LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 22 mei 2024 11:45

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 17:27 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Een oude raad die door de Egyptenaren werd gegeven is om voor je gaat slapen tegen jezelf te zeggen, als je dat wilt, dat je een Echte Droom van de Poorten van Hoorn gaat hebben. Een Echte Droom van de Poorten van Hoorn zal helpen de delen van je wezen te harmoniseren. Ze brengen altijd belangrijke onthullingen of ervaringen die een verschuiving in standpunten weerspiegelen, een expansie. Die dromen betrekken je in overtuigingen achter je dagelijkse werkelijkheid en je zult in een be-aalde vorm zien hoe je die werkelijkheid en je intiemste relaties in het leven vormt. Daarom zal er een wisselwerking ontstaan tussen die dromen, je overtuigingen en je dagelijkse ervaringen. Later komen er andere suggesties die over andere werkelijkheidsniveaus gaan als je ze in de droomtoestand gaat interpreteren. Het zal je onschatbare informatie geven als je het toelaat. Interessant he dit/. Ik ben het aan het testen. Doet er iemand mee?

liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 17:40 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: wo 30 nov 2005 14:35
Berichten: 3689
Lijkt me heel interessant, dus doe ik mee! :idea: 1hart1

_________________
And then there were three...We started our group...
Our circle of friends....And like that circle
There is no beginning or end....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 19:24 
Hoi Wikvaya, waar heb je dat vandaan? Gewoon nieuwsgierig hoor....
Ik doe mee!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 21:00 
Offline

Lid geworden op: ma 20 mar 2006 13:25
Berichten: 1447
Lijkt me bijzonder...
Wil graag meedoen.

Liefs Shena 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 21:36 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Ik wil het ook graag uitproberen.

Liefs en licht
Anjasa


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 21:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Ik doe zeker weten mee!!!

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2007 23:54 
Offline

Lid geworden op: vr 02 dec 2005 00:07
Berichten: 1713
ik kan ook wel wat dromen gebruiken dus laat ik eens mee doen

_________________
Afbeeldingdikke engelenknuffel flower

Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 11:45 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 06 okt 2007 13:00
Berichten: 178
Ben het vannacht vergeten

_________________
'' Als u datgene wat u nodig hebt aan de ander geeft, heeft u 't niet meer nodig, want u hebt 't al anders had u het niet kunnen geven ''


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 15:44 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
geweldig, leuk dus- laten wij eens gaan onderzoeken of deze stelling werkelijkheid is.

Sas, Dit heb ik uit de lessen in buitenzintuiglijke waarneming, die bestaan uit 8 jaar ongeveer 300 cursus-sessies voor studenten, waarbij Jane Roberts als medium fungeerde en Susan Watkins, die de meeste van de lessen bijwoonde , beschrijft hoe ze verliepen, waarover Seth sprak en welke discussies plaatsvonden. De droomtoestand is zo belangrijk dat er hele boeken gechanneld zijn over dit onderwerp door Seth. Alle suggesties die door hem zijn gegeven zijn in die 8 jaar zijn uitgevoerd, onderzocht en opgeschreven. ik ben nu die ervaringen aan het lezen en ik vind dit dus megaleuk want iedereen droomt en het lijkt mij geweldig om dmv je dromen je wezen te kunnen harmoniseren. Dat kan ik wel gebruiken zeg :D Jullie ook zo te lezen :D So let's go for it. Ik ben zeer benieuwd.

Wat ik opmerkelijk vind is dat toen de suggestie gegeven werd om voor je gaat slapen tegen jezelf te zeggen dat je tijdens je droom wakker gaat worden , zodat je droom bewust kan beleven , dat bij iedereen in de klas lukte. Wat mij ook intrigeert is dat de groep ook groepsdromen had en elkaar ook tijdens dromen ontmoette. Het is bijzonder interessant allemaal.
Ik heb het nu twee keer gevraagd, om een Echte Droom van de Poorten van Hoorn voordat ik ging slapen ,en inderdaad heb ik het idee dat ik anders droom nu. Maar ik heb wel moeite met mijn dromen nu te onthouden maar ik ga stug door. Wat me leuk lijkt is, als jullie jezelf ook een tijdje die suggestie geven, wij met zijn allen kunnen onderzoeken of het werkt. Moet je natuurlijk wel je dromen opschrijven.Ik zal even een paar uitspraken die in het boek staan hier neer zetten.

