LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 18 apr 2024 02:09

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Stormvloed
BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2007 12:09 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
In mijn droom loop ik met twee kleine kinderen. In de verte zie ik een storm onze kant opkomen en voel het helemaal de kracht van de storm, ik kan het ruiken en zie de vogels zich in een groep verzamelen om voor de storm uit te vliegen, het zijn vooral eenden in de kleuren waarin ik ze ken. Ik ben helemaal niet bang en weet dat we bijna het huis van mijn Opa (oma?) hebben bereikt. Opa staat mij glimlachend op te wachten en ik vraag hem om de kinderen in veiligheid te brengen. In de tussentijd is het water vloed geworden maar wij zijn nog op het droge, heel apart. Het water was helder en stond een anderhalfmeter hoog intussen. Ineens loopt mijn Oma die in mijn droom een stuk kleiner is als dat ze was het water in. Ik bedenk me niet en ga haar redden en til haar uit het water en zie dat ze probeert naar adem te happen onder water. Mijn Oma is in augustus dit jaar overleden en leed aan alzheimer. Opa is 4 jaar geleden overleden en soms roept hij mij weleens in mijn droom. Mag ik vragen wat jullie hiervan vinden? Of jullie hier iets bij voelen.

Liefs van Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2007 12:40 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Lieverd,

Ga nog maar eens in je droom samen met Oma kijken wat er tijdens deze vloed gebeurde.
Ik denk dat Oma je heel goed kan vertellen wat ze nodig heeft.
Want mijn gevoel zegt wel dat ze overspoelt is geweest met vanalles
in haar laatste stuk.

Jij mag haar daarbij helpen en Opa weet dat het goed is.

Knuf Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2007 19:42 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Amanna, bedankt voor je reactie en kom hier later nog op terug.

Liefs Brighteyes :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Stormvloed
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 11:43 
Offline

Lid geworden op: wo 09 mei 2007 17:16
Berichten: 497
Brighteyes schreef:
Het water was helder en stond een anderhalfmeter hoog intussen. Ineens loopt mijn Oma die in mijn droom een stuk kleiner is als dat ze was het water in. Ik bedenk me niet en ga haar redden en til haar uit het water en zie dat ze probeert naar adem te happen onder water. Mijn Oma is in augustus dit jaar overleden en leed aan alzheimer.


Hoi Brighteyes,

Ik sluit mij aan bij Amanna. Het gevoel dat ik er bij krijg is dat jouw oma, doordat ze het laatste stuk van haar leven Alzheimer heeft gehad, op dit moment niet helemaal helder van geest hierboven is. Mensen die erg ziek zijn geweest of een ongeluk hebben gehad worden hierboven vaak eerst opgevangen en verpleegd omdat ze als het ware nog de oude herinnering aan aardse ziekte meenemen en dit moet eerst geheeld worden. En dit lijkt bij jouw oma ook zo te zijn. Alsof ze nog bij moet komen van alles.

Ik denk dat je haar een stukje hierin mag helpen / begeleiden om weer helemaal helder te worden en dat je, nu dit contact zo bewust in deze droom naar voren komt, mogelijk komende tijd meer kan doen om haar bij te staan.

Het mooie is dat het water helemaal helder is in jouw droom, dus de zuivering is al gaande.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Liefs en licht van Kimm


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 20:01 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Kim, jij ook bedankt voor je reactie, in de douche zat ik te denken aan dreamwalkers zal dat artikel eens opzoeken. Ik heb dit wel vaker meegemaakt en doordat ik toen zelf in een proces zat, en ook niet begreep waarom deze bij mij kwam steeds. Ja, ergens voelde ik wel dat het niet goed zat en dat het aandacht vroeg van mij maar ik was daar toen nog niet toe in staat, mede door mijn eigen angsten toen ook. Nu is het voor mij even invoelen en vertrouwen hebben dat ook ik hierin wordt begeleid want het is nu echt hè. Uhm Ik kon ook niet op haar begravenis zijn. Wij waren toen net 1 dag op onze vakantie bestemming in Spanje toen we een telefoontje kregen dat mijn oma overleden was. En ik vond dat ik het niet kon maken t.o.v. mijn gezin om weer terug naar Nederland te gaan, en volgens mij stond zij hier ook achter. Maar voor mijzelf gaf dit wel een onaangenaam gevoel, soort van tweestrijd. Dus ik heb toen ik thuiskomst foto`s gezien en kon ook toen pas mijn tranen laten gaan bij mijn ouders. Samen met mijn moeder ben ik toen naar haar graf gegaan. Ze hebben twee witte duiven laten uitvliegen die zaten altijd bij hun in de achtertuin. Ze was zo lief, echt een schat van een mens en toen ze in het ziekenhuis was en ik haar bezocht zei ze steeds, Kom maar bij me liggen, kom maar bij me liggen. Oh ik kon zo wel bij haar in bed kruipen gewoon bij haar zijn en lekker knuffelen :) Toen ging ik gewoon zo dicht mogelijk bij haar zitten helemaal met onze gezichten tegen elkaar aan. Ze was al heel ver weg en op haar verjaardag ik dacht ik bel haar gewoon op je weet maar nooit, misschien dat ze net een helder momentje heeft en ja hoor, verbinding er ging een golf van Liefde door mij heen en ik ervoer het alsof de het echt een liefdesverbinding was zo via de kabel. Heel byzonder vond ik het dat ik haar op dat moment even kon spreken. En ja hoor dezelfde nacht droomde ik over mijn Opa, en stond buiten en riep Opa nog gefeliciteerd met Oma hè :wink: Ja geweldig ik krijg het er weer helemaal warm van. Opa was een geweldige man ook, word nu even heel emotioneel en besef me tegelijkertijd dat ik een dikke brok in mijn keel heb zitten nu pfffieuw. Zij hebben samen 17 kinderen, is dat niet ontzettend bewonderingswaardig! Zo flink als ze waren en zo druk als ze het ook altijd hebben gehad. Ze waren tijdens de oorlog met een aantal kinderen naar Nederland gevlucht te voet. Ik zal proberen een foto van haar te plaatsen. Zo komt er ineens heel wat uitgerold he :) Nou ja moest er even uit blijkbaar. In ieder geval bedankt voor het luisteren en heel erg bedankt voor jullie bevestiging!


Liefs van Brighteyes :idea: :idea: :idea:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.