LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel za 04 mei 2024 08:07

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 jan 2006 19:41 
Lieve Mensen

Hier mogen jullie weer je ervaringen delen als je wilt. :idea:
Liefs van Nel. :idea:



Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2006 08:04 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Lieve mensen.
Allereerst een dankjewel aan alle aanwezigen in en buiten de kring.
Mede namens Nel die op het moment niet kan reageren. :lol:
Welnu mijn ervaring;
Ik stond middenin een heel donkere ruimte,maar voelde van alles om me heen,niet eng oid,gewoon aanwezig.
Er verscheen een heldere blauwe bol/ster in mijn gezichtsveld en ik liep erheen.
Rondom dat licht stonden mannen met een ernstig gezicht,ik kreeg de indruk dat zij zich zorgen maakten,achter hen stond een vrouw in een soort nachtpon van de een na de ander te kijken en trachte de mannen te imiteren,dat lukte maar deels,dus ze schoot in een onbedaarlijke lach,waarbij de tranen over haar wangen liepen.Zij had het heel goed naar haar zin(GEEN IDEE WIE HET WAS)
Op weg naar Callista ,liep er een man naast me mee(lang, smal en een beetje rossig wild haar),in zijn handen droeg hij een soort fluit.
Bij Callista aangekomen begon hij hierop te spelen en vrolijke tinkeltjes dwarrelden in het rond.
Ze lachte en begon te dansen op dat lichtvoetige deuntje,het was net een elfje.
Plots was de fluit een biosensor en hij begon vragen te stellen aan Callista en noteerde de antwoorden en de bewegingen van de biosensor.
Ik draaide me om en aan de horizon zag ik Zonneelfjes kinderen staan zwaaien,ik zwaaide terug en kreeg een kushand terug geworpen.
Op dat moment kwam er herrie van buiten en was ik terug waar ik begon.
Fijne meditatie,met veel symbolen.
Danjewel.
Namaste Annemiek

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2006 12:06 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
We hadden gister een lange mail geschreven met de ervaringen van ons allerdrie, maar toen we die verzonden ging er iets mis en het bericht is nu foetsie :lol:

Maar ik kom hier later vandaag of morgen nog wel even over onze ervaringen schrijven want we hadden mooie beelden en ervaringen!

In ieder geval alvast dank voor jullie aanwezigheid!!

Veel liefs
Surya

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2006 17:11 
Lieve Lichtjes.
Dank je Annemiek dat je even voor me waarnam.

Mij ervaring was een sterke want ik zat met Ridingspirit in directe verbinding via Skype.
Ik voelde een enorme energie in mijn handen en zag allemaal vlinders om Callista . Ik kreeg verder geen informatie over de pijn.
De tante van Petra , daar kreeg ik hoofdpijn bij te voelen. Ik bracht wel Licht naar haar maar kon verder ook niets zien ..
Bij Oom Wim heb ik staan praten. Ik heb hem verteld niet bang te zijn. Hij stond overigens naast me en Ridingspirit had dezelfde ervaring. Even later zag ik hem weer in bed liggen , in coma en er waren engelen bij hem en ik zag een lichtpoortje. Het voelde vredig aan.

Sennah was aan het touwtje springen en Amar aan het spelen maar Safa kreeg ik duidelijk voor me. Hij keek me aan en ik heb gevraagd of Zonne-elfje haar kinderen mocht zien, of hij wou telefoneren.
Hij antwoordde niet maar er was een vreemde gelaatsuitdrukking te zien.

Dank jullie voor deze mooie cirkel en tot de volgende keer.

Liefs van Nel. :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2006 22:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 20:52
Berichten: 557
Nou daar kom ik dan nog met vertraging erachter aan met de samenvatting van onze ervaringen bij deze lichtcirkel.

Ten eerste wil ik zeggen dat het heel bijzonder was dat ik nu samen in mijn woonkamer zat met twee lieve vriendinnen,
meestal zijn er geen anderen fysiek aanwezig als ik mee doe aan de cirkel.

we zaten op het kleed in mijn woonkamer in een soort halve cirkel
en in ons midden stonden kaarsen,
mijn kat zat er ook bij :D

We sloten onze ogen en verbonden ons met de andere deelnemers.

We voelden alledrie heel duidelijk jullie aanwezigheid,
en Petra zei dat het was alsof jullie gewoon met ons in een cirkel in de kamer waren.
Marije zag al voor we begonnen veel engelen en lichtwezens aanwezig vertelde ze naderhand en ook ik voelde heel sterk tijdens de cirkel hoeveel engelen en lichtwezens er aanwezig waren bij deze cirkel.
Petra voelde zich heel erg gesteund, alsof er iemand achter haar zat of stond.

Ik voelde hele sterke energie in de cirkel en mijn handpalmen gloeiden enorm.

Ik voelde bij de tante van petra veel licht en rust,
alsof ze al heel veel hulp had,
bij haar voelde ik haar man en die was heel verdrietig en soort grijs en donker, misschien van angst. Ik besloot hem vooral licht te geven.

Callista werd door ons alle drie als heel klein ervaren,
Marije beschreef zelfs dat we met alle mensen van de cirkel haar van heel ver/diep in het midden van de cirkel haalden, en toen vond er een soort handoplegging door ons allen plaats, waarbij ze ook de familie van Callista aanwezig voelde.
Petra heeft Callista zachtjes gewiegd
en ik zag dat ze veel pijn en ongemak had en heb haar een soort douche van licht en liefde gegeven wat ze wel fijn leek te vinden.

Marije beschreef dat ze de kinderen van Zonne elfje eerst hoorde lachen en toen verschenen ze midden in de kring, ze lachten en waren vrolijk.
We gingen allemaal samen met bloemblaadsje strooien en heel de cirkel was bezaaid met de blaadjes.
Ook ik ervaarde heel veel speelsheid en vrolijkheid bij de kinderen.

Marije zag ook nog hoe een engel om de cirkel heen bewoog en voor ons allemaal zorgde door ons licht te geven. Er waren weer andere engelen die met ons samen licht gaven voor de mensen die vandaag 'doel' waren.

Voor ons alledrie voelde ome Wim heel ver weg en kregen we niet echt contact of beeld.
Ik dwaalde steeds weer af naar Callista en ook Petra zei dat ze het meeste bij haar was geweest.

Vlak voor ik terug kwam voelde mijn hart heel open en alles stroomde en ik heb in gedachten Loka Samastah Sukhino Bhavantu gezongen, de vredesmantra. toen kwam ook heel sterk de energie en het beeld terug van de cirkel in Oss op de krachtplek. mooi.
Ook Petra heeft deze mantra aan het einde gezongen in gedachten.
Marije zag nog hoe we elkaar allemaal bedankten en toen ging ieder weer zijn/haar eigen weg.

Het was een mooie ervaring!
En ik ervaarde de cirkel als zeer stevig en krachtig.

Dank jullie wel!!!!

Namasté
Surya

_________________
"Let the beauty you are, be what you do.
There are thousands of ways to kneel down and
kiss the earth"
Rumi


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.