LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel vr 29 mar 2024 10:33

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Tortelduif
BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2007 09:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Begin van de nacht kan ik mij nog een beeld herinneren dat ik 3 ijsberen zag. 1 was ver van mij af en duidelijk een stuk agressiever. Hij zat op een stuk ijsblok. Wat verderop maar dichterbij mij.. zag nog twee andere ijsberen. Zij waren duidelijk wat liever en hielden afstand van de agressieve. Ik zag zelf dat eentje expres het ijsblok een zetje gaf zodat ie verderaf dreef van de agressieve beer. Ik was meer een observator van deze droom.

Ik droomde dat ik in een gebouw was met allerlei slaapkamers, soort van huis of hotel. Er waren veel mensen.. ik zat op een etage waar mensen steeds naar de wc gingen maar met de deur open gingen zitten. Ik vond het irritant en zodra ik het zag liep ik naar een andere kamer. Het laatste wat ik zag was een oude man op de wc zitten. Hij zag mij en ging naar de rest. Ineens werd ik door de groep geroepen en werd aangevallen op het feit dat ik zat te kijken terwijl hun op de wc zaten. Ik zei; nou sorry hoor maar ik begrijp niet dat jullie gewoon de deur dichtdoen. Een vrouw stond op en wilde duidelijk dominanter overkomen ze zei; je vind gluren gewoon leuk! Ik zie wel kijken.. en je blijft altijd net iets langer kijken. Je zit stiekem te kijken. Je bent net een klein meisje wat gluurt, je vind het leuk!
Ik zei; nou als ik de behoefte heb om naakte mensen te zien dan hoef ik maar het internet op en dan kan ik gaan kijken dus zit er echt niet op te wachten om jullie allemaal naakt op de wc te zien. Dus nee, ik gluur zeker niet! Ik had hierbij zeker een zelfverzekerd gevoel en voelde mij sterk omdat ze totale onzin zaten te verkondigen.

Ik liep op straat en iemand zei tegen mij pak drie witte (tortelduiven)… ik stak over en zag tegen een muur een duifje zitten. Ik was eerste instantie een beetje onzeker erover hoe ik ’t lieve duifje moest beetpakken. Wilde hem geen pijn doen. Uiteindelijk had ik hem voorzichtig gepakt en hield hem bij mijn borst en aaide met hem. Verderop zag de andere twee vliegen alleen vrij hoog bij daken en hoog in de boom. Ik liep wat heen en weer om te kijken hoe ik daar dichterbij kon komen. Ondertussen had ik een gesprek met deze duif en het was een zeer vriendelijk gesprek. Hij hielp mij zoeken.. ik maakte me een beetje druk want hoe moest ik nu drie duiven vangen (tegelijk)… ze bleven hoog in de bomen.

Ineens zei de duif; kijk naar boven en ik zag op de daken een best grote vogel zitten met hele grote veren. Kan het niet echt vergelijken met een andere vogel maar hij had ook zwarte veren en vol in zijn veren en was bijna net zo groot als albatros ofzo.. ik zei; hé maar dat is toch geen duif!

Ik moest toch maar eens gaan kijken..raadde de duif aan. Ik klom naar boven via de muren en de grote vogel begon ook tegen mij te praten.. toen ging haar naar de grond en ik klom weer naar beneden. Ik zei tegen de duif; denk je dat jij zelf naar beneden kan vliegen? Denk niet dat ik naar beneden kan te klimmen en tegelijkertijd jou vast te houden. De duif stemde in en ging zelf naar beneden vliegen. Ik klom voorzichtig (helder < omdat ik alles goed kon waarnemen en bewust elke stap maakte) naar beneden. Daar nam ik weer de duif in mijn armen tegen mijn borst aan en aaide hem. We gingen een gesprek aan met de grote vogel. Hij begon te praten en zei dat hij niet altijd een vogel was geweest maar een mensachtige. (kabouterachtig) ik zag hem langzaam veranderen en zag dat hij steeds meer veren verloor. Ik zei; hey je verandert.. ja zegt hij. Dat is tijdelijk dadelijk verander ik weer terug naar een vogel.

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.