Er was tijdens de cursus een discussie over het nut van uittredingen en er was een leerling die opmerkte dat hij de Out of Body staat (die hij dus bewust toepastte) gebruikte om problemen op te lossen en de last van het lichaam achter zich te laten om pure informatie te zoeken. Deze opmerking van de student lokte Seth uit tot een diepgaand gesprek. Zijn woorden: (beetje lang hoor als je geen zin erin hebt sla je gewoon over)

Het is wel een esoterisch idee om wat te spelen met toestanden buiten het lichaam en het is leuk, Maar... om de redenen voor je eigen overtuigingen te vinden moet je kijken in de inhoud van de bewuste geest. Want de antwoorden zijn je bekend en ze zijn niet begraven in de diepste uithoeken van je wezen. je weet bewust veel meer dan je jezelf laat weten. De geheime bergkasten staan in je bewuste geest en deze opbergplaatsen worden gevormd als je zegt: "ik weet het wel maar ik doe net alsof ik het niet weet" Soms zul je in je dromen je antwoord krijgen maar niet als de bewuste geest nog steeds zijn eigen inhoud mag verbergen. Jij bent degene die de deur moet openen en de droominformatie moet aanvaarden; en dat doe je niet tenzij je klaar bent voor een confrontatie met jezelf. En de confrontatie met jezelf is vrijmoedig en opwindend, en kijkt niet naar anderen maar naar de kennis in jezelf als menselijke soort. In die zin heb je een ontwikkelde en zelfbewuste geest om een reden! Weinig mensen zijn zich bewust van de vermogens van dat bewustzijn en van de wijze waarop het je onbewuste kennis leidt. Want het voert het bevel over veel macht, maar die macht wordt vrijgelaten overeenkomstig je overtuigingen over jezelf en de wereld die je kent. Ik nodig jullie uit om echt zelfbewust te zijn: je mens zijn te accepteren Want in dat mens-zijn liggen alle geheimen voor je spiritualiteit en de deuren naar je gewaarzijn. Daarom heb je een bewuste geest en een lichaam. Maar jullie vertonen wat terughoudendheid om met je eigen mens-zijn geconfronteerd te worden- het leven en de dood en de geboorte die na elkaar lijken te stromen, onder ogen te zien. Als je niet de moed hebt om met je eigen emoties en de werkelijkheid van je eigen wezen nu geconfronteerd te worden, wat doet je dan denken dat je kunt afhaken en de goden buiten het raam kunt ontmoeten? :oops: Jullie moeten je zelven leren kennen als je samenkomt in het vlees en de seizoenen. je moet jezelf leren kennen zoals je bent en de schoonheid en het unieke van je eigen wezen begrijpen. Als je dat als drempel gebruikt zul je je eigen spiritualiteit begrijpen. Maar door je mens-zijn te ontkennen zul je noch het mens-zijn noch de spiritualiteit ooit ten volle begrijpen. De ontkenning van het beest zal je niet de goden laten zien! Uit je lichaam gaan is niet
le lichaam ontkennen. Het is wel bedoeld om je de wijsheid- de lichamelijke wijsheid van je wezen- te laten mengen met de spiritualiteit van je wezen. Het is heel natuurlijk om je lichaam te verlaten en je doet het steeds. Maar als je dat in het leven doet ben je ook verbonden met het fysieke lichaam dat je kent; en dat gebruik je, in jullie zienswijze, als springplank. Wanneer je in dit leven uit het lichaam bent, gebruik je nog steeds de eigenschappen van het brein. Als je in het lichaam terugkomt moet je de kennis die je hebt ontvangen interpreteren door het brein Je denkt zelfs buiten het lichaam, in menselijke termen,
Wanneer je je lichaam, in jullie opvattingen, voorgoed verlaat - wanneer je buiten het lichaam werkzaam bent-- dan denk je zelfs niet in termen van voorbijgaande ogenblikken of tijd. Je lichamelijke expressie is van jou. Het is er om een reden en de ziel drukt zichzelf uit in vlees op een manier die niet anders is uit te drukken. De aardebeleving is, zoals alle ervaring, volkomen verschillend van iedere andere beleving. En de geest is er om een reden en de emoties zijn er om een reden; en samen vormen zij de weg van je ervaring. Er zijn chemische stoffen die vrijkomen in je lichaam en veel wisselwerkingen die resulteren in wat jullie dromen noemen. Je bent even fysiek als je droomt als wanneer je wakker bent. Je bent even spiritueel als je wakker bent als wanneer je droomt.Je hebt de "waarheid" of je nu slaapt of wakker bent. Er is jullie zo lang verteld dat de antwoorden buiten je liggen dat vele van jullie nog steeds weigeren te beseffen dat je de antwoorden hebt Daarom stel je vragen! Schepping komt altijd van binnenuit en uit dat deel van Al Wai Is dat binnenin je ligt. Dromen zijn een kenmerkende eigenschap van je schepsel-zijn. Katten dromen, Apen dromen en jullie dromen. Op hun eigen wijze exploreren en expanderen de dieren in hun dromen de dimensie die ze kennen. En ze reiken - nu alleen in jullie zienswijze- naar andere dimensies van realiteit, maar door middel van hun schepsel zijn. En zo doen jullie, op je eigen wijze door middel van je schepsel zijn ook en je komt door die werkelijkheidsniveaus naar voren en, nu weer in jullie zienswijze, actualiseert ze. Maar vergeet niet dat de dieren dromen en zij zijn ook creatief; en vanuit hun schepsel-zijn ontspringen ervaringen die je niet begrijpt, ervaringen die hun eigen biologische spiritualiteit hebben. Ik wilde jullie zeggen dat ik jullie teruggeef aan het gezonde verstand van de dieren waaruit, in jullie opvattingen - je reis begon. Jullie zijn geesten die over de aarde zwerven en in de eeuwen rondspoken, net als ik.De stemmen die je hoort zijn die van jullie net als mijn stem. ik ben een echo van jullie schepsel-zijn; van goden gebed in lichamen. En in jullie liggen door je eigen schepsel-zijn, je eigen vragen en je eigen antwoorden en de unieke reis in de werkelijkheid die aan ieder van jullie toebehoort- en aan geen ander.

