LICHTWERKERSFORUM

Dit forum is wederom geopend als zijnde een archief.
Het is momenteel wo 01 mei 2024 22:14

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: drukke droom
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 09:20 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 26 mar 2007 15:50
Berichten: 219
Ik droomde vannacht heel veel, was een drukke droom.
Weet niet alles meer, maar zal de belangrijkste dingen wel onthouden hebben.

Ik was met een groep ergens, groep bestond uit veel verschillende personen, mensen die ik via allerlei wegen ken(de), ook van vroeger dus. Werk, vroegere schoolvriendschappen etc.
Het was er donker en ik had hele tijd een bedreigend gevoel. Ik bleek ineens een of andere ring en nog iets te hebben wat heel belangrijk was en wat de persoon/personen die ons gevangen hielden wilden hebben. Ik wist dat ze mij zouden doden als ze uiteindelijk die ring en dat andere hadden. Daarom besloot ik om het door te geven aan de andere mensen in de groep. De een stopte het heel inventief in zijn onderbroek (daar kijken ze toch nooit :roll: )
ik had de ring en dat andere (een of ander hoekvormig iets, "ze" hadden de andere helft met die 3 dingen kon je iets gevaarlijks doen) bijvoorbeeld om mijn vinger gedaan (rechts dacht ik de ring, andere links) en handen in mijn broekzak. Ineens had ik zonder dat "ze" het zagen de dingen weer aan een ander gegeven omdat ik wist dat ze vermoedden dat ik het had. Het gevoel van dreiging en donker en steeds angst dat "ze" het ontdekten bleef de hele droom. Ik vond mezelf wel inventief om die dingen te kunnen blijven verstoppen bij mezelf en andere mensen van den groep.
Ineens stonden we in een kring, ik stond naast een oude vriendin van de middelbare school, ze begon mijn linkergezichthelft te kussen, als een soort van afscheid omdat we wisten dat ik het in ieder geval niet zou overleven. Ik was verbaasd over de manier van kussen, heel hartstochtelijk, ik vond het toen jammer dat er geen tijd meer was hiermee door te gaan. (euhh.. :oops: )
Daarna kon ik ineens wegvliegen ergens door (een raam wat laag was), ik trok die vriendin en nog een ander mee (weet niet meer wie dat was), was wel zwaar zo met hen achter me aan, maar ik wist dat we het zouden houden. Ik had dat vliegen in mijn eentje blijkbaar al eerder gedaan, zo met hen was alleen zwaarder maar lukte wel.

Ik vond het een hele drukke droom, met naar mijn gevoel veel verschillende elementen erin.
Wie kan hier iets uithalen?

Waterdruppel


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 10:53 
Offline

Lid geworden op: zo 17 sep 2006 13:00
Berichten: 1104
Lieve Waterdruppel,

Hoe bedreigd voel jij je???
Wat denk je dat het is dat ze van je kunnen nemen. Overdag als je wakker bent. Iets dat van jou is? Iets wat mooi is, maar waar ook veel kwaad mee gedaan kan worden?
Zou je in dat gebied je licht kunnen brengen?
Dan hoef je er niet bovenuit te gaan vliegen.
Het is van jou. Het is mooi, schoon en onschuldig.
Aanvaard het. Own het. Het is van jou, niemand mag eraan komen als jij dat niet wilt.
Je hoeft het niet uit veiligheidsoverwegingen weg te geven, dan vliegt je kracht ook nog eens weg.

liefs Vick

_________________
Ik ben precies daar waar het leven me hebben wil. Mijn leven is dus perfect.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2007 14:58 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 26 mar 2007 15:50
Berichten: 219
Lieve Vick,

Bedankt voor je visie.
Ik stuur je even een PB.

Waterdruppel


Omhoog
   
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2007 15:05 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: ma 26 mar 2007 15:50
Berichten: 219
Ik droomde een aantal nachten geleden dat ik naar een studentenkamer in Wageningen aan het kijken. was Het was heel rustgevend en prettig om de kamer in mijn droom te bekijken, die verhuurder was ook aardig.

Misschien een wensdroom om straks een mooi kamertje te krijgen?
Of gewoon simpelweg een voorspellende droom. :wink:

Ik heb nu al een kamer, maar die is tijdelijk, daar moet ik vanaf januari weer uit.

Ik vond het wel grappig dat ik dit zo helder droomde. :idea:

Aangezien ik het zonde vond om voor dit korte berichtje helemaal een nieuw onderwerp aan te maken, schrijf ik het maar even bij deze droom.

Waterdruppel


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.