LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 08:18

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 24 jan 2006 19:15 

Hier mogen jullie weer je ervaringen neerzetten.

Liefs van Nel. :idea:



Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Eerste rang
BerichtGeplaatst: di 24 jan 2006 22:20 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Vanavond zat ik eerste rang natuurlijk.
Tussen Patrick en Helmuth in,dus eerst even lekker geknuffeld.
Eigenlijk schrok ik een beetje van de kracht,van deze toch maar kleine kring.
Het was gelijk bang,een sterke veelkleurige kring,het leek een gesloten regenboog,zo zette hij zich ook voort nadat hij losgelaten was en in Irak daalde,het zand nam de kleuren aan van die regenboog en elke kleur werd breder en breder en golfde uit als een waterkring.
Toen naar Palestina,waar een hele massa mensen met fakkels stond,het eerste licht werd ontstoken en ging door tot ook het laatste licht brandde.
Er werd getrokken aan ons als groep en ineens stonden we midden in het forum.
Engelen in spijkerbroek,Mensen die niet door hadden hoe sterk hun licht straalde en een prachtig vol gevoel van liefde was te voelen.
Jullie waren er allemaal en het licht was oogverblindend.
Lieve mensen,geweldig.
Namaste Annemiek
Afbeelding

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2006 10:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di 17 jan 2006 20:12
Berichten: 297
Op het moment dat ik me verbond met de kring,
zag ik zwarte vlekken,
dit waren de plekken op aarde met de meeste haat
en vernietiging.
Er waren ook lichtgrijze vlekken waar veel negatieve
energie was,maar de zwarte waren het ergst.
Het deed pijn van binnen om die sfeer van de zwarte
vlekken waar te nemen,
ik zag dat Helmut een zakje in zijn handen had en
vroeg hem wat er in zat:
"lichtzaad zit er in" antwoorde hij we mogen het uitstrooien
over al de vlekken,
van een ontzichtbare hand kreeg ik zo'n zakje en zo ook
de anderen van de kring.
"strooi het maar uit werd er gezegd,en wanneer het zaad
zich zal gaan wortelen dan zullen steeds meer mensen het liefdesvuur
in hun harten voelen ontvlammen,en zien dat er een andere weg
mogelijk is
Een weg van Broeder/Zusterschap,een weg vol zonnschijn en vreugde
Die weg is er!!!

Afbeelding


Roodstaart


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2006 18:36 
Dag dag,

Ik voelde eerst nogal een innerlijk verweer in me opborrelen tegen het doel van deze Lichtcirkel omdat ik ervan uitga dat zowel Licht als duister zijn taak heeft op deze aarde
doch dan herinnerde ik me regelmatig de les die ik kreeg van de betekenis 0 en hoewel ik nog steeds een beetje verweer voelde van tijd tot tijd, ik besliste lekker gaan stralen.

Toen het tijd was voor me om in de cirkel te stappen nam ik Ridingspirit's rechterhand en Annemiek's linker en keek even naar de rest van de deelnemers.
Voelde heerlijk om Helmut zo bewust bij ons te hebben en verder kijkend zag ik iedereen precies groeien, groter worden, én lichter.
De energie was erg krachtig in de cirkel en dan verplaatste ik mijn aandacht naar de duisternis op deze aarde; op plaatsen, in mensen, in entiteiten, ... .
Ik voelde zo'n verbondenheid tussen mezelf en dat alles dat ik me lichamelijk niet goed begon te voelen en creëerde daarop een barriëre tussen mij en wat ik zag, ervoor zorgend dat mijn en de cirkel's energie er wel doorheen kon blijven stromen.
Dan zag ik de Aarde vol donkere putten en bulten en voor een moment werd ik erdoor overwelmd maar dan verschenen er enorm veel engelen van boven af, neerdalend over en op de Aarde.
Van onderen zag ik duisternis oprijzen.
De Aarde zelf veranderde in een Ying-Yang symbool, alhoewel toch een bolvorm blijvend.
Ik verplaatste mijn aandacht dan naar de engelen die een en al Licht waren en ik dacht aan 0, waardoor er twee dingen gebeurden.
Al de duisternis verdween en het Licht werd sterker.
Ik keek doorheen de Aarde en werd naar zovele plaatsen getrokken waar oorlog was (zag bv. hoe een man in de armen van een vriend stierf, hij was neergeschoten), ongevallen gebeurden en nog zoveel meer wat in mensen toch vaak Licht laat dimmen.
Hieop legde mijn begeleider zijn handen op mijn schouders en ik voelde hoe ik transformeerde en een enorm Licht begon uit te stralen.
Ik keek even om me heen om de cirkel ermee te verbinden en samen straalden we Licht uit over de hele Aarde.
Degenen die ik zag sterven stijgden op als engelen ... overal zag ik mensen als engelen of als mensen die het Licht in zich voelden.

Dan moest ik denken aan de reis die ik binnenkort ga maken. Het is precies met dat doel dat ik vertrek, Licht brengen, Licht sturen, duisternis laten verdwijnen/oplossen, in Licht verbinden, ... .
Meteen toen ik dat dacht kwam er weer twijfel opzetten, of ik er wel een juiste keuze mee maak en "Wie denk ik wel dat ik ben, doorheen de Aarde trekken om Licht te brengen?"
Meteen voelde ik mijn begeleider zijn handen weer heel duidelijk op mijn schouders.
Dank je, begeleider. Dank je Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Dan veranderde de Aarde volledig in een stralende, Lichtende bal.
Ik ben dan nog even verder blijven sturen, vooral genietend van het schitterende beeld dat ik voor me zag.
Dan bracht ik mijn aandacht terug naar de cirkel en naar jullie allemaal en bedankte allen, om dan afscheid te nemen van de cirkel.



Patrick :idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.