LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 11:35

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 19:55 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
:idea: Lieve hallogenen. :idea:

Zie?
Een wit vel.

Vertel vertel.

:idea:

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 20:47 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:25
Berichten: 6077
Wonderlijke kring dit keer weer.

Ik probeerde een "beeld" te krijgen van het forum. Wat niet zo eenvoudig blijkt als ik dacht.
Want het gevoel is er wel maar beschrijf dat maar eens.
Een beeld is zoveel makkelijker te beschrijven.
Maar er waren er 2 passende.
De ene een soort van ruimte waar we allemaal in zijn. Zulke wonderlijke energie en overdadig wit licht. Het blijkt dat ieder lichtwerkertje hier licht straalt Altijd. Maakt niet uit wat er gebeurd. Als zo een lichtewerker gaat bewegen, of lopen (schrijven) begint dat licht te bewegen zo lijkt het.
Komt er nu iemand langs lopen, of kruist zijn pad zeg maar, (reageert op een topic) dan vloeien die lichtjes samen tot een licht. Maakt niet uit wat er op gezegt wordt. Komt er nog een lichtje bij dan gaat het al een beetje draaien en met nog iemand begint het licht (de tekst) te "tollen" a.h.w. De tekst en het licht gaan bewegen en dan kan men zo een lichtzuil een kant op "schrijven" zo te zeggen. Dus wat men wenst te doen gebeurd onmiddelijk met die zuil.

Andere beeld was een major schip zo groot als een eiland. Daar gaan we me op reis. Overal naar toe. Enen topic bepaald welke richting en de reacties geven er wel of geen energie aan en stoppen dat hele schip zonodig. Maar dat hele schip ligt als een dijk op het water zeg maar.
Schitterende samenwerking die overal aan kan leggen. In een haven kan men opstappen.
Hmm.....ja maf beeld dit hoor, ik weet het ook niet maar zie ik het dan.
HOe dan ook, schitterend om te zien dat er geen kapitein is...of nou ja soms wel...maar juist doordat ieder een onderdeel van het schip is draagt ieder verantwoordelijkheid en dat geeft licht zal ik maar zeggen.

In de kring voel ik Helmut als een Grote stevige eik die warmte uitstraalt. Ik wilde even dag zeggen en we klopten onze voorhoofden tegen elkaar. Net als koeien of stieren doen, of bokjes of schapen. Heel bijzonder gebaar vond ik. Enorm geworteld gevoel krijg ik bij Helmut. Die "zit"

Patrick heel luchtig voelde het. Meer zweveriger zeg maar. Er was een hele reis maar er werdt niets gezegt. Een kromme rug zag ik en er waren geen ogen leek het. Heel .....soort van verstopt was het. Het had iets treurigs maar ook iets krachtigs.
Nou zoiets dan.

Lieve lichten jeetje wat een raar forum is dit eigenlijk?
Er zijn zoveel energieen die draaien en cirkelen en om elkaar heen tollen en dat is prachtig om te zien!
Voortdurend klappen er regenbogen uit en trilt het hele ding op zijn grondvesten en dan lijkt het of het instort maar het mooie is dan dat er geen fundament onder zit want ..zoiets dat het zweeft maar oook op het water is.

Tjonge wat is dit vaag!..... :oops:

Doet er niet toe.
Mooi is het!

THNX lieve schatten voor deze lieve en stevige en schitterende energie die hier door alle aanwezigen gecreeerd wordt.
Het is een lichtspel wat met grote belangstelling wordt gadegeslagen. Dat is wel duidelijk.

1hart1 1hart1 1hart1 1hart1

_________________
*there and back again*


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 20:49 
Lieve Lichten, Lichtwerkers,
hier mijn ervaringen van de Lichtcirkel:

Ik nam plaats tussen Annemiek (links van me) en Ruthazel (rechts van me) en nam beider handen vast.
Het contact met hun was er direct en ik voelde hoe Ruthazel me zachtjes in de hand knijpte waarop ik liet blijken dat het weer heerlijk was om naast haar te zitten.
Dan zocht ik contact met de rest maar de cirkel was niet van de start een cirkel, althans zo zag ik het niet.
Het was een beetje chaotisch hoe iedereen plaatsnam maar uiteindelijk werd er toch een cirkel gevormd.

De ruimte waar het zich in afspeelde was eerder donker en de deelnemers verder weg van me waren moeilijk te zien en af en toe leek het alsof ze op en neer beginnen te zweven.

Dan vroeg ik de engelen ons te helpen en meteen kwamen er een heleboel afgedaald en bijgestroomd.
Ik zag hoe energie van de ene deelnemer naar de ander werd gestuurd en bij velen leek het van hart-chakra naar hart-chakra te springen.
Enkelen stuurden de energie in een ronde door de al beter gevormde cirkel, iets wat ik ook deed en boven ons waren enkele engelen die ook met de cirkel mee draaide (hoop dat dit te volgen is hoe ik 't opschrijf, hehe)
Hier en daar gingen engelen en begeleiders achter de deelnemers staan en zag hoe ze hun handen plaatsten op ruggen en schouders.

Dan begon iedereen er erg kleurrijk uit te zien, hoofdzakelijk bestaande uit een kleur.
De energie werd krachtig van de een naar de ander gestuurd, dan eens direct, dan via de cirkel.

Regelmatig herhaalde ik in mezelf "oplossing van conflict" als doel van wat we hier aan 't doen waren.

