LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel di 23 apr 2024 09:20

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Met mijn vader in de auto
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 18:33 
Offline

Lid geworden op: za 12 jan 2008 09:44
Berichten: 65
Vannacht had ik een vreemde droom. Ik droomde dat ik in de auto zat met mijn vader en hij zei tot 2 keer toe: Je moet opletten met de versnelling als die in de 1 staat. Want dan ontstaat er brand. Ik heb net een nieuwe tweedehands auto.

Maar kan het niet loslaten, deze droom. Was het een waarschuwing ?

Zevenster


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 19:08 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Misschien.

Laat je auto maar nakijken, weet je het in ieder geval.
Lijkt me dat je vader er niet voor niets is.

Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2008 21:14 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Lieve Zevenster

Mijn hartje ging sneller kloppen bij het lezen van je droom :roll:

Als je dit letterlijk zou vertalen dan zou ik ook zoals Amanna zegt, je auto laten nakijken gewoon voor de zekerheid dan kun je dat in ieder geval uitsluiten.

Maar als je het symbolische zou vertalen dan kom ik persoonlijk uit op jouw energielichaam. Ben je ergens TE veel mee bezig? Of wil je ergens misschien TE snel mee? Pas dan op voor kortsluiting! Dat kan ook brand veroorzaken bv. Lekker rustig aan doen dan kom je er ook wel :)

Nou ja, dit is wat ik erbij kreeg.

Liefs van Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 00:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Oeps :oops: Ben ik nog even kwam er maar niet in met inloggen.

Maar zat er nog aan terug te denken en kreeg nog "ontsteking" toen ik teruglas zag ik dat ik het omgekeerde schreef :oops:

Citeer:
Je moet opletten met de versnelling als die in de 1 staat. Want dan ontstaat er brand.


Dus ik bedoel niet ben je ergens Te veel mee bezig maar juist zit je ergens in vast!

Even persoonlijk hè, voor mijn laatste sessie begon mijn linkerkaak pijn te doen (kies en tandvlees) Dat stuk zat bij mij helemaal vast! En ik voelde de pijn en ging er doorheen en wilde op eigen kracht achter de achterliggende oorzaak komen. Ik zat of liep ergens in vast en tijdens de sessie kwam eruit dat mij als tienermeisje de mond werd gesnoert door een strijkijzer op deze kant op mijn wang te plaatsen en zo werd mijn gezicht op tafel gedrukt. Ik kwam voor mijn mening uit en dat werd niet getolereerd. In het nu is het zo dat ik het altijd knap lastig vind om voor mijn mening uit te komen en klap vaak dicht als ik voel dat ik mij wil uitten maar niet durf. Ik trek mij dan terug en houd letterlijk mijn adem in totdat dit gevoel verdwijnt. Dus dit kwam naar boven en zonder een tandartsbezoek heb ik dit zelf kunnen nemen zoals het kwam zeg maar. Nu gaat het weer goed met mij en is er weer beweging in. Ook onderdrukte ik deze oude overtuiging en verstopte mij achter een rookgordijn, en nu is het zo dat ik mij niet langer meer kan en wil verstoppen. Dat wat vastzat is naar de oppervlakte gekomen en het is aan mij of ik ervoor kies om ervoor te gaan of om mijzelf te blijven vastzetten in oud zeer! Ik weet niet waarom ik dit nu met je deel maar hoop dat je er wat mee kan zoniet, dan ben ik het toch maar weer kwijt :)

Je komt er wel achter, Liefs en Kracht Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 07:27 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Citeer:
Vannacht had ik een vreemde droom. Ik droomde dat ik in de auto zat met mijn vader en hij zei tot 2 keer toe: Je moet opletten met de versnelling als die in de 1 staat. Want dan ontstaat er brand. Ik heb net een nieuwe tweedehands auto.

Er springen voor mij diverse dingen uit:
Er is een sterke band met je vader, al vind jij dat hij wel vaak met zijn vinger zwaait, zo van; let op, ik heb het al zo vaak gezegd en die niet horen wil.
Toch is dit geen bemoeizucht van je vader, maar bezorgdheid.
Soms neem jij nogal overhaaste beslissingen en door die impulsiviteit is hij bang dat je in de problemen komt.
Zo ook met jouw auto.
Auto staat ook voor je lichaam, het zelf.
Dan die 1, de eerste versnelling.
Ben jij geneigd om vrij hard te rijden?
Want de waarschuwing die ik eruit haal is gebaseerd op je vingers branden.
Even op een rijtje
Auto- (Jij)
Vader- ( vermaning)
2 keer-( herhaling, ik heb het al zo vaak gezegd)
Versnelling- (nogal hard rijden)
1-(als ie in de een staat) beetje eigenwijs wellicht?
Dan ontstaat er brand- ( bekeuring- rijbewijs- boete betalen- vingers branden)
Kun je het een beetje volgen?
Succes met je nieuwe auto, oh en na laten kijken, kan nooit kwaad. 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 17:27 
Offline

Lid geworden op: za 12 jan 2008 09:44
Berichten: 65
Dank je. Ik doe het rustig aan. Zal een check doen op mijn auto. Ik verga op dit moment van de verstarring in mijn spieren. Kan het niet omschrijven. Maar tis net alsof mijn hele hoofd inclusief ogen helemaal verstard is door die rotzooi van het geen dat mijn moeder met mijn lijf heeft uitgehaald.

Verder weer zo'n droom gehad die geen droom lijkt te zijn. Ik droomde dat ik bij een bevriend ouder echtpaar was (mensen waar ik al lang geen contact mee heb gehad) en dat ik daar langs kwam. En er lag een volwassen geboren meisje klaar met de naam Caitana. Vooral die naam kwam helemaal duidelijk door. Vervolgens kwam er ook nog een geboren jongetje bij en de kinderen groeiden razendsnel op tot de leeftijd van 5 jaar zo ongeveer. En ik stond daar maar verbaasd van: "ja maar jullie zouden toch geen kinderen meer krijgen ?" Tsja, mompelt de man wat onverschillig. Het gebeurde. Dus nu moeten we er maar voor zorgen. Maar och, het gaat allemaal goed en snel. De kinderen worden ook niet uit de buik geboren, maar groeien op in een bed met een soort van bladeren. In de hoek van de tuin zat een oude wijze man en daar liep ik heen (half, want ik was op de een of andere manier niet helemaal zichtbaar). Maar om de een of andere reden moest ik wel bij die kinderen blijven en dan telkens de naam Caitana die helemaal helder doorkwam.

Kan er (nog) geen touw aan vast knopen.

Zevenster


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.