 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 17 dec 2005 09:21
Berichten: 108
:oops: helemaal niet meer geantwoord, sorry ik had het opeens erg druk afgelopen dagen :oops:

hihi ruth en nu heb ik zoiets van je hoeft je hiervoor toch niet te schamen :lol: echt mooi dat het allemaal zo loskomt zeg!Afbeelding

nu het enige wat ik ervaarde was dat ik inderdaad voelde dat ik heel erg buiten de kring zat wat eigenlijk als prettig ervaard werd.
het was rustig en eigenlijk het enige wat er was is dat mijn buik ontzettend ging borrelenAfbeelding


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.