Nou dit is een heel verhaal maar ik vond toch even dat het getypt moest worden. Nou ik ben dus benieuwd. Als ik de ervaringen van de studenten lees dan kan ik me verheugen want die zijn fantastisch geweest.

liefs Wikvaya[/b]


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 19:00 
Hoi Wikvaya, nou ik heb het gisteravond gezged tegen mezelf en heb heerlijk geslapen! :D Ik weet alleen maar dat ik gedroomd heb dat iemand tegen me zei dat ik zo'n leuke nachtpon aanhad! Hi, Hi!!!! Verder kan ik me geen droom her-inneren.
Maar ik zal het volhouden voorlopig, lijkt me wel een leuk experiment!

Hoe droom jij anders dan?

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2007 21:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Hoe ik anders droom?. Mijn dromen zijn vaak lessen geweest de laatste twee jaar. Ik ben 1 keertje begonnen om om een droom met een les te vragen. Dat had ik ergens gelezen. Ik kreeg toen meteen dezelfde nacht nog een droom die me meteen aan het denken zette want ik werd wakker en dacht, dit was echt.Ik begreep ook subiet wat de bedoeling was, de boodschap. Ik heb een schrift gekocht en ben begonnen vanaf dat moment al mijn dromen, waarvan ik dus denk dat het boodschappen van mijn gidsen of mijn zelf zijn ,op te schrijven. Er is een duidelijk verschil heb ik gemerkt tussen mijn verwerkingsdromen, laten we zeggen de harmoniserende dromen en de dromen met een boodschap. Ik heb bv ook mijn schoonvader naar het licht mogen brengen en heb ook een paar ontmoetingen gehad die een diepe indruk op mij hebben achtergelaten. 1 daarvan was mij opa, die ik wel heb genoemd in een ander topic. Ook nog een man die mij bijzinder intrigeert want ik had een enorme liefde voor hem en hoe ik ook pieker, ik hen hem niet hoor. :wink: Maar de laatste maanden zijn mijn dromen zo schaars geworden. En de lessen, ik mag aannemen dat ik niet alwetend ben, ik herinner me helemaal niets. Dus waar zijn die prachtige dromen met die lessen nu? Er is wel een verschuiving in mijn bewustzijn opgetreden ,met dien verstande, dat ik mij ineens bewust ben van een ander zelf. Daarmee bedoel ik dus geen reincarnatiezelf maar een ander zelf. Een vrouw die lijkt op de vrouw van mijn avator, een vrouw met donkere lange haren met krullen en in tegenstelling tot mezelf een enorm blij en vrolijk mens. irritant vrolijk af en toe. Dat ben ik dus. Het is heel vreemd om dat gewaar te worden mag ik wel zeggen. Het overkomt me altijd zo tussen waak en slaap in en bijna elke avond. Ik begin beelden te krijgen, met mensen te praten (die mijn waakbewustzijn niet kent) maar die deze dame heel goed kent en dat is heel gek. Alsof ik uit twee verschillende mensen besta. En het is zo' n idiote gewaarwording, dan moet ik verschrikkelijk lachen om iets wat ik echt super komisch vind en ook helemaal begrijp en ook de