LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 13:00

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Ervaringen 26 Januari
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2006 19:54 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:idea:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2006 21:32 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Heel vreemde kring dit keer.

Voor mij was het niet zo makkelijk om de lichtcirkel op gang te krijgen.
Ik probeerde me te concentreren en dat werkt dan averechts blijkbaar want ik leek wel "vast" te lopen.
Ik vond het verassend stil en "leeg" .
Probeerde contact te maken met Miek en ze voelde warm en vertrouwd aan. Roodstaart zat er zo rustigjes en tevreden. Straalde iets heel veiligs uit. Helmut als een stevige zuil in zijn donkerrode stille kleur. Patrick met gebogen hoofd en Maja beetje verloren maar dat werdt anders eens ik beter ging kijken naar haar. Ik zag verdriet en opeens was er enorm contact! Ppfff.....jeetje alles ging opeens stromen. Zo mooi zag ik haar band met Calista en de "'bobbel" op haar schouders. Calista straalde met de wind (Spiritualiteit) door haar haar. Ze vond het niet moeilijk om mama los te laten. Ik vroeg: ben je niet bang om mama los te laten? En ze keek me aan en zei lachend" nee hoor, ik hou zoveel van mama dat ze zelf mag kiezen. Ik ben hier. :cry: schitterend gewoon! Een Engel vol liefde zag ik staan in haar.

Ik keek weer of ik nog Engelen zag.... :oops: ...en in een moment opeens zie ik een grote Engel die me nog het meest aan Jezus doet denken. Met lang donker haar en een hele brede glimlach. Ik was even in de war want ik zag niet duidelijk of het nu een Engel was of een Ziel. Hij was omringd door schitterend gas-blauw licht en straalde wit. Inene zag ik een naam in giga Neon-verlichting T-O-B-I-A-S ...Ik d8...dit kan niet waar zijn! :shock:
Heel anders dan de Engelen die ik gewend ben van Steve bijv. Hij was zo duidelijk een mens maar toch omringd door licht en liefde en Heiligheid.
Wat een humor straalt deze Ziele-mens uit! Lachend en vrolijk laat hij zichzelf zien en kijkt bemoedigend naar ons. Tja...jeetje ik wordt er verlegen van maar hij begint zo blij te lachen en zijn hele gevolg :shock: :shock: lacht mee. Als een gigantische stem die zegt: "Zeg het maar"..... :cry:
De groep wordt steeds groter en ineens zie ik een gigantisch podium wat de Aarde is en wij zitten in ons kleine kringetje er naar te kijken. Wat een filmbeeld zou dit opleveren dacht ik nog. Zo een mega produktie weet je wel? Met veel figuratie en dansers en groot materieel.
Zegt ineens een stem: jullie staan op het podium, wij niet..... :shock:
En ja hoor, zitten we voor een enorme theaterachtige zaal en wij zitten op het podium, als een klein clubje waar al deze Zielen naar komen kijken.
En we gaan in elkaar op en worden een grote zachte lieve Aarde stem.

SAMENWERKEN klinkt het over de hele Aarde.
Overal samenwerken, pak elkaars hand en voel hoe we samenwerken.
En jullie maken het verschil.

PPFFF!!!!..........1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1 1hart1....

Lieve geweldige Engelen die jullie zijn, in dit kleine clubje.
Wat zijn we liefde, eens verbonden!
Dank grote schatten.
Het is pracht!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Erg druk
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2006 21:38 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Gelijk nadat ik mijn ogen sloot,werd het erg druk om me heen.
Ik liep in een golvend groen landschap,dat me aan Schotland of Ierland deed denken.
Er stonden vreemde struiken,tenminste dat leken het,tot ik dichterbij kwam en zag dat het eigenlijk een haardos was,witte,zilverwitte haren.
Dit kon eigenlijk alleen maar Merlin zijn.
Hij liet mij zien hoe ik al mijn chakra's kon reinigen.
Mijn kruinchacra open zetten en er als het ware licht door heen te laten stromen,als in een draaikolk werd alle verdriet en pijn afgevoerd naar de aarde.
De lucht werd grijs en de heuvels veranderden van groen naar muisgrijs.
De heuvels draaiden zich om en bleken reuzen te zijn,kleuters,die zich op hun kniëen sloegen van het lachen,het bulderde door de lucht.
Heel vreemd,het leek in niets op wat ik verwacht had,maar Merlin schreef in mijn hand(zonder zichtbare letters)Let's play the game!!!
Een beetje bevreemd probeerde ik mijn kringgenoten te ontwaren,maar ik leek helemaal alleen te zijn daar.
Pffft lieverds,de vreemdste meditatie sinds heel lang,maar toch fijn om weer even in het licht verbonden te zijn.
Dank jullie wel.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2006 22:01 
Ik had het in 't begin erg moeilijk me iets voor te stellen bij deze "meditatie" en kreeg mijn gedachten maar erg moeilijk tot rust.
Ik ging op bed liggen, ging voor de computer zitten om dan op mijn vaste plaats voor Lichtcirkels plaats te nemen.
En weer was ik aan het denken: "hoe start ik dit?"
Ging dan weer naar de computer en legde mijn handen op mijn toetsenbord en hup, ging ik weer denken: "seffens springt de bedrading nog van al die energie", dus ging weer een stukje achteruit enz.

Hoe ik ook probeerde, ik kreeg maar geen duidelijk beeld van de rest van de deelnemers.
Eerst zag ik Annemiek wel, dan Ruth, had geprobeerd Helmut zo'n 10/15 minuten voor de aanvang van deze meditatie te roepen maar zag dat ie in een restaurantje of café zat (had drank voor zich op een tafel staan) en de rest zag ik erg onduidelijk.
Wel heb ik Helmut's energie er even bij gevoeld dus hij heeft energie gestuurd/even meegedaan, als 't allemaal klopt wat ik waarnam.
Tobias denk ik wel waargenomen te hebben in ons midden maar het beeld vervloog alweer vlug.

Uiteindelijk voelde ik een soort van cirkel op gang komen en probeerde me op ons doel te focussen maar het lukte me niet echt dus begon ik verder te schrijven aan hetgeen ik begonnen was vandaag.

Nouja, zo gaat ie soms ook, hé 8)



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2006 22:34 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
nou lieverds ik heb heerlijk op mijn bed gelegen en heel veel energie om me heen gevoeld ik zag dat we samen met de engelen in een kring stonden en voelde opeens dat er een engel achter ons stond die zijn handen op onze schouders legde en alles stroomde bij mij .ik kon sinds gister avond al ineens makkelijk van alles los laten.en begrijp nu waarom.
het was een fijne ervaring allemaal bedankt voor deze lichtkring. ook de groep en tobias bedankt voor jullie kracht en liefde.
Afbeelding


dikke engelen knuffel voor jullie flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 27 jan 2006 12:40 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 17 jan 2006 20:12
Berichten: 297
Lieve lichten,

Toen de meditatie begon voelde ik
me licht duizelig in mijn hoofd.
Dat was juist heel fijn.
ik hoorde niets geen enkel geluidje.
De geur van de wierrook die ik aan
het branden was drong diep in mijn
wezen de geur was gewoon perfect.

Ik voelde de aanwezigheid van de kring
heel sterk,was fijn.
Alle beperkingen die ik ooit heb ervaren
waren er opeens niet meer en dit voelde bevrijdend.
Zo was het,poorten gingen open met name in mijn ziel.
Wat een mogelijkheden!!!!

Jullie allemaal bedankt voor al dit schoons
Afbeelding

Liefs Roodstaart


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.