LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 23 apr 2024 21:20

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Rare droom
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 09:03 
Ik was met mijn ouders en zus en Steve en Barbara waren bij ons op bezoek. Mijn ouders en zus verwachtten van mij dat ik gastvrouw speelde, maar ik voelde me helemaal niet lekker en bang en bleef in bed liggen halfslapend. (in de kamer?) Ik wist niet wat ik moest doen en lag zo een hele tijd, uiteindelijk werd het wat minder en stond ik op.
Mijn ouders en zus waren heel boos op mij, dat ik zo "raar" gedaan had. Ik ging naar Steve ne Barbara en bood mijn excuus aan, ze gingen er niet op in, waren bezig een soort plat deegpopje van roze deeg te maken, een soort poesje met krenten en zo als oogjes en Barbara gaf me ook een stukje en ik ging het ook maken en liet het daarna aan mijn zus zien, die ook mee ging doen.... zxv mmmm

Zou dit nog iets te betekenen hebben?
Het is wel een vreemde droom....

Liefs,
Saskia



Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Rare droom
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 09:10 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Er springt een ding uit voor mij;
En dat is dat jij Steve en Barbara, nog steeds op een heel hoog voetstuk hebt staan en dat jij vind, dat je niet in hun schaduw kan staan.
Je bent bang, om je aan hun te tonen, zoals je bent.
Je probeert te zijn, zoals zij je wensen, tenminste, dat denk jij.
Je ouders zijn boos op je( eigenlijk gewoon Sas zelf, die niet uit kan staan dat ze niet zichzelf durft te laten zien)
Eigenlijk volg jij ze in alles, zelfs je kat, is een kind van Barbara's kat.
Ik zou zeggen;
Kom uit de kast meid, hoogste tijd. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Rare droom
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 11:00 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 30 nov 2007 16:23
Berichten: 212
4567 Misschien stelt dat deegrollen voor dat zij jou aan het creeeren zijn/klaarmaken.. Dat jij daar dan aan meedoet, je helpt mee met het creeeren van hetgene wat jij op deze manier worden zal. -Volgens het beeld hoe zij willen dat je wordt, zij willen je bij jouw keuze helpen.
...Wat die ook moge zijn.

Was je er trots op toen je het aan je zusje liet zien? xcb
Het wordt wel als een zeer spannende situatie ervaren, dat wat gebeurt met Steve en Barbera...
Misschien is het tijd om even rustig aan te doen en voor jezelf op een rijtje te zetten hoe jij je tocht wilt vervolgen?/Hoe jij jezelf wilt zijn?-overdenken wat je van jezelf zal gaan laten zien.

(die kat staat o.a zxv voor je onafhankelijke geest, creativiteit en kracht)
Je kunt er maar even uitpikken hoe jij het voelt,
welke betekenissen deze droom voor jou heeft gekregen.

~Laugh&Light<3
Groet -Tree-Fairy

_________________
http://nl.youtube.com/watch?v=9cgAegw0ORM
Follow The White Rabbit...
http://nl.youtube.com/watch?v=w7RWb-8Izv0


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Rare droom
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 11:21 
Wat leuk, dank jullie wel!
Het is eerder zo dat ik nog moeite heb om aan de verwachtingen van mijn ouders en zus te ontkomen, die ik denk dat zij hebben...
Nee, Steve en Barbara staan niet op een voetstuk voor mij, meer op een afstandje, waar ik moeite mee heb.

Citeer:
Je bent bang, om je aan hun te tonen, zoals je bent.
Tegelijk wel en niet.(Ik heb al veel van mezelf getoond, maar ben bang om nog meer te laten zien, omdat ik bang ben hen te verliezen.)
Citeer:
Je probeert te zijn, zoals zij je wensen, tenminste, dat denk jij.
Ik probeer misschien nogal hetzelfde te worden...niet zozeer als ik denk dat zij mij wensen.

Citeer:
Je ouders zijn boos op je( eigenlijk gewoon Sas zelf, die niet uit kan staan dat ze niet zichzelf durft te laten zien)
Ja! 8dfg

Citeer:
Dat jij daar dan aan meedoet, je helpt mee met het creeeren van hetgene wat jij op deze manier worden zal.

Ja, zij helpen me. Maar inderdaad heb ik moeite te bedenken wat ik wil laten zien van mijzelf (ook aan hen) zij helpen me daar wel bij

Citeer:
Misschien is het tijd om even rustig aan te doen en voor jezelf op een rijtje te zetten hoe jij je tocht wilt vervolgen?/Hoe jij jezelf wilt zijn?-overdenken wat je van jezelf zal gaan laten zien.

Nou dat heb ik al gedaan en ik heb al weer een idee hoe verder te gaan, maar het is nog zo spannend dat ik haast niet durf....

En nee ik was niet trots, het was meer zoiets om te laten zien, dat zij me niets kwalijk namen en me iets leuks lieten doen en ik mijn zus erbij wilde betrekken, zodat ze niet boos meer was en dan zouden mijn ouders ook niet boos meer zijn.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Rare droom
BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 19:08 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 30 nov 2007 16:23
Berichten: 212
Misschien kun je het ook beter in stapjes doen en iemand in vertrouwen nemen waarmee je het over je ideeen kunt hebben, als je erover praat wordt het steeds makkelijker.
En zeker makkelijk om te beginnen met het kleinste stapje (het minst spannend) en dan steeds grotere passen gaan nemen... misschien eerst informeren van je ideeen voordat je ze uitvoert bbb

xcb

<3

_________________
http://nl.youtube.com/watch?v=9cgAegw0ORM
Follow The White Rabbit...
http://nl.youtube.com/watch?v=w7RWb-8Izv0


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Rare droom
BerichtGeplaatst: di 19 feb 2008 07:35 
Lieve Tree Fairy,

Ja, ik doe wel kleine stapjes,soms per ongeluk een grote....hi,hi zxv daarom blijft het spannend!
En ik weet nog niet zeker wat ik zal gaan doen allemaal, ik weet het maar met een ding tegelijk, zeg maar, stap voor stap....dank je wel voor je suggesties!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.