LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 13:39

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: ervaringen 31 jan
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2006 17:09 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve lichtjes


hier kunnen jullie je ervaringen weer neerzetten.

dikke engelenknuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2006 22:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Nu ik heb niet in de kring gezeten maar ik héb me toch een energie? :shock:

Hier is "het" in ieder geval aangekomen.
1000 Engelen...ppfff......

1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2006 22:22 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
hallo allemaal


nou het begon goed bij me ik ging al een beetje vroeg zitten en kwam in het lichthuis waar een aantal lichtjes al waren .
ik zag een verdrietige maja maar ook zonne-elfje en vicky .ik ging naar ze toe en sloeg mijn armen om ze heen en liet ze even uithuilen.
daarna gingen we met ons allen in de kring staan en de energie begon te stromen :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: eerst stonden alle mensen die we zelf in de kring gezet hadden hier en ik zag hoe de energie als prachtig gouden licht bij iedereen binnenstroomde.
daarna gingen wij om de beurt zelf in de kring staan en hier kwam er een prachtig violette straal van licht bij ons binnen.toen we klaar waren voelden we ons allemaal heerlijk en zaten nog een tijdje heerlijk bij elkaar gezellig te praten.
toen ik weer terug was op mijn kamer was ik wel 25 min weg geweest.

dikke engelen knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 02:44 
Lieve Flower,

Wil je me alsjeblieft nooit meer Vicky noemen? En verder weet ik heel zeker dat ik niet bij je uitgehuild hebt. Ik ben niet eens in die kring geweest.

Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 13:38 
De laatste keer toen ik keek rond welk thema de Lichtcirkel zou gaan stond er nog geen en dacht: "Ach, ga ik lekker slapen"
en mmhmmmm, wat heb ik hééérlijk geslapen.
'k Was om vijf uur gisterenavond gaan slapen en ben pas om half twee vanmiddag opgestaan.
Tsja, mijn dagen dezer dagen zijn zo'n 36 uur of langer lang en mijn nachten vaak maar 7 uurtjes. Totaal ontregeld zou een ander zeggen maar voor mij voelt het goed zoals het is.

Ik heb gedroomd van Licht en cirkels van Licht en verbindingen en mijn reis en nog vele andere dingen.
Heeft de Lichtcirkel van gisteren er iets mee te maken? Ik weet het niet maar in ieder geval bedankt
:idea: Afbeelding :idea:


Oh, lieve Vick,
ik heb er geen idee van of Flower jou bedoelt met Vicky, maar als dat al zo is, hetgeen iemand waarneemt in een Lichtcirkel hoeft niet "te kloppen" met wat een ander ziet of doet of denkt of voelt, lieverd.
Het kan heel goed zijn bijvoorbeeld dat Flower dat deel van haarzelf dat zij als Vicky ziet heeft omarmd en laten uithuilen en getroost heeft.
Of misschien heeft ze jou wel omarmd en getroost tijdens haar deelname in de Lichtcirkel zonder dat je het weet en liet een deel van jou dat wel toe.
Er kan zoveel gebeuren in die Lichtcirkels, lieve Vick en van het meeste hebben we zelfs nog helemaal geen benul, denk ik dan maar.
Wat ik wel weet is dat het in Liefde gedaan is, verbonden in Licht en met volle respect naar de andere deelnemers, al dan niet bewust aanwezig.

Als iemand dan iets over een ander ziet of voelt of waarneemt en dat opschrijft, neem dat dan alsjeblieft niet meteen zo persoonlijk
maar kijk ernaar alsof je een geschenk opent,
zo'n mooie doos met prachtig inpakpapier errond en versierd met leuk gekleurde strikjes en van die bloemetjes erop.
Besluit je dan dat dat cadeautje niet voor jou bestemd is dan mag je dat rustig zeggen hoor, lieve Vick
maar smijt het dan niet meteen terug
Op die manier ga je al vlug je eigen energie vastzetten of ervoor zorgen dat dat bij een ander gebeurt.
Energie vastzetten is heel makkelijk maar energie dan weer vlotjes laten stromen kan achteraf best wel eens moeilijk worden.

Warmte, Licht en Liefde
Namaste



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 21:07 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
lieve vick

als jij dit zo ervaart laat het dan in liefde los en is het iemand anders geweest die ik voelde of zoals patrick zei misschien een stukje in mezelf wat ik ervaarde.op dat moment voelde het voor mij zo.

en patrick als het licht voor ons allemaal was wie weet hed jij dit dan gewoon ervaren :idea: terwijl je sliep :idea: :idea: :idea:

dikke engelen knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 23:06 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:D Flower.....1hart1, anders ik wel. :wink:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2006 23:26 
Hoi Patrick,

Ik zei iets tegen Flower en ik vind eigenlijk dat je je daar buiten had moeten houden. Nu je hebt gemeend je er mee te moeten bemoeien zal ik je ook antwoorden.