persoon met wie ik dan spreek ken ik goed en ineens krijgt mijn waakbewustzijn de overhand, die is nl aanwezig maar niet op de voorgrond en dan denk ik, wie is dit en waarom lach ik hierom? Ik herhaal dan de zin die ik heb gehoord , ik begrijp totaal niet wat daar nu zo grappig aan is en het gekke is dat ik hoor in geluid, dus niet zoals de communicatie met mijn gids die geluidloos is, nee ik hoor met geluid. Wat ik nog wel heb zijn de verwerkingdromen. Zo noem ik ze. Die zijn altijd zo onsamenhangend en verwarrend. Ik schrijf ze nooit op want ik ben ze binnen 3 minuten kwijt. Dat komt omdat ze van de hak op de tak springen en van de ene plek naar de andere zonder te hoeven reizen. ik ben ook nooit in staat geweest me deze dromen op de manier te herinneren als die andere, die met een boodschap die ik mij wel altijd herinner tot in de details.. Die kan ik bij wijze van spreken uittekenen, zelfs die van 35 jaar geleden nu nog. Dromen zijn heel belangrijk. Iedereen heeft ze of je ze nu wel of niet herinnert. Ik heb gemerkt nu ik deze suggestie , Ik vraag om een Echte Droom van de Poorten van Hoorn doe,dat ik rustiger word. Het lijkt ook of ik beter slaap zeg maar. Maar ik herinner me tot nu toe niets. Dus ik ga mezelf nu ook de suggestie erbij geven dat ik dan ook wakker ga worden tijdens die droom. Eens kijken wat er dan gebeurt. Ik ben benieuwd. Misschien werkt zoiets niet meteen dat weet ik niet. Ik ben verbaasd wat ik van de ervaringen lees van de cursisten van die ESP- cursus. Het gaat me te ver om dat allemaal over te typen maar daar zitten hele juwelen bij zeg. Wat mij zo verbaasd is dat zij ook op een gegeven moment en masse over hetzelfde onderwerp gingen dromen en nog gekker, elkaar gingen ontmoeten en zich daar ook bewust van waren tijdens die droom en tijdens het ontwaken, omdat ze zich de suggestie van wakker worden hadden gegeven. Mij lijkt het wel leuk om dit met een aantal mensen te testen. Ik kan wel wat harmonisering gebruiken hoor. Ik zit niet altijd zo lekker in mijn velletje en ben niet altijd zo blij dat ik op aarde leef en al die ellende om mij heen ,daar word ik niet vrolijk van. Dus kom maar op met die echte dromen. Er bestaan ook dromen van de poorten van Ivoor maar die hebben een andere functie en daar wordt in het boek niet op ingegaan. Dit is voor mij ook allemaal nieuw hoor. ik ben dus benieuwd of het echt zo is. De tijd zal het leren. groetjes en droom zacht en zoet. :D

liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 07:24 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Lieve Wikvaya

Wat interessant zeg.
Weet je ik ben benieuwd naar de term Poorten van Hoorn en Ivoor.

Wat zijn deze poorten en waarom heten ze zo?
Zoals je beschrijft lijkt het op lucide dromen, dromen waarbij je
bewust bent dat je droomt en zo ook je droom kan regiseren of zo.

