LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 19 apr 2024 08:42

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Te Heftig
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 20:43 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hebben jullie weleens voorspellende dromen gehad?

Ik heb zonet mijn dromen hier neergezet en moest het weer weghalen het slaat even nergens op dit wat ik nu beleef maar kom hier later wel op terug.

Heb vandaag contact gehad met mijn Hoger Zelf en daarna gedroomt en daarna heel rustig bij mijzelf, kalm, geborgen, gedragen en geliefd gevoeld. Maar nu voelt het alsof ik een berisping heb gehad omdat ik mijn dromen hier had neergezet :oops: :oops: :oops: Ben even van slag omdat ik een beetje ondoordacht gehandeld heb zonet. Ja, ik snap het al sorry praat nu even hardop tegen mijzelf.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 20:53 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 10 jul 2006 10:47
Berichten: 616
Geeft niks Meis...glimlach..
Wat mooi, dat je het op schrijft.....

Je wilde alleen delen, er dan kan er mijn inziens in het gevoel van liefde dat je er bij had helemaal niets mis mee zijn..Toch ?
En als het heel heftig is...dan is dat waarschijnlijk ook waarom je het wilde delen...

Of niet ??


Liefs Simone


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 21:39 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo 04 dec 2005 18:44
Berichten: 564
Hi Simone.

Het was voor mij heftig omdat ik deze gevoelens ineens ervaarde toen ik het aan het opschrijven was. Dus tijdens het opschrijven. Daarvoor wilde ik het delen gewoon om het delen maar wel met de vraag in mijn achterhoofd of dit een voorspellende droom zou kunnen zijn geweest en daar ging het mis. Ik kan soms heel impulsief zijn en in sommige gevallen is dit niet altijd het juiste wat ik dan doe en daar werd ik op gewezen. Ik zit momenteel in een proces van contact maken met mijn essentie en het voelt alsof ik niet meteen alles hoef te delen zeg maar. Dat hoeft zelfs helemaal niet omdat ik de antwoorden zelf al weet hoor ik nu, en wist ik ook wel maar het is even echt nu. Een meer rechtstreekse verbinding zeg maar en als sommige ervaringen nieuw voor mij zijn mag ik dit graag delen en horen hoe anderen dit ervaren maar dat is juist niet de bedoeling. Eerst voor mijzelf net zoals de vraag van Adrian over lichtwerk ik wilde daar op antwoorden maar dat lukte mij niet omdat ik dit ook ervaarde als eerst voor mijzelf zodat ik vandaaruit naar een ander toe iets kan betekenen en daar zit ik nu zo`n beetje in. Wat is mijn waarheid en dat eerst voor mijzelf uitzoeken en invoelen dus vandaar. Heel mooi en voel me nu ook weer rustig hoor en heel helder trouwens. En vind het gewoon superfijn dat ik mezelf deze ervaringen toelaat en bereid ben om vernieuwingen/verbeteringen aan te brengen in mijn leven. Nou ik had alweer veel meer getypt maar weggehaald anders ga ik weer helemaal off-topic maar voelt gewoon zo lekker. Nou bedankt voor het luisteren en slaap lekker voor straks :wink:


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.