LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 09:20

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Kleuren
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 09:37 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Eerst droomde ik dat op een soort strand en zee liep. Steeds dichterbij kwam de zee.. ik zag van papier gemaakt een bootje (mini)met een witte duif erin. Ik trok het bootje naar me toe.. de duif bleef rustig zitten..
Het water kwam steeds dichterbij en voordat ik het wist liep ik tot mijn middel in de zee.. ik liep van de zee af en pakte de duif in mijn armen. Het bootje hield ik ook bij me.. was bang dat ie anders zou verdrinken.

Weer op het strand zag ik een kameel rond lopen en een dromedaris liggen. Bedekt met een heel mooi kleed. Ik kwam heel dichtbij en bekeek hem goed. Er werd iets verteld over het leven daar en dat de kamelen en dromedarissen vereerd werden. Ik dacht dit is een hele mooie plek om te zijn voor deze dromedarissen en kamelen.

De droom sloeg om.. ik kwam in een klaslokaal binnen. Ging een plekje zoeken.. we moesten een proefwerk maken. Het ging over geschiedenis. Ik droomde eerder over dit en herinnerde mij dat ik een paar dagen geleden al in een boek zat te lezen maar de woorden niet echt in me op kon nemen. We gingen zitten. Ik probeerde zo te zitten dat ik kon afkijken. Een meisje die wel beweerde dat ze had geleerd wist dat ik het niet wist. Ze zei dat één vraag onjuist was en moest ..... zijn, ´t woord kan ik niet meer herinneren. Ik vond het zo niet passen bij de vraagstelling en dacht werkelijk dat ze het verkeerde had gegeven. We kregen ons blaadje en gaande weg dacht ik ook, jeetje helemaal niks wat ik in het boek had gelezen staat hier in qua vraag.
Dit komt gewoon doordat ik niet die keer in de klas zat.
De leraar begon ineens te praten..en sommigen maakte intussen de vragen. Ik zat aandachtig te luisteren en ineens was de les afgelopen en kwamen alweer andere kinderen om de test te doen. Iedereen stond op en ging weg.. ik had snel wat ingevuld wat ik dacht wat goed was.. gewoon op gevoel. Het meest logische..

Ik ging naar de wc en begon mij daar om te kleden van iets oranjes naar wit en veel te groot. Ik naar buiten op een houten picknick tafel zitten. De leraar zat erbij en nog een aantal mensen vanuit de les. Ik was continu bezig om mijn tas goed vast te houden en het een en ander in te stoppen. Iemand had een glazen fles met wat bier erin. Ik zei dat er een beetje lucht uit was ontsnapt en dat ze eerst deze moest ontluchten voordat ze het helemaal open zou draaien.. je zag de bubbels al opstijgen.

Ineens zag ik 3 kleuren
geel, wit en blauw..
Ik maakte licht geel... lichtblauw en ging geel met blauw mengen.. het werd paars.. ik wist dat er iets niet klopte maar wat precies wist ik niet. Het bleef maar paars.. donkerpaars worden..

Nu ik wakker ben weet ik dat geel met blauw groen wordt.. alleen in mijn droom had ik dit niet door.

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 10:12 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Hi Cygnus,

De kleuren in je droom intrigeren me vooral.
Het is volgens mij iets met de chakra's

Geel, oranje, wit, blauw hmmm.
Ik heb zomaar het gevoel dat je teveel zweeft, je het niet naar je hart kan brengen en niet geaard bent.
Weet je waarom ik dit zo voel, omdat ik de kleuren rood en groen niet terug zie in je droom.
En ook door het naar school gaan, je begrijpt niet wat er hier op aarde
van je gevraagd wordt.
Maar als je het laat stromen, zoals het strand en de zee, zal je het op kunnen pakken, zoals de duif door jouw wordt opgepakt in je droom,
en vrede er mee hebben.
Van die kamelen en drommedarissen heb ik eigenlijk geen ander beeld als dat het je vervoermiddel zou kunnen zijn of misschien dat de bulten iets te maken hebben met de ballast die je meedraagt.


Oh als je er niets mee kan dan laat maar links liggen he :wink:
Knuf Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 14:23 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Dank je wel voor de moeite & tijd die je hebt genomen..

In sommige dingen kan ik wat vinden maar niet in alles.. maar dat geeft niet :D

Ik heb van iemand anders ook een beschrijving gekregen die mij inmiddels ook best goed kent ''als persoon'' en ik kan beter in deze beschrijving vinden.

Ik stuur je een pm dan begrijp je beter wat ik bedoel..

Voor als nog bedankt!

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2007 18:21 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
geeft niks dat je je niet in alles kan vinden, hoeft ook helemaal niet.

:wink:

Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.