Jezelf bewust vragen of je naar poorten mag gaan of dromen mag
onthouden bij het wakker worden, ja ik doe er ook niet zoveel mee
moet ik zeggen.
Maar er gebeurt wel veel tijdens mijn slaap, zo heb ik het gevoel dat
ik in de andere sferen ben en daar vanalles en nog wat meemaak.
Ben me dat niet altijd bewust bij het wakker worden, maar voor mij
is dat ook niet nodig, want ik heb genoeg aan mijn belevenissen
en gedachten als ik wakker ben.
Dus mijn vraag is eigenlijk kan je iets meer vertellen over die poorten,
waar wordt dat beschreven?

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 16:04 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Lieve Amanna, wat ik weet heb ik geschreven.

Ik las dat Susan erg geirriteerd was door die suggestie. Wat werd er bedoeld met harmonie? Wat ergert mij zo zei ze. Nee ze zei verdomme zo. Geconfronteerd met de mogelijkheid dat Echte Dromen van de Poorten van Hoorn of waar ook, feitelijk de ruziende delen van haar wezen konden helpen harmoniseren, maakte zij bezwaren, had ze de oplossingen van de besluiteloosheid liever dan oplossingen misschien? werd ze te introvert, te analytisch? Vreemd dacht ze dat ze de dag voor deze les een irritant gezoem in haar linkeroor had gevoeld. Ze was zelfs naar de polikliniek gegaan van het plaatselijke ziekenhuis om te zien of er soms een insect of wat anders in vast zat. mar er was niets. Het rare was dat er in de les meerdere personen waren die problemen met hun oren hadden. Later bleek dat ze zich niet had hoeven druk maken. Echte Dromen van de Poorten van Hoorn werden inderdaad enige van de meest extatische, vreugdevolle en diepe dromen die de cursisten opschreven. Ze werden vooral in tijden van spanning gebruikt en geinterpreteerd in het licht van onze dagelijkse gebeurtenissen., TD/GH-dromen (True Dreams form the Gates of Horn) werden door allen die ze hadden anders genoemd, helemaal anders - wat betreft hun emotionele intentie en relatie tot jou, het waak/slaapwezen. Ik kan het echt niet allemaal opschrijven die dromen, want dan ben ik veel en veel te lang bezig. Je kunt het boek tweedehands kopen, het heet gesprekken met Seth III van Jane Roberts en Susan Watkins. Hier heb je een paar linken. Dromen komen in alle boeken die geschreven zijn uitgebreid aan de orde omdat ze zo belangrijk zijn.

http://www.unitynet.nl/Seth%20Spreekt/start.htm


http://www.geocities.com/Athens/Oracle/4842/seth6.htm


http://us.geocities.com/anita31nl/index.html

wat ikzelf doe is een klein bestandje in word waar ik elke dag even die dromen voor zover ik me ze herinner opschrijf en oplet of ik me er beter van ga voelen. meer in harmonie met mijn wezen. Ik ben nl hartstikke aards. ik ben gewoon nieuwsgierig of jullie verschil merken. zo neen, dan kunnen we deze suggestie als onzin betitelen.
Je kunt ook bv jezelf een andere sugestie geven , nl dat je in je droom je waakbewustzijn gaat ervaren. daar heeft hij ook wat tips voor. gewoon net als die Hoorn dromen een aantal keren tegenzelf zeggen dat je dat wilt.
Een aantal tips van Seth zijn:
een zodanig slaappatroon aannemen dat de wakende en de dromende geest zich meer van elkaar bewust worden.
Het ideale patroon zou zijn tweemaal drie uur achter elkaar gedurende 24 uur en zeker niet langer dan zes uur achter elkaar te slapen. Alles wat meer is maakt de kloof russen waak en droomtoestand groter en beperkt de mentale en fysieke doeltreffendheid. Door de tijd van slapen korter te maken is het waakzelf beter in staat om zich zijn droomavonturen te herinneren. ( bij gaat dit automatisch, ik slaap 2 uur en word wakker, slaap 2 uur en word wakker, en dan weer 2 uur)
Een andere manier om bewuster gewaar te zijn van ons droommilieu is onszelf gewoon voor we gaan slapen te suggereren dat we in onze dromen wakker zullen worden, ons waakzelf in de droom kunnen inbrengen en ons de ervaring zullen herinneren. als we deze suggestie iedere nacht herhalen en dat gewaarzijn echt willen hebben zonder angst te hebben over wat we in onze dromen zouden kunnen tegenkomen, dan zullen we uiteindelijk het bewuste ego in de droom kunnen meenemen en bewust wordne van de diepte van kennis en ervaring zoals we mooit gekend hebben. Dat zal veel meer flexibiliteit en een uitgebreider gewaarzijn in het waakleven opleveren.