Op een gegeven moment keek ik naar en voelde ik Annemiek.
In 't begin leek ze vrij donker maar er werd me dadelijk duidelijk gemaakt dat ze al het Licht opnam dat op en naar haar scheen, iets waardoor ze geen Licht reflecteerde (de reden waardoor ik anderen zo gekleurd zag is dat ze niet al het licht opnamen)
Ik stuurde dan een straal van witte energie naar haar en nu ik dit hier opschrijf besef ik dat ik dit via mijn derde oog deed.
Enkele minuten later zag ik Annemiek Goud stralen.
Proficiat, Annemiek!

Ik verplaatste mijn aandacht dan naar Ruthazel maar die was zo druk bezig dat ik me dadelijk terug op de cirkel richtte.
Jongens, wat was het druk! Iedereen leek zo intens bezig. Héérlijk om zien.

Heb me nog op enkelen individueel gericht maar liet dan de energie vooral door de cirkel, die nu echt als een cirkel eruit zag, gaan en zag hoe er zich steeds meer en meer deelnemers aan aansloten. Hij werd echt erg groot.

Dan zag ik hoe er precies een opening rechts voor me (enkele deelnemers van me verwijdert) in de cirkel verscheen en zag hoe er zich daar meer en meer bijvoegden maar de cirkel werd geen cirkel meer, het werd een spiraal.
Heb daar niet dadelijk een uitleg bij.

Dan wilde ik stilletjes afsluiten maar het was moeilijk. Leek alsof er aan me getrokken werd om door te blijven doen.
Heb dan nog een tijdje meegedaan maar bedankte iedereen kort daarna en maakte me los.

Oh, op een gegeven moment voelde ik hoe er energie direct naar me gestuurd werd door twee deelnemers. Die energie kwam aan in mijn hart-chakra en voelde heerlijk. Dank :D

Dank jullie allemaal voor 't deelnemen
Afbeelding

Warmte, Licht en Liefde,



Patrick :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 21:24 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 18:04
Berichten: 30
Hallo lieverds

Ik zat heerlijk tv te kijken en ineens dacht ik aan het forum en zag dat het 2 voor 9 was :lol: :lol: :lol: .
En ik ging er voor zitten en mijn intentie was licht,liefde en inzicht zonder aanziens der persoon.

Terwijl ik dat dacht kwam de cirkel opzetten en voelde ik aan elke hand iemand plaats nemen en ik zag Jesus en Maria staan in het midden van de cirkel en via de christusenergie straalde ik bewust in op elke hartchakra van alle leden van het forum.

En het was alsof er een fontein van kracht omhoog kwam en zachtjes neerdaalde op iedereen.

Annemiek kwam 3 maal naar voren en ik heb haar omhelst en gezegd dat ik van haar hou en het was alsof die liefde tussen ons een kettingreactie veroorzaakte van liefde door en voor elkaar.

En alles werd roze van kleur en ik kreeg het gevoel van eenheid met elkaar.

En ineens was het weer rustig en stil.

Liefs inge

_________________
Ik ben die ik ben.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2006 22:21 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Toen ik begon was het wat moeilijk om de kring te voelen,dus besloot ik mezelf gewoon open te zetten en maar zien wat er gebeurde.
Een enorme wervelende energie kwam binnen,het voelde alsof mijn longen overvol zaten.
Toen begon mijn uitademing en dat was een enorme lichte wolk,met allerlei kleurenflitsen.
Weer ademde ik in en in tegenstelling tot die eerste ademhaling was deze een stuk minder zwaar en hij tintelde mijn hele lichaam door,mijn handen schoten kleine pulserende vonken af en de lucht erom heen droeg een strelende zachtheid.
Overal fonkelende sterretjes en in die lichte gloed ontwaarde ik mijn geliefde vrienden en vriendinnen.
De liefde voor hen deed me zowat in tranen uitbarsten,zo overweldigend was het,het deed bijna pijn.
Iedereen omhelsd en iedereen wat toe gefluisterd.
Wauw,ik hou van jullie.
1hart1 1hug1 1hart1
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 17 jan 2006 14:37 
Offline

Lid geworden op: do 01 dec 2005 14:06
Berichten: 413
Ik was er iets later en vrij kort.
Ik voelde de aanwezigheid van iedereen.......sommigen dansend, bewegend, sommigen zittend in rust en kalmte, naar anderen kijkend of stil en blij met zichzelf, sommigen met het gezicht naar het midden, anderen wat afgesloten met het gezicht naar buiten en de rug naar het midden.......
Maar onder al die 'buitenkanten'/'houdingen' was iedereen verbonden van hart ot hart en de liefde stroomde via de hartsverbindingen.
Het was inderdaad allemaal goed, iedereen kon er zijn op zijn/haar manier van dat moment met die liefdesstroom eronder.
Mooi en goed......ik hou van jullie allemaal!

1hug1, Mariposa

_________________
Niets is wat het lijkt, het hangt er slechts vanaf van waar je ernaar kijkt.Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 17 jan 2006 20:25 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
hallo lichtjes

ik wist niet dat er een cirkel was op maandag maar kwam toevallig online en zag dit staan en ben me meteen gaan verbinden voelde me binnenkomen in een grote cirkel van prachtig wit gouden licht en ik straalde mijn licht mee met jullie.

knuffel flower

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.