LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel do 28 mar 2024 09:16

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Drugs
BerichtGeplaatst: di 23 okt 2007 21:12 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 01 dec 2005 19:51
Berichten: 184
Ik was in een zaaltje met een groep mensen. Het was gezellig. Iedereen was in opperbeste stemming. We namen allemaal een pil waar je rustig van wordt en bemerken vol verwondering dat het werkte. Daarna kwam er een vrouw langs met gebakjes waar een beresterk hallucinerend middel inzat. Ik koos er een uit die zo snel en heftig mogelijk werkte want ik wilde de trip zo volledig mogelijk beleven. Toen iedereen een gebakje had nam ik een hap en begon de wekker te piepen. Ik was best wel teleurgesteld, maar ook uitgerust en energiek (en dat 's ochtends op een werkdag)

mischien wordt ik zo wel weer wakker in dat zaaltje :lol:

_________________
Laten we lekker link gaan doen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2008 11:13 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr 30 nov 2007 16:23
Berichten: 212
Misschien heb je last van een verslaving die je te boven kan komen maar er toch onnodig naar teruggrijpt/wil grijpen.
Eigenlijk een verlangen naar een makkelijke uitweg dus.
(heb ook wel eens dromen dat ik aan het blowen/roken ben, of meegevoerd/aangedrongen wordt mee te gaan naar een coffeshop)

Ik wil niet zeggen dat die droom meteen hoeft te betekenen dat je aan de drugs zit/zat maar er duidelijk wel de verleiding is.
Ben nu al een maand/twee maanden gestopt met roken en blowen deed k de laatste tijd nog maar 1 keer in de 2 maanden, maar dan ben ik nu ook defenitief mee gestopt. Was wel moeilijk want vrienden van me roken en blowen. Toch is het me gelukt. Gelukkig... Wil geen kanker krijgen of iets anders engs door te roken.
Daarij beperkt blowen de hersenen, je gedachtengang wordt plotseling gestopt of je gaat in je hoofd, in een fantasiewereld leven. Drugs wordt vooral in deze speciale tijd van 2008 naar 2012 niet goedgekeurd door de hogere machten, daarom staan er ook straffen op zoals depressiviteit of geheugenverlies. In mijn religie moet ik zowiezo rekening houden met het feit dat blowen kruiden-misbruik is.
Als je iets wil gebruiken dat onschadelijk is zou je eff bij alt. geneeswijze -DMT ayahuasca moeten kijken. 1 punt wat 'k daar ben vergeten neer te zetten: het gedistilleerd water wat ervoor gebruikt wordt daar moet een vervangend middel voor gezocht worden want van gedistilleerd water krijg je hart-klachten. Voor de rest is DMT juist een zuiverend en therapeutisch middel.
Zoek je iets rustgevends? Dan raad ik je aan om Valeriaan te proberen..
Ook een onschadelijk middel.
Het wordt verkocht in smartshop's maar ook in winkels zoals De Tuinen.

Succes.

Groetjes Boom-Fee :)

_________________
http://nl.youtube.com/watch?v=9cgAegw0ORM
Follow The White Rabbit...
http://nl.youtube.com/watch?v=w7RWb-8Izv0


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.