maar we moeten het niet moelijker maken dan het is. gewoon een paar keer tegen onszelf vragen om die Echte Droom van de Poorten van Hoorn en gedurende bv een aantal weken kijken wat er gebeurt. en ik ben zeer benieuwd. de mensen van de curus vertelden dat er een heel groot verschil was.


liefs Wikvaya 1hart1


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 18:46 
Offline
Beheerder
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 03 dec 2005 21:12
Berichten: 1992
Lieve Wikvaya

Nee hoor je hoeft niet alles op te schrijven.
Maar ik ben nieuwsgierig, want als ik dit werkelijk zou vragen dan wil ik graag weten waar ik naar toe ga.
Voor hetzelfde geld ga ik de verkeerde richting in of een sfeer in waar ik me niet prettig in voel.
Ik heb even gegoogeld en dit kwam ik tegen

http://www.theosofie.net/onlineliteratu ... tisme.html

misschien is het voor de anderen dan ook iets duidelijker waar ze op af stemmen.
En van Seth heb ik één werkboek, schep je eigen werkelijkheid, een aantal jaren terug gekregen van iemand.
Kzal weer eens kijken wat er ook al weer in stond.

In ieder geval bedankt voor al je info.

Liefs Amanna

_________________
Listen

I calm my mental turmoil so that I can listen to my heart.
I discover the small inner voice and I let it guide me.
I trust it totally, for I know that my intuition always
leads me towards my place within the heavenly plan.
Amanna


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2007 19:20 
Wel interessant hoor dit!
Dank je wel Wikvaya en Amanna!
Ik merk wel dat ik vaak in periodes slaap tegenwoordig, zo om de drie uur wakker wordt. Ik slaap wel goed meestal en droom wel, maar kan niet altijd alles onthouden.
ik merk ook dat ik omdat ik overdag nogal veel informatie tot mij neem in de vorm van boeken en internet, ik 's anchts gewoon mijn slaap (verwerking) nodig heb en dan onthou ik weinig heb ik het idee.

Ik vroeg/vraag wel eens om lessen, maar heb niet het idee dat ik die toen kreeg/krijg.
Maar ik wil het wel volhouden zolang ik het niet vergeet en leuk blijf vinden!

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2007 16:03 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
dank je wel Amanna. wat goed van je. ik ga het meteen printen.


top
liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2007 20:59 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: do 23 aug 2007 20:45
Berichten: 331
Hhmmm, 6 uur slaap, dan moet ik nog even wakker blijven. :wink:

Ik droom meestal ook wat af. Ik zal ook een aantal keer vragen om een droom van de poort van hoorn. En zal zeker ook mijn ervaringen neertiepen.

Droomse voor iedereen.

Anjasa


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 20:52 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
ha, ik doe het nu een week en heb gisteravond voor de eerste keer een hele rare droom gehad waarvan ik dacht vanmorgen, dit is een gekke.
ilk droomde dat ik bestond uit vorm, kleur, klank en kon vliegen en van alles meemaakte onder begeleiding van de en of andere andere vorm maar die kon ik niet zien en toen ik wakker werd om een uur of 2 vanacht en naar de toilet ging zei mijn gids ineens, en heb je je gids ervaren? maar ik kan er geen enkele zinnigheid in ontdekken. Maar dit is dus iets wat ik nooit eerder heb gedroomd op deze manier.
liefs Wikvaya


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2007 14:20 
Hoi Wikvaya, ik wilde nog zeggen dat ik dit zo leuk vind wat je hier geschreven hebt!
Ik vraag het ook elke dag, maar heb nog niets heel moois gedroomd.

Liefs,
Saskia


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2007 14:50 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za 28 jul 2007 22:01
Berichten: 397
Sas

ik heb een soort speciaal poorten van hoornbestandje gemaakt. moet je lezen. niets wil zeggen. ik kan me geen droo herinneren. ik word wakker zonder enige her-innering van de nacht.


17-10 niets
18-10 niets
19-10 niets
20-10 niets
21-10 niets
dit vind ik heel vreemd. Is er nog iemand anders die dit ook heeft misschien?
liefs Wikvaya


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.