Ik denk inderdaad ook dat Flower een deel in zichzelf dat ik representeer omhelsd heeft. Maar het is niet gezond voor mij om zo in mij te laten projecteren en daarom heb ik er wat van gezegd. Ik vind dat ik dat mag!

De manier hoe ik naar deze dingen kijk is mijn manier. En naar projectie kan ik zeker niet als een geschenk kijken en daar heb ik geen zin in ook. Ook niet als het om spirituele projectie gaat. :D

groetjes Vick


Hoi Flower,

Grappig toch, dat ik onmiddellijk te horen krijg wat ik moet doen en hoe ik me moet gedragen, als ik te kennen geef dat ik het niet met jullie eens ben. Deze keer in liefde los laten.

Ik ga de zaak maar eens omkeren en jou vertellen wat ik vind dat jij moet doen. Jij zou eens kunnen gaan mediteren op de Vick(y) in jou.
Kennelijk representeer ik een deel van jou dat dringend aandacht en troost nodig heeft. Ik zou je adviseren daarmee aan de slag te gaan. Dan kun je dat stuk van jezelf transformeren en/of integreren en dan hoef je het niet meer in mij te projecteren.

Dan zal ik deze geschiedenis nu loslaten.

Slaap lekker Vick


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2006 08:39 



Tja, wat moet ik nu zeggen....ik heb in wanhoop gevraagd aan Annemiek om me in de cirkel te zetten als doel en alleen Annemiek heeft dus Licht geprobeerd te sturen.
Ik heb ( en dat is niet Annemieks fout , geen licht gevoeld. Of ik was te ver heen op dat moment of ik heb gevoeld dat er helemaal geen binding was in de cirkel.
Als ik zie dat het niet opgevallen is dat ik om hulp vroeg dan kan er ook niet een gebonden bundel licht naar me gestuurd worden.
En na twee jaar weet ik wel waarover ik praat.
Dus blijken de berichten gemist te worden, dit is geen verwijt want het gebeurde misschien onbewust maar wel een aanrader om vlak voor het lichtsturen even de berichten na te kijken of er iets veranderd is.
Bij een lichtcirkel heb ik vaak genoeg een snel verzoek geplaatst en als je dan genoeg mensen in de kring hebt dan is het uitvallen van 1 persoon niet zo voelbaar.

Liefs van Nel. :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Oh,maar..
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2006 09:01 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Oh maar Nel,je was wel degelijk opgemerkt hoor;
Citeer:
Voor Nel


Ik doe mee

Liefs Roodstaart

En ik ben ervan overtuigd dat er meerderen hun licht gestuurd hebben naar jou.
Maar het is natuurlijk zo dat net als met elk ander geschenk,het geweigerd kan en mag worden.
En dat is ook helemaal niets bijzonders,jij weet net zo goed als ik dat licht en liefde nooit verloren gaan en dat het een plekje vind waar het welkom is.
Laat dit aub geen beletsel zijn om mee te doen aan de lichtcirkels,want niet geschoten is altijd mis.
Deze wereld kan nog steeds elke liefdevolle gedachte of intentie gebruiken,want samen maken we de nieuwe aarde,licht,liefdevol en aangenaam.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 02 feb 2006 09:05 


Sorry. lieve Roodstaart.

Ik heb niet gekeken naar de lijst, heb ook niet zelf gepost en jou dus over het hoofd gezien , later.

Maar blijft wel een gegeven waar we over mogen nadenken, kijk even op het laatste moment wie er in staat.


het kan wel degelijk verschil uitmaken. Ik gaf al aan dat ook ik er nu misschien niet voor openstond en te diep zat.

Liefs van Nel. :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 03 feb 2006 10:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 17 jan 2006 20:12
Berichten: 297
Afbeelding

Lieve Nel,

Afbeelding


Ik hoop dat je heel spoedig weer in je licht zal staan.


Veel liefs Roodstaart


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 03 feb 2006 12:54 
Lieve Roodstaart

Dank je voor die prachtige roos. Ik kom er wel weer uit. Ben sterker dan ik zelf denk

Liefs van Nel.


Lieve Flower.

Ik ben een beetje erg hard geweest in mijn posting , mijn excuses daarvoor. Ben wat snel van de kook.
Jij doet je best en ik keek alleen naar mijn eigen aanpak van de cirkel.

Liefs van Nel. :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 05 feb 2006 00:40 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
:idea: lieve nel :idea:


sorry dat ik nu pas reageer maar ben even een paar dagen of line geweest moest alles formateren en opnieuw de windows er op zetten.

nou ik voel me niet gekwetst hoor , ik kom niet zo vaak online omdat ik via de telf ga en geen vaste aansluiting heb maar heb nog bewust vroeg op de avond gekeken,enhad later wel het bericht gelezen en de energie is ook naar jou gegaan.
Afbeeldingdeze knuffel is voor jou en voel je niet schuldig ,je bent een mooi mens.

dikkeAfbeeldingknuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.